مزدا

مزدا CX-50 مدل 2024 با سیستم تعلیق بهتر و قیمت بالاتر معرفی شد

مزدا CX-50 که نسخه خشن‌تر و ماجراجویانه از CX-5 استاندارد محسوب می‌شود با برخی تغییرات وارد مدل ۲۰۲۴ خود شده است. این خودرو از سیستم تعلیق بهتر و تجهیزات استاندارد و سفارشی بیشتری سود می‌برد. البته این موارد باعث افزایش قیمت CX-50 2024 شده‌اند.

ارزان‌ترین نسخه از مزدا CX-50 2024 با قیمت ۳۱,۶۷۵ دلار در دسترس است و بنابراین این خودرو نسبت به CX-50 2023 با قیمت ۲۸,۰۲۵ بسیار گران‌تر شده است. البته باید به این نکته مهم اشاره کرد که ژاپنی‌ها مدل پایه ۲.۵ S سال قبل را حذف کرده‌اند و ساده‌ترین مدل این خودرو در سال ۲۰۲۴ با نام ۲.۵ S Select شناخته می‌شود، مدلی که تجهیزات بیشتر و بنابراین قیمت بالاتری دارد. البته این مدل نیز در سال قبل با بهای ۲۹,۴۲۵ دلاری عرضه می‌شد و به همین خاطر در مدل ۲۰۲۴ خود ۲۲۵۰ دلار افزایش قیمت داشته است.

تریم خودرو قیمت (شامل ۱۳۷۵ دلار هزینه‌های تحویل)
CX-50 2.5 S Select $۳۱,۶۷۵
CX-50 2.5 S Preferred $۳۳,۰۲۵
CX-50 2.5 S Premium $۳۵,۳۷۵
CX-50 2.5 S Premium Plus $۳۸,۸۷۵
CX-50 2.5 Turbo $۳۹,۳۷۵
CX-50 2.5 Turbo Meridian Edition $۴۲,۱۷۵
CX-50 2.5 Turbo Premium $۴۲,۶۷۵
CX-50 2.5 Turbo Premium Plus $۴۴,۶۷۵

حتی نسخه پایه CX-50 2024 با تجهیزاتی همچون سیستم تهویه مطبوع خودکار دو ناحیه‌ای، فرمان و دسته‌دنده چرمی، نورپردازی LED کابین و نمایشگر مرکزی ۱۰.۲۵ اینچی با اپل کار پلی و اندروید اتو بی‌سیم عرضه می‌شود. مدل ۲.۵ S Preferred Package علاوه بر تجهیزات مدل پایه دارای مواردی همچون آینه‌بغل‌ها و برف‌پاک‌کن‌های گرم شونده، درب صندوق برقی و صندلی برقی راننده با تنظیم در ۸ جهت خواهد بود.

مزدا با نصب دامپرهای جدید باعث سواری راحت‌تر این خودرو شده است. مشتریان همچنین می‌توانند شاهد سیستم فرمان برقی بازنگری شده باشند که در تمامی نسخه‌ها بکار می‌رود. بد نیست بدانید گران‌ترین مدل CX-50 2024 با نام ۲.۵ توربو پریمیوم پلاس شناخته می‌شود و قیمت آن به ۴۴,۶۷۵ دلار می‌رسد. از نظر قوای محرکه همچنان دو پیشرانه ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی و توربو قابل انتخاب هستند. قدرت و گشتاور نسخه تنفس طبیعی به ترتیب برابر با ۱۸۷ اسب بخار و ۲۵۲ نیوتون متر است درحالی‌که مدل توربو ۲۵۶ اسب بخار قدرت و ۴۳۴ نیوتون متر گشتاور دارد. تمامی مدل‌ها به‌صورت استاندارد از گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک i-Active مزدا سود می‌برند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۰ دیدگاه‌ها

  1. Siyavash

    ۲۹ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (662 ديدگاه)

    آخه خدا مگه ما چه جنایتی کردیم که این ماشین به این نازی و این قیمت خوب رو وارد نمیکنن و یه مشت اشغال چینی درجه ۳ وارد میکنن و با قیمت فضایی با هزار منت و لعنت بهمون میفروشن….اصلا روخ این مزدا رو ببین طرح داخل کابین و داشبورد ببین در اوج سادگی چقدر زیباه هست….

    موافقم 82
    مخالفم 2
    1. بهنام

      ۲۹ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (828 ديدگاه)

      ای به قربون اون لوگوی زیبات برم . یه کمپانی چقدر میتونه دوست داشتنی باشه آخه ؟!

      موافقم 35
      مخالفم 1
      1. محمد عطایی

        ۳۰ تیر ۱۴۰۲
        سوابق: (18 ديدگاه)

        ای گفتی خیلی مزدا دوست داشتنیه

        موافقم 7
        مخالفم 0
    2. Python

      ۲۹ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (1113 ديدگاه)

      واقعا بسیار قیمت خوبی داره
      ومن به عنوان اقتصادی فن همیشه مزدا رو تحسین میکنم

      چینی درجه ۳قیمتش نصف اینم نمیشه
      به لطف ومرحمت مدیران خودرو به قیمت مزدا سی ایکس پنجاه فروخته میشه

      الان دیگع متاسفانه دلالی واحتکار ماشین خودش شده‌ شغل خیلیا از این راه در امد دارن

      موافقم 14
      مخالفم 6
  2. Amiro

    ۲۹ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (357 ديدگاه)

    قیمت که منصفانه و معقول
    ولی یه چیزی زیاد با طراحی داشبوردش حال نکردم مانیتور انگاری کلشو از توی چاه اورده بیرون 😂
    https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2023/07/mazda-cx-50-11.jpg
    🤌🙂🧡

    موافقم 9
    مخالفم 36
  3. AMIRHOSSE IN GERMANY

    ۲۹ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (53 ديدگاه)

    دوام و کیفیت از داخل عکس هم مشخصه…………

    موافقم 39
    مخالفم 0
  4. امیر

    ۲۹ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (5 ديدگاه)

    واقعا خوشگله و قشنگه

    موافقم 26
    مخالفم 0
  5. GMA

    ۲۹ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (743 ديدگاه)

    چند تا ماشین 30 هزار دلاری دیگه با این طراحی هست؟😢

    موافقم 14
    مخالفم 0
  6. 18:45

    ۲۹ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (470 ديدگاه)

    آقا شاهین اگه میتونین بی زحمت مثل گذشته از مقایسه های قدیمی بین خودروها هم مطلب بنویسین که جذابن.(مال 20_30سال اخیر) 🙏🌹🌹

    موافقم 6
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۲۹ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (4526 ديدگاه)

      سلام چشم حتما اگه مقاله جذاب و خاطره انگیزی در این باره بود کار میکنیم.
      ارادت

      موافقم 2
      مخالفم 0
  7. gmcs399168lss24

    ۲۹ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (52 ديدگاه)

    چه چهره‌یِ ساده و باظرافتی.اتاقش هم بسیارزیبا کار شده.براستی‌که جنسِ ژاپنی مرگ نداره.دقیقاً از رویِ عکس هم روشنه که چه‌اندازه بادوامه و خواستنی.

    موافقم 27
    مخالفم 0
  8. Mbslrmc

    ۲۹ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (20 ديدگاه)

    ماشین خوبیه واقعا هم طراحی قشنگی داره موتورشم که موتور مزداس
    ولی چرا گیربکسش ۶ سرعته هست؟

    موافقم 9
    مخالفم 0
  9. Mehran Mirabolghasemi

    ۲۹ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (38 ديدگاه)

    مزدا عشقه

    موافقم 7
    مخالفم 0
  10. رحیم

    ۲۹ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (104 ديدگاه)

    منم طراحی داخلی شو نپسندیدم. زیادی ساده و مینیماله

    موافقم 0
    مخالفم 13
  11. ح.ع

    ۲۹ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (239 ديدگاه)

    یکی از بهترین و خاصترین کراس اوورهای بازار..لعنت به کسانی که با ظلم و بخاطر منافعشون ما رو مجبور کردند با پرداخت پولی ۲برابر مزدا cx5 آشغال چینی بخریم.

    موافقم 14
    مخالفم 0
  12. رستم فرخزاد

    ۲۹ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    طراحی داخل قدیمیه باید بروزش کنه وقت تنگه الان وقته غفلت از نیاز بازار نیست

    موافقم 3
    مخالفم 13
  13. مجتبی .

    ۲۹ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (1168 ديدگاه)

    مزدا همیشه ماشینایی بهتر از ادعا وکلاس خودش میسازه وپول زیادی هم نمیگیره. واقعا کمپانی شایسته ایه.

    موافقم 16
    مخالفم 1
  14. رامتین

    ۲۹ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (3051 ديدگاه)

    طراحی بسیار خوبی داره و موتور کاملا قابل تحسین. گرچه نسخه تنفس طبیعیش باید به 200 و توربو به 300 اسب میرسید. کاملا این مورد باید بعد 5 سال تغییر داده میشد.

    موافقم 13
    مخالفم 1
  15. رامتین

    ۲۹ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (3051 ديدگاه)

    طراحی بسیار خوبی داره و موتور کاملا قابل تحسین. گرچه نسخه تنفس طبیعیش باید به 200 و توربو به 300 اسب میرسید. کاملا این مورد باید بعد 5 سال، تغییر داده میشد.

    موافقم 9
    مخالفم 0
  16. bahman

    ۲۹ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    کاش دسته دنده اش بروز تر بود و اون پوشش چرمی دورش رو نداشت و مثل بی ام و از نوع کوچک بود

    موافقم 2
    مخالفم 6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا