کوروت ZR1 جدید که با جنجال فراوانی معرفی شد، حالا در برابر دوتا از سریعترین سوپراسپرتهای حال حاضر جهان قرار گرفته است.
آیا ۱۰۶۴ اسب بخار برای یک خودروی دیفرانسیل عقب بیشازحد زیاد است؟ اگر این خودرو کوروت ZR1 نسل C8 باشد، پاسخ قطعاً خیر است. جیسون کامیسا از هاگرتی اخیراً فرصت آزمایش این مدل کوروت جنجالی را در برابر نسل قبلی خود و دو سوپراسپرت چهارچرخ محرک هیبریدی ایتالیایی در پیست ویلو اسپرینگز پیدا کرد. همانطور که انتظار میرفت، کوروت ZR1 هر سه رقیب را بهراحتی پشت سر گذاشت. بررسی این سوپرکار دیفرانسیل عقب با مسابقه درگ در برابر فراری SF90 و لامبورگینی روئلتو جذاب آغاز شد. اگرچه کوروت در شروع بهاندازه لامبورگینی سریع نبود اما فراری را بهراحتی کنار زد.
فراری SF90 استراداله نتوانست در ۴۰۰ متر به کوروت برسد اما کوروت حتی از روئلتو با موتور V12 نیز پیشی گرفت. باید توجه داشت که رِوئلتو با ۱۰۱۵ اسب بخار و گشتاور خیرهکننده، قدرتمندتر از SF90 است. موتور ۶.۵ لیتری آن بهتنهایی ۷۲۵ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. در سوی دیگر، فراری SF90 که بهزودی جایگزین میشود، با موتور V8 توئین توربو و مجموع ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت، هرگز خودروی کندی نیست. اگرچه کامیسا زمانهای دقیق مسابقه درگ کوروت C8 در برابر SF90 و رِوئلتو را اعلام نکرد، اما اعداد رقابت C8 در برابر C7 منتشر شد. با رانندگی رندی پوبست در کوروت ZR1 نسل قبلی (C7)، بهترین زمانها به ترتیب ۹.۸ و ۱۰.۸ ثانیه بودند. یک ثانیه سریعتر شدن کوروت C8 در ۴۰۰ متر نسبت به نسل قبلی خود واقعاً شگفتانگیز است.
کوروت ZR1 جدید با تایم ۹.۸ ثانیهای به سریعترین خودروی دیفرانسیل عقب در ۴۰۰ متر تبدیل شده که تاکنون توسط تیم هاگرتی آزمایش شده است. بااینحال، پرچمدار خانوادهٔ C8 حتی از این هم میتواند سریعتر باشد زیرا شورلت تایم رسمی ۹.۶ ثانیه را برای ۴۰۰ متر و شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت را ۲.۳ ثانیه اعلام کرده است. حداکثر سرعت این قاتل جدید سوپرکارها هم به ۳۷۵ کیلومتر بر ساعت میرسد. همهٔ اینها به لطف نیروگاه ۵.۵ لیتری V8 توئین توربوی LT7 حاصل میشود که ۱۰۶۴ اسب بخار قدرت و ۱۱۲۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این موتور که از بزرگترین توربوشارژرها در یک خودروی تولیدی بهره میبرد، شاهکاری مهندسی است.
amirboss
۱۰ خرداد ۱۴۰۴سال ۲۰۰۶ وقتی بوگاتی مدل ویرون رو معرفی کرد، تا چندسال شد یه شاخص برای به نمایش گذاشتن توانمندی های سوپراسپرت ها و هایپر کارهای جهانی.
شورولت با معرفی کوروت دقیقا حرکت بوگاتی رو تکرار کرد…
(Ali(chevynova
۱۰ خرداد ۱۴۰۴کوروت اومده دوباره ثابت کنه همون محصولی هست که سال ۱۹۶۹ با ۵۸۰ اسب قدرت تیکه تیکه کنه رقباش رو
قیمت مناسب در کنار تولید انبوه و بدون قایم شدن در پشت چرم گاوهای هلند
بابا مرحبا کوروت ۷۲ ساله قهرمان
بابا مرحبا سوپراسپرت اصیل امریکایی
بابا مرحبا پرفورمنس
PURIYA
۱۰ خرداد ۱۴۰۴تقربیا یه همچین چیزیه با این تفاوت که بوگاتی، ویرون رو با یه قیمت گذاری خیلی بالا عرضه کرد و شورلت این ماشینو نصف قیمت داره میفروشه
Bmw
۱۰ خرداد ۱۴۰۴من اینجا دو تا فراری و یک لامبو می بینم
صامورایی
۱۰ خرداد ۱۴۰۴بنازم F136. تا کی باید از این انجین بشنویم؟
تا ابد جات اون بالا بالاهاست.من که گذاشتمش کنار کلمبوی معظم و گرانقدر
مردیم از خوشی
۱۰ خرداد ۱۴۰۴منم یه ترول می بینم
B
۱۰ خرداد ۱۴۰۴من اینجا ۳ مرسدس بنز میبینم 😂😂
Taha Ayoobi
۱۱ خرداد ۱۴۰۴اروپایی فنی که اروپایی فن ها گردنش نمیگیرن
Bmw
۱۱ خرداد ۱۴۰۴برو نیترو فورازونتو بزن
Taha Ayoobi
۱۱ خرداد ۱۴۰۴خوشت اومده ها
کار ساز بوده
amir
۱۰ خرداد ۱۴۰۴من که کاری به ترول ها ندارم
همشون رو همزمان دوست دارم اصلا همشو بدید فرقی نداره فراری یا کروت همشون عشقن
Nismo
۱۰ خرداد ۱۴۰۴فکر کنم دیگه شک و شبهای نباشه که کت تن کیه
به قول معروف که میگه «king is back»
حالا برای تسکین دلتون هم که شده میتونید مثل همیشه بیاید تو کامنتا بگید:
پرستیژ فراری رو نداره
چرمش به پای لامبورگینی نمیرسه
مهندسی پورشه رو نداره
و…
اما هرچه که بگید کوروت یه چیز رو داره که بقیه ندارن
اون هم اشتیاقـه! اشتیاقی که برای فشار دادن پدال گاز داری
و داستان از اونجایی شروع میشه که پدال گازو فشار میدی…
froG-driVer
۱۱ خرداد ۱۴۰۴فک میکردم فقط من میرم پروفایل نویسنده های سایت و چک میکنم🗿
Mr. gt c
۱۰ خرداد ۱۴۰۴چجوریه تو ۹۰ درصد درگ ها اس اف ۹۰ بر رولتوو پیروزه بعد اینجا سوم شده :/
من انتظار داشتم حداقل فراری اول میشد بعد کوروت و لامبو، خلاصه با اینکه در خفن بودن zr1 شکی نیست ولی بنظرم باید منتظر درگ های قابل استناد تر بود
Cadillac-V
۱۱ خرداد ۱۴۰۴فراری در مقابل اروپایی ها اول میشه
ولی هیچ وقت در برابر مهندسی آمریکایی نمیتونه بهتر باشه
amirmohammadja79
۱۲ خرداد ۱۴۰۴😂😂😂با کلی زحمت و کپی کاری از رو فراری تونستن ماشین چندسال پیششون رو بزنن (هرچند تنها به این درگ نمیشه استناد کرد) بعد کری هم میخونن😂
(ولی هیچ وقت در برابر مهندسی آمریکایی نمیتونه بهتر باشه) برادر کوروت جدید کپی شدهی فراری هست بعد شما میگی مهندسی آمریکایی؟؟؟
صبر کنید ببینم به گرد پای F80 هم میرسید یا نه
از لامبورگینی هم منتظر روئلتو svj باشید
راستی AMG ONE رو فراموش کردم ;)
OMID-LAMBO
۱۰ خرداد ۱۴۰۴با اینکه روئلتو شتاب وحشتناکی داره ولی همچنان داره چوب وزن زیادشو میخوره
کاش لامبورگینی قبل معرفی روئلتو یه دور میبردش روی باسکول :))
Mr. gt c
۱۰ خرداد ۱۴۰۴بنظرم لامبورگینی مجبور بود روولتو رو با این وزن و پرفورمنس فعلیش عرضه کنه چون: طبق نام گزاری های لامبورگینی بعد رولتو باید رولتو اس،اس وی ، اس وی جی رو معرفی کنه ، و باتوجه به پیشرانه تنفس طبیعی نمیتونه مثل فراری یا یا مکلارن… با افزایش بوست یا کمرس قدرت رو به راحتی افزایش بده به دلیل ذات تنفس طبیعی بودن وی ۱۲ لامبو واسه همین اگ میخواست زیاد روی رولتو پایه نهایت مهندسی خودشو رو اجرا کنه قطعاً برای نسخه های بعدی رولتو به مشکل میخورد و میبایست منابع بودجه بزرگتری رو برای افزایش پرفورمنس تخصیص بده ، بنظرم کار منطقی کردن لزا کسی که رولتوو میخره صرفاً برای چند دهم ثانیه کند تر بودن از تنها رقیبش یعنی اس اف نود چیزی از جذابیت های روولتو کم نمیشه، با این خیلی قابل پیش بینی است که روللتو در نسخههای بعدی افزایش ردلاین داشته باشه با افزایش اسب بخار، همینطور کاهش وزن های چشمگیر
Vette
۱۰ خرداد ۱۴۰۴به عنوان یک کوروت فن
به نظرم sf90 تایمش از این بهتره
که طبیعیه چون سبک تر و ۴ چرخه
اما zr1 بدون شک رووالتو و ۲۹۶ رو میزنه
به هر حال همشون محشرن
کوروتم که 😘
ممد ژانگولر
۱۰ خرداد ۱۴۰۴مسئله بردن خالی نیست مسئله اینه که کوروت ۱۰ بار پشت سر هم مسابقه بده موتورش میسوزه باید بذاریش جلوی در نمکی بیاد ببرتش .
ولی لامبو لامصب موتورش عین ساعت سوئیسی کار میکنه .
PURIYA
۱۰ خرداد ۱۴۰۴اینجور که میگی هم نیست ولی بالاخره این اختلاف قیمتی گزاف بالاخره باید یه علتی داشته باشه
Cadillac-V
۱۱ خرداد ۱۴۰۴اختلاف قیمت تنها دلیلش اسمیه که برند دَر کرده از خودش و داره نون برندینگشو میخوره، وگرنه اینطوری نمیخورد از کوروت
cehx
۱۰ خرداد ۱۴۰۴منبع: به خدا
Nismo
۱۰ خرداد ۱۴۰۴خواهشا از رو باد معده حرف نزنید
یارو چندبار با ماشین تیک آف کشید لانچ کرد دریفت زد دور کل پیست رو دور زد تو شهر باهاش چرخید ماشین آخ هم نگف
مگه اروپاییه که بعد دوتا شتابگیری چراغ چک و ارور بزنه بیرون؟
cehx
۱۰ خرداد ۱۴۰۴الان خودت داری از روی باد معده به اروپایی ها گیر میدی😂
Cadillac-V
۱۰ خرداد ۱۴۰۴نه اتفاقا درست میگه
تو همین ایرانش بررسی بی ام و دیدم ولوو دیدم کافیه بهش بگی زکی چراغ چکاش روشن میشه:)
cehx
۱۰ خرداد ۱۴۰۴ماشین باید نمایندگی رسمی مصرفیاش عوض بشه و اینکه ماشین های بی ام و مخصوصا در سال های 2000 تا 2012 استهلاک زیادی دارند شکی نیست ولی یک هایپر کار رو هیچکس نمیدونه و همچنین نباید اثباتی رو از جز به کل گرفت (هندسه ۱)
Cadillac-V
۱۰ خرداد ۱۴۰۴حرف حق
Hf capri
۱۰ خرداد ۱۴۰۴به گفته خودت
( لطفا با دلیل و مدرک حرف بزنین)
Cadillac-V
۱۱ خرداد ۱۴۰۴با مدرک حرف بزنم؟
کافیه همین الان از خونه خارج بشی و از تعمیرکارا سوال کنی تا بهت بگن چقدر ماشین اروپایی نازک نارنجیه
بررسی سالار رو میتونی ببینی برا ولوو XC90 سرچ کن تو اینترنت ببین کافیه اکتانش یه درصد کم بشه تا چراغ چکاش روشن بشه، تازه این ولووه بی ام که دیگه هیچی
ممد ژانگولر
۱۰ خرداد ۱۴۰۴نیسمو داداش گلم من لامبو دیدم بعد از ۲۰ بار مسابقه دادن صحابش ی پارتی گرفت برای تمام رفیقاش سوسیس جدا گذاشت جلوی آتیش اگزوزش باربیکیو کرد با آب معدنی نشستن خوردن .
شما کوروتو میتونی باهاش این کارا بکنی؟
آتیش میگیره دود میشه میره رو هوا
همه چی که شتاب نیست که
طرف ماشین ۲۰ سال پیشو تیونیگ میکنه میاره پیست همرو قورت میده بعدشم میره تعمیرگاه کل قطعاتو عوض میکنه
cehx
۱۰ خرداد ۱۴۰۴در درگ که درسته رو زمین چسبناک پیکاپ میارن امریکایی ها که در کسری از ثانیه نقطه میشن
ولی کوروت واقعا هیچ بهونه ای نمیشه ازش درآورد بعدشم چه ربطی داره شما یک ویدیو از کیفیت نامناسب موتور کوروت بیار همینجور کشکی کشکی حرف نزن
Cadillac-V
۱۱ خرداد ۱۴۰۴حالا که کورورت رنده کرده لامبو و فراریتون رو اومدین سراغ اینکه کورورت موتورش میسوزه🤣
بجا دست و پا زدن شکست رو قبول کنین
PURIYA
۱۰ خرداد ۱۴۰۴می خوای از سلیقت دفاع کنی بکن ولی پرت و پلا نگو دیگه
ماشینای اروپایی دوامشونو تو مسابقات ۲۴ ساعته و سنگین پس میدن
وقتی دستت به پراید هم نمیرسه راجع به ماشینای اروپایی نظر نده
Cadillac-V
۱۱ خرداد ۱۴۰۴یه مسابقه اونم با یه خودرویی که یه دونه ازش ساخته شده ملاک نیست
تو خیابون مهمه همین الانش بی ام و ولووش معروفن به چراغ چک از بس که حساس و نازک نارنجین سر بنزین
کافیه بررسی هاشونو ببینی آقای دوام
ممد ژانگولر
۱۰ خرداد ۱۴۰۴نیسمو داداش جواب دادم ولی نمیدونم چرا نشر ندادن عجیبه به مولا
Taha Ayoobi
۱۰ خرداد ۱۴۰۴ممد اینجا دیگه بس کن
ایمان
۱۰ خرداد ۱۴۰۴درود و ارادت
شما چندبار پشتشون نشستی و تجربشو داری؟؟؟؟طرفدار اونی هستم که خوب باشه هربرندی که باشه… خجالتم خوب چیزیه بخدا.تو عمرتون ۱بار ماشین پرفورمنس سوار نشدین و بعید میدونم حتی دیده باشین اما ادعاتون….اون برا وزن لامبو مقاله مینویسه،یکی دیگه یه چرت دیگه میگه… حرف نزدن دلیل بر لال بودن نیست…کوروت عالیه و هیچ حرفی توش نیست…مثل بعضی مدلای بنز،تقریبا تمام فراریها و… با انکار واقعیت خودتونو کوچکتر نکنین…هردفعه نظراتو میخونم عصبی میشم از ماشاله تا شما.شاید بخاطر سنتونه….
واقعیت اینه:کوروت نسل هشت در تمام ورژنهاش عالیه و تو پرفورمنس با خیلی گرونتر از خودش باید مقایسه بشه و اکثرا پیروزه
بای
BlackWing
۱۰ خرداد ۱۴۰۴عه چه خوب ، پس از تجربیاتت از موتورهای لامبو بگو ، الان کدوم مدلش رو داری ژانگول جان ؟
ممد ژانگولر
۱۰ خرداد ۱۴۰۴داداش black فرض بگیریم من بهت بگم ماشینم فلانه اگر خدایی نکرده جنبه شنیدنشو نداشته باشی بری بشینی لب جوب جلوی خونتون هی غصه بخوری گریه کنی اونوقت چی . مشتی خدا شاهده نمیخوام غمتو ببین به این برکت که جلومه.
BlackWing
۱۱ خرداد ۱۴۰۴من اگه قرار باشه با این چیزا قصه بخورم تو ۳۳ سالگی تمام موهام باید سفید بود
مصطفی
۱۰ خرداد ۱۴۰۴ضمن احترام
دقیقا برعکس فرمودید
Cadillac-V
۱۰ خرداد ۱۴۰۴مهندسی برتر آمریکایی یعنی این
یعنی شورولت کوروتی که قاتل تمام سوپرکار های اروپاییه🇺🇲💪🏻
شورولتی که مخترع اولین شاسی بلند دنیا بود
ماشاالله به شورولت با بیش از ۱۱۴ سال قدمت
وقتی کوروت ZR1 فراری و لامبورگینی رو شکست میده قطعا پورشه ۹۱۱ توربوS براش یه حریف تمرینی میشه حتی تو پیست
PURIYA
۱۰ خرداد ۱۴۰۴توی شرکت شورلت کار میکنی ؟ توی ساختش کمکشون کردی؟ اصلا آمریکایی هستی؟
اگر نه په تو چرا پوزشو میدی
همینو واسم روشن کن منطقی تا منم باحات پست ماشالله ماشالله بزارم
cehx
۱۰ خرداد ۱۴۰۴عجیب تر اینه که هیچ اخطاری از عوامل سایت نمی گیرند
اصلا زیر پست شتاب 2.2 ترکوندند
این شکستن رکورد عالیه من کوروت رو از تمام اروپایی ها بیشتر دوست دارم ولی آخه مشتی چه کاریه کوروت
حداقل به اینا گیر نمیدید اون hf Capri رو مدتی تعلیق کنید یا مثلا کامنتاش رو بررسی کنید
توی زومیت اگه یه خورده گزارش بشید و اون گزارش هم درست باشه تا مدتی کامنتا میره بررسی و بعد چند ساعت منتشر میشه
اصلا احترام و فضای مناسبی نداره اینجا و چندین بار بنده نقد کردم و هیچ جوابی نگرفتم
امیدوارم روزی درست بشه این فضای متشنج
آرزوی موفقیت
PURIYA
۱۰ خرداد ۱۴۰۴متاسفانه همینطور یه عده کاربر کم سن و سال دارن جَو سایتو خراب میکنن منم دیگه حوصله ندارم جوابشونو بدم
Cadillac-V
۱۰ خرداد ۱۴۰۴امیدوارم این لینک یکم آرومتون کنه دوست عزیز بی ام و فن
https://www.pedal.ir/cadillac/audi-rs7-vs-bmw-m5-cadillac-ct5-v-blackwing-comparison-test/
cehx
۱۰ خرداد ۱۴۰۴یکسال کامله که در این سایت بنده شروع به کامنت گذاشتن کردم و به عدد 433 رسیدم شما توی دو ماه به 400 رسیدی واقعا باید افتخار کنی
باتوجه به اینکه سایت مدیریت درست حسابی ندارد بزار به زبون خودت بگم : *** کامنت مفید دو نفر دیگه رو ببینیم
امیدوارم در زندگی موفق باشی♥️
PURIYA
۱۰ خرداد ۱۴۰۴اولا کامنتمو بخون ببین چه سوالی ازت پرسیدم اونو جواب بده بجای حرف اضافی
بعدم بیا اینو ببین یکمم رو خودت کار کن انقدر گوهر افشانی نکنی اعصاب تمام بچه ها رو داری خورد میکنی با این تعصبت https://www.pedal.ir/bmw/amg-gt63-s-comparison-test-review/
Cadillac-V
۱۱ خرداد ۱۴۰۴شما داری تو شرکت خودروسازی بی ام و کار میکنی که انقد سگنشو به سینت میزنی؟
پس منم همون سوالو ازت میپرسم
خواهشا یه سلفی چیزی از بی ام و یی که توش کار میکنی بفرست
اون لینک که دادی مال خیلی وقت پیشه، از قدیم گفتن پهلوان زنده و عشق است
https://www.pedal.ir/cadillac/audi-rs7-vs-bmw-m5-cadillac-ct5-v-blackwing-comparison-test/
حمیدرضا
۱۱ خرداد ۱۴۰۴کاربر کادیلاک مزنه واترپمپ L98 چنده؟
R@min
۱۰ خرداد ۱۴۰۴ضعیف ترین ویدیو این کانال بود، بررسی ضعیف با یه مشت حاشیه چرت و اضافه.
بررسی موتورترند از همه بهتر و با جزییات تر بود.
Taha Ayoobi
۱۰ خرداد ۱۴۰۴هاگرتی بعضی وقت ها ناامید میکنه
froG-driVer
۱۱ خرداد ۱۴۰۴من طرفدار کامیسا بودم ولی خراب کرد همه چیزو خودش…
آرش
۱۰ خرداد ۱۴۰۴نتیجه درگ برای لامبورگینی بده چون تازه ساخته شده ولی این مدل فراری به آخر خط رسیده برای مدلهای جدید فرصت داره خودش رو بازسازی کنه .
در طول ویدئو صحبتهای خوبی شد واقعا کوروت c6 به لحاظ فنی پورشه و فراری رو شکست داده بوده چه از لحاظ شتاب و سرعت و چه از لحاظ چسبندگی و رکوردهای پیست متاسفانه کارشناسان کابینش رو چسبیدن و انتقاد کردن و بقیه موارد برترش رو نادیده گرفتن
مهران
۱۰ خرداد ۱۴۰۴با توجه به نتایج،باااااید دو الی سه درگ دیگه دیده بشه تا متوجه شد کی چیکارس.
انتخابم sf90
PURIYA
۱۰ خرداد ۱۴۰۴بابت زیرنویس فارسی ممنون
Taha Ayoobi
۱۰ خرداد ۱۴۰۴منم تشکر میکنم ولی یکمقدار بعضی جاها سینک نیست
PURIYA
۱۰ خرداد ۱۴۰۴35 دقیقه ویدئو هست عیب نداره
مازیار
۱۰ خرداد ۱۴۰۴این درگ دو بخش کاملا مجزا داره
اول تایم 9/8 برای کوروت RWD روی آسفالت که فوقالعادست و فقط باید تشویق بشه
دوم ابهام در رقابت که با تایم کمپانی 9/3 فراری جای سوال داره
بهرحال این تازه شروع رقابتهاست و طولی نمیکشه که موضوع کاملا شفاف بشه
PURIYA
۱۰ خرداد ۱۴۰۴ویدئو و ماشینا بسیار جذاب و دوست داشتنی بودن مخصوصا صدای انجینشون که با روح و روان بازی میکنه
اون کوروت،اون فرزند خلف و شایسته ی کوروت هم که نگم بینظیر در ساخت و در قیمت گذاری
نون مهندسایی که ساختنش حلال باشه گل کاشتن
حیف پولشو ندارم و اِلا همه ی گزینه ها رو میزدم کنار و اولین ماشینی که میخریدم این zr1 دوست داشتنی بود با رنگ آپشن قرمز و پکیج فول کربن و تو کِرِم و با سقف دوگانه همرنگ بدنه جداشونده
Taha Ayoobi
۱۰ خرداد ۱۴۰۴به پادشاه جدید سلام کنید
Taha Ayoobi
۱۰ خرداد ۱۴۰۴اونایی که دیس دادن سلام نکنن، برن گریه کنن
مازیار
۱۰ خرداد ۱۴۰۴امیدوارم یه روز بیای بگی به طاهای بالغ شده سلام کنید
طاهایی که این مسئله ساده رو درک کرده که همه ممکنه باهاش موافق نباشن. و اگه موافق نباشن دلیل نمیشه برن گریه کنن
Taha Ayoobi
۱۱ خرداد ۱۴۰۴منظورو نگرفتی دیگه، بحث هم نظر بودن نیست، اون که طبیعیه، ولی مشخصه بعضی ها قبل از کامنت من داشتن گریه میکردن.
مازیار
۱۱ خرداد ۱۴۰۴این که میگی مشخصه بعضیها داشتن گریه میکردن دو حالت داره ولاغیر
یا خودت به چشم گریهشون رو دیدی
یا خودت موقع باخت امریکایی گریه کردی
Taha Ayoobi
۱۱ خرداد ۱۴۰۴یه نگاه به سر تا پای کامنتا بندازی به چشم میبینی
Cadillac-V
۱۱ خرداد ۱۴۰۴منم امیدوارم یه روزی برسه و ما آدم متعصب اروپایی فن کمتر ببینیم که دیسلایک میدن و فشاری شدن.
حمیدرضا
۱۱ خرداد ۱۴۰۴ببین چقدر ترول هستی که امریکایی بازای تعصبی و افراطی هم کامنتتو لایک نکردن😂😂
علی Shelby
۱۰ خرداد ۱۴۰۴درسته ستاشون خوبن
ولی کوروت یه چیز دیگست
صامورایی
۱۰ خرداد ۱۴۰۴یه یادآوری کوچولو. SF90 سال ۲۰۱۹ معرفی شد.همین
Taha Ayoobi
۱۰ خرداد ۱۴۰۴اصلا اهمیتی نداره
چون اس اف پرچمدار فراری بود.
دو دیفرانسیل و هیبریدی بود.
این دیفرانسیل عقبه
درونسوز کامله
و پرچمدار هم نیست
دکتر استاپ
۱۰ خرداد ۱۴۰۴یه یاد آوری کوچولوی دیگه SF90 چهار چرخ محرک و سبکتره و هیبریده
Scuderia Ferrari
۱۰ خرداد ۱۴۰۴همین جا به دوستان عزیز سایت پدال قول میدم اگه دوتا مجله معتبر بین کوروت ZR1 و SF90 استراداله یه مسابقه درگ برگزار کنن و SF90 استراداله بازنده درگ باشه این آخرین کامنت من در سایت پدال خواهد بود
R@min
۱۰ خرداد ۱۴۰۴چرا واقعا ؟؟ این همه ناراحتی نمی فهمم !! این حرفای بچگانه از تو بعید ایمان جان.
Scuderia Ferrari
۱۰ خرداد ۱۴۰۴آقا رامین
به جان خودم هیچ ناراحتی بابت چیزی ندارم فقط اون دوستانی که رنده رنده میکنن آروم باشن ، هنوز اتفاق خاصی نیفتاده
شما بهتر میتونی نتیجه بگیری ولی طرف حساب من کاربرانی هستن که همه می شناسیم
R@min
۱۰ خرداد ۱۴۰۴تنها راهش اینه سایت یه زنگوله بزاره کنار کامنتا تا می تونیم هر کسی که فضا رو مسموم می کنه بلاک کنیم.
Amir Machine
۱۰ خرداد ۱۴۰۴حالا این دوستمون که از معدود افراد بادانش و معقول سایته ولی…
مجله معنبر مثلاً مت واتسون میتونه باشه بنظرم، دو روز دیگه میاد درگ میذاره بین ZR1 و بامو M2 و با کوروت تایم 10.5 ثبت میکنه و سرمست از پیروزی M2 میگه اسب بخار آمریکایی با آلمانی فرق داره
جدای از این بحثها، هاگرتی همیشه درگهای خوبی داشت ولی این بار خراب کرد، بهترین گزینهها بنظرم میتونه تراتل هاوس و ادموندز باشه
R@min
۱۰ خرداد ۱۴۰۴رقابته دیگه یه روز می بری یه روز میبازی کسی همیشه اون بالا نمی مونه که بخاطرش حرص و جوش بزنیم.
Scuderia Ferrari
۱۱ خرداد ۱۴۰۴آقا امیر عزیز
شما لطف داری ، کوچک همه دوستان هستم
خوشحالم که با من هم عقیده ای که هاگرتی زد جاده خاکی
Nismo
۱۰ خرداد ۱۴۰۴مجله معتبر مثل کارواو مثلا؟
Cadillac-V
۱۰ خرداد ۱۴۰۴پس این آخرین کامنت شماست
چون پدال خودش یه سایت معتبره
در ضمن کاملا مشخص بود هیچ تقلبی نشده
همانا بهترین سوپراسپرت رو هم آمریکایی ها میسازند
همانا بهترین ماشین برا درگ رو هم آمریکایی ها میسازند
و همانا بهترین سوپرسدان رو هم آمریکایی ها میسازن
و همانا بهترین شاسی بلند لوکس رو هم آمریکایی ها میسازند
Hf capri
۱۰ خرداد ۱۴۰۴هر کس نظری داره.
سوشیانت
۱۱ خرداد ۱۴۰۴تازه جالب اینه که کوروت رسما رقیب اینا محسوب نمیشه چون درون سوزه و همچین عملکردی واقعا عالیه، اون ۲۹۶ هم نمیدونم چرا انقدر بزرگش کردن با اختلاف از روئلتو و sf90 پایین تره
حمیدرضا
۱۱ خرداد ۱۴۰۴۲۹۶ اینقدری بزرگ هست که کسی نتونه منکرش بشه پس کمتر فشار بخور
مازیار
۱۰ خرداد ۱۴۰۴ایمان جان کامنت فرستادن یا نفرستادن مسئله مهمی نیست
اما اگه احتمالا ناراحتی باعثش شده باشه باید بگم موضوعی هزاران بار مهمتر از یک درگ ارزش ناراحت شدن نداره
AD
۱۰ خرداد ۱۴۰۴نیاز ب درگ نیست سریعترین زمان زده شده sf90 که ویدیویی ازش هس 9.46 ثانیه اس که تصویر روی کیلومتر ماشین بوده تست معتبری نیس
تو بهترین حالت بین 9.5 تا 9.6 بوده
ی سری منبع صحبت از 9.2 تا 9.3 ثانیه میکنن در حالیکه هیچ مدرکی نیس ( شایدم رو اسفالت درگ یا شرایط خاصی زدن )
و راجب کوروت که اعلامی شرکت 9.6 ثانیه بوده و CD تونسته تا 9.5 هم بیرون بکشه ( هرچند ممکنه ی سری ها بگن معتبر نیست به هر حالت تست شرکت 9.6 بوده )
اختلاف 0.04 ثانیه ای بینشون حتی بهترین دوربینای دنیا هم نمیتونن ثبت اش کنن
جفتشون ب نوبه خودشون خوبن کوروت سوپرکار ارزون قیمت با پرفورمنس همرده رقیباش که سه برابر قیمت دارن اس اف90 ماشین خاص و کلکسیونی خفن با پرفورمنس کم نظیر
یانکی من هم فرزند کسی هستم
۱۰ خرداد ۱۴۰۴مدئیانی که تمام عمرسون تمرکزشان روی سوپر کار مسابقه و هایپر کار بود جوری جلوی شوی که از غول هوی دیوتی تا ون تجاری و هاچبک ساخته نقره داغ شدن که با هیچ بهانهای رفع نمیشه.حالا فکر کنید اینا برن تو پیست درگ جایی که اگر zr1 نسل قبلی هم بره به راحتی تایم نزدیک ۱۰ میزنه دیدی با اون همه دود لاستیک و هرز گردی باز هم ۱۰.۸ زد.بگذریم بهتره از ویدیو لذت ببریم اونجایی که در گذشته هم کوروت فراری رو زیر پاش به کرده بود.صداها رو مقایسه کنید ظاهرها پس فقط لذت ببرید.
Scuderia Ferrari
۱۰ خرداد ۱۴۰۴زنگ آخر کنار میله پرچم 👊👊
Siyavash
۱۰ خرداد ۱۴۰۴کوروت که واقعا یه شاهکار خلق کرده ولی فراموش نکنید sf90برایه ۵ سال پیش هست و لامبورگینی برایه امسال هست و سنی نداره و دقیقا هم هم سن کوروت هست..پس رقابت دقیقا بین کوروت و لامبو هست و برنده کوروت بود با نصف قیمت …بازم من عاشق فراری هستم که با سن بیشترش هنوز سنگ محک این کلاس هست…
R@min
۱۰ خرداد ۱۴۰۴از سال ۲۰۱۹ تا الان هبچ اتفاقی جدیدی تو تکنولوژی موتور احتراقی و باتری های برقی نیوفتاده ! موضوع سال ساخت زمانی مطرح میشه که با تکنولوژی قدیمی تر همچنان تو اوج بمونی ! وقتی حتی خود فراری هم تکنولوژی جدیدی معرفی نکرده که سال ساخت بی معنی میشه.
F80 هم که پرچمدار برندشه هیچ چیز جدیدی نداره و تکنولوژی های همون SF داره با تعلیق فعال و بدنه سبک تر !! این تقصیر برند نیست این بن بست فنی بخاطر ایجاد محدودیت رو موتورهای احتراقی و عدم پیشرفت تو موتورهای الکتریکی هست.
صامورایی
۱۰ خرداد ۱۴۰۴دقیقا درسته. دیگه حالا یسری حرفای دیگه بماند.
این که ما کلی درگ داشتیم که همین ریوئلتو مغلوب sf90 شده تا جایی که تو یکی از پستهای پدال عزیزان نوشته بودند :
«تاکنون لامبورگینی روئلتو و فراری SF90 چند بار در مسابقات درگ به مصاف یکدیگر رفتهاند که نتیجهٔ همهٔ آنها شکست برای گاو خشمگین سنت آگاتا بوده است»
دیگه نگیم اهمیت راننده چقده و این حرفا همش به کنار. همچنان شخصا معتقدم برای چنین خودروهایی با این سطح مهندسی و پرفورمنس، نوربرگ بهترین سنگ محکه ،،،
JDM سابق
۱۰ خرداد ۱۴۰۴این ماشین یه رکورد نوربرگرینگ کم داره
صامورایی
۱۰ خرداد ۱۴۰۴دقیقا همینه. فقط مونده مرحله آخر جهنم سبز. یا شایدم قهوهای
وحید
۱۰ خرداد ۱۴۰۴حداکثر سرعت این قاتل جدید سوپرکارها هم به ۳۷۵ اسب بخار میرسد.
اشتباه نوشتید این قسمت رو
BlackWing
۱۰ خرداد ۱۴۰۴کوروت ZR1 کاری کرد که هر مقاله و مطلبی ازش تو پدال گذاشته میشه بالای ۱۰۰تا کامنت میخوره 😄
Cadillac-V
۱۱ خرداد ۱۴۰۴چون حقیقت تلخه
حقیقت مهندسی برتر آمریکایی تلخه برای اکثرشون تلخه و تلاش های بیهوده میکنن که یه بهانه ای بیارن و ثابت کنند که نه
AMBarzegar
۱۰ خرداد ۱۴۰۴سلام
باید به طرفدارای کوروت بابت یه همچین ماشینی تبریک گفت واقعا شگفت زده شدم حرف نداشت
امیدوارم چند تا درگ تو سایت های دیگه از جمله کارواو هم رقابت بین فراری sf90 و کوروت ببینیم
با تشکر از عوامل و دست اندر کاران سایت پدال بابت ویدئو
R
۱۰ خرداد ۱۴۰۴این نشون میده فرمول اروپایی هارو بری جواب میده و برگ برنده داری
مهندسای کوروت بعد هفت نسل فهمیدن تکنولوژی عقب افتاده آمریکایی دیگه جواب نمیده همیشه تو عرصه رقابت عقبن این اولین آمریکایی که سنت شکنی کرد و از اروپا مخصوصا ایتالیا یاد گرفت و به قول مجری تازه به جایگاهی رسیده که فراری فاتحش بوده
این ویدیو تبلیغاتی بود باید منتظر درگ های واقعی باشیم. به نظر من البته از مستقیم ترین رقیبش یعنی اس اف یک دهم جلوتر میزنه
Taha Ayoobi
۱۱ خرداد ۱۴۰۴باشه همون که تو میگی
روزبه
۱۰ خرداد ۱۴۰۴جرمی کلارکسون بزرگ میگه باید دیوانه باشی که یه کوروت بخری و دقیقا به همین دلیل باید به کوروت بخری .
البته که هر سه تاشونو به یه اندازه دوست دارم
Vitesse
۱۱ خرداد ۱۴۰۴ربوئلتو با گذر زمان جذابتر میشه .
amirboss
۱۱ خرداد ۱۴۰۴یه سری قیمت رو ملاک برتری کوروت میدونن اما….
فراری و مک لارن با تیراژ تولید بسیار پایین تر از شرکت معظم شورولت خودرو تولید میکنن و هزینه های گزافی بابت گسترش تکنولوژی و ساخت خودرو پرداخت میکنن و این منطقی هست که تولیداتشون رو با پرفورمنس بسیار بالا و همچنین قیمت بالاتری بفروش برسونن و روی هر دستگاه بالای صدهزاردلار سود کنند!!!
اما در مقابل شورولت با تولید مدلهای مختلف و تیراژ تولید بسیار بالاتری هم سوددهی بسیار پایین تری نسبت به محصولات فراری یا مک لارن داره هم برای تولید محصولاتش با چالش کمتری مواجه هست.
اما در مورد کوروت واقعا شورولت سنگ تموم گذاشته و یکی از بهترین قیمت گذاری ها رو تو این سگمنت انجام داده که خودش دال بر برتری کوروت چه از لحاظ قیمتی و چه پرفورمنس در این حیطه میشه.
حمیدرضا
۱۱ خرداد ۱۴۰۴بوی پول میاد از کلیپ😁 این همه درگ برگزار شده حتی یدونه نبوده که sf90 از روئلتو بخوره بعد اینجا با این فاصله عقب میمونه؟؟😂😂 برگ برنده sf90 لانچ و شتاب ثانویه وحشتناکشه که اینجا هیچکدوم وجود نداره😁. دروغگوی خوبی نیستی هاگرتی خودتو بد خراب کردی بخاطر یک مشت اسکناس 😁😁
Scuderia Ferrari
۱۱ خرداد ۱۴۰۴خوب دروغ گفتنم هنر میخواد به شرط اینکه همه باور کنن
نمیدونم چی شد هاگرتی سابقه خودشو خراب کرد
تاپ گیر ، کار اند درایور ، موتور ترند مجلات معتبری هستن که میتونن یه درگ عادلانه برگزار کنن
اون کچل خان “درگ تایمز” هم میتونه تایم های خوبی بزنه ولی جانب داری میکنه بعضی وقتا
فراری ماشین بهش نداد عصبی شده
Cadillac-V
۱۱ خرداد ۱۴۰۴قول میدم اگه فراری پیروز میشد این کاملا معتبر میبود ولی چون فراری باخت دروغه
کلا تو هر درگی که برگذار میشه اگه آمریکایی پیروز بشه یعنی دروغه، دوج چلنجر دیمن ۱۷۰ هم که رکورد خود کارخونه رو زد از این چرت و پرتا زیاد شنیدیم
حمیدرضا
۱۱ خرداد ۱۴۰۴یدونه درگ بیار که اس اف۹۰ از روئلتو خورده باشه. وقتی همچین چیزی وجود نداره و توی این درگ با این اخلاف رخ میده پس این درگ اعتبار نداره. در ضمن ما اصلا با کوروت کاری نداریم و کسی از کوروت حرفی نزد
بدون تعصب
۱۱ خرداد ۱۴۰۴داداش چرا الکی دارید باهم بحث میکنید وقتی که هیچ کدوم رو ندارید به خدا من اگه میتونستم هر ۳تاشون رو میخریدم چون هر ۳ عالی هستند.
Hadi
۱۱ خرداد ۱۴۰۴عجب هیولاییه این ZR1 عاشقش شدم از لامبو و فراری بیشتر دوستش دارم چون خالصه هیبریدی و برقی نیست فقط ماشینه چیزی که باید باشه 🤌🏼