فیات

اولین تصویر آبارث 600e با 240 اسب بخار قدرت منتشر شد

شرکت آبارث اولین تصویر و جزئیات خودروی برقی ۶۰۰e اسکورپیونیسیما لانچ ادیشن با ۲۴۰ اسب بخار قدرت را منتشر کرد.

پس از انتشار تیزرها و اخبار گوناگون سرانجام آبارث تصویر اولیه خودروی جدید ۶۰۰e اسکورپیونیسیما لانچ ادیشن را منتشر کرد. این خودرو از طراحی برگرفته از خودروهای موتور اسپرت سود می‌برد که شامل مواردی همچون رکاب‌های جانبی تیره، تریم مشکی سپر، بال عقب قابل‌توجه و لوگوهای متنوع آبارث است. رینگ‌های تیز خودرو هم با پره‌های نقره‌ای و مشکی خودنمایی می‌کنند.

خودرویی که در تصویر مشاهده می‌کنید از نوع ۶۰۰e اسکورپیونیسیما لانچ ادیشن است که تنها به تعداد ۱۹۴۹ دستگاه تولید خواهد شد. اگرچه آبارث به تفاوت‌های این مدل با نسخه‌های استاندارد اشاره‌ای نکرده اما انتظار می‌رود تنها در بخش طراحی ظاهری و داخلی تغییراتی رخ دهد و قوای محرکه آن تفاوتی با مدل استاندارد نداشته باشد.

اما مینی شاسی‌بلند برقی آبارث به یک پیشرانه برقی با ۲۴۰ اسب بخار قدرت و باتری لیتیوم یونی ۵۴ کیلووات ساعتی مجهز است. انتظار می‌رود وزن محصول آبارث از وزن ۱۵۲۰ کیلوگرمی نسخه استاندارد این خودرو کمتر شود و البته حداکثر سرعت نیز به کمتر از ۱۶۰ کیلومتر در ساعت محدود باشد. هنوز اشاره‌ای به قیمت محصول جدید آبارث نشده اما با توجه به اینکه قیمت برادر کوچک‌تر یعنی ۵۰۰e از معادل حدود ۴۳ هزار دلار در بریتانیا شروع می‌شود بنابراین انتظار می‌رود قیمت ۶۰۰e هم به حدود ۵۰ هزار دلار نزدیک باشد. نکته پایانی اینکه آبارث در ۶۰۰e خود از صدای اگزوز مصنوعی برای افزایش جذابیت سواری خودرو استفاده خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. ابوالفضل

    ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (112 ديدگاه)

    از جمله مواردی که نمیتونم درک کنم اینه که چرا یه نفر فیات میخره وقتی با همون قیمت(۵۰ هزار دلار) کلی ماشین خوب وجود داره

    موافقم 4
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا