کادیلاک

معرفی گران‌ترین مدل کادیلاک CT5-V مدل ۲۰۲۰

سدان اسپورت و میان رده کادیلاک که به تازگی پدیدار شده راه زیادی پیش رو دارد و حتی فعلاً به دست مشتریان نیز نرسیده است. CT5-V حدود یک سال پیش معرفی شده اما پیکربندی آنلاین این خودرو هم‌اینک راه‌اندازی شده است. به این ترتیب می‌توانیم قیمت این خودرو و آپشن های مربوط به آن را ببینیم.

2020-cadillac-ct5-v

اولین مدلی که می‌بینیم نسخه چهار چرخ محرک CT5-V با قیمت پایه ۵۱۲۹۰ دلار است. این خودرو دارای کابین مشکی، بدنه‌ی سفید یا مشکی‌رنگ و البته پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربوی ۳۶۰ اسب بخاری است. تنها گیربکس در دسترس نیز از نوع ۱۰ سرعته اتوماتیک می‌باشد.

رنگ بدنه قرمز Obsession آپشنی ۱۲۲۵ دلاری بوده درحالی‌که برای رینگ‌های ۲۰ اینچی رنگی یا پولیش خورده باید ۲۳۵۰ دلار بپردازید. در بحث تزئینات بدنه آپشن دیگری نبوده و ما می‌توانیم نگاهی به کابین داشته باشیم.

یکی از بزرگ‌ترین پکیج‌های این خودرو با نام پلاتینیم شناخته می‌شود که آپشنی ۶۲۹۰ دلاری بوده اما وقتی آن را انتخاب کنید قیمت خودرو ۱۳۱۳۰ دلار افزایش می‌یابد! دلیل این کار وجود پکیج‌های دیگر است که به‌صورت خودکار انتخاب می‌شود و شاید باعث گیج شدن خریداران شود. این پکیج شامل طیف وسیعی از سیستم‌های کمک‌راننده، دوربین‌ها، سیستم صوتی Bose با ۱۵ بلندگو و کابین مشکی و… می‌باشد.

این مدل به تمامی تجهیزات پرسرعت مجهز شده اما برخی آپشن ها همچون کالیپرهای ترمز قرمزرنگ ۵۹۵ دلاری در دسترس هستند؛ و درحالی‌که پکیج پلاتینیم شامل تقریباً همه‌ی تجهیزات کابین است اما کف‌پوش‌های لوکس ۱۳۰۰ دلاری نیز وجود دارند. فرمان جیر میکروفیبر ۳۰۰ دلاری و… باعث می‌شوند قیمت خودرو به ۶۹ هزار دلار برسد.

وقتی هزینه‌های تحویل را نیز در نظر بگیرید قیمت CT5-V جدید به نزدیکی ۷۰ هزار دلار می‌رسد. وسایل جانبی زیادی نیز توسط نمایندگی‌ها عرضه می‌شود که در کل می‌توانند ۲ هزار دلار دیگر هم به قیمت خودرو اضافه کنند.

قطعاً محصول کادیلاک قیمت مناسبی داشته و شما برای خرید خودرویی همچون مرسدس-ای ام جی C43 باید مبلغ بیشتری بپردازید. البته ب ام و M340i xDrive که قدرت ۳۸۲ اسب بخاری دارد قیمتی در حدود کادیلاک داشته و چندین دهه است که در کلاس سدان های اسپورت سنگ محک محسوب می‌شود.

انتخاب کنید: سدان ۷۰ هزار دلاری کادیلاک یا استاد سدان های اسپورت، ب ام و؟

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم وبسایت "پدال"، عشقِ ماشین و دیگر هیچ...

مطالب مشابه

‫۲۲ دیدگاه‌ها

  1. یانکی

    ۹ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (1584 ديدگاه)

    نکته جالب این کدیلاک اینه که با قیمت یه سری۳ یا c کلاس بنز ماشینی صاحب میشی که در واقع تو کلاس بالاتره مثل سری۵ یا e کلاس.فقط نمیدونم چرا کدیلاک کلاس بندی محصولاتش رو انقدر عجیب کرده.الان ct4 تو کلاس سری ۳ هست ولی کدیلاک یه کلاس پایین تر رده بندیش کرده.بی صبرانه منتظر ct5بلک وینگ با موتور ۶.۲ لیتری با ۶۵۰ اسب هستیم.کاش کدیلاک بزنه به سرش بره برا رقابت با چارجر هلکت و موتور کوروت zr1 رو با ۷۵۵ اسب بندازه.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Elmiraj

      ۹ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (2387 ديدگاه)

      قبلا ATS-V و CTS-V با قدرت هایی مشخص و در کلاس های بدنه و سایز مشخصی رقابت می کردن ، اکنون که CT4-V و CT5-V جانشین این دو شدن به این معنی نیست که کادیلاک با قدرت های کمتر از قبل می خواد این دو را یک پله پایین تر بیاره ، بلکه سیاست اینه که با قدرت های کمتر طیف وسیع تری از عاشقان این دو کلاس خودرویی را پوشش بده و در واقع فروش این دو سدان را بیش از پیش بهبود ببخشه .
      مطمئنا نسخه های دیگری با قدرت حتی بالاتر از قبل هم در دستور کار خواهند بود .

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  2. MAHDI

    ۹ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (5349 ديدگاه)

    ماشین خوبیه و نسبت به نسل قبل پیشرفت قابل قبولی داشته اما ب ام وM340i با بالاترین کیفیت، شتاب۴ ثانیه ای و عملکرد و پرفومنس قوی و درگیر کننده با مدرن ترین تجهیرات رو انتخاب میکنم!!!!
    M340 در خط مستقیم در درگ CARWOW از مرسدس E53 amg با ۴۳۵ اسب بخار و ولووS60 با ۴۰۵ اسب بخار و آئودی S4 با ۳۴۷ و ۷۰۰ نیوتن گشتاور در مسیر ۴۰۰ متر سریع تر و ۱ثانیه کامل سریع تر از خودروی جایگاه دوم بود و همینطور در درگ رولینگ بازهم جایگاه اول رو بدست آورد.
    البته فعلا آلپینا B3 جدید قوی ترین نسخه سری۳ جدید هستش که نمیشه به راحتی ازش رد شد!!!!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Hamidreza

      ۹ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (1778 ديدگاه)

      من یه چن وقت پیش یه کادیلاک دیدم گذر موقت اصلا متوجه مدلش نشدم فقط میدونم سدان بود ؛ رنگش مشکی بود عجب صدایی داشت اوووففففففف

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. Anti-nazi

      ۹ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (687 ديدگاه)

      حداقل اگه معیارات تو هشت سالگی گیر کرده سعی کن از ی جای معتبر احساسات کودکیتو بروز بدی
      اخه کارواو؟؟
      هیچ ادم احمقی با استوک درگ شرطی نمیزنه ک انقدددددد براتو مهمه
      اگه تو این کار باشی تیونیبل بودن ماشینت مهم ترین قضیس ک نازیستان بخابم نمیتونه ی چی بسازه که همه بتونن باهاش ور برن
      البته من میدونم تو فردا بازم میای امار چندتا استوکو لیست میکنی و از جلو افتادن نیم ثانیه ای زد فور خرکیف میشی

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  3. Ferrari Fxx K Evo

    ۹ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (919 ديدگاه)

    در مقایسه با رقبای خوش نام خودش
    طراحی کابین به شدت ، ضعیفی ،داره

    شما طراحی کابین این ماشین رو با کابین‌های
    بی‌ام‌و، سری ۵ و بنز E کلاس ، مقایسه ، بکنید

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. یانکی

      ۹ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (1584 ديدگاه)

      کجای کابینش زشته.خدا وکیلی از bmw که خوشگلتره داخلش.در ضمن ای رده میانیشه.گزینه لوکسترش با داشبورد دو رنگ و قطعات چوبی بی نظیره.وقتی v اصلیش بیاد با بیش از ۶۵۰ اسب اونوقت داخلش با جیر و عناصر خاص v پرفورمنس تجهیز میشه.از لحاظ ظاهر خدا وکیلی یه سر و گردن از سه گانه آلمانی سرتره.

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
  4. Ferrari Fxx K Evo

    ۹ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (919 ديدگاه)

    زیبایی کابین E کلاس رو کمتر ماشینی داره، شاید
    فقط کابین ائودی A۶ رو بشه باهاش مقایسه کرد

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Anti-nazi

      ۹ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (687 ديدگاه)

      شایدو خوب اومدی ??
      ازین دوستمون باد بگیریم همه احتمالاتو درنظر بگیریم
      حتی اگه ماشین باز واقعی بودید ی درصد فک کنین حتی نازیستانم میتونه ی روزی ماشین بسازه
      احتمالای کوچکو اگه درنظر بگیرین ادم منطقی و درست حسابی جلوه خواهیم کرد

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  5. ♤Angus_812♤

    ۹ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (428 ديدگاه)

    به نظرم اینجا بحثه سلیقس
    من خودم e63رو انتخاب میکنم(سلیقه ای)
    ولی خب رقیب قدرتمندیه برای آلمان ها

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  6. Khosrow

    ۹ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (1989 ديدگاه)

    کم کم داره خراب میکنه اینم / برحسب زمان پسرفت طراحی داره / دشبوردش خوبه و قدرتمند ولی بدنه نه / چراغ جلوش مازراتی گیبلی نیست؟ ..

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  7. سجاد

    ۹ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (150 ديدگاه)

    عالیه کادیلاک. اما با توجه به طراحی مجموعه داشبورد بنظرم تو این کلاس و موتور ماکسیما۲۰۲۰ دلچسبتره

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Ferrari Fxx K Evo

      ۹ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (919 ديدگاه)

      چزا ماشینای اقتصادی رو میریزی تو لوکسا ؟ ?

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. سجاد

        ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
        سوابق: (150 ديدگاه)

        خخ اشتباه کردم ?

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
    2. Anti-nazi

      ۹ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (687 ديدگاه)

      این حرفو اگه تو دیترویت بزنی جوری بخیه لازمت میکنن نتونی ببری دکتر نشونش بدی
      این حرفو اگه تو توکیو بزنی مسئولین نیسان برات تشت شیر میارن و سایونارو وار پاهاتو و جاهای دیگتو میمالن
      اخه ماکسیماااا؟؟؟

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  8. Elmiraj

    ۹ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (2387 ديدگاه)

    ترکیب اصالت ، کیفیت و زیبایی…..
    طراحی تیز و اتو کشیده با چراغ های عمودی و عناصری که هم شکل لوگوی کادیلاک هست در همه جای ماشین دیده میشه و هنوز که هنوزه یک کادیلاک بعد نزدیک به ۱۲۰ سال از دور فریاد می زنه که یک کادیلاکه…
    .
    این ماشین که تیپ میانی هست با این میزان قدرت جانشین شایسته ای برای CTS-V بحساب نمیاد ، امیدوارم سال آینده نسخه V-performance با قدرتی فراتر از ۶۴۰ اسب بخار نسل پیشین معرفی بشه و شاهد یک کادیلاک بی رحم باشیم .

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  9. (Saeed(peugeot

    ۹ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (326 ديدگاه)

    رخ این ماشین خیلی خوبه لامصب …..

    اصلا جذابیتی که تو چهرش هست و از بی ام و شاید بنزم بیشتر میپسندم ….سلیقه شخصی

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Anti-nazi

      ۹ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (687 ديدگاه)

      ببینید چطور ناتزیا ب ادم حمله میکنن انگ عقب مونده و جهان سومی میزنن ک بنده خدا ک داره ی حقیقتیو میگه باید ذکر کنه نظر شخصی

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. Hamidreza

        ۹ اسفند ۱۳۹۸
        سوابق: (1778 ديدگاه)

        دقیقا من بعضی پیامامو می نویسم نظر شخصی که بهم حمله نکنن متعصبا

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  10. net

    ۹ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (1695 ديدگاه)

    چراغ عقبش زیبا نیست .صندوق عقبش کشیده نیست.دو لوله اگزوز دایره ای برای سدان کافی هست نه ۴ لوله اگزوز مربعی.چراغ ال ای دی عمودی زیر چراغ جلو بد هست و نیاز نبود .اگر سپر جلو بسته بود زیباتر میشد

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  11. samurai

    ۹ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (317 ديدگاه)

    لکسوس ls مشکی :))

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  12. behnam1012

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (525 ديدگاه)

    الدورادو
    سویل
    فلیت وود
    کاش این اسم ها برگردن
    شنیدن اسمشونم لذت بخش بود

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا