کیا

معرفی فیس‌لیفت کیا کادنزا برای آمریکای شمالی در نمایشگاه شیکاگو

اواسط سال گذشته کیا نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ سدان فول سایز کادنزا را برای اولین بار در کرهٔ جنوبی معرفی کرد و حالا در نمایشگاه شیکاگو این ماشین را برای آمریکایی‌ها هم معرفی کرده است. کادنزا فیس‌لیفت از چراغ‌های جلوی LED چند لنزی جدید با دی‌لایت‌های LED بازطراحی شده، کاپوت بازطراحی شده، جلوپنجرهٔ جدید با طرح آبشار عمودی، سپر عقب جدید، درب صندوق بازطراحی شده و چراغ‌های عقب LED جدید برخوردار شده است.

در داخل خودرو نیز تغییرات قابل‌توجهی صورت گرفته که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به طراحی جدید داشبورد، صفحه آمپر جدید با نمایشگر ۴.۲ اینچی TFT استاندارد، نمایشگر بزرگ‌تر ۱۲.۳ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی، نورپردازی داخلی LED چندرنگ، تریم چرم ناپا برای صندلی‌ها در دو رنگ قهوه‌ای و خاکستری، سه پورت USB اضافی، شارژر بی‌سیم سریع ۱۰ واتی گوشی‌های هوشمند و کلید هوشمند جدید با استارت پیشرانه از راه دور اشاره کرد.

کیا همچنین تکنولوژی‌های کمک‌رانندهٔ کادنزا را هم بروز کرده که شامل هشدار برخورد جلو، دستیار جلوگیری از برخورد جلو با قابلیت تشخیص عابرین پیاده و دوچرخه‌سواران، کروز کنترل هوشمند با قابلیت توقف و حرکت دوباره، دستیار نوربالا، دستیار جلوگیری از برخورد در نقاط کور، دستیار رانندگی در بزرگراه و سیستم خروج ایمن می‌شود که در صورت تشخیص ترافیک در اطراف خودرو، هنگامی‌که راننده یا سرنشینان درها را باز کنند به آن‌ها هشدار می‌دهد از خودرو خارج نشوند.

کیا کادنزا مدل ۲۰۲۰ اما همچنان صرفاً با همان پیشرانهٔ ۳.۳ لیتری V6 قبلی ارائه می‌شود که ۲۹۰ اسب بخار قدرت را از طریق یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک تحویل چرخ‌های جلو می‌دهد.

رئیس کیا موتورز آمریکا «مایکل کول» در مورد کادنزای جدید می‌گوید:

کادنزا به جذب خریداران جدید و لوکس‌گرا به کیا ادامه می‌دهد. به عقیدهٔ ما، بسیاری از خریداران هنوز هم علاقه یا نیازی به کراس‌اوورها ندارند اما خواهان خودرویی با فضای داخلی فراوان و صندوق بار بزرگ هستند. کادنزا انتخاب مناسبی برای این افراد است و نسخهٔ بروز شدهٔ مدل ۲۰۲۰ با نیازهای آن‌ها مطابقت دارد

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. NAVID۰۰۹۸

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (10056 ديدگاه)

    یکی از بی حاشیه ترین کیاهای پرقدرتیه که من میشناسم و هیچگاه به حقش نسبت به آزرا نرسید .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. بهراد

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (753 ديدگاه)

    از اون ماشینای حیثیتی کیا که حاضر نیس مثل هموطنش نسل به نسل ماشینی بده که انگاری از خانواده ی خودش نیست.

    من عاشق نسل اولشم و از موقعی که اومد بخاطر موتور حجیمش(3.3 لیتری و 3.6لیتری که هر دو 6 سیلندرن و حدود 270 اسب بخار) و قوانین هول هولکی نتونست مشتری خوبی جذب کنه.
    نسل اولیش رخ خوبی داشت من به نسل بعدی و فیس لیفتش اونو ترجیح میدادم اما این یکی فیسش عالی شده کاش چراغ دنده عقب و راهنماش LED بودن .
    راستی قطعاتش گرونه و یکم سخت گیر میاد ولی در کل سواری خوبی داره و سیستم تعلیق نسل اولش طوری مهندسی شده بود که تو پیچ ها اتاق به بیرون کج نشه.
    یه زمانی 150 میلیون بود صفر کیلومترشم 300 الان 600 به بالان همشون ولی هنوزم امید دارم یکیشو بخرم خیلی خاص و کمیابه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
      سوابق: (10056 ديدگاه)

      گفتین یه زمانی ۱۵۰ میلیون بود !!!
      رفیق یه زمانی با اپتیما ۲۰۱۱ وارد شده بود که تازه اول بدبختیها و گرونیا بود ، رفتم تو نمایشگاهی در خیابان عباس آباد تهران ، اپتیما را میگفتن ۷۶ میلیون و کادنزا را میگفتند ۷۴ میلیون فقط بخاطر اینکه اپتیما زمان ورودش با ظاهرش دل خیلی ها را آب کرده بود اما با گذشت چند ماه کادنزا خودشو نشون داد و از اپتیما زد بالا .

      کلاً در ایران فلسفه خرید و فروش مخصوص خودش هست و با تمام دنیا فرق داره عجیب .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Enzo

        ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
        سوابق: (319 ديدگاه)

        ماشین کاردرستیه.قیافو استیلش که میزونه .موتورشم 290تا داره .یه سدان ترو تمیزو شیک?

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Toyota

          ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
          سوابق: (195 ديدگاه)

          رقیبهاش هم قدر هستن
          آوالون ؛ مزدا شش ؛ ماکسیما

          من خودم ماکسیما رو انتخاب میکنم

          موافقم 0
          مخالفم 0
  3. Nissan

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (41 ديدگاه)

    این خودروسازا دیگه نمیدونن چیکار کنن از بس ماشین هاشون کامله ما هم ده ساله تو صفر تا صد ماکسیما دنده موندیم که ۷.۴ ثانیه هست یا ۸.۳ یا اینکه زانتیا رو سه تا چرخ راه میره یا پارس elx سرعتش ۲۲۰ تاست وتو جاده همه رو میخوره ای بابا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. علیرضا

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (425 ديدگاه)

    حسسسرت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Farzad

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    در مقابل این همه ژاپنی سرسخت کارش خیلی سخته ، ولی عالی داره پیش میره .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. محمد

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
    سوابق: (9 ديدگاه)

    دم کیا واقعا گرم
    طراحی های جذاب و با ابهت ‌‌ مردونه
    تو اروپا خوب میفروشه،،،ولی آمریکا عذابشه برعکس هیوندای
    ولی تمام زیباییش رو کیا تو سورنتو نشون میده،،،همه نسلاش خوشکله
    منم هنوز تو کف یدونشم?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. حسن

    ۳۰ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (304 ديدگاه)

    دشمن شاد کن صنعت کره سیاهپوستا ازکیا تعریف و تعریف می کنندولی ازهیوندا که بد میگن خوششون میادو میخرند

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا