دوج

فروش سریع‌تر از انتظار نسخه‌های پایانی داج وایپر

داج اعلام کرده که تمامی ۲۰۶ دستگاه نسخه‌های خاص و نهایی وایپر که فروششان از ۲۴ ژوئن آغاز شده بود، سفارش گرفته یا به فروش رفته‌اند. تمامی ۲۸ دستگاهِ نسخه ۱:۲۸ وایپر ACR در ۴۰ دقیقه و ۲۵ دستگاهِ اِسنیک اِسکین (Snakeskin) GTC به همراه ۱۰۰ دستگاهِ GTS-R Commemorative وایپر ACR طی دو روز کاری فروخته شدند. همه ۳۱ دستگاهِ نسخه وودوو II وایپر ACR نیز در عرض تنها ۲ ساعت ثبت سفارش شدند.

dodge-viper-25th-anniversary-limited-edition-models-11
این خودروساز همچنین در راستای پاسخ به درخواست مشتریان، قول داده که نسخه اِسنیک اِسکین ACR را معرفی کرده و به تعداد ۳۱ دستگاه از آن روی خط تولید ببرد.

این نسخه ویژگی‌های منحصربه‌فردی مثل رنگ بدنه سبز و نوار SRT اختصاصی اِسنیک اِسکین، بسته ACR، بسته فوق‌العاده هواسُری، ترمزهای کربن سرامیک، تریم داخلی ACR، روکش مخصوص، نشان اِسنیک اِسکین روی پنل تجهیزات دارد. در مورد روکش مذکور بدانید که به رنگ بدنه بوده و نام مالک روی قسمت درب راننده آن نوشته می‌شود. آقای تیم کانِسکین (Tim Kuniskis) مدیر آمریکای شمالی خودروهای مسافری برندهای داج، SRT و فیات-کرایسلر درباره این اتفاق می‌گوید:

این‌که نسخه‌های بزرگداشت ۲۵ سالگی وایپر از تنها چهل دقیقه بعد از بازگشایی سیستم ظرف مدت ۵ روز کاملاً به فروش رفتند نشان می‌دهد که آینده کلکسیونی بسیار درخشانی در انتظارشان است. مشتریان نسخه‌های منحصربه‌فرد بیشتری می‌خواهند، ما هم بیشتر تولید می‌کنیم.

منبع: autoguide

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امین قوام‌

گزارشگر و راننده آزمایش وبسایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. فری

    ۱۳ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (581 ديدگاه)

    ابهت خاصی داره

  2. Nima

    ۱۳ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1659 ديدگاه)

    مردم تازه الان قدر این اسطوره رو فهمیدن! ولى چه خوب که فهمیدن. جدا جدا جدا زیباترین صداى موتورى که شنیدم مال وایپر بوده! صداش بى نقص هست. حیف شد که داره میره! ولى کاش یه چیزى بعدش بسازن که لیاقت اسم وایپر رو داشته باشه. چیزى که بتونه مقام ها و برد هایى بیشتر از این وایپر داشته باشه! انصافا ولى اگر صداش قشنگ نباشه بعدى من بش نمیگم وایپر.

    1. یو اس اس اینترپرایز

      ۱۳ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      نیما میگه فقط امریکا

  3. سامان اذری

    ۱۳ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (3200 ديدگاه)

    6 تا نظر نوشتم هیش کدوم ثبت نشد ?

    1. Mohammadreza

      ۱۳ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (222 ديدگاه)

      آقای اذری درست میگه واسه منم خیلی اینطوری میشه تازگیا
      کلی میشینیم وقت میزاریم کلی مطالعه میکنیم کلی بالا پایین میکنیم که یه نظر درست و منطقی با ویرایش درست بنویسیم آخرش ثبت نمیشه :(
      خب اگه قرار اینطور باشه بگید الکی وقت نزاریم.

      1. سامان اذری

        ۱۳ تیر ۱۳۹۵
        سوابق: (3200 ديدگاه)

        من از ترسم قبل ارسال نظر کپی میکنم تا اگه یه وقت خطا داد دوباره paste کنم
        ولی این بار حدود 6 بار این کار رو کردم هیش کدوم نرفت اخر سر از خیرش گذشتم
        این دیس لایک ها هم تازگی مد شده

  4. احمد باقری

    ۱۳ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (4716 ديدگاه)

    ماشین باحالیه.

  5. Mahmood

    ۱۳ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (197 ديدگاه)

    باید قبل از این که تولیدش متوقف میشد و نسخه ی نهایی رو میزدند این فروش رو میداشت تا الان تولید این اسطوره متوقف نمیشد واقعا حیف این خودرو و لنسر اوولوشن و امثالهم.

  6. محمد

    ۱۳ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (149 ديدگاه)

    بچه ک بودم همیشه وایپرو با کوروت مقایسه میکردم و با معیارهای خودم همیشه وایپر برنده میشد و ازین موفقیتش ذوق میکردم هنوزم عکساشو رو در کمدم تو انباری دارم??

  7. مهدی drift

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (183 ديدگاه)

    کاش وایپر هلکت بسازن اون موقع باید با اونتادور و p1 و 918 و … مقایسش کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا