سایر خودروهای اروپایی

معرفی سدان جدید پینین فارینا H500 در پکن

پینین فارینا امروز تیزری از خودروی مفهومی جدید خود را منتشر کرد. این خودرو که H500 نام دارد در نمایشگاه خودروی پکن معرفی می‌شود. این دومین طرح مطالعاتی پینین فاریناست که امسال معرفی می‌شود. چند هفته پیش و در نمایشگاه خودروی ژنو نیز شاهد رونمایی از یک خودروی الکتریکی زیبا با نام HK GT بودیم. H500 جدید پس از اعلام برنامه‌های پینین فارینا مبنی بر تبدیل شدن به یک لوکس ساز ایتالیایی معرفی می‌شود.


اما در تیزر یاد شده می‌توانید طراحی روان و فست بک مانند را ببینیم. این طراحی در مقایسه با سایر کارهای این استودیوی ایتالیایی کمی محافظه‌کارانه بوده اما خب همه‌چیز کلافه کننده نیست. یکی از ویژگی‌های طراحی H500 وجود عناصر نقره‌ای رنگ در آن است.


اگرچه ظاهر فست بک مانند خودرو باعث ایجاد بخش عقب کوتاه شده اما طراحی خودرو به گونه‌ای است که فضای پای مناسبی می‌تواند در انتظار سرنشینان عقب باشد. طراحی دنیای واقعی این کانسپت باعث شده که احتمال تولید آن بالا باشد. البته پینی فارینا تنها تیزری خشک و خالی از H500 منتشر کرده و خبری از جزئیات مربوط به قوای محرکه و برد آن نیست.


این اولین باری نیست که کمپانی تحت تملک ماهیندرا با گروه هیبریدی کینتیک چین کار می‌کند. در واقع شاهد چهارمین همکاری بین دو کمپانی هستیم. استارت کار در سال ۲۰۱۷ و با معرفی سدان H600 خورده است. پس از آن نیز شاهد معرفی دو شاسی‌بلند مفهومی و HK GT بوده‌ایم.

پینین فارینا گفته که H500 یکی از دو کانسپتی است که در نمایشگاه خودروی پکن معرفی خواهد شد. هنوز مشخص نیست که آیا کانسپت دومی کاملاً جدید است یا همان HK GT می‌باشد. به محض آغاز به کار نمایشگاه خودروی پکن با داغ‌ترین اخبار این رویداد خودرویی در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. مهدی

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    یه طراحی متفاوت

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا