مسابقات

کوبیتسا، راننده ویلیامز در تست فرمول‌یک ابوظبی

ویلیامز اعلام کرد که رابرت کوبیتسا و سرگئی سیروتکین، به همراه لنس استرول در تست هفته آینده در ابوظبی شرکت خواهند کرد و تایرهای جدید پیرلی را برای فصل ۲۰۱۸ تست خواهند کرد.

کوبیتسا که راننده احتمالی ویلیامز برای فصل بعد خواهد بود، در هر دو روز تست ابوظبی بعد از گرندپری روز یک‌شنبه شرکت خواهد کرد.

این سومین تست کوبیتسا با ویلیامز خواهد بود و دومین رانندگی او با اتوموبیل ۲۰۱۷. او در آگوست برای اولین بار در یک تست رسمی با خودروی تیم رنو شرکت کرد.

ویلیامز از کوبیتسا در تمرین ابتدایی در صبح و تمرین نهایی در عصر روز اول، و از لنس استرول در بقیه زمان‌های تست روز اول استفاده خواهد کرد. سیروتکین نیز در صبح روز دوم به تمرین با تایرهای جدید خواهد پرداخت و بقیه روز کوبیتسا روی صندلی ویلیامز خواهد نشست.

ویلیامز اعلام کرد که بسیار خرسند است که می‌تواند با تعداد زیادی راننده در این تست شرکت کند. لنس استرول که راننده قطعی آن‌ها در ۲۰۱۸ خواهد بود، کوبیتسا تجربه فراوانی دارد و سیروتکین نیز جوان بسیار بااستعدادی است.

ویلیامز و سائوبر دو تیمی هستند که هنوز صندلی‌های خالی برای ۲۰۱۸ دارند و ترکیب نهایی آن‌ها مشخص نیست.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Babak

دانش‌آموخته‌ی مهندسی مکانیک، عاشق خودرو، نویسنده و مترجم پدال

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا