مسابقات

کسب قاطع‌ترین پُل‌پوزیشن فصل توسط همیلتون

در ادامه موفقیت تیم مرسدس در تمرین‌های گرندپری بریتانیا، همیلتون توانست صاحب پُل پوزیشن گرندپری بریتانیا شود. امروز، برای همیلتون روز بسیار خوبی بود، او توانست پنجمین پُل پوزیشن خود در بریتانیا را به دست آورد که با رکورد جیم کلارک برابری می‌کند. هم‌چنین او با کسب شصت و هفتمین پُل پوزیشن خود، به رکورد مایکل شوماخر افسانه‌ای با ۶۸ پُل پوزیشن نزدیک شد. تمام این رکوردها در شرایطی به دست آمد که او با قاطعیت و با اختلاف بیش از ۰.۵ ثانیه نسبت به رایکونن، سریع‌ترین دور را ثبت کرد که این مقدار اختلاف برای تعیین خط، اختلاف بسیار زیادی است و درواقع بیشترین اختلاف تعیین خط در فصل ۲۰۱۷ تا به اینجای کار است.

پیشتاز جدول امتیازات، سباستین فتل سوم شد و والتری بوتاس در جای چهارم قرار گرفت. بوتاس به خاطر تعویض زودهنگام گیربکس ۵ رده جریمه دریافت کرده و مسابقه را از جایگاه نهم شروع خواهد کرد. او تنها راننده از بین ۱۰ نفر اول است که فردا با لاستیک‌های “سافت” به‌جای “سوپرسافت” مسابقه را آغاز می‌کند. مکس ورستپن، در جایگاه ششم قرار گرفت اما دنیل ریکاردو هم‌تیمی او به دلیل نقص در سیستم توربو خودرویش، نتوانست زمان خوبی ثبت کند و در آخرین جایگاه تعیین خط قرار گرفت.

دنیل ریکاردو

ریکاردو که روزهای خوبی را سپری می‌کند و در ۵ مسابقه گذشته به روی سکو رفته، باوجود ثبت بدترین زمان و بیستم شدن در تعیین خط، و ۵ رده جریمه به خاطر تعویض زودهنگام گیربکس، مسابقه را از جایگاه آخر شروع نخواهد کرد چون فرناندو آلونسو که در تعیین خط سیزدهم شد، ۳۰ رده جریمه برای به‌روزرسانی قطعات موتور، توربو و باتری اتومبیل خود دریافت کرده و آخرین راننده خط شروع سیلوراستون خواهد بود.

فرناندو آلونسو

البته به‌روزرسانی‌ها برای موتور هوندا اجتناب‌ناپذیر است و مک لارن-هوندا امید دارد تا با این به‌روزرسانی‌ها بتواند در مسابقه بعدی که مسابقه کم سرعت‌تری است خودی نشان دهد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Babak

دانش‌آموخته‌ی مهندسی مکانیک، عاشق خودرو، نویسنده و مترجم پدال

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. علي

    ۲۴ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (848 ديدگاه)

    تو عکس هر چی نگاه میکنم ((( همیلتون ))) انقدر ذوق مرگ شده که بعد از پرش عجیب و قریب و فرود احتمالی جلوی خودروی فراری دار فانی را وداع کرد.

    با تچکر و تسلیت فراوان

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. فرشاد

    ۲۴ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    فرمول ۱ شده مثل لالیگا، از همون اول مشخصه که یا رئال (مرسدس) قهرمانه یا بارسلونا (فراری)، گاهیم اتلتیکو (ردبول) یه حرکتی می‌زنه اما تهدید خاصی نیست؛ امیدوارم بشه مثل لیگ برتر انگلیس که قهرمانی‌ها غیر قابل پیش‌بینی هستن و یهو یه تیم مثل لستر (هاس) قهرمان میشه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فقط تویوتا و هوندا

      ۲۴ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (571 ديدگاه)

      البته لیگ ایران غیر قابل پیش بینی ترین لیگه :)))))))))

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. Kamran

    ۲۴ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (919 ديدگاه)

    در جـواب دوست خوبم اقا فرشاد
    ّ
    بارسلونا (مرسدس) ریال مادرید (فراری)

    در 10 سال گـذشته بارسا 6 بار موفق بـه
    بردن لیگ شده در حالی که ریال فقط 4 بار

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا