کوروت ZR1 در آزمایش رسمی کارانددرایور ظرف ۲.۲ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت رسید و عنوان سریعترین خودروی محرک عقب را از مکلارن 750S گرفت.
شورلت کوروت ZR1 جدید با عملکردی خیرهکننده، مکلارن 750S را پشت سر گذاشت و عنوان سریعترین خودروی دیفرانسیل عقبی که تاکنون توسط کارانددرایور آزمایش شده را به خود اختصاص داد آنهم با قیمتی بیش از ۱۰۰ هزار دلار کمتر از رقیب بریتانیایی. مکلارن 750S سال گذشته این عنوان را از فراری 296 GTB گرفته بود، اما حالا کوروت ZR1 با موتور V8 توئین توربوی ۵.۵ لیتری ۱۰۶۴ اسب بخاری، در شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت تنها ۲.۲ ثانیه زمان نیاز داشت و با یکدهم ثانیه از مکلارن پیشی گرفت.
مکلارن 750S با موتور V8 توئین توربوی ۴ لیتری، ۷۵۰ اسب بخار و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند، اما در برابر ۱۰۶۴ اسب بخار و ۱۱۲۰ نیوتن متر گشتاور کوروت ZR1 حرفی برای گفتن ندارد. فراری ۲۹۶ GTB نیز با قوای محرکهٔ هیبریدی متشکل از یک پیشرانهٔ V6 توئین توربو و یک موتور الکتریکی، ۸۳۰ اسب بخار قدرت دارد اما بازهم حریف کوروت نمیشود. وزن کوروت ZR1 با ۱۷۳۸ کیلوگرم، ۱۳۶ کیلوگرم سنگینتر از فراری و ۲۸۳ کیلوگرم سنگینتر از مکلارن است اما قدرت بسیار بیشتر سوپرکار شورلت باعث شد بتواند این اضافهوزن را جبران کند. نسبت قدرت به وزن بهتر کوروت با ۳.۶ کیلوگرم به ازای هر اسب بخار در مقایسه با ۴.۳ کیلوگرم برای مکلارن و فراری، باعث برتری آن شد.
درحالیکه کوروت ZR1 در شتاب صفر ۹۶ کیلومتر بر ساعت فقط یکدهم ثانیه از مکلارن سریعتر بود اما با افزایش سرعت این فاصله بیشتر شد. این ماشین ظرف تنها ۴.۵ ثانیه به سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت و در ۷.۱ ثانیه به ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت رسید که به ترتیب ۰.۳ ثانیه و ۰.۶ ثانیه از 750S سریعتر است. فراری هم برای رسیدن به ۱۶۰ و ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت به ترتیب ۴.۷ و ۷.۳ ثانیه زمان نیاز داشت و در سرعتهای بالاتر اندکی از مکلارن پیشی گرفت. در ۴۰۰ متر، کوروت ZR1 با زمان ۹.۵ ثانیه از خط پایان عبور کرد درحالیکه مکلارن این مسیر را در ۹.۸ ثانیه و فراری در ۹.۷ ثانیه طی کرد.
وقتی مکلارن 750S عنوان سریعترین خودروی دیفرانسیل عقب را از فراری ۲۹۶ GTB گرفت، تنها در شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت برتری داشت و در سرعتهای بالاتر و ۴۰۰ متر عقب افتاد اما کوروت ZR1 تقریباً در تمام معیارهای شتاب برتری مطلق دارد. این ابرخودروی آمریکایی با قیمت آزمایششده ۲۰۵,۲۶۵ دلار، در مقایسه با ۵۳۸,۳۹۹ دلار فراری و ۴۴۹,۷۹۰ دلار مکلارن، ارزشی استثنایی ارائه میدهد.
کسرا
۱۰ خرداد ۱۴۰۴مکلارن ۷۵۰ اس شوخی نیست واقعا
این کوروت چیکار میکنهههههه
(Ali(chevynova
۱۰ خرداد ۱۴۰۴کوروت کار خاصی نمیکنه فقط طبق ۷۲ سال گذشته داره رقباش رو رنده میکنه
کوروت ساخته شده تا ثابت کنه پرفورمنس خوب در قیمت بالا و تولید محدود خلاصه نمیشه
بخش شورولت پرفورمنس بیش از ۶۵ ساله که داره شاهکار میکنه
موتور ۴۰۹ شورولت سال ۱۹۶۱ با قدرت ۴۱۰ اسب موید این مطلبه🇺🇸💪
Hf capri
۱۰ خرداد ۱۴۰۴دهه های هفتاد و هشتاد که کروت هیچ کاری نمیکرد.
تازه حالا همچین رکورد هایی میزنه.
طراحیاشون هیچوقت به اروپایی ها نمیرسید به جز نسل c2
Cadillac-V
۱۰ خرداد ۱۴۰۴لطفاً برای ادعاهای بی پایه و اساستون مدرک بیارین ولی من مدرک دارم اون زمانم کوروت بهتر از رقباش بوده :
فقط به رتبه اول دقت کنید
https://www.pedal.ir/chevrolet/1991-chevrolet-corvette-zr-1-vs-1991-porsche-911-turbo/
Comanche
۱۰ خرداد ۱۴۰۴هدفت از ریپلای زدن چیه؟
در پدال حدود ۱۰ کاربر هستند که اینا هیچ چاره و درمونی ندارند جز اینکه آقای اشتری یا عقیلی یا هر عزیزی که مسئول سایته بزنه رو اون دکمه قشنگه و برن پی کارشون یجا دیگه بساط کنند. بجای ریپلای زدن از عزیزان مسئول سایت درخواست کنید.زودتر نتیجه میده
حسن
۱۰ خرداد ۱۴۰۴تو دهه ی هفتاد
کوروت سریعترین خودروی موتور جلو دف عقب جهان بود با شتاب 5.3
تو رده بندیه کلی تمام خودروها هم دوم بود
تو دهه ی هشتاد هم کوروت بازهم سریعترین خودروی موتور جلو دف عقب جهان بود با شتاب 4.5
تو رده بندیه کلی هم بازم دوم بود
خودروهای اول هم همه موتور عقب بودن البته اگه شما اروپایی دوستا تفاوت خودروها را بدونید میفهمی که همون موقع هم شاهکار خودرو سازی بوده الان که دیگه داره شعبده بازی میکنه
Cadillac-V
۱۰ خرداد ۱۴۰۴مهندسی برتر و خالص آمریکایی یعنی این💪🏻🇺🇲
آمریکایی ها تقریبا در تمام سگمنت هایی که فکرشو میکنید بهترین انتخابن
سوپرسدان کادیلاک که رنده کرد همه رو
https://www.pedal.ir/cadillac/audi-rs7-vs-bmw-m5-cadillac-ct5-v-blackwing-comparison-test/
کادیلاک اسکالید V هم که تمام شاسی بلندای لوکس رو رنده کرد
تو درگم که هیچ ماشینی به پای دوج چلنجر دیمن ۱۷۰ نمیرسه و نخواهد رسید
کوروت ZR1 هم که مک لارن و فراری رو رنده کرده و قطعا پورشه ۹۱۱ توربو S روهم رنده خواهد کرد💪🏻🇺🇲
واقعا برای آمریکایی فقط باید گفت ماشاالله، ماشاالله به این قدمت، پیشینه، مهندسی و پرفورمنس
ماشاالله به شورولت مخترع اولین شاسی بلند SUV دنیا
Hf capri
۱۰ خرداد ۱۴۰۴مخترع SUV از کجا اومد؟
Cadillac-V
۱۱ خرداد ۱۴۰۴شورلت سابربن که در سال ۱۹۳۵ معرفی شد، اولین شاسیبلند جهان محسوب میشود و قدیمیترین نام در حال تولید در دنیای خودروسازی بهحساب میآید.
Nismo
۱۰ خرداد ۱۴۰۴جنرال موتورز: غول صنعت خودروسازی و تکنولوژی در همه زمینه ها
Sina_carshow
۱۰ خرداد ۱۴۰۴کادیلاک اسکالید V هم که تمام شاسی بلندای لوکس رو رنده کرد”
این خودش یه بحث مفصل هس که بخوام بازش کنم یه مقاله کامل میتونم راجبش بگم که چرا اصن این حرف اشتباهه
“تو درگم که هیچ ماشینی به پای دوج چلنجر دیمن ۱۷۰ نمیرسه و نخواهد رسید”
خوب یه لیست بلند بالا از خودرو های سریعتر ازش وجود داره حتی درگش هم پست همین پدال گذاشت
یه ماشین مثلا تسلا مدل اس پلد یا یه لوسید air ساپافایر و… یا اصن تایکان توربو جدید؟ یا اصن فراری 812 درگش رو دیدم تونست شکستش بده به راحتی
بالاخره درگ واقعی با سوختی که در دسترس عموم هس معیار قرار بدیم که دیگه بدترم میشه بر چه اساسی میگی حریف نداره؟
این zr1 هم میره نوربرگرینگ یا پیستهای معروف به زودی اونوقت میبینیم چیکاره هس افتخار خیلی بزرگی هس سریعترین دیف عقب دنیا باشی اما خوب باید ببینیم تو پست خود پورشه میتونه 911 رو بزنه؟ منکه ازش خیلی خوشم اومده و از الان میدونم سریعترین خودرو آمریکایی تست شده تو این پیست میشه و از موستانگ gtd خیلی بهتر
Cadillac-V
۱۱ خرداد ۱۴۰۴مدرک از سایت معتبر بیارین که بهتر از کادیلاک اسکالید V داریم، ولی من مدارک معتبری دارم دلیل بر اینکه کادیلاک اسکالید با اختلاف بهترین شاسی بلند لوکس دنیاست :
https://www.pedal.ir/lincoln/%D8%A7%D8%B3%DA%A9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D9%86%D9%88%DB%8C%DA%AF%DB%8C%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%85%D8%B1%D8%B3%D8%AF%D8%B3-gls-%D8%A8%E2%80%8C%D8%A7%D9%85%E2%80%8C%D9%88-x7/
منبع : موتور ترند
https://www.pedal.ir/mercedes-benz/%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87-%D8%B4%D8%A7%D8%B3%DB%8C%E2%80%8C%D8%A8%D9%84%D9%86%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%84%D9%88%DA%A9%D8%B3/
متن مقاله:
مقام اول: کادیلاک اسکالید پلاتینوم
زیباترین طراحی، بهترین کابین، خوشصداترین و همچنین سریعترین خودروی این آزمایش. کادیلاک اسکالید پلاتینوم قلبها را تسخیر کرد.
CAR
۱۰ خرداد ۱۴۰۴یه زمانی توی برنامه تخت گاز کوروتو مسخره میکردن که “یه آدم چاقالو توی ایالت کنتاکی اینو میسازه” ولی الان بدون هیچ تعصبی باید بگم ماشین خوبیه به نسبت رقباش.
Hf capri
۱۰ خرداد ۱۴۰۴اون زمان c8 نیومده بود که این حرفو میزدن.
علی Shelby
۱۰ خرداد ۱۴۰۴کوروت♥️
R@min
۱۰ خرداد ۱۴۰۴لاین آپ کوروت بدون در نظر گرفتن قیمت عملا بی رقیب شده !!
۹.۵ بدون محور اضافه، بدون موتور الکتریکی، بدون گیربکس SSG و با وزن بالاتر، خارق العادس.
بشخصه انتظار داشتم بعد شش سال یه اروپایی مچ SF بخوابونه، دست مریزاد به تیم کوروت ریسینگ. قبلا هم گفتم چند بار این ساختار هنوز خیلی جا داره مخصوصا برای یه هایپرکار !!
amir
۱۰ خرداد ۱۴۰۴البه متاسفانه این ماشین تو صفرتاصد حریف sf90 نمیشه و حتی در ۴۰۰ متر باهم برابرند،تازه فیس لیفت sf90 توراهه پس باید دید در آینده رقابت کوروت با فراری sf90 فیس لیفت چی میشه
R@min
۱۰ خرداد ۱۴۰۴تاسف بزار برای ماشینای با دو سه برابر قیمت بیشتر !
حسن
۱۰ خرداد ۱۴۰۴خب اس اف 4 چرخ محرکه بعد موتور برقی داره دو تا موتور برقی تو محور جلو داره
وجدانا چرا هیت میدین این یه شاهکاره بزرگ یک هدیه ی بزرگ به دنیای خودرو باید ازش لذت برد
حمیدرضا
۱۱ خرداد ۱۴۰۴۲.۲ و ۹.۵ در برابر ۲ و ۹.۳
هنوز sf90 دست بالاتر رو داره بعد از ۶ سال!!
Vette
۱۰ خرداد ۱۴۰۴رامین نکته جالبش میدونی چیه؟
انتظار همه از یه ماشین دف عقب ۱۱۰۰ نیوتون متری اینه که تا حد مرگ هرزگردی و اسپین داشته باشه
ولی این اصن اینطور نیست
R@min
۱۰ خرداد ۱۴۰۴از دیشب دارم میگردم چکار کردن که با تک دف به این نتیجه رسیدن ! این بی پدر چرا هرزگردی نداره ؟!!
Mr wrong
۱۰ خرداد ۱۴۰۴یه هیولا خلق کردن 👾
(Ali(chevynova
۱۰ خرداد ۱۴۰۴این هیولا ۷۲ ساله که خلق شده توسط زورا و هارلی ارل
Mr wrong
۱۰ خرداد ۱۴۰۴آقا علی چیزی که راجع به کوروت همیشه برام جذاب بوده اینکه توسط یه خودساز عمومی و تولید انبوه ساخته میشه و میتونم بگم سرآمد تمام halo car هاست
amirboss
۱۰ خرداد ۱۴۰۴من با مهندسی و طراحی و کل کل بین احذاب آلمانی و آمریکایی و اروپایی کاری ندارم.
فقط میدونم خروجی که شورولت از کوروت گرفته،حالا از هر راه و مهندسی ای که باشه معرکه ست.
این یعنی پیشرفت چند پله ای یک نسل به نسل قبل.
به جرات میدونم بگم این حرکت شورولت رو تو کمتر خودروسازی میشه دید.
بدون تعصب آفرین به شورولت.
JDM سابق
۱۰ خرداد ۱۴۰۴پدال عزیز چرا ما باید این خبر و اول از همه تو سایت زومیت ببینیم و سایت تخصصی پدال بجای این مطلب روی اخبار خودروهای بنجل ایرانی و چینی کار کنه
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۱۰ خرداد ۱۴۰۴قبلا هم توضیح دادم
پدال روزانه ۱۵ تا ۲۰ مطلب خودرویی منتشر میکنه زومیت ۴- ۵ مورد
طبیعی هست که نویسندگان ما با یک ترتیبی جلو رفتن و مطالب منتشر کردن که خبر مورد علاقه شما دیرتر بالا اومده
هشتاد تا ۹۰ درصد موارد اخبار خودرویی پدال زودتر از تمام سایتهای فارسی و زومیت منتشر میشه
اتفاقا همین خبر صبح آقای دهقان نوشتن ولی هایپرکار پورشه در اولویت انتشار قرار داده شده و ساعت ۲ رسیده به کوروت
معرفی ماشینهای خارجی برای ما اولویت اصلی هست و بعد رکوردشکنی یا فناوری و غیره…
MAJking2
۱۰ خرداد ۱۴۰۴چاینا کارز فکر کنم اولویت اول پدال هست از قلم انداختین
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۱۰ خرداد ۱۴۰۴فرقی نداره معرفی خودرو از سراسر دنیا برای ما مهمه
چیزی که شما دوست نداری، مخاطب دیگری دوست داره
آرین
۱۱ خرداد ۱۴۰۴کی دقیقا ابراز علاقه کرده به چینی جماعت
اونم ایننننننننننن همه
قیمت اوکی
4 تا شرکت خوبشون عالی
آخه بابا جان شرکت میوه فروشی عطار و رفقا میاد ماشین میده تو اولویت
JDM سابق
۱۰ خرداد ۱۴۰۴آقای اشتری عزیز بنده بینهایت از شما و بقیه پرسنل محترم سایت ممنونم که بی منت در حال فعالیت هستید اما فکر نمیکنید نسبت به مطلبی که به راحتی ۱۰۰ تا کامنت در یک روز میخوره مقداری بی اعتنایی صورت گرفته بنده انتظار دارم همچین مطلب داغی اول باید در سایت پدال که تخصصی درباره خودرو مینویسه منتشر بشه بحث من طبقه بندی اولویت ها در سایت هست و انتقاد بعدی که داشتم اینکه بسیار مطالب خودروهای ایرانی و چینی تو سایت بیشتر شده که واقعاً درش داره افراط میشه،یادم هست همین ده سال و پونزده سال گذشته ،سایت بسیار خاص تر و مهیج تر بود چون بیشتر حول مطالبی میچرخید که کمتر یا شاید اثری ازشون در صفحه مجازی فارسی زبان نبود، به هرحال از زحماتتون متشکرم
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۱۰ خرداد ۱۴۰۴واقعیت اینه که درآمد پدال از تعدادکامنت نیست
ارزش سئو و تعداد بازدید داخل و خارج سایت (سرچ گوگل) باعث میشه رتبه پدال بالا بیاد و جذب تبلیغات داشته باشه
پدال هیچ منبع درآمدی جز تبلیغات نداره
افرادی که اطلاعات فنی کوروت سرچ میکنن بسیار کمتر از گروهی هستند که کل جامعه رو تشکیل میدهند اما کلیدواژههایی مثل “جک هوآوی چری سایپا” خیلی برای جذب مخاطب پدال نقش بیشتری دارند
به هر شکل باز هم گفتم معرفی و رونمایی خودروها اولویت ما هست، رکوردها یا چیزهای دیگه هم سعی میکنیم سریع پوشش بدیم
…………………..
افرادی که علاقه مند اخبار ماشین خارجی هستند انقدر جمعیت شون زیاد نیست که به تنهایی آمار بازدید سایت بالا ببرن
دورانی که پدال فقط اخبار خارجی منتشر میکرد، متاسفانه نتونست جذب تبلیغات کنه و شدیدا مشکل مالی خورد تا جایی که حقوق پرسنل ماهها عقب افتاد
برای رایگان نگه داشتن سایت باید جذب مخاطب کنیم
JDM سابق
۱۰ خرداد ۱۴۰۴محمدرضا اشتری – دبیر سایت پدال@
جناب اشتری ازین حیث که به زیبایی و روشنی توضیح دادید بسیار سپاسگزارم
بله درسته بنده ازین زاویه به این موضوع نگاه نکرده بودم، تشکر فراوان از همه دوستانی که زحمت سایت رو میکشن🙌
مهراد
۱۰ خرداد ۱۴۰۴داداش JDM زندگی خرج داره و ما پدال رو رایگان میخونیم
خدایی حق بده
(Ali(chevynova
۱۰ خرداد ۱۴۰۴فقط اصالت ۱۹۱۱ شورولت
افرین به این شرکت
تونست با قیمت مناسب و تولید انبوه کاری بکنه که گرون فروشها انگشت به دهان ، خیره بمونن
کوروت از ۱۹۵۳ که معرفی شد هدفش شکست اروپاییها بود و الحق که همیشه پیروز میدان شده
بابا مرحبا کوروتzr1 مدل ۱۹۶۹ با ۵۸۰ اسب
بابا مرحبا کوروت ۱۹۵۳ تمام فایبرگلاس
بابا مرحبا کوروت ۱۹۵۷ با موتور ۲۸۳ انژکتوری
PURIYA
۱۰ خرداد ۱۴۰۴به جرئت میتونم بگم این ماشین امسال بیشترین ارزش خریدرو داره کاش پول داشتم یکیشو میگرفتم این بعدا قیمتش خیلی میکشه بالا
تو سایت شورلت یه نگاهی بهش انداختم آپشن های واقعا خوبی هم داره این zr1دویست هزار تایی فول کربنه باله ،رینگ ، ورودی های هوا، سقف،تریم کابین، رکاب ها ، و ….. کلی چیز دیگه هم هست از ترمز سرامیکش هم که نگم
amir
۱۰ خرداد ۱۴۰۴اگه این ماشین اینجوری داره همه اسطوره ها رو لوله میکنه ببین زورا دیگه چه اعجوبه ای
Mr. gt c
۱۰ خرداد ۱۴۰۴جذاب ترین خودروی آمریکایی برای من ایشونن
Hf capri
۱۰ خرداد ۱۴۰۴صد در صد.
البته امریکا سوپرکار دیگه ای نداره.
حیف شد فورد GT نیست طراحی اون خیلی از این زیباتره.
اردوان
۱۰ خرداد ۱۴۰۴بابا ایول.اینم شورولت که ترکوند امسال فقط یه چیزی که هست اینه که این ماشین 2.2 زده ماشین های دیگه ای هم یادمه که دیف عقب بودن و زیر دو زدن البته اگه این رو کف آسفالت معمولی زده که هیچ ولی همین چلنجر دیمن حالا 2018 یا جدید چی؟
شاید دارم اشتباه میکنم.
Nismo
۱۰ خرداد ۱۴۰۴دیمن روی آسفالت درگ این تایمو ثبت کرده
این روی آسفالت معمولی
اردوان
۱۰ خرداد ۱۴۰۴خوب پس یه یا خدا بگیم که تمومه کار همه😂
مهراد
۱۰ خرداد ۱۴۰۴دمت گرم نیسمو میخواستم بگم دیمون رکوردش روی پیست درگ که چسبناکه بوده
میتونی با دمپایی لا انگشتی روی پیست درگ بدویی ؟ چون ورزشکاری میپرسم
MAJking2
۱۰ خرداد ۱۴۰۴حرفت انگار کنایه به zr1 بود
JDM سابق
۱۰ خرداد ۱۴۰۴اصن دیمن و با این مقایسه نکن
دیمن کمپوته تبلیغاته
این ماشین مهندسیش ده پله بالاتره دیمنه
صامورایی
۱۰ خرداد ۱۴۰۴خداروشکر که یه شخص آگاهی تکلیف دیمن رو روشن کرد. اگه ما میگفتیم،،،
JDM سابق
۱۱ خرداد ۱۴۰۴@صامورایی
واقعیته
دیمن هیچ چیزی برای عرضه جلوی این نداره
Cadillac-V
۱۱ خرداد ۱۴۰۴مطمئنی کمپوته؟
حقیقتی که هیچ کسی نمیتونه پنهانش کنه :
https://www.pedal.ir/dodge/dodge-challenger-demon-170-drag-time-record/#:~:text=%D8%AF%D8%B1%20%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86%20%DB%B4%DB%B0%DB%B0%20%D9%85%D8%AA%D8%B1%D8%8C%20%D8%A7%DB%8C%D9%86,%D8%AF%DB%8C%D9%85%D9%86%20%DB%B1%DB%B7%DB%B0%20%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84%D8%A7%D9%8B%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA.
JDM سابق
۱۱ خرداد ۱۴۰۴@Cadillac-V
قطعاً کمپوته
این کلیپی که فرستادی هنوز پلی نکردم مشخصه که تایر فابریکی روش نیست دیگه تا تهشو بخون
Taha Ayoobi
۱۲ خرداد ۱۴۰۴جی دی ام جان
مشخصه دیمن ۱۷۰ جلوی این حرفی نداره.
به نظر من بحث سر بهتر بودن نیست چون اصلا ربطی ندارن بهم، زد آر وان خار و مادر تکنولوژیه ولی دیمن یه ماسل سنتی همونی که دهه ۶۰ بود.
بحث سر شتابشه.
در مورد اون ویدئو، مگه همه دیمن ها این پکیج رینگ و لاستیک رو کمپانی نمیده؟
من شنیده بودم با ماشین تحویل میده.
HR3
۱۰ خرداد ۱۴۰۴البته به نسبت اسب بخار حساب کنی مهندسین مک لارن کار رو بهتر در آوردن
JDM سابق
۱۰ خرداد ۱۴۰۴اخیرا یه درگ هاگرتی پخش کرده بین کوروت و SF90 و رولئتو که کوروت میبره البته به نظر خودمم قابل اطمینان نیست
پس رفتم سراغ تست ها
در تست کار اند درایور کوروت ۴۰۰ متر رو ۹.۵ میزنه
و فراری sf90 stradale تایم ۴۰۰ متر در ۹.۴ ثانیه میزنه
اما باز هم این تست ها ملاک صد در صدی نیستن چون در ویدیو تست کار اند درایور اقای ازرا دایر با کوروت مجهز به پکیج track focused و یه باله بزرگ عقب اقدام به تایم گیری کرده که در صورت حذف باله عقب قطعاً تایم بهتر میشه و چون اختلاف تایم فقط یک دهم ثانیه است و کوروت ترپ اسپید بالاتری حین عبور از خط پایان داره احتمال خوردن SF90 stradale وجود داره که خودم انتظار نداشتم با sf90 تو ۴۰۰ متر پا به پا بیاد
البته باید بگم این تایم ها متغیر هستن و اعداد دقیقی ندارن
گذشته از این بحثها چیزی که دارم میبینم تیم کوروت ریسینگ صرفاً یه هیولا دادن بیرون که علی رغم وزن بالا و نبود AWD فوقالعاده ظاهر شده اونم در کنار یه قیمت مفت
باقی خودروسازان آمریکایی باید از کوروت یاد بگیرن
تو کامنت چند پست قبل یخورده هیجانی شدم ولی الان که خودم کنترل کردم تونستم راحتتر و مستقل نتیجه گیری کنم
amir
۱۰ خرداد ۱۴۰۴احتمالا فراری 296 اسپشیال این رو تو رولینگ بزنه چون اگه دقت کنید از سرعت 100 به بعد زمان فراری با کوروت برابره
یانکی من هم فرزند کسی هستم
۱۰ خرداد ۱۴۰۴پدال این طوفان کوروت رو نکنه بخوای با همین مطلب سطحی سر هم کنی دیشب کل یوتیوب درگیر کوروت بودن و هر برنامه یه جذابیت داشت که ویدئوی هاگردی کاملترین و جذابترین بود مخصوصا حضور zr1 های قبلی و درگ اولش.
مازیار
۱۰ خرداد ۱۴۰۴😂😂😂😂😂😂 نه فقط این که نیست
مراسم باشکوهی در هتل اسپیناس به میزبانی پدال با حضور کلیه کاربران قراره برگزار بشه. به صرف شام و شیرینی
زمانش متعاقبا به اطلاع خواهد رسید
خیلی باحالی یانکی😂
Nismo
۱۰ خرداد ۱۴۰۴برای رونمایی رنجروور برقی جدید هم شما رو دعوت میکنیم رستوران چینگاری به صرف غذای پر فلفل
راستی اینجا ضربه فنی چند ثانیه طول کشید؟ دفعهی قبل 5 ثانیه به اندازه یک دم و بازدم
اما اینجا 2.2 ثانیه به اندازه یه پلک زدن😉
MasouD
۱۰ خرداد ۱۴۰۴بازی سوپراسپرت ها یه لول بالاتر رفت
نه رولتو نه sf90 نه 750s نمیرسن
این یه تکاپوی تازه ای توی اروپایی های گرانفروش می اندازه
تازه زورا هنوز نیومده
شاهد باشید که برندهای دیگه از فردا برای اعلام موجودیت به پیست مراجعه میکنن
هرچند متخصص پیست پورشه س
ولی با این کوروت هر رقابتی چالش برانگیزه
حمیدرضا
۱۱ خرداد ۱۴۰۴ببخشید که شادی شخص شمارو خراب میکنم اما sf90 هم توی صفر تا صد هم توی ۴۰۰ متر تایم های بهتری ثبت کرده
https://fastestlaps.com/models/ferrari-sf90-stradale
Cadillac-V
۱۱ خرداد ۱۴۰۴https://www.pedal.ir/chevrolet/corvette-zr1-vs-ferrari-sf90-vs-lamborghini-revuelto-drag/
فعلا که نتیجه یه چیز دیگه داره میگه، نتیجه درگ داره میگه که فراری و لامبورگینی توسط شورولت کوروت آمریکایی لوله شدن
حمیدرضا
۱۳ خرداد ۱۴۰۴درگی که توش حتی کوروت تایم اعلامیشو نتونسته بزنه قابل اعتماد نیست
Alireza51234
۱۰ خرداد ۱۴۰۴سلام علی شوی نوا!
شما دو تا شولت نوا دارید هزینه نگه داریشون چقدره؟زیاده و کمرشکن میشه با استفاده روزمره؟
استفاده روزمره از شولت نوا ۸ سیلندر ۳۵۰ چی؟اونم هزینه خییلی زیادی داره؟قطعاتش هست؟
(Ali(chevynova
۱۰ خرداد ۱۴۰۴من از یکیش روزانه استفاده میکنم
هزینه هاش بسته به مقدار استفاده و نوعش متفاوته
اگه فنی نیستی و محدودیت بودجه داری سمت ماشین بالای ۲۰ سال خارجی نرو
Cadillac-V
۱۰ خرداد ۱۴۰۴فک نکنین تموم شده
تازه این اولشه
بزودی دوج وایپر هم میاد اونم با پیشرانه V12…
Hf capri
۱۰ خرداد ۱۴۰۴تا وقتی که دوج متعلق به استلانتیس باشه نهایتا با موتور v8 میاد و با توجه به سابقه درخشانشون در چلنجر احتمالا فقط در تعداد لاستیک و اسم با وایپر مشترکه.
امیدوارم روزی برسه که دوج رو بدن به جنرال موتورز شاید وضعش بهتر بشه.
Cadillac-V
۱۰ خرداد ۱۴۰۴منم امیدوارم
باید استلانتیس از هم بپاشه دوج و جیپ و رم برن برا فورد و جنرال موتور و مازراتی و آلفارومئو هم برن برا فراری یا فولکس واگن
ولی با این وجود پدال چند وقت پیش خبر بازگشتش رو داد با پیشرانه V10 و V12
Hf capri
۱۰ خرداد ۱۴۰۴منکه امیدوارم همشون مستقل بشن هر چند خیلی احتمالش ضعیفه.
دوج اگر مستقل باشه و بودجشو داشته باشه وایپرو برمی گردونه.
صامورایی
۱۰ خرداد ۱۴۰۴دوج رو بدن GM؟! 🤯
Iman 007
۱۰ خرداد ۱۴۰۴خیلی خفنه🔥🔥🔥🔥
Scuderia Ferrari
۱۰ خرداد ۱۴۰۴رکوردهای شگفت انگیزی ثبت کرده تبریک میگم
ولی هنوزم میگم اون درگ با SF90 استراداله خیلی مشکوک میزنه
صامورایی
۱۰ خرداد ۱۴۰۴حقیقت هیچ وقت پنهان نمیمونه. زمان همه چیو روشن میکنه. یا بلخره امریکا حرف نگفته ای که سالها باید میزد رو با این کوروت و صدالبته با زورا خواهد زد یا هم،،، ولش،،
R@min
۱۰ خرداد ۱۴۰۴کی حقیقت تو پیدا میشه چرا انقدر بیکاری با چندتا اکانت به این و اون می پریدی !!
صامورایی
۱۰ خرداد ۱۴۰۴بیکار و چنداکانت ! 😂
جواب به کامنتت نوشته بودم اما همشو پاک کردم. حیفم اومد بهانه ای برای خندیدن نداشته باشم. هرچقدر دوست داری همین مزخرفاتت رو تکرار کن. خدا شاهده اگر سرسوزنی اهمیت بدم
R@min
۱۰ خرداد ۱۴۰۴اهمیت که میدادی به خودت میمومدی انقدر عمرتو حروم نکنی !
یه روز پیام، یه روز کره، به روز بیمر، یه صامورایی، حداقل لهنتو عوض نکن.
BlackWing
۱۰ خرداد ۱۴۰۴فراری
یادته چقدر بحث بود که مکلارن ، پورشه و فراری رو میتونه بزنه یا نه ؟ کم کم داره مشخص میشه رفیق 🫱🏼🫲🏽
صامورایی
۱۰ خرداد ۱۴۰۴احیانا جای مکلارن نمیخواستی بنویسی کوروت ؟!
Scuderia Ferrari
۱۰ خرداد ۱۴۰۴میدونم اعداد و ارقام خیره کننده هستن و آمریکایی بازهای سایت هیجان زده شدن و در حال حاضر احساسات بر منطق حاکم شده ولی توصیه میکنم برای تصمیم گیری و قضاوت عجله نکنید
BlackWing
۱۰ خرداد ۱۴۰۴والا هیجان رو مالکان جدید این ماشین ها قراره داشته باشن ، ما هیچی بیخود داریم بحث میکنیم خودمون یادمون میره تو چه باتلاقی گیر کردیم !!
👊
۱۰ خرداد ۱۴۰۴نکنید آقا نکنید اینقد این دیمون ۱۷۰ بیچاره و فلک زده مارو روسیاه نکنید سریعترین شتاب مال دیمنه با ۱.۶۶ دیگه آسفالت ماسفالت نداریم مگه وقتی رونمایی شد کسی گفت سریعترین در فلان آسفالت و بنزین؟ همه تیتر زدن سریعترین خودروی درونسوز دنیا با شتاب ۱.۶۶ ثانیه دیگه زشته نمیشه بزنی زیر حرفت این کوروته هم میره برای دوم سومی دیگه نبینما 😡
PURIYA
۱۰ خرداد ۱۴۰۴فرق هست بین ماشینی که تو پیست درگ مخصوص با لاستیک های اسلیک و سوخت مخصوص تایم میزنه
با ماشینی که روی آسفالت معمولی و بنزین معمولی و لاستیک های غیر اسلیکِ جاده ای این تایمو میزنه
کوروت سر پیچ اول مشخص میکنه که رئیس کیه
Amirali
۱۰ خرداد ۱۴۰۴آفرین به کوروت،واقعا عالی کار کرده،فقط من برام کامنتای دوستان امریکایی فن سایت خیلی عجیبه،چرا نمیتونین فقط از نتیجه ماشین مورد علاقتون خوشحال باشید بدون اینکه به شرکتای دیگه گیر بدید؟،یکی که میاد میگه کوروت با قیمت کمتر همرو به خاکو خون کشید در صورتی که ۲۰۰ هزار دولار پول کمی نیست و اگه از رقباش کمتره شک نکنید شورولت عاشق چشمو ابروی کسی نیست ماشین نفت بده دست مردم این همه سادگی نمیدونم از کجا میاد،یکسری دوستان دیگه هم از هرزگی نداشتن ماشین تعجب کردن!!باورم نمیشه شما اینهمه راجب مهندسی کوروت گفتین بعد به خاطر نداشتن هرزگی تعجب میکنید،در آخر هم منتظرم تایم پیستش بیاد،آخرین تلاش امریکا برای رقابت توی پیست موستانگ GTD بود که دیدیم خوش قیمتای امریکایی هم بخوان در سطح اروپا ماشین بسازن باید برچسب قیمتی بیش از ۳۰۰ هزار دلار بزنن،متاسفانه با این قیمتم موستانگ شکست خورد،ایشالا که کوروت هم وارد بازی بزرگان بشه.
صامورایی
۱۰ خرداد ۱۴۰۴داداش بگو هرزگردی. شرف نذاشتی بمونه
yektachafi
۱۰ خرداد ۱۴۰۴😂
R@min
۱۰ خرداد ۱۴۰۴آقا امیر یا کامنتو کلا پاک کن یا بزار از خجالت اینا در بیاییم !
R@min
۱۰ خرداد ۱۴۰۴جاش درد می کنه ؟؟
R@min
۱۰ خرداد ۱۴۰۴اولا که تعجب کسی به تو ربطی نداره دوما متأسفانه عادت کردیم اروپایی ها این اعداد به زور باتری و محور اضافه میزنن !!
! i M α η δ υ α R
۱۰ خرداد ۱۴۰۴Amirali جان …
در تنگنایِ حیرتم از نخوتِ رقیب
یا رب مباد آن که گدا ، معتبر شود
بس نکته غیرِ حُسن بِباید که تا کسی
مقبولِ طبعِ مردمِ صاحبنظر شود
این سرکشی که کنگرهٔ کاخِ وصل راست
سرها بر آستانهٔ او خاکِ در شود
حافظ چو نافهٔ سرِ زلفش به دستِ توست
دَم درکش ار نه بادِ صبا را خبر شود …
BlackWing
۱۰ خرداد ۱۴۰۴کاری که این کوروت داره انجام میده باعث میشه خیلی از طرفداران و مالکان نسل ۶ و ۷ کوروت یادشون بره لذت سوار شدن یه ماشین دنده دستی چقدره !
𝐀𝐥𝐢
۱۰ خرداد ۱۴۰۴این نسل کوروت به معنای واقعی ترکونده!
Mr Tiger
۱۰ خرداد ۱۴۰۴میتونم بگم بهترین ماشین آمریکایی… گرگ درنده… ماشینی که برای رقابت تا ۵ سال آینده دنبال رقیب میگرده تا ببینیم محصولات جدید فراری و مکلارن چطورن… زیبایی را باید دید 🤩
ONLYMCL
۱۰ خرداد ۱۴۰۴واقعیتش به عنوان یه مکلارن فن بخوام توصیفش کنم
حرکت خیلی خوبی بود از شورلت اما دیگ از این به بعد یه جورایی رقیب فراری مکلارن لامبو هم حساب میشه اما اصل قضیه اینه که مکلارن 765LT این پرفورمنس و شتابو با 300 اسب بخار کمتر ارائه میداد😂😂😂
اما یه فرقی داره با ZR1 که اونم قیمتشه 250 تا 300k از ZR1 گرون تره که قیمت گذاری شورلت واقعا عالی بوده
و در آخر خیلی مشتاقم که عملکردشو داخل پیست هم ببینم😁😁
حمیدرضا
۱۰ خرداد ۱۴۰۴گفته بودم توی ۴۰۰ متر نهایتا در حد مدل پرفورمنس ۲۹۶ هست و نمیتونه حریف 9.3 اس اف۹۰ بشه کسی قبول نکرد. تحویل بگیرین.
مازیار
۱۰ خرداد ۱۴۰۴چه بیثبات و پرنوسانه جایگاه اعداد و ارقام
یه روز پشیز یه روز همهچیز دوباره پشیز بعدش همهچیز
Nismo
۱۰ خرداد ۱۴۰۴وقتی توی سطر به سطر و کلمه به کلمه متن چیزی جز تحسین و تمجید پیدا نمیکنی مجبوری واسه بالانس دل خودت هم که شده یه چی بگی.
yektachafi
۱۰ خرداد ۱۴۰۴اعترافم بلد نیستین؟
مازیار
۱۰ خرداد ۱۴۰۴لطفا تا بطور کامل متوجه منظور طرف نشدید روی پاسخ کلیک نکنید. شما ملزم به پاسخگویی صرف نیستید!
! i M α η δ υ α R
۱۰ خرداد ۱۴۰۴100 ساله توو موتور اسپرت دنبال اروپایی جماعت آی دویدین آی دویدین ، اعتراف کردین ؟
توی قیمت و پرستیژ و تایم پیست ، دنبال اروپایی جماعت آی دویدین آی دویدین ، اعتراف کردین ؟
نمی دونستین کویل احتراق و باید کجا بگذارین و چه جوری باید ایزولاسیونش کنین ، اعتراف کردین ؟
از رو دست فراری آی کپی کردین و آی کپی کردین ، اعتراف کردین ؟
برو عمو جون …
برو بگو بزرگترت بیاد …
حالا حالاها باید دنبال تکنولوژی 6 سال پیش فراری بدویین …
Taha Ayoobi
۱۱ خرداد ۱۴۰۴😂😂😂
Cadillac-V
۱۱ خرداد ۱۴۰۴شما اعتراف کردین که همون موتورای V8 و V16 که روی سوپراسپرتا و هایپر کار هاتون میزارین رو کادیلاک آمریکایی برای اولین بار تولید و عرضه کرده و مخترعش بوده؟؟؟
تاحالا به قدمت و اختراعات و نوآوری های آمریکایی ها تو صنعت خودروسازی اعتراف کردین؟؟
اختراعات و نوآوری هایی که ایتالیا ۱ دهمشم نداره و همشو از آمریکایی ها گرفته؟؟؟
اعتراف کردین که هیچ وقت شاسی بلند لوکسی مثل کادیلاک اسکالیدV نتونستین بزنین؟؟؟ اصلا تو سال ۲۰۲۵ یه SUV داره ایتالیا؟ به منم معرفی کنین؟؟؟
اعتراف کردین که سوپراسپرتای الکی گرون فراری و لامبورگینی توسط شورولت کوروتZR1 رَنده شدن؟؟؟؟
حالا حالاها باید دنبال مهندسی برتر آمریکایی بدویین…
حالا حالا ها باید دنبال تکنولوژی پیشرفته سوپرکروز کادیلاک بدویین…
! i M α η δ υ α R
۱۱ خرداد ۱۴۰۴طاها جان …
در مورد هزینه های نگهداری پورشه باکستر توی همون پست ولوو نوشتم …
Taha Ayoobi
۱۰ خرداد ۱۴۰۴دیر رسیدم
فقط اینو بگم که به پادشاه جدید سلام کنید
حسن
۱۰ خرداد ۱۴۰۴تبریک میگم به همه
لذت ببرید از اعجوبه ی تاریخ