آلفا رومئو

هشدار آلفارومئو به سری 5 و E کلاس

آلفارومئو رقیبی برای ب ام و سری ۵ و مرسدس بنز E کلاس را در سال ۲۰۱۸ با موتور V6 دیزل معرفی خواهد کرد

آلفارومئو چندی است با عرضهٔ سدان جولیا به رقابت با ب ام و سری ۳، مرسدس بنز C کلاس و آئودی A4 پرداخته است و قصد عرضهٔ اولین SUV خود را نیز در سال آینده دارد. ولی این شرکت ایتالیایی همچنین در حال کار بر روی ساخت رقیبی برای ب ام و سری ۵، مرسدس بنز E کلاس و آئودی A6 است. مدیر فناوری FCA (فیات کرایسلر) «Harald Wester» در این رابطه می‌گوید:

«آلفارومئو جریان عرضهٔ محصولات جهانی جدیدی را آغاز کرده و به‌سرعت در حال افزایش طیف محصولات خود است. ما با عرضهٔ سدان ها و SUVهای لوکس توسط آلفارومئو قصد افزایش فروش این برند و مطرح کردن بیش‌ازپیش آن را در سطح جهانی داریم»

alfa-romeo-giorgio-renderin

این سدان جدید آلفارومئو که احتمالاً «Giorgio» نام دارد، بر اساس همان پلت فرم سدان جولیا ساخته خواهد شد و احتمالاً در اواخر سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه می‌شود. با توجه به اشتراکات فراوان بین جولیا و Giorgio، احتمالاً سدان جدید آلفارومئو با همان پیشرانه‌های ۲.۲ لیتری دیزل و ۲ لیتری بنزینی جولیا عرضه خواهد شد. این در حالی است که قدرت موتور بنزینی با تنظیم جدید به بیش از ۲۵۰ اسب بخار افزایش خواهد یافت. نیروگاه ۲.۹ لیتری V6 بای توربو متعلق به نسخهٔ اسپرت جولیا QV نیز در زیر کاپوت نسخهٔ اسپرت Giorgio قرار خواهد گرفت؛ اما این سدان لوکس جدید برای اولین بار با یک پیشرانهٔ V6 دیزل که به‌احتمال‌زیاد با مازراتی مشترک است معرفی خواهد شد.

alfa-romeo-giorgio-2

با توجه به گفته‌های رئیس اروپایی آلفارومئو «Fabrizio Curci» در مصاحبه با AutoExpress، سدان جدید آلفا با تکنولوژی هیبریدی نیز عرضه خواهد شد. وی دراین‌باره گفته است:

«پلت فرم Giorgio جهت استفاده از هر نوع سیستم هیبریدی و برقی طراحی‌شده و ظرفیت انجام این کار را دارد. این پلت فرم هر نوع سیستم هیبریدی همچون پلاگین هیبرید و یا حتی تمام برقی را پشتیبانی می‌کند. بعلاوه در این سدان جدید از سامانهٔ چهارچرخ محرک و تکنولوژی رانندگی نیمه‌مستقل نیز استفاده خواهد شد.»

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲۵ دیدگاه‌ها

  1. خسته شده

    ۱ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (623 ديدگاه)

    نه بابا شوخی خوبی بود برای صبح

    1. ali911

      ۱ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (16 ديدگاه)

      به نظرم این حرف شما بود که شوخی بود.

  2. حبیب

    ۱ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (169 ديدگاه)

    هرکی از راه میرسه واس سری 5 شاخ میشه !!!!!!!!!!

    1. amin

      ۱ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (118 ديدگاه)

      هرچی رقابت شدید تر بشه نوآوری و پیشرفت بیشتر میشه

    2. shahin

      ۱ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (851 ديدگاه)

      آلفا که خیلی قدیمیه حاجی.نگو اینو

    3. یو اس اس اینترپرایز

      ۱ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      حبیب عزیز رقابت جالب خوب

    4. كوروش

      ۱ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (1126 ديدگاه)

      باکی نیست بزار بیان بیشتر میخندیم
      رقابت با سری ۵ زکی””””:/

    5. ارش

      ۲۲ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (92 ديدگاه)

      آلفا هرکی نیست.

  3. سهیل

    ۱ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (221 ديدگاه)

    خوبه دیگه فضای رقابتی بیشتر میشه و سعی بر بهتر بودن بیشتر میشه
    من اولا با آلفا میونه خوبی نداشتم تااینکه تجربه سواری باهاش رو پیداکردم و کم کم بهش عشق ورزیدم الانم منتظرم ببینم که پیشرانه2لیتریش وارد ایران میشه یانه

  4. tt

    ۱ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (169 ديدگاه)

    کامنت های ملتی که فکر میکنن ماشین با کلاس فقط بنز و بی ام و هست خوندن داره

    1. sina

      ۱ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (307 ديدگاه)

      دقیقا

  5. Sajjad Ahmadi

    ۱ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1865 ديدگاه)

    جالبه! دیزل

  6. احمد باقری

    ۱ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (4716 ديدگاه)

    خیلی جالب میشه. هر کدوم برای اینکه در مقابل حریف حرفی برای گفتن داشته باشن، روز به روز محصولات بهتر و پیشرفته تری به بازار عرضه می کنن.

    1. Sardar

      ۱ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (164 ديدگاه)

      و با قیمت رقابتی تر . دقیقا شبیه ایران ماست

  7. Pooya_SK

    ۱ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (398 ديدگاه)

    ( یه کمپانی ایتالیایی برای رقابت با ماشین های سدان آلمانی ) خیلی وقت بود دوست داشتم اینو بشنوم و چه خوب که اون آلفارومئو باشه.

  8. فرامرز

    ۱ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1594 ديدگاه)

    نه به طراحی های هات آلفا و ب ام و و آئودی و مزدا و … نه به طراحی های مشمئز کننده بعضی محصولات تویوتا، میتسوبیشی و …

    1. كوروش

      ۱ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (1126 ديدگاه)

      نه به من
      نه به تو
      .
      .
      .
      نه به همه
      همه با هم

  9. moein

    ۱ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (856 ديدگاه)

    من فقط مرده این رینگ های الفا هستم همه جلو پنجره رو زبان طراحیشون می کنن الفا رینگشو جالبه
    طراحی فوق العاده زیبایی داره به نظرم بازار آلمان رو تو این سگمنت به چالش می کشه

  10. بهزاد

    ۱ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (2555 ديدگاه)

    این همه هزینه برای طراحی و بازاریابی در کلاسی که فروش خیلی بالایی نداره و تقریبا رشدش کم شده در این دوران فقط از دست مدیران آلفا بر میاد!
    نمیدونم این سیاست گذاران آلفا چطور بازار کراس اوور و suv هارو نمیبینند! انگار در خواب هستند.
    در جایی که برند مزراتی میتونه رقیب خوبی برای کلاس بی ام و و بنز و… باشه نیازی نیست آلفا رو درگیر این رقابت کنه و به جاش در یک کلاس دیگه خودروهایی برای رقابت با سری های x بی ام و یا حتی سری 3 تولید کنه.
    جالبترین بخش بودن پلتفرم و امکانات برند جیپ برای گروه فیات هست و در کمترین زمان میتونه چند مدل کراس اوور با نشان زیبای آلفا ارائه کنه ولی مثل اینکه این برند برای فیات اهمیت چندانی نداره و خدا آخر و عاقبت آلفا را بخیر کنه.

    1. Elemento

      ۱ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (11557 ديدگاه)

      شخصیت مزراتی به بنز و بی ام دبلیو نمیخوره. بنز و بی ام دبلیو همه فن حریفن ولی مزراتی ساخته شده که خاص باشه. حرفت عین این میمونه که استون مارتین بیاد شاسی بلند بزنه.

  11. Siavash

    ۱ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (184 ديدگاه)

    واقعا تمام خودروهای ایتالیایی از فیات گرفته تا لمبو دارای روح هستن

  12. Archi KHAN

    ۱ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (2206 ديدگاه)

    عاغا من خودم اول عاشق خودرو ایتالیایی هستم ،
    اما خودروسازیه آلمان و علی الخصوص بنز و بی ام و ، به جایگاهی که رسیدن 1 شبه نبوده که حالا یه خودروساز بخواد یه مدل بیاره برای رقابت باهاشون …
    من منکر طراحی ها و قدمت آلفا نیستم اما …

  13. reza

    ۲ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (2280 ديدگاه)

    واسه منم عجیب بود هر روز خبر از رشد بازار کراس اوور ها و سود بالای کمپانی ها از طریق فروش تو این سگمنت ها داره منتشر میشه اما آلفا حرکتی برای حضور در این سگمنت محبوب و البته پر سود نمیزنه حداقل انتظار داشتم بعد از معرفی سدان جولیا هدف بعدی یه کراس اوور باشه با پلتفرم مشترک با جولیا ولی خب نظر مدیران متفاوته

  14. Moein

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (9 ديدگاه)

    واقعا که به قول کلارکسون آلفا قلب خودروسازی دنیاس…رانندگی با آلفا یه چیز دیگه اس که توی بنز و بی ام و تجربه نمیشه

  15. ایرانی

    ۲۸ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (643 ديدگاه)

    یه نیمچه مازراتیه………

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا