بامو پیش از رونمایی کامل M2 CS در هفتهٔ آینده، اولین تصاویر رسمی از این کوپهٔ اسپرت جدید را منتشر کرده است که ظاهری تهاجمیتر را نشان میدهد.
پس از سالها شایعه و تصاویر جاسوسی، بامو سرانجام پرده از نسخه مورد انتظار M2 CS برداشت. این شرکت اولین تصاویر از کوچکترین خودروی M خود را پیش از رونمایی کامل که هفته آینده صورت میگیرد، منتشر کرده است. اگرچه بامو هنوز مشخصات فنی یا اعداد پرفورمنس این ماشین را اعلام نکرده، اما طراحی خودرو بهخوبی در تصاویر مشخص است؛ مانند دیگر مدلهای CS، بامو M2 CS با مجموعهای از ارتقاهای ظاهری و عملکردی بهبود یافته است.
سپر جلوی جدید با ورودیهای هوا و بالچههای بیشتر، ظاهری تهاجمیتر ایجاد کرده و در عقب، یک اسپویلر دم اردکی بزرگ خودنمایی میکند. رینگهای طلاییرنگ، امضای مدلهای CS بامو، همراه با کالیپرهای ترمز قرمزرنگ نیز دیده میشوند. برخلاف M3 CS و M4 CS که نوارهای مسابقهای دارند، M2 CS با رنگ خاکستری مات سادهای عرضه شده که ظاهری ظریفتر دارد.
تنها تصویر از کابین هم نشان CS، صندلیهای اسپرت و تزئینات قرمز فراوان را نشان میدهد. در مورد قدرت، اطلاعاتی رسمی در دست نیست، اما شایعات سال گذشته حاکی از آن بود که موتور شش سیلندر خطی توئین توربوی این خودرو تا ۵۲۵ اسب بخار قدرت تولید میکند. همان شایعات ادعا میکردند M2 CS برخلاف برادران بزرگترش که به سیستم چهارچرخ محرک xDrive مجهزند، همچنان دیفرانسیل عقب باقی میماند.
بااینحال، گفته میشود این مدل به خاطر عملکرد بهتر، فقط با گیربکس اتوماتیک عرضه خواهد شد که برای طرفداران گیربکس دستی ناامیدکننده خواهد بود. جزئیات بیشتر هفته آینده با رونمایی رسمی بامو M2 CS مشخص خواهد شد.
Arash2009
۳ خرداد ۱۴۰۴یکی از اینا بیاری فقط انجینشو تیون کنی
مهدی میباخ
۳ خرداد ۱۴۰۴فقط اون رینگای طلایی
Nismo
۳ خرداد ۱۴۰۴زشت و بد ریخت
PSA
۳ خرداد ۱۴۰۴شما برو دلتنگ GT_R باش
Nismo
۳ خرداد ۱۴۰۴کل آلمان رو هم رفته یه ماشین در حد GTR ندارن
👑Porsche🇩🇪and🇮🇹Ferrari👑
۳ خرداد ۱۴۰۴همین بیامو ام ۲ تو نسخه سی اس خیلی راحت نیسان جی تی آر رو لوله میکنه با اینکه اصلاً رقیبش نیست و رقیب اون پورشه ۹۱۱ هست که اصلاً قابل مقایسه با نیسان جی تی آر نیست و کاملاً محو و نقطش میکنه تو درگ
این ژاپن و آمریکا هستن که روی هم رفته نمیتونن یه رقیب واسه بیامو ام ۵ بسازن که بتونه حداقل باهاش مساوی بشه نه اینکه ببازه البته دور بالا رو منظورم هست چون دور پایین و صفر تا صد چیز خاصی نیست مهم اینه که ماشین تو دور بالا خوب باشه و بعد از ۱۰۰ تا یا ۲۰۰ تا همه رو لوله کنه
مهدی میباخ
۳ خرداد ۱۴۰۴911 turbo s/ gt3 rs
SLS
Audi r8
AMG gt black
BMW m5 (همه مدلا)
و ….
parvaz
۳ خرداد ۱۴۰۴بین m2 cs و دارک هورس انتخاب خیلی سخته ولی هر کدوم رو انتخاب کنیم پشیمون نخواهیم شد :)
PSA
۳ خرداد ۱۴۰۴عشقه
بهنام
۳ خرداد ۱۴۰۴از منظر طراحی نمای جلو و عقب بحث برانگیز هست هنوز و حداقل من که بهش عادت نکردم. نمای جانبی نسبتاً بهتره ولی در کل طراحی بروز نیست و قدیمی بنظر میرسه که برخی عناصر رایج طراحی ب ام و هم توش نیست .
بهنام
۳ خرداد ۱۴۰۴یه سری پنج جدید رنگ مشکی مات نمونه ی ۵۳۰ آی هفته ی گذشته تو بابلسر دیدم حقیقتا حالم بهم خورد . انگار چندتا بچه ی دهه ی هشتادی اونو طراحی کردن. پر از فلاپ و قطعات تزیینی که نسبت به نسل قبلی با اون طراحی محشرش یک کپی چینی بنظر میرسید. عکس هم گرفتم ازش .
آریا
۳ خرداد ۱۴۰۴دهه هشتادی چشه
از شما پنجایی ها بهتره دنبال ابوبرق مجانی هم نیست
مهردادکمال
۳ خرداد ۱۴۰۴هر چند جلوشو دوست ندارم نمای بغل و مخصوصا پشتش جذابه
سعید
۳ خرداد ۱۴۰۴شبیه اسباب بازی بچه ها شده !