جنرال موتورز

جی ام سی سیرا HD مدل 2024 با ویژگی‌های جدید معرفی شد

شرکت جی ام سی آمریکا از مدل ۲۰۲۴ وانت پیکاپ سیرا HD رونمایی کرد. این خودرو با رنگ‌های بدنه جدید و برخی ویژگی‌های دیگر در دسترس خریداران خواهد بود.

سیرا HD مدل ۲۰۲۴ از شش رنگ جدید بدنه شامل تیتانیوم، خاکستری، استرلینگ متالیک، قرمز، داونپور متالیک و قرمز ولکانیک سود می‌برد. رنگ قرمز ولکانیک البته به‌صورت استاندارد در دسترس نخواهد بود و برای سفارش آن باید ۶۴۵ دلار پرداخت کرد. این رنگ را می‌توان برای نسخه‌های سیرا HD به جز تریم دنالی اولتیمیت سفارش داد. در کابین خودرو نیز رنگ‌های مشکی، فندقی تیره، اوبسیدین، قهوه‌ای و آلپین قابل انتخاب خواهند بود.

جنرال موتورز چند ماه قبل نسخه به‌روز شده جی ام سی سیرا HD مدل ۲۰۲۴ را با استایل ظاهری و کابین لوکس‌تر و برخی تغییرات در قوای محرکه معرفی کرده بود. در همان زمان یکی از اعضای جدید این خانواده یعنی سیرا HD دنالی اولتیمیت نیز ارائه شد که گل سرسبد وانت‌های هوی دیوتی این خودروساز به شمار می‌رود و از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به رینگ‌های ۲۰ اینچی درخشان، کابین آلپین و تریم کروم بدنه اشاره کرد.

این خودروساز چندی پیش نیز برای اولین بار جی ام سی سیرا HD AT4X مدل ۲۰۲۴ و سیرا HD AT4X AEV ادیشن را به عنوان تواناترین محصولات هوی دیوتی و آفرود خود معرفی کرده است. همچنین باید دانست سیرا HD مدل ۲۰۲۴ از تجهیزات استاندارد بیشتری سود می‌برد که از جمله آن‌ها می‌توان بسته ایمنی شامل تکنولوژی‌های کمک‌راننده و کروز کنترل تطبیقی را نام برد. باید دانست حداکثر ظرفیت یدک کشی مدل‌های ۲۵۰۰ HD به ۱۰۱۷۵ کیلوگرم و ظرفیت یدک کشی مدل‌های ۳۵۰۰ HD به ۱۶۳۳۰ کیلوگرم می‌رسد.

ویژگی‌های بصری این وانت پیکاپ بزرگ نیز شامل سپر جلوی جدید و جلوپنجره متفاوت است. علاوه بر رنگ‌های جدید بدنه ۸ رینگ جدید با ابعاد ۱۷ تا ۲۰ اینچی نیز قابل انتخاب خواهد بود. به این لیست باید ۵ رینگ ارائه شده توسط نمایندگی‌ها را نیز اضافه کرد تا در مجموع خریداران حق انتخاب از بین ۱۳ نوع رینگ متفاوت را داشته باشند. داخل کابین تریم های SLE و SLT تریم های منحصربه‌فردی وجود دارند درحالی‌که مدل‌های AT4، AT4X، دنالی و دنالی اولتیمیت سطح متمایزی از لوکس بودن را ارائه می‌کنند. از شاخص‌ترین تجهیزات کابین این وانت پیکاپ توانا می‌توان به نمایشگر مرکزی ۱۳.۴ اینچی، پشت آمپرهای دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی، کنسول مرکزی جدید و هدآپ دیسپلی رنگی ۱۵ اینچی اشاره کرد.

زیر کاپوت جی ام سی سیرا ۲۰۲۴ دو پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۶ لیتری L8T بنزینی و ۶.۶ لیتری L5P توربودیزل دورامکس قرار می‌گیرد. اگرچه قدرت و گشتاور پیشرانه بنزینی تغییر نکرده اما مشخصات پیشرانه دیزلی ارتقا یافته به ‌گونه‌ای که این نیروگاه آهنین ۴۷۰ اسب بخار قدرت و ۱۳۲۲ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند. هر دو پیشرانه با گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک همکاری می‌کنند. برای یادآوری باید گفت مدل‌های بنزینی قبلی از گیربکس ۶ سرعته جنرال موتورز استفاده می‌کردند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶۸ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. Enzo Ferrari 2008

    ۲۴ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (1208 ديدگاه)

    خیلی زیبا قدرتمند

    موافقم 41
    مخالفم 1
  2. Heavy-Duty

    ۲۴ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (39 ديدگاه)

    ظرفیت بارش چقدره؟

    موافقم 2
    مخالفم 2
  3. علی یوسفی

    ۲۴ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (245 ديدگاه)

    بنام پروردگار و سلام به دوستان و عزیزان سایت کلاس وانت بارهای کاربردی و لوکس مختص شرکتهای آمریکاییه و جمس سیرا یکی از زیباترین و باشکوهترین وانت های جهانه که چندسال قبل هم مدل سیرا وارد ایران شد و حسابی سروصدا کرد.

    موافقم 24
    مخالفم 1
  4. حسن

    ۲۴ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (1365 ديدگاه)

    سلطان امریکایی
    ستون
    قلدر چارشونه
    جنگی جبهه رفته
    خدای ابهت

    موافقم 22
    مخالفم 1
  5. محمدجواد

    ۲۵ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (8 ديدگاه)

    فورد عالی هست خصوصاً وانت فورد من فورد رینجر مدل ۲۰۱۶ داشتم عالی بود

    موافقم 12
    مخالفم 0
  6. M..

    ۱ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    از ماشینهایی که برای ایرانها بده سوار شن چی الکی مطلب میاری ..خااک تو سر بانی و مسبب این همه عقب ماندگی

    موافقم 2
    مخالفم 1
  7. فرزاد افشار

    ۲۶ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (159 ديدگاه)

    جنرال موتورز ثابت کرده تو ساخت وانت و پیکاپ بهترینه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  8. ایلدریم

    ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (3 ديدگاه)

    واقعا صاقول،امریکا قدرتی،صنعتی،
    بوجهانن تکدی،

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. Reza

    ۱۷ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (47 ديدگاه)

    بهترین ماشین ها رو میزنه آمریکا من موندم ایران چطور شاخ و شونه میکشه برای این کشور هههههه

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا