دوج

رم ۱۵۰۰ TRX شش چرخ، دیوانه‌وارترین وانت پیکاپ دنیا!

رم ۱۵۰۰ TRX نه تنها قوی‌ترین وانت درون‌سوز دنیاست بلکه یکی از برجسته‌ترین خودروهای بازار نیز محسوب می‌شود. این خودروی خاصی که مشاهده می‌کنید حتی برجسته‌تر از سایر نسخه‌های TRX است. وانت موردبحث توسط هنسی به یک غول شش چرخ تبدیل شده است و تیونر تگزاسی آن را با پکیجی به نام ماموت عرضه می‌کند.

هنسی برای تبدیل TRX به هیولایی شش چرخ تنها یک اکسل ساده و محفظه بار طویل‌تر را در نظر نگرفته بلکه از سیستم تعلیق جدید بیلشتین نیز استفاده کرده است. از طرف دیگر علیرغم توانایی‌های زیاد پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری ۷۰۲ اسب بخاری، هنسی سوپرشارژر بهتر، انژکتورهای کاراتر، پولی‌های سوپرشارژر ارتقا یافته و… را روی این نیروگاه نصب کرده است تا قدرت آن به رقم دیوانه‌وار ۱۰۱۲ اسب بخار و گشتاور نیز به ۱۳۴۰ نیوتون متر برسد.

مالک این مدل ویژه که تماشا می‌کنید خواهان خودرویی خاص‌تر بوده است و از رینگ‌های جدید ووسن برای رخ‌نمایی بهتر استفاده کرده است. این رینگ‌ها ابعاد ۲۲ اینچی دارند و از طرح با ابهت مشکی ساتین سود می‌برند. این رم که با رینگ و لاستیک‌های گیراتر همراه شده است بیشتر از همیشه آماده رویارویی با زمین‌های سخت و خشن به نظر می‌رسد. خرید ماموت شش چرخ از هنسی کار هر کسی نخواهد بود. در واقع این وانت قیمت پایه ۴۴۹۹۵۰ دلاری به علاوه تهیه نسخه استاندارد TRX را دارد.

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم وبسایت "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۴ دیدگاه‌ها

  1. new reventon

    ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (26 ديدگاه)

    واقعا خیلی باحاله و کاربردی
    حال میده باهاش بری آلاسکا گردی با دو تا سگ و عشق و متریال🙂
    ولی کاش قدرتشو دست نمیزد که قابلیت اطمینانش بالاتر باشه
    همون ۷۰۰ عالیه
    خدایی که ماشین حقیه

    موافقم ۲۴
    مخالفم ۷
    1. M.Kkarimi

      ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
      سوابق: (773 ديدگاه)

      کاربردی ؟!؟! …
      قطعا جذابیت و ابهت غیر قابل انکاری داره و هر ماشین بازی با اولین نگاه یک دل نه صد دل عاشقش میشه !! ؛ اما کیه که ندونه عملا با این حرکت ، توانایی هاش رو به مراتب نسبت به نسخه اصلی محدودتر کردن …

      موافقم ۲۷
      مخالفم ۲
      1. new reventon

        ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
        سوابق: (26 ديدگاه)

        عزیزم توانایی این تو آفرود فراتر از هر ماشینیه
        شما ماشینای رزمی رو نگاه کنین میبینین تایر زیاد دارن بخاطر چیه فک کردین؟
        ۶ محور محرک و طول زیاد
        مثل عنکبوت میچسبه به زمین

        موافقم ۸
        مخالفم ۱۲
        1. new reventon

          ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
          سوابق: (26 ديدگاه)

          جدا ازونم محفظه بارشو نگاه کن
          قشنگ اندازه یه خونس تو مسافرت

          موافقم ۵
          مخالفم ۱۳
        2. datsun

          ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
          سوابق: (2373 ديدگاه)

          طول زیاد یکی از معایب خودروهای آفروده

          موافقم ۲۴
          مخالفم ۵
        3. viper2

          ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
          سوابق: (485 ديدگاه)

          این ماشین فقط جنبه نمایشی داره و فقط توی بیابون یکم میتونه مانور افرود داشته باشه . این ماشین زاویه ورود و خروج خوبه نداره . البته من تودم عاشق این ماشینم . کلا از ماشینای پر ابهت و غول و چشمگیر و خاصی که وقتی توی خیابون رد میشن مورد اشاره قرار میگیرین خوشم میاد ولی من اگه داشتم دلم نمیومد برم باهاش افرود .

          موافقم ۱۷
          مخالفم ۱
        4. Jdm باز

          ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
          سوابق: (857 ديدگاه)

          صحیح

          موافقم ۱
          مخالفم ۲
    2. new reventon

      ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
      سوابق: (26 ديدگاه)

      عذر میخام حرف شما درسته زاویه فرار و ورود خوبی نداره
      ولش کشش بسیار زیادی داره. مخصوصا تو عبور از شیب
      یه کلیپی دیدم مرسدس ۶‌‌*۶ تو شن از یه شیب خیلی زیاد رفت بالا
      نزدیک ۶۰ درجه

      موافقم ۳
      مخالفم ۶
  2. یوسف

    ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (508 ديدگاه)

    به جز قیمتش همه چیزش عاشقانس

    موافقم ۵
    مخالفم ۲
  3. Humer

    ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (171 ديدگاه)

    یه سوال یعنی باید به این خودرو ها گفت ۳ دیفرانسیل؟؟؟؟

    موافقم ۲
    مخالفم ۱
    1. Jhy

      ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
      سوابق: (74 ديدگاه)

      اینو نمیدونم ولی بنز g class 6×6 سه دیفرانسیل بود و ۵ تا قفل دیفرانسیل هم داشت

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  4. ارین صاحب جمعی

    ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (732 ديدگاه)

    سیلندرات به صدتا سایبرتراک میارزه

    موافقم ۱۳
    مخالفم ۳
  5. Jdm باز

    ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (857 ديدگاه)

    ابهت اگه ماشین بود :)))))

    ولی این ماشین فقط برای شو‌ و نمایش هس چون توانایی افرودش بخاطر طول زیاد ماشین ، خوب نیس

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۰
  6. AMIN (M.A.S)

    ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
    سوابق: (677 ديدگاه)

    دیشب زیر پست اون چانگان لومین ذکر خیرتون بود اقا
    به نظر میرسه ساخته بهتون یه محور اضافه زدید
    نوش جونتون دایناسور خان

    واقعیتش اینه اگه تیرکس خودش یه کم کوتاه تر بود درست کردن نسخه ۶X6 ازش یکی از جذاب ترین کارای دنیا بود
    اما مشکل اینه که این ماشین توی نسخه استاندارد اونقدری طویله که درست کردن این جور نسخه هاش زاویه شکستشو نابود میکنه بلند کردن ارتفاعم هندلینگ و پایداری ماشینو زیر سوال میبره
    تنها مزیتش افزایش ظرفیت یدک کشیه که بعید میدونم کسی بخواد ۴۰۰هزار تا بده تا کار یدک کشی اونم نه در حد رم ۳۵۰۰هوی دیوتی رو بگیره

    موافقم ۲
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا