کادیلاک

ناامیدکننده‌ترین مدل تاریخ کادیلاک کدام است؟

کادیلاک برنامه‌های جاه‌طلبانه‌ای بری آینده دارد و قصد دارد دوباره به استاندارد جهان تبدیل شود اما این شرکت در طول تاریخ خود محصولات ناموفقی هم داشته است.

این روزها کادیلاک در حال برداشتن گامی جدید به سطح بالاتری است که طی دهه‌های گذشته از آن فاصله داشته است. ازآنجایی‌که این شرکت قصد دارد یک بار دیگر عنوان «استاندارد جهان» را از آن خود کند، قصد داریم نگاهی به گذشته بیندازیم و ببینیم ناامیدکننده‌ترین محصول تاریخ کادیلاک کدام است؟ برای این سؤال چند پاسخ وجود دارد ولی در اینجا فقط به هفت مورد اشاره خواهیم کرد.

کادیلاک SRX

این لیست با کراس‌اوور SRX آغاز می‌شود که برای اولین بار در سال ۲۰۰۳ به بازار آمد. در آن سال‌ها کادیلاک مدل اسکالید را به‌عنوان یک شاسی‌بلند فول سایز در سبد محصولات خود داشت و SRX قرار بود دورانی اسپرت‌تر و شیک‌تر را برای شاسی‌بلندهای این برند آغاز کند. بااین‌حال، بعداً مشخص شد که SRX خودرویی غیرقابل‌اعتماد و نه‌چندان ایمن است. این ماشین طی دو نسل تا سال ۲۰۱۶ تولید شد و سپس جای خود را به مدل XT5 داد.

کادیلاک ELR

ELR کوپهٔ شیکی بود که بر اساس شورلت ولت ساخته شده و قرار بود آغازگر حرکت کادیلاک به سمت الکتریکی‌سازی باشد. هرچند ELR از لحاظ فنی این کار را انجام می‌داد اما قیمت بسیار گرانی داشت و به همین دلیل مورد استقبال قرار نگرفت. به همین دلیل، در طول چهار سال کمتر از ۳ هزار دستگاه از این کوپهٔ لوکس هیبریدی ساخته شد.

کادیلاک کاترا

این فقط کادیلاک‌های جدید نیستند که طرفداران را ناامید کردند زیرا سدان کاترا متعلق به دههٔ ۹۰ خودروی بعدی لیست ما است. در آن سال‌ها، جنرال موتورز که اوپل را در اختیار داشت، نسخهٔ ری‌بج شدهٔ سدان اومگا را به‌عنوان مدلی پایه برای رقابت با سدان‌های آکورا، اینفینیتی، لکسس، ب‌ام‌و و مرسدس بنز در آمریکا عرضه کرد. با توجه به اینکه اومگا یک سدان محرک عقب ساخت آلمان بود این ایده چندان بد به نظر نمی‌رسید اما بعداً مشخص شد که اومگا خودروی غیرقابل‌اعتمادی است و به همین دلیل هرگز موردتوجه قرار نگرفت.

کادیلاک آلانته

یکی از ناامیدکننده‌ترین محصولات تاریخ کادیلاک را می‌توان رودستر آلانته دانست. داستان ساخت این ماشین باورنکردنی است زیرا بدنهٔ هر دستگاه از آن توسط پینین‌فارینا در ایتالیا تولید شده و برای مونتاژ نهایی به آمریکا فرستاده می‌شد. این کار توسط بوئینگ ۷۴۷ صورت می‌گرفت که به‌طور خاص برای این کار ساخته شده بود. وقتی با همهٔ این دردسرها نتوانید خودروی خوبی بسازید که نظر خریداران را جلب کند، قطعاً ناامیدی بسیار بزرگی را به دنبال خواهد داشت.

کادیلاک سیمارون

وقتی حرف از محصولات ناامیدکنندهٔ تاریخ کادیلاک می‌شود، سیمارون قطعاً یکی از مدل‌هایی است که اول از همه به ذهن می‌آید. این ماشین یک سدان لوکس پایه بود که قصد رقابت را مدل‌های اروپایی را در بازار ایالات‌متحده داشت. سیمارون اما اشتراکات فراوانی با شورلت کاوالیر داشت و به یکی از بحث‌برانگیزترین ری‌بج‌ها در تاریخ خودروسازی آمریکا تبدیل شد. سیمارون همچنین به دلیل فروش پایین، پرفورمنس ضعیف و ری‌بج ناخوشایند، یکی از ناموفق‌ترین مدل‌ها در تاریخ جنرال موتورز شناخته می‌شود.

کادیلاک XLR

هرچند برخلاف مدل‌های قبلی، XLR خودروی چندان ناامیدکننده‌ای نبود اما هرگز آن‌طور که باید موردتوجه قرار نگرفت. این ماشین که بر اساس کوروت ساخته شده در سال ۲۰۰۳ به بازار آمد، ظاهر جذاب و چشمگیری داشت اما فقط با یک پیشرانهٔ ۴.۶ لیتری V8 نورث‌استار ارائه می‌شد که تنها ۳۲۰ اسب بخار قدرت داشت. البته بعداً مدل XLR-V با پیشرانهٔ سوپرشارژ ۴۴۳ اسب بخاری هم ارائه شد ولی بازهم نتوانست نظرها را به این رودستر بدفرجام جلب کند.

کادیلاک BLS

BLS سدان کامپکتی بود که در وهلهٔ اول برای بازار اروپا در نظر گرفته شده بود. این خودرو اما در اصل بر اساس ساب ۹-۳ ساخته شده بود و در سوئد در کارخانهٔ این شرکت تولید می‌شد. فروش BLS در اوایل سال ۲۰۰۶ در اروپا آغاز شد و هیچ‌گاه به بازار ایالات‌متحده راه پیدا نکرد. این سدان لوکس اما هرگز موفق عمل نکرد و تا زمان پایان تولید در سال ۲۰۰۹ کمتر از ۱۰ هزار دستگاه از آن ساخته شد. فروش سالانهٔ BLS در اروپا نیز زیر ۱۳۰۰ دستگاه بود و ناامیدی بزرگی را برای کادیلاک به بار آورد.

این‌ها تعدادی از محصولات ناموفق و ناامیدکنندهٔ تاریخ کادیلاک بودند و امیدواریم سلستیک به سرنوشت آن‌ها دچار نشود اما آیا ناامیدکننده‌ترین خودروی کادیلاک از دید شما در این لیست حضور دارد یا چیز دیگری است؟ در بخش نظرات پاسخان سؤال را بدهید.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای
منبع
CarScoops

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵۹ دیدگاه‌ها

  1. GMA

    ۲۵ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (742 ديدگاه)

    اینجا هم قراره باز بنویسه:

    «ماشالله اصالت
    ماشالله آمریکن کارز
    موفقیت دیگر برای کادیلاک با اصالت و آمریکن کارز»

    یا اینجور مواقع در افق محو میشه؟؟

    موافقم 113
    مخالفم 45
    1. ali(chevynova)

      ۲۵ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (6801 ديدگاه)

      چقدر از امریکن کارز فشاری میشید شماها

      موافقم 51
      مخالفم 66
      1. GMA

        ۲۵ دی ۱۴۰۱
        سوابق: (742 ديدگاه)

        اونی که فشاری میشه شمایی که چشم دیدن موفقیت های بی شمار بقیه خودروسازان را نداری
        اتفاقا کادیلاک تو آمریکایی ها برند مورد علاقه من هست،ولی دلیل نمیشه چشممو رو حقایق ببندم و عیب هاشو نبینم…
        حالا انقدر به گفتن «ماشالله اصالت، ماشالله آمریکن کارز» ادامه بده تا حلقت ورم کنه…😂😉

        موافقم 77
        مخالفم 23
        1. Kamy

          ۲۵ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (687 ديدگاه)

          😂😂😂😂😂😂😂

          موافقم 44
          مخالفم 11
        2. ali(chevynova)

          ۲۵ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (6801 ديدگاه)

          ماشالاه اصالت کادیلاک که همیشه تکرار میشه چون واقعا ماشالاه داره
          شما بجای ورم کردن حلق من بفکر ورم کردن رگ گردن خودت باش تا با موفقیتهای امریکن کارز باد نکنه

          موافقم 35
          مخالفم 50
        3. viper2

          ۲۶ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (1144 ديدگاه)

          ماشالله امریکن کارز که بعضیا رو فشاری کرده…

          موافقم 9
          مخالفم 14
    2. GMA

      ۲۵ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (742 ديدگاه)

      گویا ایشون سنگ پای قزوین را هم رو سفید کرده 😂

      موافقم 71
      مخالفم 28
      1. محمدهادی

        ۲۵ دی ۱۴۰۱
        سوابق: (2133 ديدگاه)

        داااش عاشقه دیگه
        درکش کن خب
        عششقه،آدمو باخودش میبره
        بازم دمشگرم پای برند محبوبش وایستاده داره چوبشو میخوره ولی همه چیز براش زیباست
        منم زیبا بهش نیگا میکنم
        زیادم بد نی که
        آقا راستی نصف این کادیلاکایی که اینجا اومد بنظرم بسیار زیبا بودن و متوازن،چقدم معروف بودن
        مثل
        SRX
        ELR
        XLR
        و BLS
        واقعا حیف…
        اینارو کادیلاک جون میاوردی تو ایرانخودرو و تعدادی شونم تو سایپا خب
        بهت قول میدادیم بدون فیس لیفتی خاص،تا ۵۰ سال تا سقف ۲میلیون دستگاه تولیدشون کنیم براتون
        چه ماشینایی شکست میخوره
        صدددد حیففففف…

        موافقم 33
        مخالفم 8
    3. ali(chevynova)

      ۲۵ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (1 ديدگاه)

      جالبه جایی که رکور زدن امریکن کارز هست خودت و رفقات کامنت نمیذارید و اینجور جاها سبز میشید

      موافقم 31
      مخالفم 44
      1. GMA

        ۲۵ دی ۱۴۰۱
        سوابق: (742 ديدگاه)

        من مثل شما کینه شتری به برند یا کشوری ندارم.
        اتفاقا هیچ مشکلی با آمریکن کارز ندارم و به بعضی هاشون هم علاقه دارم
        نگاهم منطقیه، نه مثل تو فقط خوبی های برند مورد علاقه مو ببینم بدی هاشم باز خوبی تفسیر کنم و چشامو رو حقیقت ببندم..

        موافقم 42
        مخالفم 18
        1. ali(chevynova)

          ۲۵ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (6801 ديدگاه)

          منطق رو زمانی طلب کن که منطقی باشی
          در ضمن کادیلاک هرچی مشکل داشته باشه برام کوچکترین اهمیتی نداره و فدای ۱۲۱ سال سابقش
          هر زمان فلیت وود ۱۹۷۴ از نزدیک دیدی میرسی به حرفم یا حتی اگه فقط ۱۰ دقیقه پشت فرمون سویل مدل ۱۹۷۸ انژکتوری نشستی

          موافقم 22
          مخالفم 38
        2. مهدی

          ۲۶ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (1590 ديدگاه)

          این سویل و فلیتوود قبول که زیبا هستن اما آش دهن سوزی هم نیستن به ده ها دلیل

          موافقم 16
          مخالفم 11
        3. ali(chevynova)

          ۲۶ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (6801 ديدگاه)

          با دلایل مختلف هم من میتونم بگم بنز s450 یا sl450 هم ماشینهای رده متوسط و معمولی هستن بخصوص نمونه ۶.۹ که سطحش خیلی معمولی بود

          موافقم 6
          مخالفم 21
        4. سوشیانت

          ۲۶ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (1871 ديدگاه)

          اگه آش دهن سوزی نیست پس لابد از نظر شما فرغون خوبه اتفاقا تو اینترنت سرچ کن راجب کادیلاک فلیت وود ۱۹۶۷ گفته شده یکی از قابل اعتماد ترین و راحت ترین ماشین های ساخته شده هست

          موافقم 5
          مخالفم 14
        5. مهدی

          ۲۶ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (1590 ديدگاه)

          سویل یه خودروی لاکچری بسیار گران بود ظاهر زیبایی داشت و از لوازم تزئینی بسیار با کیفیتی استفاده میکرد اما این فقط رخ کار بود! از نیم شاسی خودروی ارزونی مثل شورلت نوا استفاده کرده بود که معایب زیادی داشت ضمن این از نظر فنی هم از موتور پر استهلاک الدزمبیل ۳۵۰ استفاده کرده و سیستم انژکتور بسیار پر دردسر و سیستم تعلیق پر دردسر و امکانات برقی زیاد که عموما خرابی زیاد داشت. کابین زیبایی داشت اما میشه گفت چه سویل چه الدورادو و چه فلیتوود از نظر کیفیت متریال کابین همیشه ضعیفتر از مرسدس بودن. در کل ماشین در ابهت و زیبایی بود ولی فقط همین

          موافقم 17
          مخالفم 4
    4. علی

      ۲۶ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (99 ديدگاه)

      من هیچکدوم از این ماشین ها را ناامیدکننده نمیدونم . عاشق کادیلاک بیوک و شورولت م ، دم جنرال موتورز گرم .

      موافقم 13
      مخالفم 6
    5. RENAULT5

      ۲۶ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (1113 ديدگاه)

      تو خیابون s500دیدی جوگیر شدی فک میکنی کادیلاک بده
      بیا اینجا چهارتا ماشین امریکایی ارس شماره ببین
      تا از عظمت ماشین امریکایی سرتو بکوبی به دیوار

      موافقم 15
      مخالفم 10
      1. viper2

        ۲۶ دی ۱۴۰۱
        سوابق: (1144 ديدگاه)

        احسنت

        موافقم 6
        مخالفم 5
    6. ایرانی.

      ۲۶ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (27 ديدگاه)

      بابا بیخیال
      الان بدترین وقدیمیترین مدل کادیلاک بزار کنار بهترین و جدید ترین محصول ایران خودرو.
      حالا کدوم انتخاب میکنی؟؟؟؟
      به نظر من موفق ترین کمپانی خودروساز دنیا بدون شوخی و متلک ایران خودرو وسایپا است.
      کدوم کمپانی خودرو تولیدیشو ۱۰ برابر اونم جلو جلو پیش فروش میکنه.
      کدوم کمپانی ۳برابر هر خودرو قطعه میفروشه.
      کدوم کمپانی خودروی جدیدش از قبلیش کمتر و بیکفیت تر و گرونتر هست‌.
      چقدر جوان و پیر و کودک این سرزمین لای این آهن های این شرکت جون دادن تا . . .

      موافقم 4
      مخالفم 5
  2. ali(chevynova)

    ۲۵ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (6801 ديدگاه)

    در طول ۱۲۱ سال خودروسازی و ساخت بالای۱۵۰ مدل مختلف توسط کادیلاک ، فقط ۷ تا مدل ناامید کننده داشته و بقیه تولیداتش موفق بودن
    این مطلب خودش گویای خیلی چیزها بود

    موافقم 49
    مخالفم 62
    1. GMA

      ۲۵ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (742 ديدگاه)

      نگفته فقط هفت مدل نا امید کننده داشته
      گفته در اینجا فقط هفت مورد‌ش ذکر شده
      ممکنه بازم وجود داشته باشه…

      موافقم 47
      مخالفم 27
      1. ali(chevynova)

        ۲۵ دی ۱۴۰۱
        سوابق: (6801 ديدگاه)

        هیچ سخنی از مدلهای ناموفق دیگه در متن نیومده
        تلاشت جهت بد جلوه دادن ۱۲۱ سال اصالت کادیلاک هیچه

        موافقم 26
        مخالفم 48
        1. GMA

          ۲۵ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (742 ديدگاه)

          تلاشم واسه بد جلوه دادن کادیلاک؟؟ 😂😂😂
          من میخوام حقیقت را بهت نشون بدم.
          هیچ برند بی نقصی وجود نداره…

          موافقم 37
          مخالفم 11
        2. ali(chevynova)

          ۲۵ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (6801 ديدگاه)

          چرا وجود داره
          بشرطی که واقع بین باشی

          موافقم 13
          مخالفم 41
  3. زیزیگولو

    ۲۵ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (4768 ديدگاه)

    یکی از امیدوار کننده ترین مدلای کادیلاک مدل اسکالید هستش👍👍👍

    موافقم 51
    مخالفم 4
    1. Habib

      ۲۶ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (1 ديدگاه)

      اسکالید دو سال پیش بهترین شاسی بلند دنیا شد و همیشه جز بهترینها بوده.

      موافقم 2
      مخالفم 1
  4. کمال پاشا

    ۲۵ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (46 ديدگاه)

    XLR خیلی خواستنی بود

    موافقم 40
    مخالفم 3
    1. RENAULT5

      ۲۶ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (1113 ديدگاه)

      کادیلاک آلانته عشقمه واقعا

      موافقم 8
      مخالفم 3
  5. ben

    ۲۵ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (202 ديدگاه)

    یکی از یکی جذاب تر…

    موافقم 24
    مخالفم 14
  6. محمدرضا

    ۲۵ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (1068 ديدگاه)

    هیچ ایرادی به کادیلاک وارد نیست.

    موافقم 22
    مخالفم 26
  7. HR3

    ۲۵ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (222 ديدگاه)

    کادیلاک جدیداً این 5 سال احیا شده 30 سال قبلش نابود شده بود
    کلاً وقتی ترامپ اومد سر کار خیلی از خودروسازی ها و صنایع آمریکا داشت ورشکست میشدن دیوث نمیدونم چیکار کرد خیلیاشون احیا شدن بعضیاشون مثل تسلا به عرش رفتن از صنایع نظامی و غذایی و الکترونیک هم طوفان کرد هر چند خودش شخصیت مضخرفی داره ولی خوب یه تاجر متخصصه بلده برای پول به دست آوردن چیکار کنه بر عکس حکمای ما نه خودشون پولدار بودن نه متخصص

    موافقم 24
    مخالفم 3
  8. یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.

    ۲۵ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (2354 ديدگاه)

    فقط سیمارون یه افتضاه بود.بقیه لیست هر کدوم برا خودشون یه وزنه هستن.راجب srx لازمه بگم پرفروشترین ماشین کدیلاک حساب میشد که xt5 میشه نسل جدیدش.نکته آخر که نشون میده نگارنده دچار بغض و کینه از کدیلاک هستش که میگه سلستیک هم یه شکست دیگه میشه در حالی که چنان رقابتی بین خریداران شکل گرفته برا خریدش که کدیلاک رو برای تامین سفارشات دچار مشکل کرده.کدوم عاقلی پیشرفته ترین و لوکسترین ماشین حال حاضر دنیا رو یه شکست فرض میکنه.خوشبختانه کدیلاک به یکه تاز جهان تبدیل شده تبدیل به برندی شده که همه جا داره میتازه.

    موافقم 33
    مخالفم 19
    1. مازیار

      ۲۵ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (2450 ديدگاه)

      آه یانکی تو روح آدمو فرسوده میکنی 😓
      گفته ((امیدواریم سلستیک به سرنوشت آنها دچار نشود))
      نگفته سلستیک هم یه شکست دیگه میشه
      واقعا اشتباه خوندی یا “توهم توطئه” ازت دست بردار نیست؟

      موافقم 25
      مخالفم 4
  9. reza-a

    ۲۵ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (426 ديدگاه)

    یادمه یکی از کاربرای پدال خیلی وقت پیش یه کامنت در مورد کادیلاک گذاشته بود که نوشته بود: کادیلاک طلای زیر خاک
    دلیل این غروب جذابیت کادیلاک از دید من بیشتر به این دلیله که سعی کرده ماشینهاشو برای رقابت با مدل های آلمانی بسازه که کار اشتباهیه و از فروشش هم مشخصه چون کادیلاک شخصیت خودشو داره شخصیتی با مدل هایی به بزرگی ناو هواپیمابر! و قطعا هر برندی نمیتونه تو حالت شانس موفقیت داشته باشه ولی زمینه کادیلاک آمده ست فقط کافیه تمرکزش رو روی مدل های فول سایز حتی در حد رولزرویس فانتوم بزاره همونطور که شاسی بلندهای فول سایز موفقی داره تو سگمنت های دیگه هم میتونه همینطور موفق باشه.
    رده لوکس های متوسط دهه ها زمین بازی آلمانی هاست و کمتر برندی تونسته باهاشون رقابت کنه همونطور که رده لوکس فول سایز زمین برندهای آمریکایی میتونه باشه ولی برندهایی مثل کادیلاک یا لینکلن یجورایی خالی گذاشتنش.

    موافقم 32
    مخالفم 3
  10. reza-a

    ۲۵ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (426 ديدگاه)

    حالا درسته سیمارون زیاد به کادیلاک نمیاد ولی در مقایسه با هم رده های اروپاییش امکانات بیشتر و احتمالا قیمت بهتری داشته عجیبه چطور انقدر تو فروش ناموفق بوده.

    موافقم 13
    مخالفم 4
  11. علی

    ۲۵ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به دستگیره در کادیلاک XLR دقت کردین؟؟؟

    موافقم 18
    مخالفم 3
  12. AMD

    ۲۵ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (249 ديدگاه)

    خدایی XLR همچین بدم نبود که تو نا امید کننده ترین کادیلاک ها باشه.

    موافقم 16
    مخالفم 3
  13. TESLA

    ۲۵ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (1248 ديدگاه)

    ۱۲۱ سال هست که کادیلاک داره خودرو تولید میکنه ، تا به امروز حدود ۱۵۵ مدل تولید کرده و از این تعداد فقط ۷ تاشون نا امید کننده ظاهر شدن ( بد نبودن فقط نتونستن به اندازه بقیه کادیلاک ها پرفروش بشن ) که یه چیز خیلی عادی هست ، شما تو مرسدس هم که پدر خودروسازی دنیا هست ( کارل بنز موسس مرسدس اولین خودرو جهان رو در سال ۱۸۹۶ ساخته ) محصولات ناموفق رو می‌بینید هر چند که تعدادشون خیلی کم هست ، که این اتفاقا بزرگی این دست از خودروسازان رو نشون میده که از تعداد بسیار انبوه محصولاتی که ساختن فقط یه تعداد خیلی محدودی ضعیف عمل‌کردن

    موافقم 17
    مخالفم 4
  14. sina

    ۲۵ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (2643 ديدگاه)

    حز کاترا باقیشون باحالن
    سیمارون هم خیلی دوست دارم شخصا

    موافقم 11
    مخالفم 2
  15. مازیار

    ۲۵ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (2450 ديدگاه)

    اینجا آلانته جزء ناامیدکننده ترین مدلهای تاریخ کادیلاک
    و جای دیگه بالاتر از اون مرسدس SL درخشان!
    خیلی نمیشه روی حرف این مجلات حساب کرد

    موافقم 16
    مخالفم 6
    1. RENAULT5

      ۲۶ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (1113 ديدگاه)

      آلانته جزو بهترین ها بود
      حتی تو یه مقاله تو پدال آلانته با مرسدس s.l مقایسه شده بود وآلانته برنده شده بود
      آلانته هم قیمت پایین تری داشت هم رخ بهتر وشتاب بیشتر

      موافقم 4
      مخالفم 2
  16. OM.01

    ۲۵ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (403 ديدگاه)

    داشتم امروز قیمت خودرو هارو تو ایران نگاه میکردم با خودم گفتم یعنی انصافا پولدار تر از ایرانی ها تو دنیا پیدا میشه؟ نه خداوکیلی هست؟با حقوق ماهی 400 دلار بری 15 الی20 هزار دلار ماشینایی مقل دنا تارا شاهین پارس بخری که برای 2دهه پیشه.
    خیلی وقت بود به سایت bringatrailer سر نزده بودم رفتم ببینیم طی 2 هفته گذشته چه ماشینایی حراج رفته رفتم دیدم اعصابم بهم ریخت.

    https://bringatrailer.com/listing/2005-maserati-quattroporte-30/
    متوسط کاکرد خودرو تو آمریکا سالی 12هزار مایل هست بعد مازراتی کوادروپورته 2005 کاکرد 4500مایل بی خط خش کاملا تمیز فروش رفته 22 هزار دلار!

    کانتینانتال مدل 1998 کاکرد 19هزار مایل فوق العاده تمیز فروش رفته 15 هزار دلار!
    https://bringatrailer.com/listing/1998-lincoln-continental-3/

    کادیلاک دویل 1993 کاکرد 17هزار مایل فوق تمیز بازسازی شده قیمت 20هزار دلار!
    https://bringatrailer.com/listing/1993-cadillac-deville-6/

    این ماشینا فرقی با 0 کیلومتر ندارن اللخصوص اون کادیلاک که خیلی تمیزه مالک خیلی وسواسی بوده هیچ پوسیدگی هیچ جا نداره من همه 100 تا عکس رو بررسی کردم نه موتور نه زیر خودرو نه سیستم تعلیق. همه چی تقریبا نو نو.

    هر3تاشون گزینه های بسیار وسوسه کننده برای ماشین روزانه و ماشین اول هستن چون کم کار و خیلی تمیز هستن البته مازراتی با اینکه طرفدارش هستم باز کمی شک تردید دارم ولی بدون شک لینکلن و کادیلاک بی نظیر هستن با این قیمت با این کاکرد و با این سرحالیشون!

    تو ایران تارا 700 تومنه! شاهین 600 تومنه! بعد مازراتی کوادرپورته 2008 با کلی کار یه در رنگ 8 میلیارد! حقوق 90درصدمون هم ماهی زیر 15 تومن. رسما خرید ماشین تو ایران برای جوون غیرممکنه و حتی اگه بخری هم با این قیمتا دارن میگن شما ***هستید و لیاقتتون کفتر آشغال پارس و…هست

    فشار میخوره آدم میشه با پول کفتر تارا پارس و…کادیلاک کلاسیک تقریبا صفرکیلومتر و بازسازی شده(حالا طراحیش خوب نیست از نظر خیلی ها با اون کاری ندارم)و مازراتی 2005 نو نو خشک خشک خرید. واقعا آدم گریه اش میگیره…

    موافقم 19
    مخالفم 2
    1. M@M@DRZ911

      ۲۵ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (357 ديدگاه)

      اشک منم در اوردی رفیق ..
      بعدشم کجاش طراحی کادیلاک خوب نبود حداقل هرچی باشه از رخ نابود کوییک gx که بهتره .

      موافقم 11
      مخالفم 1
    2. phonix

      ۲۶ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (1798 ديدگاه)

      قیمت خالی ملاک نیست
      هزینه بیمه سوخت و قطعات و سرویس رو هم باید حساب کرد چون خیلی گرونن
      اقای بخردی یک فرد عشق ماشین تو امریکا هستن و بار ها اینو گفتم به خصوص درباره ماشین های انگلیسی که به شکل عجیبی خراب میشن و بخاطر یک خرابی جزئی باید کلی پول پیاده بشی غالبا توی امریکا مردم اندازه دهنشون لقمه میگیرن
      ولی بعضی ها هم هستن که میزنن به سیم اخر مطمعنم تا الان ویدیو های ماشینی که مثل روانی ها به بقیه میکوبه رو دیدن این ها بعضا اینکارو رو میکنن که بانک که میخواد ماشین رو از چنگشون در بیاره ضرر کنه چون انقدر وام میگیرن که نمیتونن پرداخت کنن
      خودم با دیدن یک بنتیگا که داشت نابود میشد به عمق ماجرا پی بردم واقعا درناکه
      البته خوب صدرصد اگر فرد حساب گری باشی با توجه به شرایط دستمزد ها و پیشنهادات ویژه برای خرید اتوموبیل و وام دادن حتی خود شرکت های سازنده امریکا یکی از بهترین بازار های خرید ماشین هست

      موافقم 1
      مخالفم 1
  17. HOSSEINK3

    ۲۵ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (45 ديدگاه)

    چرا آمریکایی بازا اینجوری میکنن خوب بابا هر شرکتی مشکلاتی داره دیگه نمیشه ک همیشه همه چی بی عیب پیش برع

    موافقم 6
    مخالفم 8
  18. aMiRsHaYaN

    ۲۵ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (100 ديدگاه)

    من یه زمان خیلی XLR رو دوست داشتم مخصوصا مدل v

    موافقم 6
    مخالفم 1
  19. سوشیانت

    ۲۵ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (1871 ديدگاه)

    هیچ شرکت بی نقصی وجود نداره ول یه نکته ای وجود داره آخر متن گفته شده امیدواریم سلستیک به این سرنوشت دچار نشه!!! سلستیک دریای آپشنه اون وقت چجوری میخواد به این سرنوشت دچار بشه😐😐😐

    موافقم 2
    مخالفم 12
  20. fordglx2008

    ۲۵ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (54 ديدگاه)

    همه این محصولات تو سبد کادیلاک ناامید کننده هستن از نظر نگارنده متن وگرنه srx اگه یه محصول تو مجموعه یه کمپانی چینی هندی بود یه انقلاب تو طراحی محسوب میشد ایمنی قاره سبز رو با 5 ستاره اضافی پاس کرده حالام مجوز ورود به بازار آمریکا رو داره سلستیک هم اگه نتونه تو بازار کشورش موفق عمل کنه قافیه رو به همتایان اروپایی آسیاییش میبازه کم کم محصولات لوکس کادیلاک رو باید تو مقایسه ببینیم

    موافقم 1
    مخالفم 2
  21. حسین

    ۲۵ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    یکی از این ناامید کننده ها رو برام بفرست ایران

    موافقم 6
    مخالفم 2
  22. مانی

    ۲۶ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    جالبه یکی‌ از بهترین نسل‌های اس ال رو با آلانته مقایسه کرده بودن
    و آلانته برنده شده بود !!!البته مقایسه مشکوکی بود!

    موافقم 3
    مخالفم 3
  23. امیرحسین

    ۲۶ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (385 ديدگاه)

    نسل های جدید سی تی ۶ و سی تی ۵ و سی تی ۴ بنزینی بلک وینگ عرضه بشن با ی مدل جدید کروک یا کوپه تازه اون موقع کادیلاک به شکوه گذشتش برمیگرده

    موافقم 3
    مخالفم 2
  24. عاشق پدال

    ۲۶ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (253 ديدگاه)

    خندم میگیره. یهویی فکر میکنم پدرش صاحاب کادیلاکه

    اسکالید ۲۰۲۲ از نزدیک دیدم نسخه ی هیبریدیشو. صندلی های ردیف عقب یا وسط دوتا بودن . جا همتون خالی. دست زدم. ضربه زدم ، سولید سولید بود. جامد جامد بود. یه اصطلاحه. مثلا پراید ضربه بزنی صدا میپیچه انگار پوک هستش. اما این کادیلاکو ضربه زدم انگار سیمانه.

    غوله غول.

    یکی این اسکالید یکی جیپ گرند وگوونیر. جا همتون خالی. من اینا رو دیدم پشتش نشستم. ولی دعوا نمیکنم.
    شاید سهامدار شرکتایین
    ولی هیچی فوردf150 نمیشه.

    موافقم 4
    مخالفم 4
    1. Amir Machine

      ۲۶ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (1201 ديدگاه)

      باشه ولی اسکالید 2022 نسخه هیبریدی نداره

      موافقم 1
      مخالفم 0
  25. مجتبی .

    ۲۶ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (1159 ديدگاه)

    ناامید کننده ترینشو با ماشین خوب وطنی ویک سال درآمدم عوض میکنم

    موافقم 2
    مخالفم 1
  26. سوشیانت

    ۲۶ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (1871 ديدگاه)

    در رابطه با استاندارد جهان کادیلاک اسکالید در حال حاضر تعیین کننده ی استاندارد شاسی بلند های فول سایز هست در ضمن XLR BLS و ELR نمیتونن ناامید کننده باشن چون فقط گفته شده از لحاظ فروش خوب نبودن که این مورد اهمیتی نداره

    موافقم 2
    مخالفم 3
  27. مهدی

    ۲۶ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (8 ديدگاه)

    کدوم احمقی این محصولات روافتضاح میخونه همه شون خوبه نسبت به خودروهای تولیدداخل ما کارایی وکیفیتش بالاتره پس هرکدوم جواهرهستندشما همگی تولیدکمپانی روبین خانواده های ایرانی فاقدخودروپخش کنیدتاببینیدنظراوناچیه بسیاری ازخانواده هاهستندداشتن چنین خودروهابرایشان بسیارحیاتیه ودرکل خودروعصای دست هرخانوادست

    موافقم 1
    مخالفم 2
  28. فرهاد

    ۲۷ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (35 ديدگاه)

    هیچکدومشون ناامید کننده نبودن فقط از بقیه مدلا کم فروش تر بودن وگرنه حداقل از نظر طراحی که خیلی نسبت به زمان خودشون یاحتی الان زیبا و چشم نواز هستن

    موافقم 0
    مخالفم 2
  29. منوچهر

    ۲۷ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    کادیلاک سویل عشق من هست. ابهتی که ماشین امریکایی داره هیچ ماشینی نداره حتی بنز و بی ام و.

    موافقم 0
    مخالفم 2
  30. پیکان باز

    ۲۹ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام خب معلومه که برای یک ماشین خوب چند تا ازمون خطا لازمه ازنظر من یکم الانته جالب بود ولی همشون اگه خوب بودن فروش میرفتن واین ها درسته از پراید پژو بهترن ولی هیچی نباید چون ازش بد تر هست تحمیل شه من خودم از ماشین امریکایی کلاسیک خوشم میاد ولی ازاین جدیدا یکم خوشم میاد

    موافقم 0
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا