هفته نامه

معرفی سه سدان برتر بازار امارات

سام کاویانی: به‌طور نسبی، با بودجه‌ای حول‌وحوش ۱۵۰ هزار درهم (حدود ۱۶۰ میلیون تومان)، انبوهی از گزینه‌های سدان در بازار امارات وجود دارد. در میان سگمنت‌ها و قیمت‌های مختلف نیز، سه خودروی دوج چارجر، هوندا سیویک و فولکس‌واگن پاسات شاخص و متمایز هستند.

آنچه در این مطلب می‌خوانید:

دوج چارجر

2017-dodge-charger-sxt-awd-front-three-quarter
دوج چارجر”خوراک” دوستداران و عشاق خودروست. دوج چارجر نام و آوازه خود را از ویژگی‌هایی که به خریداران خود ارائه می‌دهد، کسب می‌نماید. ویژگی‌هایی چون: عملی و کاربردی بودن، چهار درب بودن خودرو نیز ارائه یک ماسل کار ناب و خالص. ضمن آنکه، این خودرو بر میراث و تاریخ خود نیز تکیه دارد. خریداران دوج چارجر بر شور و شوق خود کاملاً آگاهی دارند و بعید است که با این حس خود کنار آمده و یا آن را نادیده بگیرند.

  • نوع پیشرانه: ۳.۶ لیتری/شش سیلندر (V6)
  • توان: ۲۹۲ اسب بخار
  • نوع گیربکس: ۸ سرعته اتوماتیک
  • قیمت در امارات: ۱۲۰,۰۰۰ درهم (حدود ۱۲۶ میلیون تومان)

هوندا سیویک

2017_honda_civic_sedan
هوندا سیویک، کلاس دیگری از خریداران را هدف قرار می‌دهد. در حال حاضر، این خودرو در نهمین نسل خود عرضه می‌شود و رقبای آن امثال هیوندای النترا و تویوتا کرولا هستند. از حیث «صرفه اقتصادی» و «کاربردی بودن» این خودرو پرچم خود را در نقطه بالایی به اهتزاز درمی‌آورد. هوندا سیویک یک مدعی در سگمنت خودروهای C است و به‌وضوح در جایگاهی برتر از دیگر رقبای خود می‌ایستد.

  • نوع پیشرانه: ۱.۶ لیتری/۴ سیلندر
  • توان: ۱۲۳ اسب بخار
  • نوع گیربکس: CVT
  • قیمت در امارات: ۶۷,۹۰۰ درهم (حدود ۷۱ میلیون تومان)

فولکس‌واگن پاسات

2016-volkswagen-passat-front-three-quarter-02
پاسات یک جایگزین آلمانی به‌جای خودروهای یکنواخت و کسل‌کننده ژاپنی در کلاس D، به شمار می‌آید. فولکس‌واگن پاسات با رقبایی همچون هوندا آکورد و نیسان آلتیما به رقابت برمی‌خیزد و گزینه‌ای تازه و جدیدی برای هواداران این سگمنت خودرویی است. ویژگی‌هایی چون طراحی، کیفیت و نیز «ارزش در قبال بهای پرداختی» در پاسات آن‌چنان خوب هستند که نمی‌توان به‌راحتی آن‌ها را نادیده گرفت.

  • نوع پیشرانه: ۲.۵ لیتری/۴ سیلندر
  • توان: ۱۷۰ اسب بخار
  • نوع گیربکس: ۶ سرعته اتوماتیک
  • قیمت در امارات: ۸۷,۹۰۰ درهم (جدود ۹۳ میلیون تومان)

منبع: YALLAHMOTOR.COM

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۳۵ دیدگاه‌ها

  1. منصور

    ۲۹ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (89 ديدگاه)

    دم عیدی این مطلبو گذاشتی روی دلمون داغ بذاری عزیز….؟!

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. peyman

      ۳۰ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (2032 ديدگاه)

      دوچ چارجر ۱۲۶ میلیون تومان!من دیگه میرم گریه کنم با اجازه??

      موافقم 1
      مخالفم 0
    2. عطا

      ۳۰ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (186 ديدگاه)

      پاسات 93 میلیون. خاک تو سر من واقعا :)
      اینجا تیگو اشغال 100 میلیون البته تیگو دار ها معذرت میخوام
      ولی از ماست که بر ماست . حیف
      راستی سال جدید موبارک

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. آرش آمریکایی

    ۲۹ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (618 ديدگاه)

    وای دوج چارجر عاشقشم

    ولی خدا وکیلی نگاه کن
    با 71 میلیونن تومن اونجا میشه هوندا سیویک خرید
    حالا اینجا تو مجتمع خلیج فارس شیراز یه رنو سیمبل اورده بودن خداییش 30 40 تومن بیشتر نمی ارزه از یارو پرسیدم این چند
    گفت 75 میلیون تومن :-(

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Carbonado Aventador

      ۲۹ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (4468 ديدگاه)

      قیمت ها یه طرف , ارزش پول امارات هم یه طرف….
      منظورم اینه که هوندا سیویکی که 71 میلیون قیمت خورده…

      (((الان کل تعرفه هارو بزایم کنار و فرض کنیم همون 71 تو ایران قیمتشه)))

      تو ایران قشر پر درامد جامعه که حقوق 5 6 میلیونی دارن , توان خرید این ماشینو دارن(بازاری ها , مدیر مدارس , اساتید , مهندس های عالی رتبه , پیمان کارها)
      یعنی اکثر مردم ایران تو این قشر با این درامد قرار نمیگیرن….

      ولی این ماشین تو امارات واسه قشر جوون با درامد متوسطه…
      یعنی واسه خرید سیویک تو امارات لازم نیست 20 سال 25 سال کارکنی که بعد با سنوات بازنشستگی بخوای بخری!!!!
      توی امارات و مخصوصا قطر یارانه ای که به مردم میدن(منظور پول نفته) از حقوق یه مهندس ایرانی بیشتره!!!!!

      خلاصش عرض کنم ارزش پول و پایه حقوق اماراتی ها انقدر بالاست که مثل این میمونه که توی ایران یه جوون که تازه 2 ساله رفته سرکار بتونه با حقوق 1.5 میلیون یه سیویک سوار شه!!!!!

      ولی متاسفانه میبینم که پدرهای ما که بعضا شغل های با کلاسی هم دارن بعد 20 30 سال کار پرشیا و سمند و دنا سوار میشن!!!!

      درود بر پشتکار امارات که از بیابون خودشو کرد یکی از کشور های برتر غرب آسیا و افسوس به ایران که هرسال درحال نزول هست!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Mehran nikfar

        ۲۹ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (178 ديدگاه)

        افرین.حرفت حقه.یه نکته هم با اجازه ت بهش اضذفه کنم. اعدادی که بعنوان درامد مشاغل مختلف اعلام کردی مربوط به پایتخته.تو شهرستانها ۵۰ درصد کمترن.مثلا توی مشهد حقوق کارگر به خانوما ۶۰۰ تومن به اقایونم ۹۰۰ تومن میدن.برای هر کاری.و یه مدیر مدرسه نهایتا ۲ و نیم میگیره

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. MADJID

          ۳۰ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          محد حسین عزیز حضورت در پدال برای ما خیلی ارزش داره .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Carbonado Aventador

          ۳۰ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (4468 ديدگاه)

          قربونت مجید جان خیلی لطف داری
          :)

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. ماسل

        ۲۹ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (2427 ديدگاه)

        مجید جان تعداد یارانه بگیر های امارات شاید به 500 هزار نفر هم نرسه.مهاجرین و کارگرانی که اکثرا از هند و پاکستان و… به امارات مهاجرت کردن شامل این یارانه نمیشن.تو ایران میلیونها نفر یارانه میگیرن.تعداد کمتر باشه به هر نفر سهم بیشتری میرسه.البته دلیل پیشرفتشون خیلی چیزهای دیگه هم هست.
        یارانه به تنهایی فقط باعث تورم میشه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. MADJID

          ۲۹ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          ماسل، رفیق ، کسی که شما باهاش حرف میزنی دوست خوب من محمد حسین صباغچیانه. نه من ، خواهشا به اسم پروفایل و آواتار دقت کن ، پدال فقط یک کربونادو داره.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Carbonado Aventador

          ۲۹ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (4468 ديدگاه)

          مجید ماشاالله انقدر فعالیت میکنه که منو با مجید اشتباه میگیرن..
          البته به شخصه واسه ی من یه افتخار بزرگه که مجید رو با من یکی بدونن…
          چون مجید از من فوق العاده با سواد تر و با اطلاعات تره!
          ولی خب من carbonado aventador هستم…
          اولاش با نام aventador twin turbo فعالیت میکردم که بعد از رونمایی شاهکار منصوری به carbonado تقیر اسم دادم…

          اینم از اولین کامنت هایی که تو سایت پدال گزاشتم..

          http://www.pedal.ir/%d9%84%d8%a7%d9%85%d8%a8%d9%88%d8%b1%da%af%db%8c%d9%86%db%8c/%da%af%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%b1%d8%af%d9%88-%d8%a7%d8%b3%da%a9%d9%88%d8%a7%d8%af%d8%b1%d8%a7-%da%a9%d9%88%d8%b1%d8%b3%d8%a7/

          شهریور 92

          عید همگی هم پیشاپیش مبارک

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. Carbonado Aventador

          ۲۹ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (4468 ديدگاه)

          مجید امشب نمیدونم چرا یاد یه خاطره باحال افتاده بودم…
          یه زمانی پدال چند قطبی شده بود سنگین…
          یه گروه متفقین بودن
          میلاد فقط آلمان فقط بنز
          مهران فقط المان فقط پورشه
          رضا فقط المان فقط بنز
          و…

          از طرفی انگلیسی ها بودن
          مک میسل فقط انگلیس
          slr فقط انگلیس فقط مکلارن
          و…

          کره ای ها که اون موقع اصلا طرفدار نداشتن…

          سامورایی های ژاپنی و گاو چرون های آمریکایی هم دوتا گروه بودن..

          خلاصش من اومدم یه طرح دادم که ایتالیایی بازها گروه متحدین ایتالیا رو تشکیل بدن که اینطور هم شد

          و قرار گزاشتیم هرکدوم از ما که کامنت میزاره در اخر کامنتش بنویسه:
          (((متحدین ایتالیا)))

          اون موقع بین متحدین و متفقین قشون کشی بود زیر پست های همدیگه…

          یعنی میرفتیم ماشینای همدیگه رو نقد سازنده میکدریم…

          اطلاعات بچه ها وحشتناک بالا بود…

          و رقابت انقدر زیاد بود که من قطر سیلند و طول سیلندر و نسبت تراکم تمام ماشین های لامبو و فراری رو حفظ بودم که تو کامنت هام ازشون استفاده کنم!!!!

          یادش بخیر عصر طلایی پدال!

          هممون جوون بودیم وقت خیییلی زیاد داشتیم

          کل زندگیمون خوندن مقالات ماشین و اطلاعات ماشینی بود!

          من خودم اون موقع یکی از نویسنده های پدال بودم…

          خیلی فضای قشنگی بود یادش بخیر!
          1392الی1393 عصر طلایی بود…

          میلاد , شروین , رضا بنز , امین تویوتا , ممدفلافلی(محمد فراری) , کربنادو , کسری , slr772 , صادق , پیمان , بهزاد
          و…

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. mehran911

          ۳۰ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (148 ديدگاه)

          مرسی محمد حسین عزیز
          همه ی خاطراتم تازه شد
          واقعا چه دورانی بود
          یادمه اوت موقع ها میلاد فقط ۱۰۰ تا دیدگاه داشت زیگما هنوز نیومده بود پدال
          .
          خدا کنه خودتو همه ی دوستان درجه یک پدالی هر جا که هستند در سلامت آرامش کامل باشند
          .
          مرسی محمد حسین حالم خیلی خوب شد

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. Carbonado Aventador

          ۳۰ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (4468 ديدگاه)

          قربونت مهران جان
          من همیشه یکی از دنبال کننده ی پر و پا قرص کامنتای شما بودم و هستم چون هردفعه میخونم واقعا لذت میبرم از کامنتی که میزاری…

          هروقت اسم و آواتارت رو میبینم یاد یکی از بهترین دوستانم “محسن.د” میوفتم…

          دوران واقعا خوبی بود…
          اون بحث های زیبایی که شکل میگرفت و به زیبایی تموم میشد..

          من خودم یادمه چندین پست بین من و میلاد بحث میشد سر بوگاتی ویرون…
          من میرفتم کلی تحقیق میکردم و دلیل میاوردم که چرا ویرون خوب نیست و میلاد میرفت تحقیق میکرد و دلیل میاورد که چرا ویرون بهترینه!!!!

          روزهای واقعا عالی ای رو گذروندیم…

          همش خاطره زیباعه که تا سالیان دراز تو خاطرمون باقی میمونه…

          بخدا نمیدونم چی بگم شما حال منو بهتر درک میکنی…
          خیلی خوش گذشت…
          همین امشب رفتم زیر پست های خیلی قدیمی پدال
          کامنت بچه هارو نگاه کردم…
          کلی خاطره زنده شد واسم!!!!

          یادش بخیر اون موقع میخواستیم با هم صحبت کنیم از طریق جیمیل با هزارتا بدبختی به هم پی ام میدادیم…

          که بعدش قالب سایت نو شد و تونستیم تو خود سایت به هم پی ام شخصی بدیم که بعدشم وایبر و لاین و واتس اپ و تلگرام اومد…

          ههههههعی خدا چه روزایی بود

          میدونم که دیگه تکرار نمیشه چون نه دیگه کسی از ما حوصلشو داره نه وقتشو…

          خیلی خوب بود خیلی…

          سال نوی شما هم پیشاپیش مبارک

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. ونوم اف ۵

          ۳۰ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (1274 ديدگاه)

          ایران دو میلیون جمعیت هم داشت میگفتن جمعیت کمه پس کشور نیروی کار نداره فقیر میمونه هر چی بشه ما باید عقده همه چی رو دلمون بمونه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        7. MADJID

          ۳۰ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          محد حسین عزیز شکسته نفسی نکن ،
          مرسی که هستی.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. Khan

        ۲۹ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (362 ديدگاه)

        مدیر مدرسه پنج شش‌ میلیون!!!
        من سه تا مدیر مدرسه تو خانوادم هست یکیش با سابقه 30 سال کار داره 3.5 میگیره.
        پنج شش میلیون درآمد پزشک عمومیه نه معلم و مدیر مدرسه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ونوم اف ۵

          ۳۰ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (1274 ديدگاه)

          کربونادو فکر کنم خواست یه شغل دیگه بگه اشتباهی گفت وگرنه من هم تو فامیل دارم سه تومن میگیره

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Carbonado Aventador

          ۳۰ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (4468 ديدگاه)

          خب من اصولا بهترین حالتو در نظر گرفتم…

          ولی خب مدیرای مدارس نمونه دولتی یا غیر انتفاعی 4 5 تومنو میگیرن انصافا…

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. (ali (CHEVY NOVA

      ۲۹ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (6797 ديدگاه)

      ای ولا دوج چارجر هیولای زیبای من
      یه ماشین بسیار اصیل . قدرتمند . زیبا و سریع
      خوشا به حال فردی که دوج چارجر هلکت با موتور392 که 707 اسب قدرت خالص داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Mehran nikfar

        ۳۰ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (178 ديدگاه)

        علی اون چلنجر ۷۴ که میگفتی مجلله ماشین تو این شماره تستش کرده اطلاعاتش چاپ کرده

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. (ali (CHEVY NOVA

          ۳۰ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (6797 ديدگاه)

          Mehran nikfar داداش
          اونی رو که من گفتم مدل 71 بود

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. Mehran nikfar

        ۱ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (178 ديدگاه)

        عهههه جدی؟ یه چلنجر گزارش تهیه کردن گفتم بدونی.به هر حال حق بده. یه طرفدار معمولی اعداد رو مسه یه طرفدار دو اتیشه حفظ نمیکنه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. (ali (CHEVY NOVA

          ۱ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (6797 ديدگاه)

          Mehran nikfar
          فدا سرت داداش مهم نیست و دمت گرم که گفتی

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. peyman

      ۳۰ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (2032 ديدگاه)

      داداش اینجا هم با ۷۱ میلیون میتونی یه شاسی بلند چینی دست دوم بگیری.??

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. ASTON

    ۲۹ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (213 ديدگاه)

    انتخاب من چارجر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. علی سویل

    ۲۹ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (9 ديدگاه)

    بعضی وقتا میخوام به خودم بقبولونم که ماشینای ساخت ایران با توجه به قیمتشون زیادم بد نیست یه به اصطلاح خودمو گول بزنم که مریضی روحی نگیرم که چرا اونا با پول یک هفتشون میتونن ماشین بخرن ولی هر چند وقت یکبار آدم با دیدن این مطالب بغض گلوش سنگین میشه اقا ظهور کن بچه های پدال منتظرتن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. dice

    ۲۹ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (166 ديدگاه)

    یکی فانتزیام اینه که همراه 3 تا از دوستام با دوج چارجر بریم دعوا…..(700 اسبی)
    خیلی ماشین لاتیه :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. MADJID

    ۲۹ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    هر 3 تاشون عالین ، مخصوصا هوندا سیویک.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. محمد

    ۲۹ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1485 ديدگاه)

    خدایا مگه ما چی از اونا کم داریم که دم دستی ترین ماشین ها هم باید برامون ارزو و رویا باشه قبلا برای امارات جیپ و ژیان صادر میکردیم دستمون رو هم می بوسیدن حالا اوضاع برعکس شده نمیدونم جای اشتباهی به دنیا اومدیم یا تو زمان اشتباهی پدال تو هم به جای اینکه دم عیدی بچه های سایت رو نمک رو زخمشون بپاشی یه مقاله ای درباره مافیا خودرو یا کمپین مجدد تحریم خودرو داخلی بنویس مخاطبت هم که ماشالله زیاده نمیدونم چرا از حالت یه مجله انلاین تولید کننده به شکل مترجم مطالب چندتا سایت خارجی دراومدی در صورتی که بقیه سایت های خودرویی بی پرده این وضعیت رو نقد میکنن اینطوری مخاطبت رو هم از دست میدی (البته اگه پیامم رو سردبیر پاک نکنه??)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. جواد

    ۲۹ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    اخه این چه چرت پرتیه کجایه دنیا با پول یه هفته ماشین میخرن دیگه ته خوش خیالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. حمیدرضا

    ۳۰ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    دوج خیلی خوبه من نمیفهمم این امریکایی ها بخان میتونن ماشین خوب بسازن ولی چرا نمیسازن خوب چهارتا ماشین تو کلاس همین دوج بدید بیرون هم کاربردی هم غیر لوکس والا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. ونوم اف ۵

    ۳۰ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1274 ديدگاه)

    سه سدان برتر بازار ایران : پراید با داشبورد پرشیایی و تودوزی قشنگ و فرمون کوچک فوق اسپرت …. پرشیا فرمان اپتیمایی و طرح چوب و طرح چرم با شیشه برقی …… تندر فیس لیفت سیمبل جی تی ار

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. پرسپولیس

    ۳۰ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (260 ديدگاه)

    مثل اینکه ارز این کشور یا زیادسنگینه بیرون نمیره یا خیلی زیاد برودهم مشخص نیست جمعیت کم ملاک نیست مگه کشور79میلیونی برای این وسعت زیاده بااین همه ثروت زبرزمینی یارانه دیگه چه پولی هست بحث خریدخودرویابالاست یا پایین حدوسط هم نداره چینی ها هم برای این درامدحدبالاست نبایدایرانی بیافته پایین ترازکشورای حاشیه خلیج فارس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. Hamid

    ۱ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1198 ديدگاه)

    طراحی قبلی چارژر رو ترجیح میدم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا