لندروور-رنجروور

تجهیزات لوکس اضافه در آخرین لندروور فریلندر

لندروور قبل از اینکه فریلندر را در سال آینده با مدل جدید دیسکاوری اسپرت جایگزین کند، آخرین تغییرات را در آن اعمال کرده است. ورژن سطح بالای فریلندر با عنوان «متروپولیس» قیمت اولیه‌ای برابر ۶۰۵۷۶ دلار خواهد داشت و لوکس‌ترین فریلندری خواهد بود که تاکنون تولید شده است.

Land-Rover Freelander 2 HSE LUX
Land-Rover Freelander 2 HSE LUX
قیمت‌گذاری و ویژگی‌های ارائه شده در نسخه متروپولیس کاملاً به جهت‌گیری‌های لندروور برای مدل دیسکاوری اسپرت اشاره دارد و آن را تبدیل به پرامکانات‌ترین فریلندر کرده است. ویژگی‌های لوکس مختلفی در فریلندر متروپولیس به کار رفته است؛ امکاناتی چون صندلی‌های چرم ویندسور، سقف پانوراما، چرخ‌های ۱۹ اینچی آلومینیومی، سیستم صوتی مریدیان، صفحه نمایش لمسی برای سیستم راهبری ماهواره‌ای، دوربین نمای عقب، رنگ متالیک و تریم سیاه‌رنگ براق در داخل کابین.

Land-Rover Freelander 2 HSE LUX
متروپولیس تنها با پیشرانه توربو دیزل ۲/۲ لیتری SD4 با قدرت ۱۸۸ اسب‌بخار ارائه می‌شود. فریلندر دارای دو نسخه دیگر SE و SE Tech نیز هستند که مدل SE از یک موتور ۲/۲ لیتری SD4 با قدرت ۱۴۸ اسب‌بخار استفاده می‌کند، ولی مدل SE Tech دارای همان پیشرانه متروپولیس است. فریلندر TD4 SE با سیستم گیربکس دستی از اول ماه ژوئن با قیمت اولیه‌ای برابر با ۴۶۷۲۰ دلار روانه بازار می‌شود.

Land-Rover Freelander 2 HSE LUX
دیسکاوری اسپرت که قرار است تا قبل از پایان سال جاری میلادی رونمایی شود، اوایل سال بعد در بازار خودرو حاضر خواهد شد. این مدل اسپرت که اولین خودروی اسپورت در سری دیسکاوری محسوب می‌شود، تاکنون آزمایش‌های زیادی را به صورت مخفیانه از سر گذرانده است. پیشرانه این مدل احتمالاً از نسل جدید موتورهای چهار سیلندر جگوار لندروور انتخاب خواهد شد. دیسکاوری ویژن کانسپ در نمایشگاه اتومبیل امسال، نمایی از عضو جدید خانواده دیسکاوری در خود داشت.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۴۰ دیدگاه‌ها

  1. زیگما

    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (3068 ديدگاه)

    نسل جدید دیسکاوری خیلی باید بهتر باشه تا بتونه ضعف های این فریلندر رو در طی این سال ها جبران کنه.

    1. امین

      ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (430 ديدگاه)

      زیگما جان مخاطبم شما نیستید فقط میخوام این بالا بنویسم تا همه ببینن.

      اگه تویوتا همچین طراحی زده بود همه میگفتن خاک تو سر تویوتا. یه طراحی نداره. الکی شده پرفروش ترین ماشین جهان. خیلی قدیمیه. دیگه تویوتا از بین رفته. تویوتا هم تویوتا های قدیم.
      ولی حالا لندروور با این همه ادعاش طراحی 20 سال پیشو به عنوان 2015 به مردم میفروشه. اینم با این قیمت. انتظار نداشتم از لندروور. اخه 46 هزار دلار بدی بابت این اشغال؟؟؟؟؟ به جاش میشه دوتا FJ Cruiser خرید.

      قضاوت با خودتون.

      1. Metalhead

        ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (1677 ديدگاه)

        FJ Cruiser که اینو میخوره ، هه واسه یه شاسی بلند گیربکس دستی با 188 اسب بخار آدم باید 46 هزار تا پول بده؟؟؟؟؟؟؟ عجب

      2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (6522 ديدگاه)

        درود داش امین .

        شما داری تویوتا رو با اون گردش مالی که اینهمه القاب داره ،

        همچنین فروش بالا ، با لندروور مقایسه میکنی ؟؟؟

        لندرووری که زیرمجموعه ی تاتاموتورز هند است .

        محصولات لندروور دقیقا وضعیت مشابهی همچون بنز جی کلاس و پورشه و

        لندکروز دارند . به همون علت که لندکروز و بنز جی کلاس و پورشه

        خیلی محدود و ملایم به روز میشن ، لنروور هم در همون حد به روز

        میشه . یک نگاه به دیفندرش بنداز .

        بعدشم این طراحی از نظر من و شما برای 20 ساله پیشه . باید

        ببینی در نظر خریدارانش چگونه ارزیابی میشه .

        منی که طرفدار جی کلاسم تا 100 سال دیگه هم ازش خسته نمیشم .

        همینطور شما از لندکروز .

        طرفداران دیسکاوری هم همینطور .

        بعدشم این ماشین اشغال نیست . اگر اشغال بود در تست ها و

        مطالب نشریه ها بهش اشاره میشد .

        ولی خداییش قبول کن تویوتا بر خلاف مزدا . نیسان . هوندا ، اصلا

        زبان طراحی برای محصولاتش نداره . از نظر طراحی اون 3 شرکت ازش

        جلوترند .

        1. امین

          ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (430 ديدگاه)

          آخه میلاد جون 46 تا 60 هزار دلار کم پولی نیست بدی بابت یه ماشینی که طراحی معمولی داره یعنی نه جذابه نه اصالت دار ، امکاناتش در حد متوسطه و عملکردش هم عالی نیست خوبه.
          که چی؟ که بگی منم لندروور دارم؟؟؟؟؟

    2. مصطفی فقط P1

      ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (295 ديدگاه)

      نمی دونم چرا از این مدل خوشم نمی یاد.

  2. امیر مسعود

    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (9 ديدگاه)

    عقبش در حد رنجرور نیست

    1. e.scamp

      ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (1949 ديدگاه)

      عکس عقیش رو که دیدم فکر کردم ماله 10 سال پیش ه

  3. امید

    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1322 ديدگاه)

    من جیپ رو ترجیح میدم

  4. مهدی

    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (19 ديدگاه)

    خودروسازی های انگلیسی تو سال های اخیر در مقایسه با کره ای ها پیشرفت چندانی نکردند.البته هنوزم تو خودرو سازی دود از کنده(اروپا)بلند میشه.

  5. Metalhead

    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1677 ديدگاه)

    شاسی بلند واسه آفرود فقط ژاپنی
    شاسی بلند واسه کل انداختن و درگ فقط آلمان
    شاسی بلند واسه هدر دادن پول فقط انگلیس

    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (6522 ديدگاه)

      درود .

      خدا قسمت کنه من یدونه جی کلاس بگیرم ، اونوقت حال اون شاسی بلندای تورو

      بگیرم ، تو دیگه اینجا رجز نمیخونی .

      اخه پسر تو مگه با جی کلاس افرود رفتی که میگی خوب نیست ؟؟؟

      اینقدر نگو .

      همه محصولات بنز و بذاری تو یک کفه ی ترازو ، اون طرف هم جی کلاس ،

      جی کلاس سنگینتره .

      همه جور قابلیتی داره لامصب . باورکن اگه از ژاپنیها بالاتر نباشه پایین

      تر نیست .

      دست هرکسی بهش نمیرسه .

      اگه بین اس کلاس و جی ال و … بخوام انتخاب کنم ، انتخاب من جی کلاس 12

      سیلندره .

      1. sadegh

        ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (2121 ديدگاه)

        بچه ها اینو کلی عرض میکنم، توی مورد آف رود با میلاد موافقم، توی رده بندی و مقایسه هایی که بعضی از مجلات و سایت ها انجام میدن همیشه جی کلاس و جیپ رو اول از همه یاد میکنن

        ولی در کل نمیگم که ژاپنی ها بدن، چون دیدم که پرادو چه عجوبه ایه، فقط اینکه انصافا ارژش های جی کلاس رو نادیده نگیرید، بد غولیه برا خودش

      2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (6522 ديدگاه)

        درود .

        بچه من نمیگم جی کلاس بهترینه .

        ولی چیزی از ژاپنی ها کم نداره .

        1. امین

          ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (430 ديدگاه)

          ما هم نمیگیم جی کلاس بده میگیم افرود های ژاپن بهترن.

        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (6522 ديدگاه)

          درود . امین جان شما پشت جی کلاس نشستی ؟؟؟

          افرودش رو دیدی ؟؟؟

          در شرایط مساوی با لندکروز با هم بودن ؟؟؟

          پسر خوب یذره یواش تر .

        3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (6522 ديدگاه)

          درود .

          صادق جان من منظورم بچه ها بوده . اشتباهی تایپ نشده .

          یک موقع به دل نگیری .

        4. sadegh

          ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (2121 ديدگاه)

          مخلصم داداش، نه بابا، چه ناراحتی ای؟! اشتباه تایپی که برا همه پیش میاد

          در کل توی قضیه جی کلاس من با تو کاملا موافقم، جی کلاس میشه گفت توی کلاس خودش یه سرو گردن از همه بالاتره

      3. Metalhead

        ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (1677 ديدگاه)

        G کلاس تنها شاسی بلند بنزه که میشه باهاش رفت آفرود

        تویوتا چی؟؟؟؟؟؟؟ اوووووووف ، شاسی بلند واسه آفرود فقط ژاپنی ، سیستم کراول کنترل رو بچسب

        1. امین

          ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (430 ديدگاه)

          میلاد بابا داداش من ، من که نمیگم جی کلاس بده. باور خودم میدونم افرود جی کلاس خیلی خوبه. ازش چندتا ویدءو هم دارم. ولی به اندازه تویوتا عملکرد راحتی نداره. چند بار اینو بگم؟ تست های مختلفش هم توی یوتیوب هست و دیدم.
          خودتم که میگی اگه افرود جی کلاس بالاتر نباشه پایین تر هم نیست. درست. ولی (:-)) بعضی از مسیر های صعب العبور رو فقط ماشین های خاصی مثل پرادو میتونن رد کنن. از جمله مسیر صخره ای
          فکرشو کن مثلا با جی کلاس بری صخره نوردی، اگه سپر جلوش که هیچ گاردی نداره بخوره به یه تخته سنگی یه دفعه 10 هزار دلار خرج میندازه رو دستت.

        2. امین

          ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (430 ديدگاه)

          هیچ مسیری صعب العبوری وجود نداره که کرال کنترل نتونه از پسش بر میاد.

        3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (6522 ديدگاه)

          درود . حرف شما قبول .

          اما بنز هم تنها برندی هست که با کامیون های یونیماگ و

          زتروسش میشهرفت به قله ی کوه ….

          اما بنز همون یدونه افرود بسه شه . لازم نداره .

    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (6522 ديدگاه)

      محمد کاری به نظرت ندارم ، ولی رنجروور خیلی حرفا برای گفتن داره .

      1. Metalhead

        ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (1677 ديدگاه)

        بلی رنجروور عالیه ، ولی الآن لندرور داره تو طراحی کم کاری میکنه

        1. امین

          ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (430 ديدگاه)

          من از همه مدل های لندروور خوشم میاد و محمد جون فقط ایووک هست که فعلا طراحی خفنی داره.

  6. شایان

    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1351 ديدگاه)

    انگلیسی ها پیشه خودشون چی فکر کردن یه سری آهن پاره آشغالو به مردم غالب میکنن به اسمه خاص بودن اونوقت عوام هم میگنن به به ببین چقدر خاصه!

  7. saeed

    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (15 ديدگاه)

    نمیدونم چرا وقتی از زاویه نیمرخ میبینمش یاد گرند ویتارا میوفتم؛

  8. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری

    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (615 ديدگاه)

    بسمه تعالی

    ماشین چندان جالبی به نظر نمیاد،شبیه ماشینای کیا شده!
    عقبشم که افتضاحه!!

    ولی از تکنولوژیش خوشم میاد.

  9. حامد MASERATI GT

    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (306 ديدگاه)

    لندرور فقط ایووک

  10. احسان(احسان سابق)

    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (2874 ديدگاه)

    خوشکل نیست بخصوص وقت با اووک مقایسه میکنی واقعا از لحاظ ظاهر حرفی واسه گفتن نداره.قدرتش که پایینه بخصوص برای این بدنه و قیمتش بالاس.این ماشین فقط داره از اعتبار لنروور سوئ استفاده میکنه

  11. ژیار

    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (59 ديدگاه)

    البته رنجروور قدمت و سابقه درخ‌‌شانی داره و اینطور نیست که بعضی از دوستان گفتند. اما تو افرود رو دست جی کلاس نیامده

  12. رضا

    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    نمی ارزه خیلی گرونه
    خیلی هم قدیمیه ظاهرش
    بنظرم کسی که به لندرور علاقه داره و میخواد بخره باید صبر کنه نسل جدیدش بیاد

  13. feri

    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (233 ديدگاه)

    دوستانی که این ماشین از نزدیک ندیدن لطفا نظر ندن هیبتش از امریکایی ها خیلی بیشتره چه برسه بقیه

    1. رضا

      ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (1698 ديدگاه)

      99 درصد ما از نزدیک ندیدم یعنی حرف هم نزنیم؟!!

  14. HUMMER BLACKWOOD

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (7 ديدگاه)

    برا بیابون هیچی لندرور نمیشه اما با 60 تا باید اقلا یه موتور 6 سیلندر 300 اسبی میزاشتن روش . حیف این برند رو هم هندیها بردن

  15. Sadjad97

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (255 ديدگاه)

    آقای مسعود انیس حسینی، شما چرا در نظرات شرکت نمیکنید؟ اگه شرکت میکنید و من نمیدونم اسمتون چیه؟

  16. مهدی

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (4 ديدگاه)

    با سلام خدمت دوستان
    توتا ساتهاست به دنبال هویت طراحی میباشد این گفته کل کارشنسان طراحی خودرو جهان میباشد البته دلیل بر بد بودن تویوتا نیست فقط این که به طراحی دیگر محصولات نمیتواند خورده بگیرد
    ضمنا لندرور طراحی اصیل خود را دارد حال بد باشد یا خوب مهم نیست این مهم است لذت در کاربرد محصولات خود را دارد آن هم در بین شاسی بلندهای معتبر بازار .اینقدری می تونم بگم با یک بار سواری از این محصولات جدید دیگر حاضر به تعویض آن نخواهید نبود.خاصیت محصولات بریتانیا در این است. حال قدیمی است یا جدید باید دید در چی دیده بشه.راحترین ماشین و آرام ترین ماشین در آفرود را دارد.در آینده نزدیک هم طراحی ها بروز میشه هم قیمیت محصولات مناسب تر/سیاست قیمت گذاری به عوامل زیادی بستگی دارد اگر بهتر میخواهید این مسیله را درک کنید اینجا نمی شود عنوان کرد فقط به مقاله مشارکت بی ام دبلیو با تویوتا در تولید قطعات مراجعه کنید درک خواهید کرد

  17. مهدی

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (4 ديدگاه)

    دوستان این ماشین رو از نظر کارایی در کلاس خودش مقایسه کنید.این ماشین در کلاس شهری لندرور یعنی همکلاس rav4 تویوتا یا اسپورتیج یا کراس اورهای دیگر نه جی کلاس یا اف جی کروز . در کنار شهری بودن آفرود بالایی داره همین
    طی تست هایی که با همکلاسان خو انجام گرفته و در سایت های معتبر جهانی موجود میباشه همیشه بهترین امتیاز رو گرفته/خواهشا کلاس ها رو قاطی نکنید بزودی رقیبای آمریکایی رو هم میگم

  18. کامران

    ۲۳ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    شما به این لگنا میگین ماشین من سه ساله که تویوتا لندکروزر دارم هیچ مرگیشم نزده خیلی هم از راضیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا