لندروور-رنجروور

رندر نسل جدید رنجروور، آشنا اما مدرن

نسل آینده رنجروور در طول یک سال گذشته زیر پوشش‌های استتاری در حال گذراندن آزمایش‌ها بوده و دائم در جاده‌های عمومی یا نوربرگ‌رینگ مشاهده شده است. ما می‌دانیم که این نسل با مدل‌های فعلی تفاوت ظاهری چشمگیری ندارد.

رندرهایی که طراحان روسی Kolesa.ru بر اساس مدل‌های استتار شده رنجروور تهیه کرده‌اند، جزئیات بیشتر و تصویری دقیق‌تر از این خودرو را نمایان می‌کنند.

با توجه به این تصاویر احتمالاً از دیدن حجم اندک تغییرات بصری شگفت‌زده خواهید شد. ظاهراً تنها تغییرات در جزئیات کوچکی مانند دستگیره‌های درب مخفی الهام گرفته از مدل ولار و چراغ‌های باریک جلو و طرح جدید چراغ‌های عقب می‌شوند. شیب خط سقف اندکی بیشتر شده و البته بازهم یادآور ولار است.

لندروور در کنار این مدل روی مدل‌های با شاسی کشیده‌تر L و رنجروور اسپرت نیز کار می‌کند. در حالی که طراحی بیرونی این مدل، تنها تکامل نسل فعلی است اما در زیر این پوسته از یک پلتفرم جدید بهره گرفته می‌شود. معماری MLA امکان استفاده گسترده‌تر از نیروگاه‌های هیبریدی و برقی را فراهم می‌سازد. یک نسخه پلاگین هیبریدی قدرتمند یکی از گزینه‌ها است و موتور V8 ب‌ام‌و هم که البته هنوز به صورت رسمی تأیید نشده، گزینه بعدی است.

رنجروور ولار

احتمالاً شش ماه تا رونمایی رسمی از رنجررور جدید فاصله داریم و انتظار می‌رود که فروش جهانی آن از سه ماهه دوم سال آینده آغاز شود.

 

مطالب مشابه

‫۳۷ دیدگاه‌ها

  1. امیرحسین

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام.
    تشکر از جناب ویراستار.
    رنجروور جلوش زیباست ولی عقبش یجواریی زشته انگار قدیمیه واسه من اینجوریه شاید برای بقیه زیبا باشه.منظورم چراغاش نیست کل اون قسمت عقبش وقتی از بقد نگاه میکنیم.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  2. ممد ژانگولر

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2029 ديدگاه)

    لاکردار قدیمی نمیشه 😍💪💪
    فقط خدا کنه مشکلات کیفیت ساخت و فیدبکهای مشکلات امور مشتریانش برطرف بشه

    موافقم ۲
    مخالفم ۰
  3. Ardy

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (24 ديدگاه)

    هنوزم دلبره نامردد

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  4. I LOVE MY GOD

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (228 ديدگاه)

    طراحیش خیلی خوبه افرین رنج روور

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  5. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2735 ديدگاه)

    درسته طراحیش خیلی قشنگه و قدیمی نمیشه ولی خداوکیلی تغییر گرافیک چراغ عقب رو نمیشه گفت نسل جدیده

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  6. یوسف

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (413 ديدگاه)

    اگر این طرح واقعی باشه….. یه قدم رو به عقب حساب میشه….. والا نسل قبلی… زیباتره
    در ضمن انگار کوچیک تر شده

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
    1. مازیار

      ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (741 ديدگاه)

      راستش منم یه کوچولو شوکه شدم یوسف جان
      شاید ۹ سال زمان باعث شده که انتظار تغییر بیشتری داشته باشم اما از طرفی هم فکر میکنم که چطور میشه نسل چهارم رو هم تغییر داد و هم زیباتر کرد واقعا خیلی سخته البته همه اینها بفرض تایید این رندر هست
      از طرف دیگه من بیشتر منتظر نمای داخل و بیشتر از اون توانایی های آفرودش هستم تا ببینم چی به چیه😉

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  7. Amin

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1459 ديدگاه)

    شرکت های انگلیسی ، مثل بنتلی ، رولزرویس، استون ، لندرور، طراحی های نسل های مختلفشون یا مثلا ماشین های مختلفشون خیلی نزدیک به هم هست ، مثلا سری های مختلف بنتلی شباهت عجیبی به هم دارن یا مثلا استون مارتین ، البته بخشی از این موضوع رو میشه به زبان طراحی داد ، اما خب برند باید خلاق تر باشه و طراحی های مدرن تر و جدید تر رو توسعه بدن و از دید دیگه ای به محصولات نگاه کنن و همیشه اکتیوباشن و در آخر بتونن ریشه ی خودشون رو در محصول نمایش بدن دقیقامثل گذر بوگاتی از eb110 به ویرون، با اینکه ویرون کاملامتفاوت بود از نظر طراحی و پلتفرم، اما هنوز هم به صورت واضح درونش eb110 مشخص بود، یا مثل فراریکه در طول تاریخ این برند صد ها پلتفرم کاملاجدید توسعه یافتن و طراحی های کاملاجدیدیمتولد شد و هم‌چنان ریشه ی فراریدر اونها وجود داره، مثلا ۲۷۵ gtb کاملآ متفاوت هست با ۳۳۰ gtc و این از نشانه های برتر بودن طراحی برند هست و فعالیتشون رو نشون میده ، ، ولی نکته ی جالب این هست که با اینکه طراحی های این بند ها معمولا قدیمی و ریشه دار هست اما همیشه جذاب و زیبا هست ، مثل پورشه که درسته تمام طراحی ها ریشه در هم دارم و به همون بیتل برمیگرده اما یک از یک بهتر و اصلا احساس تکراری نمیده

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
    1. RezaRs

      ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1614 ديدگاه)

      دقیقا خووروسازی انگلیسو با اصالتاشون تو طراحی میشناسیم اقا امین

      موافقم ۲
      مخالفم ۰
      1. ماکسیمیلیان

        ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (173 ديدگاه)

        احنست! مرحبا!

        موافقم ۱
        مخالفم ۰
      2. Amin

        ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1459 ديدگاه)

        درسته آقا رضا، هنوز بنتلی همون بنتلی هست و رولزرویس هم همون رولزرویس ، دقیقا میشه اصالت رو در طراحی مشاهده کرد
        ممنون اقا ماکسیمیلیان

        موافقم ۱
        مخالفم ۰
        1. ماکسیمیلیان

          ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (173 ديدگاه)

          درود!
          خواهش میکنم برادر گرامی💐
          تحسین کردن سخن حق ، یکی از وظایف انسانی_معنوی است!
          با سپاس ، یا علی🌷

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
  8. ماکسیمیلیان

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (173 ديدگاه)

    درود!
    بنده ی حقیر با آقای یوسف همنظر خواهم بود ؛ بایستی تأسف خورد که ارام ارام ، رفته رفته جاذبه های صنعت خودرو ، به دافعه مبدل میشوند.
    با سپاس ، یاعلی🌷
    «پارس و بریتانیا»

    موافقم ۱
    مخالفم ۱
    1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (273 ديدگاه)

      «پارس و بریتانیا»
      برادر با احترام میشه اینو ننویسی! چون ایران هیچ وقت با انگلیس رابطه خوبی نداشت( همیشه مستعمره انگلیس *** بود) از طرفی بعضیام از تو فازش اومدن بیرون اما حالا شما چسبوندیش کنار هم! اذیت نکن برادر…

      موافقم ۱
      مخالفم ۱
      1. ماکسیمیلیان

        ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (173 ديدگاه)

        درود!
        کاربر گرامی ، منظور صنعت خودرو سازی انگلستان است ، خود بر همه ی این مباحث سیاسی آگاه بوده و هستم وَ هیچگاه کینه ورزی این کشور نسبت به ایران را از یاد نخواهم برد!
        با سپاس ، یا علی🌷

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (273 ديدگاه)

          خوبه خودتون روشنم کردی! مرسی آقای ماکسیمیلیان،فقط آخه بعضیا ممکنه حساس باشن به همین خاطر گفتم…

          موافقم ۱
          مخالفم ۰
    2. یوسف

      ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (413 ديدگاه)

      شما لطف دارین آقای ماکسیمیلیان …
      من طرفدار بی چون چرای لندرور هستم و نسل اول و سومش رو خودم دارم. اما واقعیت رو گفتم

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  9. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (273 ديدگاه)

    درک نمیکنم این نسل جدیده یا فیس لیفت! تغییر خاصی نکرده عین ایران خودرو یه نئون بستن بهش و تموم!

    موافقم ۱
    مخالفم ۲
  10. A.....She only reminds Me of love.....A

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1182 ديدگاه)

    چه قدر روان و زیبا و عضلانی

    موافقم ۲
    مخالفم ۰
  11. England

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1018 ديدگاه)

    زیباترین شاسی جهان با اختلاف
    بنظرم نبایدم دست به این طراحی بزنه و داره کار درستی میکنه و بیشتر بهبود ها و فناوری ها و آپدیت های جدید روش اعمال بشه که داره میشه

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  12. Hamid

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1778 ديدگاه)

    رنجروور با خودش گفت : هی بیا مثل بی ام و نباشیم ! بیا چیزی که خوبه رو خراب نکنیم! بیا دست بهش نزنیم و ی تغییرات ریز اما مثبت انجام بدیم … بیا “اصالت”مون رو حفظ کنیم …

    اینقدر رنجروور با اصالته که بعیده اینو از دور ببینی حدس بزنی یه چیزی بجز رنجرووره!
    چیزی که متاسفانه متاسفانه در کمال احترام در خودروسازان کره ای دیده نمیشه …
    اگر چه جنسیس داره کم کم راه خودش رو پیدا میکنه و ی زبان طراحی به خصوص داره!

    موافقم ۲
    مخالفم ۰
  13. mos

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (545 ديدگاه)

    فاز یه عده رو درک نمیکنم

    وقتی یه ماشینی به کل طراحیش عوض میشه میان ایراد میگیرن زشت شده اصالت نداره و از این حرفا

    وقتی هم که یه ماشینی طراحیش خیلی عوض نمیشه بازم میان ایراد میگیرن که چرا عوض نشده

    موافقم ۲
    مخالفم ۰
    1. ماکسیملیان

      ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (173 ديدگاه)

      درود!
      گمان کنم ضرب المثلی مشابهٔ این موضوع ، موجود باشد 🧐…
      با سپاس ، یا علی🌷
      «پارس و بریتانیا»

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. Philipp

      ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (611 ديدگاه)

      طراحی باید مثل تکامل باشه
      تغییرات کم
      اما مشهود
      کاری که امثال برونو ساکو و کریس بنگل استادش بودن
      شما هم میتونی ته چهره w123 رو توی w124 به راحتی در بیاری هم می تونی بعد ۳-۴ ثانیه تشخیص بدی که کودوم نسل جدیده
      اما الان چی؟ کافیه فقط چراغ های این دو اتاق رو در بیاری و بعدش فقط با استفاده از طراحی داخلی میشه فهمید که کودوم مدل جدیده (تازه اگه اونو عوض کنن)

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. mos

        ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (545 ديدگاه)

        هنوز که رونمایی نشده از روی رندر نمیشه این حرف رو زد
        ولی اگر هم اینطور باشه به نظرم مشکلی نداره طراحیش عالیه و با یکم تکامل و مدرن تر شدن عالی تر میشه

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  14. mahan

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2324 ديدگاه)

    به به شاهزاده انگلیسی.مطمئنم اصیل تر از همیشه هستش.شما با نگاه به این نسل اولین نسلش تو ذهنتون تداعی میشه در عین حال طراحی جدیده و قدیمی نمیزنه بهتون!

    موافقم ۲
    مخالفم ۰
    1. Ninja

      ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1049 ديدگاه)

      راستی ماهان جان
      باید به اطلاع برسونم قسمت ۳ فصل ۴ گرند تور هم تازگیا اومده من دیروز دیدمش بشدت جذاب بود این قسمت جدید ماشین هایی ۶ ۷ متری ۴ ۵ تنی موتور های ۶۰ تا ۸ لیتری وی ۸ با ۱۵۰ اسب و مصرف سوخت خیلی بالا دارای کروز کنترل و تهویه هوشمند و شیشه های تمام برقی توی ۱۹۷۰ با قیمت خیلی پایین تمیزشون رو تست میکنم دیگه خودت میدونی منظورم چیه اخرش یه کامارو (که خیلی دوست داشتم بجاش کوروت سی ۳ می بود اینطوری دیگه همه چی تموم بود)چارجر و موستانگ رو هم یه تستی میکنن اگه کوروت هم بود می شد تست بهترین پونی امریکا بهترس ماسل امریکا و بهترین سوپر اسپرت یا ماشین اسپرت امریکا
      گفتم چون جرمی و تاپ گیر گرند تور رو خیلی دوست داری بهت بگم
      به هر حال وظیفه بود به اطلاع برسونیم
      اها راستی سریع خشن نه هم اومده اونم ببین هرچند خیلی شخمی تخیلی بود ولی ببینش به پای یه قسمت گرند تور هم نمیرسه ولی
      تنها جذابیتش برای من این بود که شخصیت های مورد علاقه من بازگشتند یعنی هان برگشت هرچند برگشتت خیلی تخیلی بود و مضخرف علاوه بر هان برایان هم اخر فیلم یه اشاره ای بهش شد که با ماشینش یعنی اسکای لاین اومد توی جمع

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. Ninja

        ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1049 ديدگاه)

        بفرما اینم لینگ زیرنویس کیفیت ۷۲۰ اچ دی بدون سانسور خودم از همینجا دیدم

        https://www.aparat.com/v/3YMtn/%D9%85%D8%B3%D8%AA%D9%86%D8%AF_%DA%AF%D8%B1%D9%86%D8%AF_%D8%AA%D9%88%D8%B1_-_%D9%81%D8%B5%D9%84_4_%D9%82%D8%B3%D9%85%D8%AA_3_-_%D8%B2%DB%8C%D8%B1%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. mahan

          ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (2324 ديدگاه)

          فدات مهیار جان عزیز.یک دنیا ممنون

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
      2. mahan

        ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (2324 ديدگاه)

        درود مهیار جان.انشالله هر جا هستی سلامت و شاد باشی.ارادت اقا.
        ممنون از اینکه به فکرم بودی و گفتی به من نمی دونستم قسمت جدید گرندتور اومده و هنوز وقت نکردم سریع و خشن رو ببین این هفته یکسرهش می کنم.

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  15. Philipp

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (611 ديدگاه)

    یه عده مثل ب ام و از اونور بوم میوفتن
    یه عده مثل این از اینور بوم
    خب وقتی قراره فقط فرم چراغ اون هم فقط یکمی تغییر کنه بجای اینکه کلی پول به طراح بدی فقط پلتفورمو عوض کن

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Ninja

      ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1049 ديدگاه)

      خب همین تغییرات ریز باعث میشن که ماشین بعد از چند سال یه پختگی خاص توی طراحی داشته باشه

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. ماکسیمیلیان

        ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (173 ديدگاه)

        احنست! مرحبا بر این دانش🌷!

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. Ninja

          ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1049 ديدگاه)

          حالا ما چیز خاصی نگفتیم شما خیلی لطف دارین

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
  16. ماکسیمیلیان

    ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (173 ديدگاه)

    درود!
    ایام محرم را بر سردبیر عزیز ، کاربران و نویسندگان گرامی تسلیت عرض میکنم💐
    کاربران گرامی سلایق متفاوت است ؛ بار ها و بارها فرموده ام که هیچگاه ، نبایستی به سلیقه ی یکدیگر توهین کرده و أوقات خویش و دیگران را تلخ کنیم‌!
    سخن بنده ی حقیر به عنوان نصحیت دوستانه بود ، امیدوارم پریشان حال و آزرده نشوید.
    خداوند گناهان همه ی ما را عفو کند🌻…
    با سپاس ، یاعلی🌷

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
  17. AMG GT R

    ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (722 ديدگاه)

    ماه محرم رو به همه تسلیت عرض می کنم
    حقیقتا من ندیدم لندروور خودرویی تولید کنه و زیبا نباشه تمامی خودرو های تاریخ این کمپانی بسیار زیبا بوده و امید وار هستم این خودرو ها از این قاعده مستثنا نباشه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  18. علی

    ۲ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (104 ديدگاه)

    من تا بحال عاشق دوتا شاسی شدم اولی اینفینتی qx70 نسل اول وقتی توی خیابان دیدم با اون گل گیر های ورم کرده و چراغ های خشن برق از فازم پرید دومی رنجرور ایویک بود که عاشقش شدم هر جا حتی عکسشو میبینم ازش سیر نمیشم حتی با گذشت زمان هنوزم رو دست این دوتا نیامده . اینم قشنگ هست از طراحی نزدیک به ایویک استفاده کردن ولی به زیبایی اون نیست

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا