شورلت

کوروت ZR1 جدید، سریع‌ترین خودروی دیفرانسیل عقب جهان با شتاب 2.2 ثانیه!

کوروت ZR1 در آزمایش رسمی کارانددرایور ظرف ۲.۲ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت رسید و عنوان سریع‌ترین خودروی محرک عقب را از مک‌لارن 750S گرفت.

شورلت کوروت ZR1 جدید با عملکردی خیره‌کننده، مک‌لارن 750S را پشت سر گذاشت و عنوان سریع‌ترین خودروی دیفرانسیل عقبی که تاکنون توسط کارانددرایور آزمایش شده را به خود اختصاص داد آن‌هم با قیمتی بیش از ۱۰۰ هزار دلار کمتر از رقیب بریتانیایی. مک‌لارن 750S سال گذشته این عنوان را از فراری 296 GTB گرفته بود، اما حالا کوروت ZR1 با موتور V8 توئین توربوی ۵.۵ لیتری ۱۰۶۴ اسب بخاری، در شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت تنها ۲.۲ ثانیه زمان نیاز داشت و با یک‌دهم ثانیه از مک‌لارن پیشی گرفت.

مک‌لارن 750S با موتور V8 توئین توربوی ۴ لیتری، ۷۵۰ اسب بخار و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند، اما در برابر ۱۰۶۴ اسب بخار و ۱۱۲۰ نیوتن متر گشتاور کوروت ZR1 حرفی برای گفتن ندارد. فراری ۲۹۶ GTB نیز با قوای محرکهٔ هیبریدی متشکل از یک پیشرانهٔ V6 توئین توربو و یک موتور الکتریکی، ۸۳۰ اسب بخار قدرت دارد اما بازهم حریف کوروت نمی‌شود. وزن کوروت ZR1 با ۱۷۳۸ کیلوگرم، ۱۳۶ کیلوگرم سنگین‌تر از فراری و ۲۸۳ کیلوگرم سنگین‌تر از مک‌لارن است اما قدرت بسیار بیشتر سوپرکار شورلت باعث شد بتواند این اضافه‌وزن را جبران کند. نسبت قدرت به وزن بهتر کوروت با ۳.۶ کیلوگرم به ازای هر اسب بخار در مقایسه با ۴.۳ کیلوگرم برای مک‌لارن و فراری، باعث برتری آن شد.

درحالی‌که کوروت ZR1 در شتاب صفر ۹۶ کیلومتر بر ساعت فقط یک‌دهم ثانیه از مک‌لارن سریع‌تر بود اما با افزایش سرعت این فاصله بیشتر شد. این ماشین ظرف تنها ۴.۵ ثانیه به سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت و در ۷.۱ ثانیه به ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت رسید که به ترتیب ۰.۳ ثانیه و ۰.۶ ثانیه از 750S سریع‌تر است. فراری هم برای رسیدن به ۱۶۰ و ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت به ترتیب ۴.۷ و ۷.۳ ثانیه زمان نیاز داشت و در سرعت‌های بالاتر اندکی از مک‌لارن پیشی گرفت. در ۴۰۰ متر، کوروت ZR1 با زمان ۹.۵ ثانیه از خط پایان عبور کرد درحالی‌که مک‌لارن این مسیر را در ۹.۸ ثانیه و فراری در ۹.۷ ثانیه طی کرد.

وقتی مک‌لارن 750S عنوان سریع‌ترین خودروی دیفرانسیل عقب را از فراری ۲۹۶ GTB گرفت، تنها در شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت برتری داشت و در سرعت‌های بالاتر و ۴۰۰ متر عقب افتاد اما کوروت ZR1 تقریباً در تمام معیارهای شتاب برتری مطلق دارد. این ابرخودروی آمریکایی با قیمت آزمایش‌شده ۲۰۵,۲۶۵ دلار، در مقایسه با ۵۳۸,۳۹۹ دلار فراری و ۴۴۹,۷۹۰ دلار مک‌لارن، ارزشی استثنایی ارائه می‌دهد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴۳ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۱۲ دیدگاه‌ها

  1. کسرا

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (240 ديدگاه)

    مک‌لارن ۷۵۰ اس شوخی نیست واقعا
    این کوروت چیکار میکنهههههه

    موافقم 55
    مخالفم 8
    1. (Ali(chevynova

      ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (7798 ديدگاه)

      کوروت کار خاصی نمیکنه فقط طبق ۷۲ سال گذشته داره رقباش رو رنده میکنه
      کوروت ساخته شده تا ثابت کنه پرفورمنس خوب در قیمت بالا و تولید محدود خلاصه نمیشه
      بخش شورولت پرفورمنس بیش از ۶۵ ساله که داره شاهکار میکنه
      موتور ۴۰۹ شورولت سال ۱۹۶۱ با قدرت ۴۱۰ اسب موید این مطلبه🇺🇸💪

      موافقم 45
      مخالفم 52
      1. Hf capri

        ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (213 ديدگاه)

        دهه های هفتاد و هشتاد که کروت هیچ کاری نمیکرد.
        تازه حالا همچین رکورد هایی میزنه.
        طراحیاشون هیچوقت به اروپایی ها نمیرسید به جز نسل c2

        موافقم 24
        مخالفم 25
        1. Cadillac-V

          ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (417 ديدگاه)

          لطفاً برای ادعاهای بی پایه و اساستون مدرک بیارین ولی من مدرک دارم اون زمانم کوروت بهتر از رقباش بوده :
          فقط به رتبه اول دقت کنید

          https://www.pedal.ir/chevrolet/1991-chevrolet-corvette-zr-1-vs-1991-porsche-911-turbo/

          موافقم 17
          مخالفم 19
        2. Comanche

          ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (8 ديدگاه)

          هدفت از ریپلای زدن چیه؟
          در پدال حدود ۱۰ کاربر هستند که اینا هیچ چاره و درمونی ندارند جز اینکه آقای اشتری یا عقیلی یا هر عزیزی که مسئول سایته بزنه رو اون دکمه قشنگه و برن پی کارشون یجا دیگه بساط کنند. بجای ریپلای زدن از عزیزان مسئول سایت درخواست کنید‌.زودتر نتیجه میده

          موافقم 19
          مخالفم 5
        3. حسن

          ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (2378 ديدگاه)

          تو دهه ی هفتاد
          کوروت سریعترین خودروی موتور جلو دف عقب جهان بود با شتاب 5.3
          تو رده بندیه کلی تمام خودروها هم دوم بود
          تو دهه ی هشتاد هم کوروت بازهم سریعترین خودروی موتور جلو دف عقب جهان بود با شتاب 4.5
          تو رده بندیه کلی هم بازم دوم بود
          خودروهای اول هم همه موتور عقب بودن البته اگه شما اروپایی دوستا تفاوت خودروها را بدونید میفهمی که همون موقع هم شاهکار خودرو سازی بوده الان که دیگه داره شعبده بازی میکنه

          موافقم 14
          مخالفم 6
    2. Cadillac-V

      ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (417 ديدگاه)

      مهندسی برتر و خالص آمریکایی یعنی این💪🏻🇺🇲
      آمریکایی ها تقریبا در تمام سگمنت هایی که فکرشو میکنید بهترین انتخابن

      سوپرسدان کادیلاک که رنده کرد همه رو
      https://www.pedal.ir/cadillac/audi-rs7-vs-bmw-m5-cadillac-ct5-v-blackwing-comparison-test/
      کادیلاک اسکالید V هم که تمام شاسی بلندای لوکس رو رنده کرد
      تو درگم که هیچ ماشینی به پای دوج چلنجر دیمن ۱۷۰ نمی‌رسه و نخواهد رسید

      کوروت ZR1 هم که مک لارن و فراری رو رنده کرده و قطعا پورشه ۹۱۱ توربو S روهم رنده خواهد کرد💪🏻🇺🇲

      واقعا برای آمریکایی فقط باید گفت ماشاالله، ماشاالله به این قدمت، پیشینه، مهندسی و پرفورمنس
      ماشاالله به شورولت مخترع اولین شاسی بلند SUV دنیا

      موافقم 15
      مخالفم 20
      1. Hf capri

        ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (213 ديدگاه)

        مخترع SUV از کجا اومد؟

        موافقم 7
        مخالفم 7
        1. Cadillac-V

          ۱۱ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (417 ديدگاه)

          شورلت سابربن که در سال ۱۹۳۵ معرفی شد، اولین شاسی‌بلند جهان محسوب می‌شود و قدیمی‌ترین نام در حال تولید در دنیای خودروسازی به‌حساب می‌آید.

          موافقم 3
          مخالفم 1
      2. Nismo

        ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (1945 ديدگاه)

        جنرال موتورز: غول صنعت خودروسازی و تکنولوژی در همه زمینه ها

        موافقم 11
        مخالفم 11
      3. Sina_carshow

        ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (543 ديدگاه)

        کادیلاک اسکالید V هم که تمام شاسی بلندای لوکس رو رنده کرد”
        این خودش یه بحث مفصل هس که بخوام بازش کنم یه مقاله کامل میتونم راجبش بگم که چرا اصن این حرف اشتباهه

        “تو درگم که هیچ ماشینی به پای دوج چلنجر دیمن ۱۷۰ نمی‌رسه و نخواهد رسید”
        خوب یه لیست بلند بالا از خودرو های سریعتر ازش وجود داره حتی درگش هم پست همین پدال گذاشت
        یه ماشین مثلا تسلا مدل اس پلد یا یه لوسید air ساپافایر و… یا اصن تایکان توربو جدید؟ یا اصن فراری 812 درگش رو دیدم تونست شکستش بده به راحتی
        بالاخره درگ واقعی با سوختی که در دسترس عموم هس معیار قرار بدیم که دیگه بدترم میشه بر چه اساسی میگی حریف نداره؟

        این zr1 هم میره نوربرگرینگ یا پیست‌های معروف به زودی اونوقت می‌بینیم چیکاره هس افتخار خیلی بزرگی هس سریعترین دیف عقب دنیا باشی اما خوب باید ببینیم تو پست خود پورشه میتونه 911 رو بزنه؟ منکه ازش خیلی خوشم اومده و از الان میدونم سریعترین خودرو آمریکایی تست شده تو این پیست میشه و از موستانگ gtd خیلی بهتر

        موافقم 5
        مخالفم 3
        1. Cadillac-V

          ۱۱ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (417 ديدگاه)

          مدرک از سایت معتبر بیارین که بهتر از کادیلاک اسکالید V داریم، ولی من مدارک معتبری دارم دلیل بر اینکه کادیلاک اسکالید با اختلاف بهترین شاسی بلند لوکس دنیاست :
          https://www.pedal.ir/lincoln/%D8%A7%D8%B3%DA%A9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D9%86%D9%88%DB%8C%DA%AF%DB%8C%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%85%D8%B1%D8%B3%D8%AF%D8%B3-gls-%D8%A8%E2%80%8C%D8%A7%D9%85%E2%80%8C%D9%88-x7/

          منبع : موتور ترند
          https://www.pedal.ir/mercedes-benz/%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87-%D8%B4%D8%A7%D8%B3%DB%8C%E2%80%8C%D8%A8%D9%84%D9%86%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%84%D9%88%DA%A9%D8%B3/
          متن مقاله:
          مقام اول: کادیلاک اسکالید پلاتینوم
          زیباترین طراحی، بهترین کابین، خوش‌صداترین و همچنین سریع‌ترین خودروی این آزمایش. کادیلاک اسکالید پلاتینوم قلب‌ها را تسخیر کرد.

          موافقم 3
          مخالفم 2
    3. CAR

      ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (16 ديدگاه)

      یه زمانی توی برنامه تخت گاز کوروتو مسخره میکردن که “یه آدم چاقالو توی ایالت کنتاکی اینو می‌سازه” ولی الان بدون هیچ تعصبی باید بگم ماشین خوبیه به نسبت رقباش.

      موافقم 18
      مخالفم 4
      1. Hf capri

        ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (213 ديدگاه)

        اون زمان c8 نیومده بود که این حرفو میزدن.

        موافقم 2
        مخالفم 11
  2. علی Shelby

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (789 ديدگاه)

    کوروت♥️

    موافقم 26
    مخالفم 5
  3. R@min

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (2277 ديدگاه)

    لاین آپ کوروت بدون در نظر گرفتن قیمت عملا بی رقیب شده !!

    ۹.۵ بدون محور اضافه، بدون موتور الکتریکی، بدون گیربکس SSG و با وزن بالاتر، خارق العادس.

    بشخصه انتظار داشتم بعد شش سال یه اروپایی مچ SF بخوابونه، دست مریزاد به تیم کوروت ریسینگ. قبلا هم گفتم چند بار این ساختار هنوز خیلی جا داره مخصوصا برای یه هایپرکار !!

    موافقم 32
    مخالفم 16
    1. amir

      ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (11 ديدگاه)

      البه متاسفانه این ماشین تو صفرتاصد حریف sf90 نمیشه و حتی در ۴۰۰ متر باهم برابرند،تازه فیس لیفت sf90 توراهه پس باید دید در آینده رقابت کوروت با فراری sf90 فیس لیفت چی میشه

      موافقم 14
      مخالفم 21
      1. R@min

        ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (2277 ديدگاه)

        تاسف بزار برای ماشینای با دو سه برابر قیمت بیشتر !

        موافقم 23
        مخالفم 20
      2. حسن

        ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (2378 ديدگاه)

        خب اس اف 4 چرخ محرکه بعد موتور برقی داره دو تا موتور برقی تو محور جلو داره

        وجدانا چرا هیت میدین این یه شاهکاره بزرگ یک هدیه ی بزرگ به دنیای خودرو باید ازش لذت برد

        موافقم 12
        مخالفم 3
      3. حمیدرضا

        ۱۱ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (497 ديدگاه)

        ۲.۲ و ۹.۵ در برابر ۲ و ۹.۳

        هنوز sf90 دست بالاتر رو داره بعد از ۶ سال!!

        موافقم 3
        مخالفم 2
    2. Vette

      ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (549 ديدگاه)

      رامین نکته جالبش میدونی چیه؟
      انتظار همه از یه ماشین دف عقب ۱۱۰۰ نیوتون متری اینه که تا حد مرگ هرزگردی و اسپین داشته باشه

      ولی این اصن اینطور نیست

      موافقم 27
      مخالفم 7
      1. R@min

        ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (2277 ديدگاه)

        از دیشب دارم میگردم چکار کردن که با تک دف به این نتیجه رسیدن ! این بی پدر چرا هرزگردی نداره ؟!!

        موافقم 26
        مخالفم 18
  4. Mr wrong

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (579 ديدگاه)

    یه هیولا خلق کردن 👾

    موافقم 21
    مخالفم 4
    1. (Ali(chevynova

      ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (7798 ديدگاه)

      این هیولا ۷۲ ساله که خلق شده توسط زورا و هارلی ارل

      موافقم 15
      مخالفم 29
      1. Mr wrong

        ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (579 ديدگاه)

        آقا علی چیزی که راجع به کوروت همیشه برام جذاب بوده اینکه توسط یه خودساز عمومی و تولید انبوه ساخته میشه و میتونم بگم سرآمد تمام halo car هاست

        موافقم 8
        مخالفم 3
  5. amirboss

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (1087 ديدگاه)

    من با مهندسی و طراحی و کل کل بین احذاب آلمانی و آمریکایی و اروپایی کاری ندارم.
    فقط میدونم خروجی که شورولت از کوروت گرفته،حالا از هر راه و مهندسی ای که باشه معرکه ست.
    این یعنی پیشرفت چند پله ای یک نسل به نسل قبل.
    به جرات میدونم بگم این حرکت شورولت رو تو کمتر خودروسازی میشه دید.
    بدون تعصب آفرین به شورولت.

    موافقم 38
    مخالفم 5
  6. JDM سابق

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (1006 ديدگاه)

    پدال عزیز چرا ما باید این خبر و اول از همه تو سایت زومیت ببینیم و سایت تخصصی پدال بجای این مطلب روی اخبار خودروهای بنجل ایرانی و چینی کار کنه

    موافقم 18
    مخالفم 3
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (3441 ديدگاه)

      قبلا هم توضیح دادم
      پدال روزانه ۱۵ تا ۲۰ مطلب خودرویی منتشر می‌کنه زومیت ۴- ۵ مورد
      طبیعی هست که نویسندگان ما با یک ترتیبی جلو رفتن و مطالب منتشر کردن که خبر مورد علاقه شما دیرتر بالا اومده
      هشتاد تا ۹۰ درصد موارد اخبار خودرویی پدال زودتر از تمام سایت‌های فارسی و زومیت منتشر می‌شه
      اتفاقا همین خبر صبح آقای دهقان نوشتن ولی هایپرکار پورشه در اولویت انتشار قرار داده شده و ساعت ۲ رسیده به کوروت
      معرفی ماشین‌های خارجی برای ما اولویت اصلی هست و بعد رکوردشکنی یا فناوری و غیره…

      موافقم 17
      مخالفم 6
      1. MAJking2

        ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (482 ديدگاه)

        چاینا کارز فکر کنم اولویت اول پدال هست از قلم انداختین

        موافقم 9
        مخالفم 4
        1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

          ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (3441 ديدگاه)

          فرقی نداره معرفی خودرو از سراسر دنیا برای ما مهمه
          چیزی که شما دوست نداری، مخاطب دیگری دوست داره

          موافقم 8
          مخالفم 8
        2. آرین

          ۱۱ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (548 ديدگاه)

          کی دقیقا ابراز علاقه کرده به چینی جماعت
          اونم ایننننننننننن همه
          قیمت اوکی
          4 تا شرکت خوبشون عالی
          آخه بابا جان شرکت میوه فروشی عطار و رفقا میاد ماشین میده تو اولویت

          موافقم 2
          مخالفم 3
      2. JDM سابق

        ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (1006 ديدگاه)

        آقای اشتری عزیز بنده بینهایت از شما و بقیه پرسنل محترم سایت ممنونم که بی منت در حال فعالیت هستید اما فکر نمی‌کنید نسبت به مطلبی که به راحتی ۱۰۰ تا کامنت در یک روز میخوره مقداری بی اعتنایی صورت گرفته بنده انتظار دارم همچین مطلب داغی اول باید در سایت پدال که تخصصی درباره خودرو می‌نویسه منتشر بشه بحث من طبقه بندی اولویت ها در سایت هست و انتقاد بعدی که داشتم اینکه بسیار مطالب خودروهای ایرانی و چینی تو سایت بیشتر شده که واقعاً درش داره افراط میشه،یادم هست همین ده سال و پونزده سال گذشته ،سایت بسیار خاص تر و مهیج تر بود چون بیشتر حول مطالبی می‌چرخید که کمتر یا شاید اثری ازشون در صفحه مجازی فارسی زبان نبود، به هرحال از زحماتتون متشکرم

        1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

          ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (3441 ديدگاه)

          واقعیت اینه که درآمد پدال از تعدادکامنت نیست
          ارزش سئو و تعداد بازدید داخل و خارج سایت (سرچ گوگل) باعث می‌شه رتبه پدال بالا بیاد و جذب تبلیغات داشته باشه
          پدال هیچ منبع درآمدی جز تبلیغات نداره
          افرادی که اطلاعات فنی کوروت سرچ می‌کنن بسیار کمتر از گروهی هستند که کل جامعه رو تشکیل می‌دهند اما کلیدواژه‌هایی مثل “جک هوآوی چری سایپا” خیلی برای جذب مخاطب پدال نقش بیشتری دارند
          به هر شکل باز هم گفتم معرفی و رونمایی خودروها اولویت ما هست، رکوردها یا چیزهای دیگه هم سعی می‌کنیم سریع پوشش بدیم
          …………………..
          افرادی که علاقه مند اخبار ماشین خارجی هستند انقدر جمعیت شون زیاد نیست که به تنهایی آمار بازدید سایت بالا ببرن
          دورانی که پدال فقط اخبار خارجی منتشر می‌کرد، متاسفانه نتونست جذب تبلیغات کنه و شدیدا مشکل مالی خورد تا جایی که حقوق پرسنل ماه‌ها عقب افتاد

          برای رایگان نگه داشتن سایت باید جذب مخاطب کنیم

          موافقم 15
          مخالفم 5
        2. JDM سابق

          ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (1006 ديدگاه)

          محمدرضا اشتری – دبیر سایت پدال@
          جناب اشتری ازین حیث که به زیبایی و روشنی توضیح دادید بسیار سپاسگزارم
          بله درسته بنده ازین زاویه به این موضوع نگاه نکرده بودم، تشکر فراوان از همه دوستانی که زحمت سایت رو میکشن🙌

          موافقم 6
          مخالفم 2
    2. مهراد

      ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (928 ديدگاه)

      داداش JDM زندگی خرج داره و ما پدال رو رایگان میخونیم

      خدایی حق بده

      موافقم 11
      مخالفم 5
  7. (Ali(chevynova

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (7798 ديدگاه)

    فقط اصالت ۱۹۱۱ شورولت
    افرین به این شرکت
    تونست با قیمت مناسب و تولید انبوه کاری بکنه که گرون فروشها انگشت به دهان ، خیره بمونن
    کوروت از ۱۹۵۳ که معرفی شد هدفش شکست اروپاییها بود و الحق که همیشه پیروز میدان شده

    بابا مرحبا کوروتzr1 مدل ۱۹۶۹ با ۵۸۰ اسب
    بابا مرحبا کوروت ۱۹۵۳ تمام فایبرگلاس
    بابا مرحبا کوروت ۱۹۵۷ با موتور ۲۸۳ انژکتوری

    موافقم 16
    مخالفم 31
  8. PURIYA

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (804 ديدگاه)

    به جرئت میتونم بگم این ماشین امسال بیشترین ارزش خریدرو داره کاش پول داشتم یکیشو میگرفتم این بعدا قیمتش خیلی میکشه بالا
    تو سایت شورلت یه نگاهی بهش انداختم آپشن های واقعا خوبی هم داره این zr1دویست هزار تایی فول کربنه باله ،رینگ ، ورودی های هوا، سقف،تریم کابین، رکاب ها ، و ….. کلی چیز دیگه هم هست از ترمز سرامیکش هم که نگم

    موافقم 22
    مخالفم 5
  9. amir

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (11 ديدگاه)

    اگه این ماشین اینجوری داره همه اسطوره ها رو لوله میکنه ببین زورا دیگه چه اعجوبه ای

    موافقم 19
    مخالفم 6
  10. Mr. gt c

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (482 ديدگاه)

    جذاب ترین خودروی آمریکایی برای من ایشونن

    موافقم 17
    مخالفم 5
    1. Hf capri

      ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (213 ديدگاه)

      صد در صد.
      البته امریکا سوپرکار دیگه ای نداره.
      حیف شد فورد GT نیست طراحی اون خیلی از این زیباتره.

      موافقم 12
      مخالفم 3
  11. اردوان

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (34 ديدگاه)

    بابا ایول.اینم شورولت که ترکوند امسال فقط یه چیزی که هست اینه که این ماشین 2.2 زده ماشین های دیگه ای هم یادمه که دیف عقب بودن و زیر دو زدن البته اگه این رو کف آسفالت معمولی زده که هیچ ولی همین چلنجر دیمن حالا 2018 یا جدید چی؟
    شاید دارم اشتباه میکنم.

    موافقم 16
    مخالفم 2
    1. Nismo

      ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (1945 ديدگاه)

      دیمن روی آسفالت درگ این تایمو ثبت کرده
      این روی آسفالت معمولی

      موافقم 10
      مخالفم 4
      1. اردوان

        ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (34 ديدگاه)

        خوب پس یه یا خدا بگیم که تمومه کار همه😂

        موافقم 6
        مخالفم 1
      2. مهراد

        ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (928 ديدگاه)

        دمت گرم نیسمو میخواستم بگم دیمون رکوردش روی پیست درگ که چسبناکه بوده

        میتونی با دمپایی لا انگشتی روی پیست درگ بدویی ؟ چون ورزشکاری میپرسم

        موافقم 6
        مخالفم 3
        1. MAJking2

          ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (482 ديدگاه)

          حرفت انگار کنایه به zr1 بود

          موافقم 3
          مخالفم 3
      3. JDM سابق

        ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (1006 ديدگاه)

        اصن دیمن و با این مقایسه نکن
        دیمن کمپوته تبلیغاته
        این ماشین مهندسیش ده پله بالاتره دیمنه

        موافقم 11
        مخالفم 1
        1. صامورایی

          ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (283 ديدگاه)

          خداروشکر که یه شخص آگاهی تکلیف دیمن رو روشن کرد. اگه ما میگفتیم،،،

          موافقم 3
          مخالفم 1
        2. JDM سابق

          ۱۱ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (1006 ديدگاه)

          @صامورایی
          واقعیته
          دیمن هیچ چیزی برای عرضه جلوی این نداره

          موافقم 1
          مخالفم 1
        3. JDM سابق

          ۱۱ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (1006 ديدگاه)

          @Cadillac-V
          قطعاً کمپوته
          این کلیپی که فرستادی هنوز پلی نکردم مشخصه که تایر فابریکی روش نیست دیگه تا تهشو بخون

          موافقم 2
          مخالفم 1
        4. Taha Ayoobi

          ۱۲ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (6339 ديدگاه)

          جی دی ام جان

          مشخصه دیمن ۱۷۰ جلوی این حرفی نداره.
          به نظر من بحث سر بهتر بودن نیست چون اصلا ربطی ندارن بهم، زد آر وان خار و مادر تکنولوژیه ولی دیمن یه ماسل سنتی همونی که دهه ۶۰ بود.
          بحث سر شتابشه.

          در مورد اون ویدئو، مگه همه دیمن ها این پکیج رینگ و لاستیک رو کمپانی نمیده؟
          من شنیده بودم با ماشین تحویل میده.

  12. HR3

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (261 ديدگاه)

    البته به نسبت اسب بخار حساب کنی مهندسین مک لارن کار رو بهتر در آوردن

    موافقم 8
    مخالفم 19
  13. JDM سابق

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (1006 ديدگاه)

    اخیرا یه درگ هاگرتی پخش کرده بین کوروت و SF90 و رولئتو که کوروت میبره البته به نظر خودمم قابل اطمینان نیست
    پس رفتم سراغ تست ها
    در تست کار اند درایور کوروت ۴۰۰ متر رو ۹.۵ میزنه
    و فراری sf90 stradale تایم ۴۰۰ متر در ۹.۴ ثانیه میزنه
    اما باز هم این تست ها ملاک صد در صدی نیستن چون در ویدیو تست کار اند درایور اقای ازرا دایر با کوروت مجهز به پکیج track focused و یه باله بزرگ عقب اقدام به تایم گیری کرده که در صورت حذف باله عقب قطعاً تایم بهتر میشه و چون اختلاف تایم فقط یک دهم ثانیه است و کوروت ترپ اسپید بالاتری حین عبور از خط پایان داره احتمال خوردن SF90 stradale وجود داره که خودم انتظار نداشتم با sf90 تو ۴۰۰ متر پا به پا بیاد
    البته باید بگم این تایم ها متغیر هستن و اعداد دقیقی ندارن
    گذشته از این بحثها چیزی که دارم میبینم تیم کوروت ریسینگ صرفاً یه هیولا دادن بیرون که علی رغم وزن بالا و نبود AWD فوق‌العاده ظاهر شده اونم در کنار یه قیمت مفت
    باقی خودروسازان آمریکایی باید از کوروت یاد بگیرن

    تو کامنت چند پست قبل یخورده هیجانی شدم ولی الان که خودم کنترل کردم تونستم راحتتر و مستقل نتیجه گیری کنم

    موافقم 12
    مخالفم 2
  14. amir

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (11 ديدگاه)

    احتمالا فراری 296 اسپشیال این رو تو رولینگ بزنه چون اگه دقت کنید از سرعت 100 به بعد زمان فراری با کوروت برابره

    موافقم 9
    مخالفم 13
  15. یانکی من هم فرزند کسی هستم

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (580 ديدگاه)

    پدال این طوفان کوروت رو نکنه بخوای با همین مطلب سطحی سر هم کنی دیشب کل یوتیوب درگیر کوروت بودن و هر برنامه یه جذابیت داشت که ویدئوی هاگردی کاملترین و جذابترین بود مخصوصا حضور zr1 های قبلی و درگ اولش.

    موافقم 9
    مخالفم 12
    1. مازیار

      ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (1684 ديدگاه)

      😂😂😂😂😂😂 نه فقط این که نیست
      مراسم باشکوهی در هتل اسپیناس به میزبانی پدال با حضور کلیه کاربران قراره برگزار بشه. به صرف شام و شیرینی
      زمانش متعاقبا به اطلاع خواهد رسید
      خیلی باحالی یانکی😂

      موافقم 18
      مخالفم 9
      1. Nismo

        ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (1945 ديدگاه)

        برای رونمایی رنجروور برقی جدید هم شما رو دعوت میکنیم رستوران چینگاری به صرف غذای پر فلفل
        راستی اینجا ضربه فنی چند ثانیه طول کشید؟ دفعه‌ی قبل 5 ثانیه به اندازه یک دم و بازدم
        اما اینجا 2.2 ثانیه به اندازه یه پلک زدن😉

        موافقم 5
        مخالفم 12
  16. MasouD

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (79 ديدگاه)

    بازی سوپراسپرت ها یه لول بالاتر رفت
    نه رولتو نه sf90 نه 750s نمیرسن
    این یه تکاپوی تازه ای توی اروپایی های گرانفروش می اندازه
    تازه زورا هنوز نیومده
    شاهد باشید که برندهای دیگه از فردا برای اعلام موجودیت به پیست مراجعه میکنن
    هرچند متخصص پیست پورشه س
    ولی با این کوروت هر رقابتی چالش برانگیزه

    موافقم 13
    مخالفم 10
    1. حمیدرضا

      ۱۱ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (497 ديدگاه)

      ببخشید که شادی شخص شمارو خراب میکنم اما sf90 هم توی صفر تا صد هم توی ۴۰۰ متر تایم های بهتری ثبت کرده

      https://fastestlaps.com/models/ferrari-sf90-stradale

      موافقم 2
      مخالفم 1
      1. Cadillac-V

        ۱۱ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (417 ديدگاه)

        https://www.pedal.ir/chevrolet/corvette-zr1-vs-ferrari-sf90-vs-lamborghini-revuelto-drag/
        فعلا که نتیجه یه چیز دیگه داره میگه، نتیجه درگ داره میگه که فراری و لامبورگینی توسط شورولت کوروت آمریکایی لوله شدن

        موافقم 1
        مخالفم 3
        1. حمیدرضا

          ۱۳ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (497 ديدگاه)

          درگی که توش حتی کوروت تایم اعلامیشو نتونسته بزنه قابل اعتماد نیست

  17. Alireza51234

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام علی شوی نوا!

    شما دو تا شولت نوا دارید هزینه نگه داریشون چقدره؟زیاده و کمرشکن میشه با استفاده روزمره؟
    استفاده روزمره از شولت نوا ۸ سیلندر ۳۵۰ چی؟اونم هزینه خییلی زیادی داره؟قطعاتش هست؟

    موافقم 3
    مخالفم 9
    1. (Ali(chevynova

      ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (7798 ديدگاه)

      من از یکیش روزانه استفاده میکنم
      هزینه هاش بسته به مقدار استفاده و نوعش متفاوته
      اگه فنی نیستی و محدودیت بودجه داری سمت ماشین بالای ۲۰ سال خارجی نرو

  18. Cadillac-V

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (417 ديدگاه)

    فک نکنین تموم شده
    تازه این اولشه
    بزودی دوج وایپر هم میاد اونم با پیشرانه V12…

    موافقم 9
    مخالفم 11
    1. Hf capri

      ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (213 ديدگاه)

      تا وقتی که دوج متعلق به استلانتیس باشه نهایتا با موتور v8 میاد و با توجه به سابقه درخشانشون در چلنجر احتمالا فقط در تعداد لاستیک و اسم با وایپر مشترکه.
      امیدوارم روزی برسه که دوج رو بدن به جنرال موتورز شاید وضعش بهتر بشه.

      1. Cadillac-V

        ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (417 ديدگاه)

        منم امیدوارم
        باید استلانتیس از هم بپاشه دوج و جیپ و رم برن برا فورد و جنرال موتور و مازراتی و آلفارومئو هم برن برا فراری یا فولکس واگن

        ولی با این وجود پدال چند وقت پیش خبر بازگشتش رو داد با پیشرانه V10 و V12

        موافقم 3
        مخالفم 3
        1. Hf capri

          ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (213 ديدگاه)

          منکه امیدوارم همشون مستقل بشن هر چند خیلی احتمالش ضعیفه.
          دوج اگر مستقل باشه و بودجشو داشته باشه وایپرو برمی گردونه.

          موافقم 3
          مخالفم 1
      2. صامورایی

        ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (283 ديدگاه)

        دوج رو بدن GM؟! 🤯

  19. Iman 007

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (192 ديدگاه)

    خیلی خفنه🔥🔥🔥🔥

  20. Scuderia Ferrari

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (4147 ديدگاه)

    رکوردهای شگفت انگیزی ثبت کرده تبریک میگم
    ولی هنوزم میگم اون درگ با SF90 استراداله خیلی مشکوک میزنه

    موافقم 13
    مخالفم 5
    1. صامورایی

      ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (283 ديدگاه)

      حقیقت هیچ وقت پنهان نمیمونه. زمان همه چیو روشن میکنه. یا بلخره امریکا حرف نگفته ای که سالها باید میزد رو با این کوروت و صدالبته با زورا خواهد زد یا هم،،، ولش،،

      موافقم 10
      مخالفم 1
      1. R@min

        ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (2277 ديدگاه)

        کی حقیقت تو پیدا میشه چرا انقدر بیکاری با چندتا اکانت به این و اون می پریدی !!

        موافقم 4
        مخالفم 6
        1. صامورایی

          ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (283 ديدگاه)

          بیکار و چنداکانت ! 😂
          جواب به کامنتت نوشته بودم اما همشو پاک کردم. حیفم اومد بهانه ای برای خندیدن نداشته باشم. هرچقدر دوست داری همین مزخرفاتت رو تکرار کن. خدا شاهده اگر سرسوزنی اهمیت بدم

          موافقم 6
          مخالفم 2
        2. R@min

          ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (2277 ديدگاه)

          اهمیت که میدادی به خودت میمومدی انقدر عمرتو حروم نکنی !

          یه روز پیام، یه روز کره، به روز بیمر، یه صامورایی، حداقل لهنتو عوض نکن.

          موافقم 1
          مخالفم 1
    2. BlackWing

      ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (1509 ديدگاه)

      فراری
      یادته چقدر بحث بود که مکلارن ، پورشه و فراری رو میتونه بزنه یا نه ؟ کم کم داره مشخص میشه رفیق 🫱🏼‍🫲🏽

      موافقم 5
      مخالفم 4
      1. صامورایی

        ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (283 ديدگاه)

        احیانا جای مکلارن نمیخواستی بنویسی کوروت ؟!

        موافقم 4
        مخالفم 4
      2. Scuderia Ferrari

        ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (4147 ديدگاه)

        میدونم اعداد و ارقام خیره کننده هستن و آمریکایی بازهای سایت هیجان زده شدن و در حال حاضر احساسات بر منطق حاکم شده ولی توصیه میکنم برای تصمیم گیری و قضاوت عجله نکنید

        موافقم 8
        مخالفم 2
        1. BlackWing

          ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (1509 ديدگاه)

          والا هیجان رو مالکان جدید این ماشین ها قراره داشته باشن ، ما هیچی بیخود داریم بحث میکنیم خودمون یادمون میره تو چه باتلاقی گیر کردیم !!

          موافقم 3
          مخالفم 1
  21. 👊

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (28 ديدگاه)

    نکنید آقا نکنید اینقد این دیمون ۱۷۰ بیچاره و فلک زده مارو روسیاه نکنید سریعترین شتاب مال دیمنه با ۱.۶۶ دیگه آسفالت ماسفالت نداریم مگه وقتی رونمایی شد کسی گفت سریعترین در فلان آسفالت و بنزین؟ همه تیتر زدن سریعترین خودروی درونسوز دنیا با شتاب ۱.۶۶ ثانیه دیگه زشته نمیشه بزنی زیر حرفت این کوروته هم میره برای دوم سومی دیگه نبینما 😡

    موافقم 8
    مخالفم 10
    1. PURIYA

      ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (804 ديدگاه)

      فرق هست بین ماشینی که تو پیست درگ مخصوص با لاستیک های اسلیک و سوخت مخصوص تایم میزنه
      با ماشینی که روی آسفالت معمولی و بنزین معمولی و لاستیک های غیر اسلیکِ جاده ای این تایمو میزنه
      کوروت سر پیچ اول مشخص میکنه که رئیس کیه

      موافقم 4
      مخالفم 3
  22. Amirali

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (125 ديدگاه)

    آفرین به کوروت،واقعا عالی کار کرده،فقط من برام کامنتای دوستان امریکایی فن سایت خیلی عجیبه،چرا نمیتونین فقط از نتیجه ماشین مورد علاقتون خوشحال باشید بدون اینکه به شرکتای دیگه گیر بدید؟،یکی که میاد میگه کوروت با قیمت کمتر همرو به خاکو خون کشید در صورتی که ۲۰۰ هزار دولار پول کمی نیست و اگه از رقباش کمتره شک نکنید شورولت عاشق چشمو ابروی کسی نیست ماشین نفت بده دست مردم این همه سادگی نمیدونم از کجا میاد،یکسری دوستان دیگه هم از هرزگی نداشتن ماشین تعجب کردن!!باورم نمیشه شما اینهمه راجب مهندسی کوروت گفتین بعد به خاطر نداشتن هرزگی تعجب میکنید،در آخر هم منتظرم تایم پیستش بیاد،آخرین تلاش امریکا برای رقابت توی پیست موستانگ GTD بود که دیدیم خوش قیمتای امریکایی هم بخوان در سطح اروپا ماشین بسازن باید برچسب قیمتی بیش از ۳۰۰ هزار دلار بزنن،متاسفانه با این قیمتم موستانگ شکست خورد،ایشالا که کوروت هم وارد بازی بزرگان بشه.

    موافقم 6
    مخالفم 7
    1. صامورایی

      ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (283 ديدگاه)

      داداش بگو هرزگردی. شرف نذاشتی بمونه

      موافقم 5
      مخالفم 1
      1. yektachafi

        ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (128 ديدگاه)

        😂

        موافقم 4
        مخالفم 2
    2. R@min

      ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (2277 ديدگاه)

      آقا امیر یا کامنتو کلا پاک کن یا بزار از خجالت اینا در بیاییم !

      موافقم 4
      مخالفم 8
    3. R@min

      ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (2277 ديدگاه)

      جاش درد می کنه ؟؟

      موافقم 3
      مخالفم 7
    4. R@min

      ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (2277 ديدگاه)

      اولا که تعجب کسی به تو ربطی نداره دوما متأسفانه عادت کردیم اروپایی ها این اعداد به زور باتری و محور اضافه میزنن !!

      موافقم 5
      مخالفم 8
    5. ! i M α η δ υ α R

      ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (2525 ديدگاه)

      Amirali جان …

      در تنگنایِ حیرتم از نخوتِ رقیب

      یا رب مباد آن که گدا ، معتبر شود

      بس نکته غیرِ حُسن بِباید که تا کسی

      مقبولِ طبعِ مردمِ صاحب‌نظر شود

      این سرکشی که کنگرهٔ کاخِ وصل راست

      سرها بر آستانهٔ او خاکِ در شود

      حافظ چو نافهٔ سرِ زلفش به دستِ توست

      دَم درکش ار نه بادِ صبا را خبر شود …

      موافقم 4
      مخالفم 4
  23. BlackWing

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (1509 ديدگاه)

    کاری که این کوروت داره انجام میده باعث میشه خیلی از طرفداران و مالکان نسل ۶ و ۷ کوروت یادشون بره لذت سوار شدن یه ماشین دنده دستی چقدره !

    موافقم 4
    مخالفم 3
  24. 𝐀𝐥𝐢

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (1799 ديدگاه)

    این نسل کوروت به معنای واقعی ترکونده!

    موافقم 2
    مخالفم 1
  25. Mr Tiger

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (132 ديدگاه)

    میتونم بگم بهترین ماشین آمریکایی… گرگ درنده… ماشینی که برای رقابت تا ۵ سال آینده دنبال رقیب میگرده تا ببینیم محصولات جدید فراری و مک‌لارن چطورن… زیبایی را باید دید 🤩

    موافقم 3
    مخالفم 2
  26. ONLYMCL

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (13 ديدگاه)

    واقعیتش به عنوان یه مکلارن فن بخوام توصیفش کنم
    حرکت خیلی خوبی بود از شورلت اما دیگ از این به بعد یه جورایی رقیب فراری مکلارن لامبو هم حساب میشه اما اصل قضیه اینه که مکلارن 765LT این پرفورمنس و شتابو با 300 اسب بخار کمتر ارائه میداد😂😂😂

    اما یه فرقی داره با ZR1 که اونم قیمتشه 250 تا 300k از ZR1 گرون تره که قیمت گذاری شورلت واقعا عالی بوده
    و در آخر خیلی مشتاقم که عملکردشو داخل پیست هم ببینم😁😁

    موافقم 7
    مخالفم 4
  27. حمیدرضا

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (497 ديدگاه)

    گفته بودم توی ۴۰۰ متر نهایتا در حد مدل پرفورمنس ۲۹۶ هست و نمیتونه حریف 9.3 اس اف۹۰ بشه کسی قبول نکرد. تحویل بگیرین.

    موافقم 3
    مخالفم 7
  28. مازیار

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (1684 ديدگاه)

    چه بی‌ثبات و پرنوسانه جایگاه اعداد و ارقام
    یه روز پشیز یه روز همه‌چیز دوباره پشیز بعدش همه‌چیز

    موافقم 7
    مخالفم 4
    1. Nismo

      ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (1945 ديدگاه)

      وقتی توی سطر به سطر و کلمه به کلمه متن چیزی جز تحسین و تمجید پیدا نمیکنی مجبوری واسه بالانس دل خودت هم که شده یه چی بگی.

      موافقم 2
      مخالفم 9
    2. yektachafi

      ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (128 ديدگاه)

      اعترافم بلد نیستین؟

      موافقم 1
      مخالفم 6
      1. مازیار

        ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (1684 ديدگاه)

        لطفا تا بطور کامل متوجه منظور طرف نشدید روی پاسخ کلیک نکنید. شما ملزم به پاسخگویی صرف نیستید!

        موافقم 4
        مخالفم 3
      2. ! i M α η δ υ α R

        ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (2525 ديدگاه)

        100 ساله توو موتور اسپرت دنبال اروپایی جماعت آی دویدین آی دویدین ، اعتراف کردین ؟

        توی قیمت و پرستیژ و تایم پیست ، دنبال اروپایی جماعت آی دویدین آی دویدین ، اعتراف کردین ؟

        نمی دونستین کویل احتراق و باید کجا بگذارین و چه جوری باید ایزولاسیونش کنین ، اعتراف کردین ؟

        از رو دست فراری آی کپی کردین و آی کپی کردین ، اعتراف کردین ؟

        برو عمو جون …

        برو بگو بزرگترت بیاد …

        حالا حالاها باید دنبال تکنولوژی 6 سال پیش فراری بدویین …

        موافقم 5
        مخالفم 2
        1. Taha Ayoobi

          ۱۱ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (6339 ديدگاه)

          😂😂😂

          موافقم 2
          مخالفم 3
        2. Cadillac-V

          ۱۱ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (417 ديدگاه)

          شما اعتراف کردین که همون موتورای V8 و V16 که روی سوپر‌اسپرتا و هایپر کار هاتون میزارین رو کادیلاک آمریکایی برای اولین بار تولید و عرضه کرده و مخترعش بوده؟؟؟

          تاحالا به قدمت و اختراعات و نوآوری های آمریکایی ها تو صنعت خودروسازی اعتراف کردین؟؟
          اختراعات و نوآوری هایی که ایتالیا ۱ دهمشم نداره و همشو از آمریکایی ها گرفته؟؟؟

          اعتراف کردین که هیچ وقت شاسی بلند لوکسی مثل کادیلاک اسکالیدV نتونستین بزنین؟؟؟ اصلا تو سال ۲۰۲۵ یه SUV داره ایتالیا؟ به منم معرفی کنین؟؟؟

          اعتراف کردین که سوپر‌اسپرتای الکی گرون فراری و لامبورگینی توسط شورولت کوروتZR1 رَنده شدن؟؟؟؟

          حالا حالاها باید دنبال مهندسی برتر آمریکایی بدویین…
          حالا حالا ها باید دنبال تکنولوژی پیشرفته سوپرکروز کادیلاک بدویین…

          موافقم 2
          مخالفم 2
        3. ! i M α η δ υ α R

          ۱۱ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (2525 ديدگاه)

          طاها جان …

          در مورد هزینه های نگهداری پورشه باکستر توی همون پست ولوو نوشتم …

          موافقم 1
          مخالفم 1
  29. Taha Ayoobi

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (6339 ديدگاه)

    دیر رسیدم
    فقط اینو بگم که به پادشاه جدید سلام کنید

    موافقم 2
    مخالفم 8
  30. حسن

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (2378 ديدگاه)

    تبریک میگم به همه
    لذت ببرید از اعجوبه ی تاریخ

    موافقم 5
    مخالفم 6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا