هیوندای

نمایش کلید دیجیتال هیوندای سوناتا 2020 در نیویورک

هیوندای آماده‌ی نمایش تکنولوژی کلید دیجیتال خود در نمایشگاه خودروی نیویورک می‌شود. این تکنولوژی برای اولین بار در نسل جدید سوناتا ۲۰۲۰ بکار رفته است.


کلید دیجیتال یک برنامه‌ی قابل دانلود است که به لطف تکنولوژی NFC جایگزین کلیدهای سنتی خودرو می‌شود. همچنین یک آنتن NFC وجود دارد که در دستگیره درب راننده نصب شده و دومین آنتن نیز به منظور استارت پیشرانه داخل کنسول مرکزی و در پد شارژ بی‌سیم گوشی قرار گرفته است.


زمانی که هویت شما تأیید شده کلید دیجیتال به گوشی هوشمند شما اجازه خواهد داد تا سیستم‌های متنوع خودرو را با استفاده از ارتباط BLE (بلوتوث انرژی پایین) و از راه دور کنترل کند. شما می‌توانید درب‌های خودرو را باز و بسته و هشدار وحشت را فعال کرده و پیشرانه را در فاصله‌ی حداکثر ۹ متری روشن کنید.


با استفاده از کلید دیجیتال می‌توان حداکثر هویت چهار نفر را برای استفاده از خودرو تعریف کرد. تنظیمات خاص شما نیز در خودرو ذخیره شده و بنابراین خودرو به‌صورت خودکار می‌داند که چگونه آینه‌های جانبی، ایستگاه‌های رادیو، سیستم صوتی و صندلی راننده را تنظیم کند.


به منظور اطمینان از حداکثر ایمنی و امنیت، هیوندای از حفاظت Trustonic برنامه استفاده کرده که پاسخگویی به درخواست را با استفاده از دستگاهی قابل‌اعتماد و یا کاربردی شناخته شده میسر می‌کند.

مدیر بخش برنامه‌ریزی تولیدات دیجیتال و ارتباطی هیوندای آمریکا می‌گوید: “هیوندای مدت‌های زیادی است که در بخش تکنولوژی ارتباطی خودرو پیشرو بوده و ویژگی‌هایی همچون اپل کارپلی، اندروید اتو، اسمارت واچ و بلندگوی هوشمند در محصولات ما به چشم می‌خورند. کلید دیجیتالی که در نسل جدید سوناتا ۲۰۲۰ بکار رفته به ما اجازه می‌دهد آماده‌ی ورود به حمل‌ونقل آینده شویم.”


البته اگر شما مالک اصلی خودرو باشید سطح دسترسی بیشتری در مقایسه با دیگر کاربران خواهید داشت. شما حتی می‌توانید اجازه و مدت زمان استفاده از برخی عملکردها را تعیین کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. F22RAPTOR

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (2597 ديدگاه)

    بنظرم اگه یه گجت تعریف بشه تو این حوضه
    مثلا به جای گوشیت با استفاده از انگشتر یا دستبند یا ساعت هوشمند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ash

      ۲۱ فروردین ۱۳۹۸
      سوابق: (376 ديدگاه)

      چکاریه گوشیتو در بیاری وقتی با کیلس بری بغل ماشین خودش وا میشه
      با دست هم روشن میشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Sajjad

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    به نظرم به سواریش برسن بهتره تا رو این چیزا تمرکز کنن
    البته خب اونا خوب میدونن خیلی ها فقط دنبال این چیزا هستن برای همین یه جورایی سرپوشه روی نقص های این ماشین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. sunmartin

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (1915 ديدگاه)

    خیلی فناوری خوبیه البته قبلا سلاطین آلمانی ازین فناوری استفاده کرده بودند کلید فوق پیشرفته بی ام دبلیو و آئودی و بنز از نمونه این فناوری هاست
    با تمام بدی هایی که از سوناتای جدید در این سایت از کاربران شنیدم بنظر من طراحی و امکانات خوبی داره البته کیا اپتیما رقیب داخلی سوناتا مطمئنا طراحی بهتر و همه پسندانه تری خواهد داشت
    برخی چنان از کره ای ها بدشون میاد که انگار مصوب این 40 سال بدبختی شرکت کیا هیوندای بوده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حسین

      ۲۱ فروردین ۱۳۹۸
      سوابق: (123 ديدگاه)

      ماسکوبیچ
      سوناتای جدید بده
      سایت اتواکسپرس هم که سوناتا رو تست کرده بود و ترجمه اون رو 2 روز پیش پدال گذاشت همه خوندن که اتواکسپرس از کیفیت کم و سواری بدش گفته بود
      بهتره اون مقاله رو 1 بار دیگه بادقت بخونی تا نظر اتواکسپرس رو متوجه بشی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. Ferrari Fxx K Evo

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۸
    سوابق: (919 ديدگاه)

    #تسلا

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا