ایستگاه خبرپژو

پژو پارس چه نسخه‌هایی دارد

پژو پرشیا یا همان پارس یکی از محصولات پرفروش ایران خودرو و یکی از خودروهای پر فروش بازار ایران است. ایران خودرو پژو پارس را در ۶ نسخه تولید و به بازار عرضه می‌کند.

پژو پارس
برای خرید پژو پارس صفر یا کارکرده باید نسخه‌های این خودرو را شناخت و از میان این نسخه‌ها یکی را انتخاب کرد. هم‌اکنون دو نسخه پژو پارس ELX تولید نمی‌شوند و چهار نسخه LX، سال، دوگانه‌سوز و اتوماتیک تولید و به بازار عرضه می‌شود.

بدین ترتیب برای بدست آوردن نسخه‌های ELX و ELX با موتور XUM باید خرید پژو پارس دست دوم را انتخاب کنید. افرادی نیز که خرید پژو پارس صفر را در نظر دارند باید چهار نسخه دیگر یعنی دوگانه‌سوز، سال، LX و اتوماتیک را انتخاب کنند.

در این مطلب به بررسی نسخه‌های پژو پارس می‌پردازیم تا متقاضیان خرید پرشیا انتخاب بهتری برای خرید خودروی مورد نظرشان داشته باشند.

پژو پارس ELX

این نسخه از پرشیا دارای موتور XU7J4P/L4 است که پیشرانه ۱.۸ لیتری با ظرفیت دقیق ۱۷۶۱ سی‌سی دارد. این موتور توان خروجی ۱۱۰ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه را در بر دارد.

به گزارش ویرلن؛ تعدا ۱۶ سوپاپ برای این موتور در نظر گرفته شده است. با این نسخه از پارس می‌توانید تا سرعت ۱۹۵ کیلومتر بر ساعت برانید و برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت تنها ۹ ثانیه زمان نیاز دارید. جعبه دنده ۵ سرعته و باک ۷۰ کیلومتری برای این نسخه در نظر گرفته شده است. وزن خالص ELX برابر با ۱۱۶۵ کیلوگرم است. پرشیا ای‌ال‌ایکس مصرف سوخت شهر ۱۱.۳، خارج شهر(بزرگراه) ۶.۲ و ترکیبی(متوسط) ۸.۱ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر دارد.

پژو پارس ELX با موتور XUM

همانطور که از نام این نسخه معلوم است پیشرانه XUM با ظرفیت ۱۹۰۵ سی‌سی و ۸ سوپاپ در آن استفاده شده است. حداکثر قدرت موتور این نسخه ۱۰۵ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه است. جعبه دنده ۵ سرعته و باک ۷۰ لیتری هم در این نسخه وجود دارد. مصرف سوخت نسخه ای‌ال‌ایکس با موتور ایکس‌یو‌ام در شهر ۱۲.۴، خارج شهر ۶.۴ و سیکل ترکیبی ۸.۶ است. با این نسخه از پرشیا می‌توان تا سرعت حداکثر ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت راند و برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت زمان ۱۰.۹ ثانیه لازم است. وزن این خودرو نیز ۱۱۵۵ کیلوگرم است.

پژو پارس سال


پارس سال از موتور XU7JP/L3 بهره می‌برد که ظرفیت ۱۷۶۱ سی‌سی، ۸ سوپاپ و توان خروجی ۱۰۰ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه دارد. مصرف سوخت پارس سال در شهر ۱۳.۸، خارج شهر ۷ و سیکل ترکیبی ۹.۱ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است. این نسخه با حداکثر سرعت ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت نیاز به ۱۱ ثانیه زمان دارد. وزن این نسخه مانند پرشیا ELX برابر با ۱۱۶۵ کیلوگرم است و از جعبه دنده ۵ سرعته و باک ۷۰ لیتری استفاده می‌کند. قیمت کارخانه‌ای این نسخه ۳۶ میلیون و ۳۶۱ هزار تومان است.

پژو پارس دوگانه سوز

پارس دوگانه سوز نسخه دوگانه شده‌ی پژو پارس سال است به همین دلیل به آن پژو پارس سال دوگانه سوز نیز می‌گویند. این نسخه هم از موتور XU7JP/L3 بهره می‌برد که ظرفیت ۱۷۶۱ سی‌سی، ۸ سوپاپ و توان خروجی ۱۰۰ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه با مصرف بنزین و ۸۳ اسب بخار در ۶۰۰ دور در دقیقه با مصرف گاز دارد. مصرف سوخت گاز پرشیا دوگانه سوز در شهر ۴۳.۶، خارج شهر ۲۷.۸ و سیکل ترکیبی ۳۱.۳ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است و در مصرف بنزین تفاوتی با پارس سال ندارد. این نسخه با حداکثر سرعت ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت با بنزین و ۱۸۰ کیلومتر با گاز برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت نیاز به ۱۱ ثانیه با مصرف بنزین و ۱۳.۸ ثانیه با مصرف گاز زمان دارد. وزن این نسخه ۱۲۴۸ کیلوگرم است و از جعبه دنده ۵ سرعته و باک ۷۰ لیتری استفاده می‌کند. قیمت پارس دوگانه سوز در کارخانه و نمایندگی‌های ایران خودرو ۳۷ میلیون و ۸۲۶ هزار تومان است.

پژو پارس LX


نسخه ال ایکس پرشیا از موتور معروف و نام آشنای محصولات ایران خودرو با نام TU5 بهره می‌برد که مشکل تولید گرمای زیاد دارد. حداکثر قدرت خروجی این پیشرانه ۱۰۵ اسب بخار در ۵۶۰۰ دور در دقیقه است و از ۱۶ سوپاپ بهره می‌برد. با پارس ال‌ایکس می‌توانید با حداکثر سرعت ۱۹۰ کیلومتر برساعت رانندگی کنید. این نسخه ۱۳.۸ ثانیه زمان نیاز دارد تا به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. وزن این خودرو ۱۱۸۵ کیلوگرم است و مجهز به جعبه دنده ۵ سرعته و باک ۷۰ لیتری است. مصرف سوخت پرشیا ال‌ایکس در شهر ۱۰.۱، خارج شهر ۶ و سیکل ترکیبی ۷.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است. قیمت نمایندگی(کارخانه) پارس ال‌ایکس ۳۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

پژو پارس اتوماتیک

این نسخه اتوماتیک شده‌ پژو پارس LX است و از همان پیشرانه TU5 بهره می‌برد. اما پارس اتوماتیک از جعبه دنده اتومات ۴ سرعته بدون تیپ ترونیک استفاده می‌کند. تفاوت دیگرش با ال‌ایکس حداکثر سرعت ۱۸۷ کیلومتر بر ساعتی و زمان ۱۴.۲ ثانیه‌ای برای رسیدن به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت است. مصرف سوخت پارس سال در شهر ۱۱.۲، خارج شهر ۶.۳۸ و ترکیبی ۸.۱۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است. پارس سال ۱۲۱۵ کیلوگرم وزن دارد. پارس اتوماتیک در نمایندگی‌های ایران خودرو ۴۵ میلیون و ۳۳۱ هزار تومان است.

کلمات کلیدی: خرید پژو پارس دست دومخرید پژو پارس صفرخرید پرشیا

 

رپورتاژ آگهی

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۴۲ دیدگاه‌ها

  1. ونوم اف ۵

    ۱۵ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (1274 ديدگاه)

    پژو پارس مدل gt3 با تودوزی سوناتایی و پژو پارس slr با داشبورد شکلاتی و موتور پرقدرت ۱۰۰ اسب بخاری ارزوی مردم دنیاس

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. یانکی

      ۱۵ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (186 ديدگاه)

      Elx سری اول معروف به موتور زانتیا خیلی خوب بود موتور قوی صندلی برقی تنظیم گودی کمر ساخت ریکارو ایتالیا 4 چرخ دیسکی روکش چرم خوب روکش چرم رو دری سفارشی کروز سفارشی کیفیت مونتاژ مناسب ولی الن پسرفت

      موافقم 4
      مخالفم 0
    2. مصطفی

      ۱۵ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (226 ديدگاه)

      سلام به همه. از دوستان کسی تجربه مدل اتوماتیکشو داره ؟

      موافقم 1
      مخالفم 2
      1. AK_007

        ۱۶ مهر ۱۳۹۶
        سوابق: (562 ديدگاه)

        اره
        بهترین گیربکس اتوماتیک بین این ماشینا برا ال نوده
        پارسه مدل نودوسه بود دو سه تومن پیاده شد واس گیربکس
        ک اونم تعویض دندش اصلا جالب نبود

        موافقم 1
        مخالفم 0
      2. Serial winner

        ۱۶ مهر ۱۳۹۶
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        .
        من تجربه ی اتوماتیکش رو ندارم. توصیه میکنم ماشین ایرانی ، گیربکس دستیش رو بخری.

        یادش بخیر پارس یک زمانی ابهتی داشت برای خودش. دل میبرد از جوون ها.

        بین سال های 79 تا 82 که احتمالا خیلی ها یادشونه. 206 و پرشیا اون زمان تازه وارد بازار شده بودند و هر روز ممکن بود یکی دوتاشون رو در خیابون ببینی.

        اما الان پژو پارس دیگه خیلی تکراری و خسته کننده شده. بگذریم که از تکنولوژی 30 سال پیش استفاده میکنه.

        موافقم 3
        مخالفم 0
        1. Hossein

          ۹ فروردین ۱۴۰۰
          سوابق: (6 ديدگاه)

          داداش این ماشینو فرانسه برای ایران طراحی کرده یا اینکه خود ایران این فیس لیفتو انجام داده؟؟ و اگه ایران انجام داده توی موزه پژو چرا هست؟؟ واینکه چرا لوگوی پژو روشه؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 1
  2. ونوم اف ۵

    ۱۵ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (1274 ديدگاه)

    یه کپسول سی ان جی اضافه شده به ماشین تبدیل شده به مدل جدید

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۱۵ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    خدایا بسه دیگه. . .
    تا کی باید حسرت مردم دنیا رو بخوریم؟
    بی‌بخارتر از ما، عالم به خودش ندیده. . .
    هر چی سرمون میاد، نتیجه بی‌عرضگی خودمونه. لعنت به آشغال‌سازهای وطنی، همشون خائن هستن.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. حمیدرضا

    ۱۵ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    بهترین ماشین امروز برای تهران و شهر های شلوغ ماشین اتوماتیکه با توجه به این که تا جایی که بنده شنیدم ایران توان تولید هیچ گونه گیربکسی رو نداره این مدل ها رو به احتمال زیاد با قیمت پایین وارد می کنن چون قابلیت تیپ ترونیک نداره و سی وی تی هم نیست احتمالا قیمت پایین و به همان نسبت بهره وری کمی هم داره
    از همه این ها بگذریم برام سواله مگه مصرف پارس چقدر از بی وای دی اس 6 کمتره که شماره گذاری اون متوقف نشده ولی بی وای دی شده حتی مصرف این ماشین با هایما یکسانه ولی شماره گذاری هایما هم متوقف شده کاش مملکت پاسخ گو داشتیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر

      ۱۵ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (58 ديدگاه)

      این ماشین از موتور و گیربکس 206 تیپ 4 استفاده می کنه و نسل قدیمی تر al4 هست !
      تولید هم نمیشه دیگه !

      موافقم 0
      مخالفم 1
    2. نخود آش

      ۱۶ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (294 ديدگاه)

      شماره گذاری بی وای دی و هایما متوقف شد چون کسی نمیخریدشون.
      پناه بر خدا

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. Hemichan

    ۱۵ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (717 ديدگاه)

    واقعا چه نسخه‌هایی دارد ؟
    سال ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. نویدی

    ۱۵ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (409 ديدگاه)

    پارس خودش نسخه فیس لیفت پژو ۴۰۵ :))

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۱۶ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (1167 ديدگاه)

      آردی پلاس منظورته

      موافقم 0
      مخالفم 2
  7. عارف

    ۱۵ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (143 ديدگاه)

    واقعا تو کجای دنیا هنوز این موتورهای عتیقه 8 سوپاپ تولید میشن!!؟حتی موتور TU5 هم خیلی قدیمی شده.
    این موتورهای قدیمی با مصرف زیاد و بازدهی کم و آلایندگی زیادی که دارن سالیانه ضرر زیادی به اقتصاد و محیط زیست کشور وارد میکنن.باید هرچه سریعتر از چرخه تولید خارج شن ولی هنوز میان براشون ریپورتاژ آگهی میدن!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 1
  8. ایران فرانسه

    ۱۵ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (49 ديدگاه)

    یک نکته جالب برای من اینکه اکثریت رانندگان این ماشین چند برابر سایرین مقررات راهنمایی و رانندگی را نقض می کنند و کلا یه جور دیگه رانندگی می کنن دوستان اهل دل میدونن چی می گم

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. Reza

      ۱۵ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (310 ديدگاه)

      دقیقا!!!!
      من الان با خوندن این مطلب همین توذهنم اومد و خواستم این موضوع رو بگم داشتم فکر میکردم چطوری بگم که به کسی برنخوره
      کامنت ها رو دیدم تعجب کردم دیدم یه نفر دیگه هم همینو گفته!

      جرمی کلاکسون هم میگه راننده های هر ماشینی اخلاق بخوصوص خودشونو دارن. مثلا بی ام و، پژو، ولوو، پریوس و…
      مثلا اونجا راننده های بی ام و رو میگن قانون و سرعت مجاز رو رعایت نمیکنن و مغرور هستن و توی اتوبان میچسبونن به ماشین جلویی….. (معادل ایرانیش همین پارس سوار ها میشن!)

      موافقم 2
      مخالفم 0
      1. Muty

        ۱۶ مهر ۱۳۹۶
        سوابق: (1853 ديدگاه)

        الان پارس سوارها را تعمیم شون دادی به بی ام و سوارآ
        جو گیرتر میشن !!!
        حالا از ما گفتن بود …
        خخخخخ
        :-)
        پ ن : مخصوصا دوستان پارس سوار سفیددد :-)

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. Muty

        ۱۶ مهر ۱۳۹۶
        سوابق: (1853 ديدگاه)

        و البته دوستان تیبا سوار هم یه خصوصیتی دارن
        بعد از سبز شدن چراغ راهنما میخوان تا آخرین ذره از قدرت موتورشون استفاده کنن
        تا هرجور شده ثابت کنن یه فرقی بین تیبا و پراید عهدبوق هست … !!!
        و خریدشون بسیار هوشمندانه بوده
        :-) :-) :-)

        موافقم 3
        مخالفم 0
  9. ARYAN

    ۱۵ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    ای ال ایکسو عشقه . هنوز ایرانخودرو ماشینی سریعتر از اون نداده . با تاپ اسپید 240 تایی و شتاب 9. دیگ چی از این بهتر . صدای سوت اگزوزشم ک یدنیایع واس خودش . ای ال ایکس عشقع عشق

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. parsa

      ۱۵ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (167 ديدگاه)

      ترجیح میدم برداشت زیباتری از عشق داشته باشم، حتی فولکس پاندا

      موافقم 0
      مخالفم 2
      1. Serial winner

        ۱۵ مهر ۱۳۹۶
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        .
        ” فیات پاندا ” منظورته دیگه ، نه ؟!

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. حامد

      ۱۵ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (831 ديدگاه)

      نه بابا؟حتما میخوای بگی اگه با لامبو هم تو جاده باشه باز یه elx چراغ میزنه که بهش راه بده؟?
      بعد اون طرف هم سورن توربو با ۲۵۰ تا رد میشه??
      حالا خوبه ۶ سال خودمون یه elx داشتیم ۱۶۰ که باهاش میرفتیم میخواست پرواز کنه از بس که بی ثابته رو جاده

      موافقم 0
      مخالفم 5
    3. Omid622

      ۱۵ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (744 ديدگاه)

      به نظرم بهترین ماشین تا رنج قیمت ۴۰ میلیون بدون هیچ شوخی و تعصبی پژو پارس ELX که تا مدل ۸۹ تمیز موتور زانتیایی و صندلی خلبانی که واقعا شتاب بسیار خوب و ترمزهای چهار چرخ دیسکی خوبی هم داره اتفاقا شهر ماه با ۷۰ هزار جمعیت به نسبت تراکم جمعیتش ازین مدل پارس زیاد تو شهر هستش که اکثرشون هم بار قاچاق باهاش جابجا میکنن و در تائید حرف دوستمون ARYAN صدای اگروز در رنج قیمتش عالیه و البته تو شهرمون هر کسی که عشق پارس ELX باشه قبله خریدنش باید یه دور خارج شهر باهاش بزنه که تو یه مسیر چند کیلومتری تخت بدون پیچ اگه ماشین راحت به سرعت ۲۲۰ رسید ماشین رو میخره

      موافقم 4
      مخالفم 0
    4. Serial winner

      ۱۶ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      یه لحظه فکر کردم در مورد لکسوس LX داری حرف میزنی !
      برگشتم کامنتت رو از اول خوندم ! دیدم نه زیادی حساب کرده بودم .

      تاپ اسپید 240 تایی !
      بنز سی300 با 240 اسب بخار و موتور 2 لیتری توربو که مصرفی بسیار کمتر از ماشین محبوب شما داره سقف سرعتش 260 کیلومتره. بعد شما با 100 اسب میخوای به 240 برسی ؟

      باز خوبه گفتی “سوت” اگزوز نه غرش و نعره های هراس انگیز !

      موافقم 1
      مخالفم 1
  10. Dani

    ۱۵ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (13 ديدگاه)

    انصافاً اگه نمیتونید تو زمینه خودروسازى پیشرفت کنید خوب بفروشیدش به یه شرکت خارجى درست و حسابى که محصولات رو به روز کنه یه درصدى از سهام شرکت رو هم بدید به کارکنان که سودش رو بگیرن.
    مثل همون کارى که با بعضى از شرکتاى پتروشیمى کردید.
    اینقدر هزینه بابت تولید این خودرو هاى از رده خارج میکنید از اونطرف باعث میشه آمار تصادفات و آلودگى هوا و نارضایتى مردم بالا و بالاتر بره.?

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. SS

      ۱۶ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (751 ديدگاه)

      در زمینه خودرو تنها چیزی که مهم نیست خواسته و حق مردم هست
      چرا که در این صنعت از خودروساز گرفته تا دولت و… سودهای چندجانبه میبرن و تنها متضررین مردم هستن
      و چون قاچاق خودرو هم عملا ممکن نیست خیال دولت و مونتاژکاران کاملا راحت هست
      با وجود انواع عوارض ها و لابی مونتاژکارها برای به هم نخوردن بازار، حتی با ورود خودروسازان مستقل خارجی و تولید هم امیدی به تغییر اوضاع نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. Ahura mazda

    ۱۵ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (50 ديدگاه)

    ماشین لش و آشغالیه که فرانسه مخصوص ایران طراحیش کرده هیچ جای دنیا یه همچین ماشینی وجود نداره تکنولوژی و پلتفرمشم مال ۴۰۵ هستش ینی سال ۱۹۸۷ میلادی ینی ۱۳۶۶

    موافقم 0
    مخالفم 2
  12. حامد

    ۱۵ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (831 ديدگاه)

    اه حالم بهم میخوره وقتی مطب در مورد این خودروهای اشغال میزارید،چندتا مطب بزارید ادم بخونه جیگرش حال بیاد

    موافقم 0
    مخالفم 2
  13. مهدی

    ۱۵ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (1325 ديدگاه)

    با این وضعیتی که ماشین های رنگارنگ چینی در مدل های مختلف و‌برند های عجیب و غریب وارد کشور میشن بدون هیچ الزام قانونی برای تعیین وضعیت حدمات س از فروش و تامین قطعات چند سال دیگه خیابان ها پر میشه از این موجودات عجیب که خیلی از انها دیگه تولید نمیشن و میلیلازد ها دلار که میره به جیب برادران چینی و ما می مانیم و هزاران بلکه صدها هزار خودرو بی نام و نشان و بدون نمایندگی و قطعه و هزار مشکل دیگه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. ali a

    ۱۵ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (775 ديدگاه)

    از پدال خواهش میکنم دیگه درباره این ماشینای از رده خارج و کهنه ایرانی مطلبی نذاره…

    موافقم 0
    مخالفم 1
  15. حسین

    ۱۵ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (64 ديدگاه)

    دوستان نظرتون نسبت به سمند ای اف تک سوز یا دوگانه پایه گاز مدل 94 به بعد چیه؟؟؟به نظرم برای من که نمیتونم بیشتر از 30 تومن هزینه کنم از همه لحاظ سمند مناسب تر هست هم سواری و هم امنیت مخصوصا
    لطفا تجربیات و اطلاعات خودتون رو بگید
    ممنونم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حسین باباپور

      ۱۵ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (19 ديدگاه)

      دوست عزیز سمند ef7 مزایای خودش رو داره:شتاب خوبی داره، موتور بی صدایی داره و تاحدی از نظر کیفیت سواری، رضایت مشتری رو جلب میکنه.معایب خودش رو هم داره: بازار دست دوم بد، قطعات جدیدش کیفیت خوبی نداره(مثل بقیه ) هزینه تعمیرات و قطعات یدکی بدلیل سخت تعمیر بودن کمی بالاتر است.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  16. ایمان

    ۱۵ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (258 ديدگاه)

    واقعا باعث خجالته که در سایتهای خودرویی کشور هنوز نقد و بررسی خودروهای سه دهه قبل رو میبینیم.واقعا ملت ایران و کره شمالی بدبخترین مردم دنیا هستن.واقعا چرا؟

    موافقم 0
    مخالفم 1
  17. پرسپولیس

    ۱۵ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (260 ديدگاه)

    انگاربی ام و 520-528-530-540ونسخه Mارائه داده چقدربدریخته توهمین سایت مزدا6 گذاشته عشقه پژو هم گذاشتن حیف نام پارس نیست که بااین لگن آمیخته بشه

    موافقم 0
    مخالفم 2
  18. sami

    ۱۵ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (40 ديدگاه)

    یکم دیگه تلاش کنن مصرف سوختش برابری میکنه با یه هامر 3تنی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. Pooriya_German_BMW

    ۱۵ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (584 ديدگاه)

    پدال جان اینجا هم نباید راحت باشیم؟؟؛!!
    هر روز این تابوت های متحرک تو جاده و خیابون می بینیم دیگه بسه بخدا باید اینجا هم در مورد این ات اشغالا بخونیم
    هر سال در مورد این زباله‌ها ی تاریخ گذشته صحبت میشه و نقد بررسی میشه به کجا می رسه آخرش
    جالب تر اینجاست که ایران خودرواین ماشین به مشتریاش با کمترین تخفیف و بیشترین زمان تحویل میفروشه و ملت براش سر دست میشکنند
    دو تاشو داشتم مدل تی یو فایو صفردو تاش تو یه روز فروش رفت
    ولی ال نود پلاس که از همه نظر بهترو با کیفیت تره مشتری نداره!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 1
  20. نوید جهرمی

    ۱۵ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (3691 ديدگاه)

    خیلی وقت بود راجب پارس نخونده بودم. نمیدونستم اینقدر افتضاح شده. اصلا چرا تولید میشه؟
    بیخود نیس میگن چینی های بازار شرف دارن ب تولیدات داخل.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. میثم

    ۱۶ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (27 ديدگاه)

    خیانت تولید ماشین بی کیفیت نیست,خیانت خرید مدل صفر این اشغالا و افتخار کردن به خریدشونه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. مصی

    ۱۶ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خدا شاهده مزخرف تر و آشغال تر از موتور پژو وجود ندارد. این موتور ییکبار مصرف هست که تکنولوژی ساختش مال 30 سال پیشه اون هم با قطعات اصلی خودش. فقط تنها خوبی داره شما میری در بقالی میگی داداش یه دست رینگ پیستون 405 بده ،میگیری یه 4 میلیون دیگه هم میذاری روش تعمیرش میکینی دوباره 3 ماه بعد میبینی تو موتورش شیر کاکائو شده، تازه شانس بیاری تصادف نکنی قیمه بشی. بعد یه عده میان میگن پژو و سمند نخرین ، پراید بخرین بهتره ، ادم نمیدونه تو این گاریا چیو انتخاب کنه،

    موافقم 0
    مخالفم 2
  23. احمد

    ۱۶ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (1029 ديدگاه)

    جناب پوریا جرمنی شما که انقدر از این آشغال بدت میاد چطور دوتا دوتا به مردم میفروشی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! چطور به مردم تابوت میفروشی ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. شهرام ویسی ملکشاهی

    ۲۲ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (102 ديدگاه)

    درود بر شما
    لطف کنید این پیام را فوری به مسولین مربوط برسانید خیلی سپاس
    پژو پارس XUM که سرسیلندرش 8 سوپاپه است میتوانید از سرسیلندر پارس 16 سوپاپ 1800 استفاده کنید در فرانسه همین طور است چون قطر سیلندرها برابر است و به هم میخورد و فیت هم میباشد ولی باید از تسمه تایم بزرگتر و پیستونهای پارس 1800 از نوع 16 سوپاپ استفاده کنید و به کار بگیرید
    با این کار توان موتور بالا رفته و مصرف و آلودگی به شدت پایین آمده
    یکبار به زبان علمی میگم
    سرسیلندر موتور XU7JPL4 که 16 سوپاپ است برای پارس ELX XUM2000 که 8سوپاپ است به کار بگیرید

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا