ایران خودروایستگاه خبر

فروش ایران خودرو – اسفند 1402

در این نوشتار با پدال همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر ثبت‌نام، طرح‌های فروش و پیش‌فروش ایران خودرو:

آنچه در این مطلب می‌خوانید:

فروش فوری پژو پارس سال با موتور XU7P – اسفند ۱۴۰۲

گروه صنعتی ایران خودرو در آخرین فراخوان برای متقاضیان پژو پارس، آخرین سری از تولیدات این سدان محبوب را به صورت محدود برای کسانی که سال گذشته در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی ثبت‌نام نموده‌اند عرضه می‌کند. مشتریانی که از طرف شرکت پیامک دریافت کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به پنل کاربری خود تا ۴ روز آینده نسبت به واریز وجه اقدام نمایند:


شرایط فروش نقدی وانت آریسان ۲ – اسفند ۱۴۰۲

گروه صنعتی ایران خودرو در جدیدترین شرایط اعلامی، وانت آریسان ۲ را به صورت نقدی، قیمت قطعی و زمان تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه می‌کند. این شرایط فروش صرفا محدودیت ۴۸ ماه خرید را دارد و از طریق وب سایت فروش ایران خودرو انجام می‌پذیرد.
متقاضیان می‌توانند جهت خرید از ساعت ۱۰ روز شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ تا زمان تکمیل ظرفیت به درگاه فروش ایران خودرو مراجعه کرده و نسبت به پرداخت وجه و تکمیل مدارک در نمایندگی‌های مجاز اقدام نمایند:

فراخوان ایران خودرو ویژه تعهدات پرداخت نشده زمستان – اسفند ۱۴۰۲

گروه صنعتی ایران خودرو برای تعهداتی که از سوی متقاضیان تکمیل وجه نشده فراخوان صادر کرد:


فراخوان تبدیل پژو پارس به پیش فروش تارا، پژو ۲۰۷ و فروش اقساطی سورن پلاس ۸ سوپاپ – اسفند ۱۴۰۲

گروه صنعتی ایران خودرو در جدیدترین شرایط فراخوان و تبدیل ویژه متقاضیان پژو پارس در سامانه یکپارچه، سورن پلاس ۸ سوپاپه را به صورت اقساطی و تارا و پژو ۲۰۷ را بصورت پیش فروش عرضه می‌کند:


شرایط فروش دنا پلاس دستی توربوشارژ – اسفند ۱۴۰۲

گروه صنعتی ایران خودرو در جدیدترین شرایط فروش اعلامی ویژه متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده‌اند، خودروی دنا پلاس تروبو دستی را به صورت پیش فروش با امکان انتخاب تارا دستی و سورن پلاس عرضه می‌کند:


شرایط فروش نقدی وانت آریسان ۲ – اسفند ۱۴۰۲

گروه صنعتی ایران خودرو در جدیدترین شرایط اعلامی، وانت آریسان ۲ را به صورت نقدی، قیمت قطعی و زمان تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه می‌کند. این شرایط فروش با محدودیت بوده و از طریق وب سایت فروش ایران خودرو انجام می‌پذیرد.
متقاضیان می‌توانند جهت خرید از ساعت ۱۰ روز سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تا زمان تکمیل ظرفیت به درگاه فروش ایران خودرو مراجعه کرده و نسبت به پرداخت وجه و تکمیل مدارک در نمایندگی‌های مجاز اقدام نمایند:

شرایط فروش نقدی وانت آریسان ۲ – اسفند ۱۴۰۲

گروه صنعتی ایران خودرو در جدیدترین شرایط اعلامی، وانت آریسان ۲ را به صورت نقدی، قیمت قطعی و زمان تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه می‌کند. این شرایط فروش با محدودیت بوده و از طریق وب سایت فروش ایران خودرو انجام می‌پذیرد.
متقاضیان می‌توانند جهت خرید از روز پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ تا زمان تکمیل ظرفیت به درگاه فروش ایران خودرو مراجعه کرده و نسبت به پرداخت وجه و تکمیل مدارک در نمایندگی‌های مجاز اقدام نمایند:

شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک آپشنال – اسفند ۱۴۰۲

گروه صنعتی ایران خودرو در جدیدترین شرایط فروش اعلامی ویژه متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده‌اند، خودروی دنا پلاس اتوماتیک آپشنال را به صورت فروش نقدی و پیش فروش با امکان انتخاب تارا اتوماتیک V4 LX عرضه می‌کند:


فراخوان تبدیل پژو پارس به پیش فروش پژو ۲۰۷ و فروش اقساطی سورن پلاس ۸ سوپاپ – بهمن ۱۴۰۲

گروه صنعتی ایران خودرو در جدیدترین شرایط فراخوان و تبدیل ویژه متقاضیان پژو پارس در سامانه یکپارچه، سورن پلاس ۸ سوپاپه را به صورت اقساطی و پژو ۲۰۷ را بصورت پیش فروش عرضه می‌کند:


شرایط فروش هایما ۷X – بهمن ۱۴۰۲

گروه صنعتی ایران خودرو در جدیدترین شرایط فراخوان ویژه برندگان سامانه یکپارچه، هایما ۷X را به صورت نقدی با تحویل ۹۰ روزه عرضه می‌کند. متقاضیان می‌توانند از تاریخ دوشنبه ۲۳ بهمن با مراجعه به سامانه فروش به آدرس esale.ikco.ir نسبت به تکمیل ثبت نام و واریز وجه اقدام نمایند:


پیش فروش دنا پلاس – بهمن ۱۴۰۲

گروه صنعتی ایران خودرو در جدیدترین شرایط فروش اعلامی ویژه متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده‌اند، خودروی دنا پلاس را به صورت پیش فروش با امکان انتخاب سورن پلاس، تارا دستی یا پژو ۲۰۷ عرضه می‌کند:


فروش فوق العاده پژو پارس XU7P معمولی و ELX – بهمن ۱۴۰۲

گروه صنعتی ایران خودرو در جدیدترین شرایط فروش اعلامی ویژه متقاضیانی که با اولویت آخر پاییز و دوره نخست زمستان ۱۴۰۲ در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده‌اند، خودروی پژو پارس XU7P را در دو تیپ معمولی و ELX به صورت نقدی و با موعد تحویل ۹۰ روزه عرضه می‌کند. این طرح آخرین پیشنهاد ایران خودرو برای دارندگان حواله بوده و در صورت عدم تکمیل وجه نوبت آن‌ها از بین خواهد رفت. تا تاریخ ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ مهلت تکمیل وجه برقرار است:


پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک – بهمن ۱۴۰۲

گروه صنعتی ایران خودرو در جدیدترین شرایط فروش اعلامی ویژه متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده‌اند، خودروی دنا پلاس اتوماتیک را به صورت پیش فروش با امکان انتخاب سورن پلاس عرضه می‌کند:


پیش فروش رانا پلاس – بهمن ۱۴۰۲

گروه صنعتی ایران خودرو در جدیدترین شرایط فروش اعلامی ویژه متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده‌اند، خودروی رانا پلاس را به صورت پیش فروش با امکان انتخاب سورن پلاس یا پژو ۲۰۷ عرضه می‌کند:


فروش فوق العاده و پیش فروش سورن پلاس – بهمن ۱۴۰۲

گروه صنعتی ایران خودرو در جدیدترین شرایط فروش اعلامی ویژه متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده‌اند، خودروی سورن پلاس را به صورت نقدی و پیش فروش عرضه می‌کند:


فروش فوق العاده و پیش فروش تارا اتوماتیک – دی ۱۴۰۲

گروه صنعتی ایران خودرو در جدیدترین شرایط فروش اعلامی ویژه متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده‌اند، خودروی تارا اتوماتیک را به صورت نقدی و پیش فروش عرضه می‌کند:


فروش فوق العاده و پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک – دی ۱۴۰۲

گروه صنعتی ایران خودرو در جدیدترین شرایط فروش اعلامی ویژه متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده‌اند، خودروی دنا پلاس اتوماتیک را با امکان جایگزینی تارا اتوماتیک به صورت نقدی و پیش فروش عرضه می‌کند:


شرایط فروش هایما ۷X – دی ۱۴۰۲

گروه صنعتی ایران خودرو در جدیدترین شرایط فراخوان ویژه برندگان سامانه یکپارچه، هایما ۷X را به صورت نقدی با تحویل ۹۰ روزه عرضه می‌کند. متقاضیان می‌توانند از تاریخ پنجشنبه ۲۹ دی با مراجعه به سامانه فروش به آدرس esale.ikco.ir نسبت به تکمیل ثبت نام و واریز وجه اقدام نمایند:


شرایط فروش فوق العاده و پیش فروش پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای ارتقایافته – دی ۱۴۰۲

گروه صنعتی ایران خودرو در جدیدترین شرایط فراخوان ویژه برندگان سامانه یکپارچه با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای ارتقایافته را به صورت پیش فروش با زمان تحویل ۹۰ روزه، اردیبهشت ۱۴۰۳ عرضه می‌کند. متقاضیانی که از طریق پیامک به آن‌ها اطلاع رسانی شده  می‌توانند از تاریخ دوشنبه ۲۵ دی با مراجعه به سامانه فروش به آدرس esale.ikco.ir نسبت به تکمیل ثبت نام و واریز وجه اقدام نمایند:

شرایط فروش فوق العاده پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای ارتقایافته – دی ۱۴۰۲

گروه صنعتی ایران خودرو در جدیدترین شرایط فراخوان ویژه برندگان سامانه یکپارچه با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲، پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای ارتقایافته را به صورت فروش نقدی با زمان تحویل ۹۰ روزه عرضه می‌کند. متقاضیانی که از طریق پیامک به آن‌ها اطلاع رسانی شده  می‌توانند از تاریخ دوشنبه ۲۵ دی با مراجعه به سامانه فروش به آدرس esale.ikco.ir نسبت به تکمیل ثبت نام و واریز وجه اقدام نمایند:


فروش فوق العاده و پیش فروش سورن پلاس با موتور XU7P – دی ۱۴۰۲

گروه صنعتی ایران خودرو در جدیدترین شرایط فروش اعلامی ویژه متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده‌اند، خودروی سورن پلاس با موتور XU7P را عرضه می‌کند:


شرایط فروش هایما ۷X ویژه طرح جوانی جمعیت – دی ۱۴۰۲

گروه صنعتی ایران خودرو در جدیدترین شرایط فراخوان ویژه برندگان سامانه یکپارچه، هایما ۷X را به صورت نقدی با تحویل ۹۰ روزه عرضه می‌کند. متقاضیان می‌توانند از تاریخ دوشنبه ۲۴ دی با مراجعه به سامانه فروش به آدرس esale.ikco.ir نسبت به تکمیل ثبت نام و واریز وجه اقدام نمایند.


شرایط فروش فوق العاده و پیش فروش پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای ارتقایافته – دی ۱۴۰۲

گروه صنعتی ایران خودرو در جدیدترین شرایط فراخوان ویژه برندگان سامانه یکپارچه با موعد تحویل تابستان ۱۴۰۲، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای ارتقایافته را به صورت پیش فروش با زمان تحویل ۹۰ روزه، تیر و مرداد ۱۴۰۳ عرضه می‌کند. متقاضیانی که از طریق پیامک به آن‌ها اطلاع رسانی شده  می‌توانند از تاریخ شنبه ۲۳ دی با مراجعه به سامانه فروش به آدرس esale.ikco.ir نسبت به تکمیل ثبت نام و واریز وجه اقدام نمایند:


شرایط پیش فروش پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای ارتقایافته – دی ۱۴۰۲

گروه صنعتی ایران خودرو در جدیدترین شرایط فراخوان ویژه برندگان سامانه یکپارچه با موعد تحویل تابستان ۱۴۰۲، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای ارتقایافته را به صورت پیش فروش با زمان تحویل اردیبهشت، تیر و مرداد ۱۴۰۳ عرضه می‌کند. متقاضیانی که از طریق پیامک به آن‌ها اطلاع رسانی شده  می‌توانند از تاریخ دوشنبه ۱۸ دی با مراجعه به سامانه فروش به آدرس esale.ikco.ir نسبت به تکمیل ثبت نام و واریز وجه اقدام نمایند:


شرایط فروش هایما ۷X – دی ۱۴۰۲

گروه صنعتی ایران خودرو در جدیدترین شرایط فراخوان ویژه برندگان سامانه یکپارچه، هایما ۷X را به صورت نقدی با تحویل ۹۰ روزه عرضه می‌کند. متقاضیان می‌توانند از تاریخ چهارشنبه ۲۰ دی با مراجعه به سامانه فروش به آدرس esale.ikco.ir نسبت به تکمیل ثبت نام و واریز وجه اقدام نمایند.


شرایط پیش فروش پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای ارتقایافته – دی ۱۴۰۲

گروه صنعتی ایران خودرو در جدیدترین شرایط فراخوان ویژه برندگان سامانه یکپارچه با موعد تحویل تابستان ۱۴۰۲، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای ارتقایافته را به صورت پیش فروش با زمان تحویل تیر، مرداد و مهر ۱۴۰۳ عرضه می‌کند. متقاضیانی که از طریق پیامک به آن‌ها اطلاع رسانی شده  می‌توانند از تاریخ دوشنبه ۱۸ دی با مراجعه به سامانه فروش به آدرس esale.ikco.ir نسبت به تکمیل ثبت نام و واریز وجه اقدام نمایند:


پیش فروش نقدی شاین مکس بنزینی وارداتی – دی ۱۴۰۲

گروه صنعتی ایران خودرو در جدیدترین شرایط فراخوان ویژه برندگان سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، شاین مکس بنزینی را به صورت پیش فروش نقدی نقدی با زمان تحویل ۹۰ روزه عرضه می‌کند. متقاضیان می‌توانند از تاریخ دوشنبه ۱۸ دی با مراجعه به سامانه فروش به آدرس esale.ikco.ir نسبت به تکمیل ثبت نام و واریز وجه اقدام نمایند.


شرایط فروش هایما ۷X – دی ۱۴۰۲

گروه صنعتی ایران خودرو در جدیدترین شرایط فراخوان ویژه برندگان سامانه یکپارچه، هایما ۷X را به صورت نقدی با تحویل ۹۰ روزه عرضه می‌کند. متقاضیان می‌توانند از تاریخ شنبه ۱۶ دی با مراجعه به سامانه فروش به آدرس esale.ikco.ir نسبت به تکمیل ثبت نام و واریز وجه اقدام نمایند.


فروش فوق العاده و پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک – دی ۱۴۰۲

گروه صنعتی ایران خودرو در جدیدترین شرایط فروش اعلامی ویژه متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده‌اند، خودروی دنا پلاس اتوماتیک را عرضه می‌کند:


فروش فوق العاده و پیش فروش سورن پلاس با موتور XU7P – دی ۱۴۰۲

گروه صنعتی ایران خودرو در جدیدترین شرایط فروش اعلامی ویژه متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده‌اند، خودروی سورن پلاس با موتور XU7P را عرضه می‌کند:


فروش فوق العاده تارا اتوماتیک V4 تیپ LX – دی ۱۴۰۲

گروه صنعتی ایران خودرو در جدیدترین شرایط فروش اعلامی ویژه متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده‌اند و اولیت آن‌ها بخش دوم اولویت های زمستان ۱۴۰۲ تعیین شده است، خودروی تارا اتوماتیک LX را عرضه می‌کند:

شرایط فروش وانت آریسان ۲ – آذر ۱۴۰۲

گروه صنعتی ایران خودرو در جدیدترین شرایط اعلامی، وانت آریسان ۲ را به صورت نقدی، قیمت قطعی و زمان تحویل حداکثر ۴۵ روزه عرضه می‌کند. این شرایط فروش بدون محدودیت پلاک فعال و ثبت نام قبلی بوده و از طریق وب سایت فروش ایران خودرو انجام می‌پذیرد.
متقاضیان می‌توانند جهت خرید از روز چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ تا زمان تکمیل ظرفیت به درگاه فروش ایران خودرو مراجعه کرده و نسبت به پرداخت وجه و تکمیل مدارک در نمایندگی‌های مجاز اقدام نمایند.

شرایط فروش تارا اتوماتیک V4 تیپ LX و هایما ۷X – آذر ۱۴۰۲

گروه صنعتی ایران خودرو در جدیدترین شرایط فراخوان ویژه برندگان سامانه یکپارچه، تارا اتوماتیک V4 تیپ LX و هایما ۷X را به صورت فروش نقدی با تحویل ۹۰ روزه و پیش فروش تحویل فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳ عرضه می‌کند. متقاضیان می‌توانند از تاریخ سه شنبه ۱۴ آذر با مراجعه به سامانه فروش به آدرس esale.ikco.ir نسبت به تکمیل ثبت نام و واریز وجه اقدام نمایند.


شرایط فروش پژو ۲۰۷ دستی ارتقا یافته – آذر ۱۴۰۲

گروه صنعتی ایران خودرو در جدیدترین شرایط فراخوان ویژه برندگان سامانه یکپارچه، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای ارتقا یافته را به صورت پیش فروش تحویل تیر ۱۴۰۳ عرضه می‌کند. ۲۰۷ در ۸ رنگ به فروش می‌رسد. متقاضیان می‌توانند از تاریخ سه شنبه ۱۴ آذر با مراجعه به سامانه فروش به آدرس esale.ikco.ir نسبت به تکمیل ثبت نام و واریز وجه اقدام نمایند.


فروش ایران خودرو: پژو ۲۰۷ اتوماتیک ارتقا یافته – آذر ۱۴۰۲

گروه صنعتی ایران خودرو در جدیدترین شرایط فراخوان ویژه برندگان سامانه یکپارچه، پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای ارتقا یافته را به صورت پیش فروش تحویل خرداد و تیر ۱۴۰۳ عرضه می‌کند. ۲۰۷ در ۸ رنگ به فروش می‌رسد. متقاضیان می‌توانند از تاریخ سه شنبه ۷ آذر با مراجعه به سامانه فروش محصولات ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام خودرو اقدام نمایند.

فروش اقساطی وانت آریسان ۲ – آذر ۱۴۰۲

گروه صنعتی ایران خودرو در جدیدترین شرایط عرضه اعلامی وانت آریسان ۲ دوگانه سوز را به صورت نقدی و اقساطی بدون محدودیت عرضه می‌کند. آریسان ۲ در ۴ رنگ، اقساط ۱۸ ماهه و با موعد تحویل حداکثر ۴۵ روزه به فروش می‌رسد. متقاضیان می‌توانند از تاریخ سه شنبه ۷ آذر تا زمان تکمیل ظرفیت با مراجعه به سامانه فروش به آدرس esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام خودرو اقدام نمایند.

فروش فوق العاده پژو پارس سفارشی (مهر ۱۴۰۲)

گروه صنعتی ایران خودرو در جدیدترین شرایط اعلامی، پژو پارس سفارشی با موتور XU7P را ویژه متقاضیان عادی مرحله دوم سامانه یکپارچه به صورت نقدی، قیمت قطعی و تحویل ۳ ماهه به فروش می‌رساند.
مدل خودرو مبلغ قطعی قابل پرداخت (تومان) زمان تحویل
پژو پارس ELXپژو پارس سفارشی با موتور XU7P ۳۰۹,۵۴۵,۰۰۰ ۳ ماهه

فروش نقدی و اقساطی وانت آریسان ۲ (مهر ۱۴۰۲)

گروه صنعتی ایران خودرو در جدیدترین شرایط اعلامی، وانت آریسان ۲ را به صورت نقد و اقساط، قیمت قطعی و زمان تحویل حداکثر ۳۰ روزه به فروش می‌رساند. این شرایط فروش بدون محدودیت پلاک فعال و ثبت نام قبلی بوده و از طریق وب سایت فروش ایران خودرو انجام می‌پذیرد.
متقاضیان می‌توانند جهت خرید از روز چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ تا زمان تکمیل ظرفیت به درگاه فروش ایران خودرو مراجعه کرده و نسبت به پرداخت وجه و تکمیل مدارک در نمایندگی‌های مجاز اقدام نمایند.
مدل خودرو پیش پرداخت مبلغ اقساط (۳ چک) قیمت خرید نقدی (تومان) تاریخ چک ها
وانت آریسان ۲ دوگانه سوز ۲۳۶,۶۸۶,۰۰۰ ۶۱,۹۱۷,۰۰۰ ۳۸۳,۰۳۰,۰۰۰ ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۵ آبان ۱۴۰۳
۱۵ مرداد ۱۴۰۴

فروش فوق العاده تارا اتوماتیک (مهر ۱۴۰۲)

گروه صنعتی ایران خودرو در جدیدترین شرایط اعلامی، تارا اتوماتیک را ویژه متقاضیان عادی مرحله دوم سامانه یکپارچه به صورت نقدی، قیمت قطعی و تحویل ۳ ماهه به فروش می‌رساند.
مدل خودرو کد کلاس مبلغ قطعی قابل پرداخت (تومان) رنگ خودرو زمان تحویل آپشن انتخابی
تارا اتوماتیک ۳۲۲۰۷ ۴۹۰,۵۸۵,۲۰۰ سفید-مشکی آبنوس-خاکستری-آبی کبود-آبی رویال-نقره‌ای-نقره‌ای تیتانیوم-قهوه‌ای کادرو ۹۰ روزه تبدیل خودرو به تارا V4

فروش فوق العاده تارا دستی و هایما S7 پلاس (مهر ۱۴۰۲)

گروه صنعتی ایران خودرو در جدیدترین شرایط اعلامی، تارا دستی و هایما S7 را ویژه متقاضیان عادی مرحله دوم سامانه یکپارچه به صورت نقدی، قیمت قطعی و تحویل ۳ ماهه به فروش می‌رساند.
مدل خودرو کد کلاس مبلغ قطعی قابل پرداخت (تومان) رنگ خودرو زمان تحویل آپشن انتخابی
تارا دستی ۳۲۲۰۷ ۳۹۴,۴۹۴,۵۰۰ سفید-مشکی آبنوس-خاکستری-آبی کبود-آبی رویال-نقره‌ای ۹۰ روزه تبدیل رنگ به رنگ‌های نقره‌ای تیتانیوم و قهوه‌ای کادرو-انتخاب پکیج نانو سرامیک
هایما S7 پلاس ۵۱۸۰۲ ۱,۰۸۶,۲۷۵.۰۰۰ نقره‌ای-خاکستری-سفید-مشکی آبنوس-ذغالی متالیک قابلیت انتخاب پکیج جک برقی درب صندوق عقب هایما یا پوشش نانو سرامیک

فروش فوق العاده پژو پارس (مهر ۱۴۰۲)

گروه صنعتی ایران خودرو در جدیدترین شرایط اعلامی، پژو پارس با موتور XU7P را ویژه متقاضیان عادی مرحله دوم سامانه یکپارچه به صورت نقدی، قیمت قطعی و تحویل ۳ ماهه عرضه می‌‌کند.
مدل خودرو کد کلاس مبلغ قطعی قابل پرداخت (تومان) رنگ خودرو زمان تحویل
پژو پارس ELXپژو پارس با موتور XU7P ۳۵۱۰۶ ۲۹۴,۱۳۳,۲۰۰ سفید ۳ ماهه

 


قیمت‌ روز خودروهای ایران خودرو

مدلمشخصاتقیمت کارخانهقیمت بازار
دنا پلاس تیپ ۱قالپاق+کاسه‌ای۳۴۹,۸۰۰,۰۰۰۶۴۲,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس توربودستی ۶ سرعته فرمان برقی۴۸۲,۰۰۰,۰۰۰۷۳۳,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس توربواتوماتیک۵۴۵,۰۰۰,۰۰۰۸۰۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۲۱۴۰۱۲۱۴,۸۷۰,۰۰۰---
پژو ۲۰۷TU3-ESP - مدل ۱۴۰۳۳۲۳,۸۰۰,۰۰۰۶۷۹,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷دستی فرمان برقی-۸۵ گانه۳۱۸,۶۰۰,۰۰۰---
پژو ۲۰۷دستی پانوراما-ارتقا یافته - ۱۴۰۳۳۴۳,۷۰۰,۰۰۰۸۸۳,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷دستی ۶ سرعته پانوراما۳۶۶,۱۸۰,۰۰۰به زودی
پژو ۲۰۷ اتوماتیکپانوراما TU5P-ارتقا یافته
- ۱۴۰۳
۶۰۲,۰۰۰,۰۰۰۱,۰۷۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیکسقف فلزی-۸۵ گانه - ۱۴۰۳۴۲۰,۴۲۴,۰۰۰۹۵۸,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاسمعمولی-۸۵ گانه - ۱۴۰۳۳۲۹,۱۳۴,۰۰۰۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰
تارادستی V1-مدل ۱۴۰۳۳۹۴,۴۰۰,۰۰۰۸۴۱,۰۰۰,۰۰۰
تاراآپشنال V1P - مدل ۱۴۰۳۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰۸۷۹,۰۰۰,۰۰۰
تارااتوماتیک V2 - مدل ۱۴۰۳۴۹۰,۵۵۱,۰۰۰۹۸۳,۰۰۰,۰۰۰
تارادستی V3به زودی---
هایما S7 پلاسسفارشی------
هایما ۷XMPV - مدل ۱۴۰۳۱,۴۸۲,۲۲۴,۰۰۰۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
هایما ۶Pپلاگین هیبریدیبه زودی---
پیکاپ فوتون تونلند۲.۸ لیتری دیزلی دوکابین نیوفیس۱,۵۴۰,۶۵۰,۰۰۰---
پیکاپ فوتون تونلند G7اتوماتیک۱,۸۸۵,۰۰۰,۰۰۰۲,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳۲۳ رای

محمدجواد نورایی

نویسنده و خبرنگار "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۴۱ دیدگاه‌ها

  1. حامد

    ۴ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (831 ديدگاه)

    #برای_حسرت_ماشین_خوب

    موافقم 1086
    مخالفم 68
    1. بیقراق

      ۳ آذر ۱۴۰۱
      سوابق: (53 ديدگاه)

      من اگه کاره ای بودم: بعد از حسابرسی و جمع اموال و کسورات ایران خودرو و سایپا 51 درصد از سهام هر کدوم از اونها را به شرکت‌های خودروساز خارجی می فروختم و و اونها را در زمینه تولید و قیمت گذاری آزاد میزاشتم. واردات خودرو به داخل کشور هم آزاد میشد. اما برای تولید و سرمایه گذاری خودروسازان بزرگ جهانی، زمین‌هایی به اونها برای ساخت کارخانه به مدت 30 سال و بدون پرداخت هیچ وجهی واگذار می‌کردم و در صورت صادرات بالای 60 هزار دستگاهی هر کدوم از محصولاتی که توسط اونها در خاک کشور ما ساخته میشد؛ علاوه بر تمدید 5 ساله حق مالکیت زمین کارخانه، طرح تشویقی معافیت از مالیات را اجرایی می‌کردم.

      موافقم 164
      مخالفم 9
      1. Hamid3x

        ۳ آذر ۱۴۰۱
        سوابق: (394 ديدگاه)

        ببخشید ولی این دوتا شرکت صاحب داره 43 ساله به زور از صاحب اصلیش گرفته شده بهترین کار اینه به همون صاحباش برگرده

        موافقم 187
        مخالفم 17
        1. shayan1renault

          ۱۴ آذر ۱۴۰۱
          سوابق: (1113 ديدگاه)

          دیگه اینا بدن هم صاحبش نمیخواد
          ایران خودرو رو‌ بدن سپاه
          حداقل سپاه اگه نتونه ماشین خوبم بسازه یکم بدنشو مقاوم میکنه تعداد کشته ها میاد پایین

          موافقم 36
          مخالفم 191
        2. مجتبی .

          ۲۵ آذر ۱۴۰۱
          سوابق: (17 ديدگاه)

          برادر بزرگتر درغربت فوت کرد. جالبه زمان دولت خاتمی که صحبت بازگشت سرمایه داران ونوابغ به کشور شعار روبورس بود اومده بود ایران وگفته بود پیکان رو به قیمت بیست سال پیش میدم به ملت بشرطیکه اختیار تام داشته باشم. اما جوابشون …

          موافقم 47
          مخالفم 6
      2. Hamid3x

        ۲۳ آذر ۱۴۰۱
        سوابق: (394 ديدگاه)

        این دوتا شرکت صاحب دارند و باید برگرده به صاحبان اصلیش نیازی نیست به جایی واگذارش کنید

        هرچی درد میکشیم از تصاحب شدن های به ناحق هست

        موافقم 93
        مخالفم 6
    2. امیر

      ۳ آذر ۱۴۰۱
      سوابق: (29 ديدگاه)

      خون اقتصاد کلان هر کشوری جاده های اونن

      و اقتصاد کلان دست کارخانه داران بزرگ و سرمایه داران بزرگ
      ۷۰ درصد اقتصاد ایران دولتی است

      اگه خون نباشه مغز هم نمیتونه کار کنه

      جاده ها مهمترین نقطه ی و استراتژیک ترین نقاط هر کشورن

      جاده ها را دریابیم

      موافقم 74
      مخالفم 3
    3. ❤BMW❤

      ۳ آذر ۱۴۰۱
      سوابق: (1246 ديدگاه)

      ششصد تا لایک !!!

      موافقم 56
      مخالفم 6
      1. پویا

        ۲۸ آذر ۱۴۰۱
        سوابق: (442 ديدگاه)

        داره میره برا هزارتا!

        موافقم 22
        مخالفم 3
    4. ممد ژانگولر

      ۲۴ آذر ۱۴۰۱
      سوابق: (3454 ديدگاه)

      داداشا کسی اگه از این بورس کالا سر در آورده به ما هم توضیح بده جریان چیه
      من یبار رفتم شرایطش خوندم موخم گو…. قند خونم افتاد پایین رفتم ۳ تا معجون زدم بعدش به ی مشکل دیگه خوردم

      یکی ساده توضیح بده ممنون میشم

      موافقم 32
      مخالفم 3
  2. افشار

    ۴ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (692 ديدگاه)

    غرور ملی !!!! افتخار ملی !!!!!

    ((مدیرکل صنایع خودرویی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت : بر پایه ساماندهی توسعه محصول در صنعت خودروی کشور از حیث توسعه پلتفرم و محصول، از سال آینده ۹ خودروی جدید داخلی به جمع تولیدات خودروسازان داخلی اضافه خواهد شد))

    1-واریانت نخست خودروی اقتصادی سایپا بر پایه پلتفرم خودروی اقتصادی مشترک سایپا و ایران خودرو

    2- خودروی ری را (کراس اور پلتفرم اختصاصی ایران خودرو)

    3- خودروی اختصاصی پارس خودرو p90 بر پایه پلتفرم به‌روز شده ال90 و قطعات کاملاً بومی

     4- خودروی آریای اتومات (بر پایه مگا پلتفرم اختصاصی سایپا)

    5- خودرو TF21 بر پایه پلتفرم به‌روزآوری شده ایران خودرو

    6-خودروی اطلس بر پایه پلتفرم به‌روزآوری شده ایکس 200 سایپا

    7- خودروی سهند بر پایه پلتفرم به‌روزآوری شده ایکس 200 سایپا

    8- وانت آریسان سه منطبق بر استانداردها شرکت ایران خودرو

    9- وانت اختصاصی گروه سایپا منطبق بر استانداردها و فیس لیفت‌های محصولات جاری (مدل‌های سال) به منظور ارتقا استانداردها.

    موافقم 93
    مخالفم 396
    1. پدرام

      ۵ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (797 ديدگاه)

      پلت فرم ملی و بومی؟؟
      شاهین و اطلس و متعلقاتش همگی پلت فرمشون ارتقا یافته یاریس هست که در ولکس c30 و برلیانس سری 200 به کار رفته پس ملی نیست
      ماشین جدید ایران خودرو ری را- این هاچبک فسفری از پلت فرم پژو 301 استفاده می کنن پس اونا هم ملی نیستن
      آریسان که اومدن پژو 405 رو بریدن با همون موتور پس اینم ملی نیست
      خودرو سهند هم که همون تیبا هست که اونم پلت فرم اولیه اش پراید هست
      خودرو p90 هم که نمی دونم چه اسیدی قراره باشه پلت فرمش از داچیا لوگان هست اینم ملی نیست

      موافقم 418
      مخالفم 39
      1. shayan1renault

        ۲۴ آذر ۱۴۰۱
        سوابق: (1113 ديدگاه)

        قدرت طراحی یک خودرو ندارین کم حرف بزنید
        امروزه قدرت طراحی مهمه نه ساخت همه قطعات توسط اون شرکت
        اینا هم پیشرفت خوبین به شرطی که دو برابر قیمت نندازن به مردم

        موافقم 21
        مخالفم 15
    2. mojtaba

      ۶ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (1 ديدگاه)

      خدایش یا ما کم شانش هستیم یا ایران خودرو خوش شانس ۳ سال توی طرح فروش فوق‌العاده ثبت نام کردیم دریغ ازیک پیامک که بهش دلخوش باشیم قسمت ما ظاهرا همین موتور مدل ۸۴ هست وبس عدالت علی کجاست ۲۵ سال هست که تو فراجا خدمت میکنم بدون خودرو هستم

      موافقم 274
      مخالفم 37
    3. تولیدی ارابه و تابوت با جفت گیری وانت

      ۹ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (1 ديدگاه)

      بیا پایین حاجی بیا پایین،، اون بالا هوا سرده خون ب مغزت نمیرسه سرت داره گیج میره، داری هزیون میگی،، غرور ملی؟؟ اونم تو خودرو سازی؟؟ یواش بابا یواش، یواش تر برو بزار بهت بِرِسیم،، غرور ملی رو صنعت موشک سازی و عداوت نظامی و صنعت انرژی هسته‌ای و صنعت نانو تکنولوژی و….. داره ک اینا افتخار ملی هستن، این حرف جای دیگ نزن ک صنعت خودرو سازی غرور ملی اورده واس ما،خدایی نمیشه بهش گفت صنعت اینی ک اینا تولید میکنن، خدایی خیلی سِتَم بود این حرفت، خیلی این حرفت بَنِر هَس، اصلا دو پله از بَنِر جلو تره، بیلیوردِ این فتوایی ک دادی،صنعت ارابه و تابوت سازی اونم از نوع کُپی پِیست فقط هرنوع ارابه یا تابوت تولیدی رو با وانت جُفتی میندازن و جوجه کشی میکنن، پراید وانت، سمند وانت و……..

      موافقم 136
      مخالفم 14
      1. راشد

        ۹ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (1 ديدگاه)

        کاری باخلاصه نویسیت ندارم که ازبیخ وبن غلطه.اماحداقل کمی مطالعه کن ومعنای کلمات وجملاتویادبگیراونکه نوشتی(عداوت)یعنی دشمنی. اونکه منظورت بوده بهش میگن(ادوات) پروفسور.

        موافقم 58
        مخالفم 21
      2. افشار

        ۱۸ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (692 ديدگاه)

        حاجی علامت تعجب گذاشتم نمیدنی معنیش چیه ؟؟🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

        موافقم 42
        مخالفم 2
        1. هادی

          ۱۵ فروردین ۱۴۰۲
          سوابق: (1 ديدگاه)

          اون علامت سواله !اینه

          موافقم 0
          مخالفم 1
    4. mahdi-es17

      ۱۸ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (565 ديدگاه)

      ایران خودرویی که پژو صفر میده دست مشتری
      چند ساعت بعد نصف میشه هم فن داره
      (نصف شدن پژو صفر خودم از نزدیک دیدم) 🗿

      موافقم 56
      مخالفم 4
    5. رضا

      ۲۸ آذر ۱۴۰۱
      سوابق: (9 ديدگاه)

      بدم میاد از هرچی که بهش وصله ناجور ملی می چسبونید….

      موافقم 16
      مخالفم 1
  3. مهدی

    ۵ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام و خسته نباشید جناب خواستم ازتون درخواستی کنم بنده با داشتن یک خودرو پراید مدل ۷۳ و عدم استفاده و نداشتن ایمنی کامل میخواهم با برداشت وام خودرو خود را تعویض کنم اگر امکان دارد با شرایط تمام اقساط و بازپرداخت۳ساله خودرو بدید تا به جای دادن بهره به بانک به شما پرداخت کنم و هم بنده راحت بتوانم خودرو صفر تهیه کنم و اسوده رانندگی کنم با تشکر

    موافقم 288
    مخالفم 33
  4. حسین

    ۶ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    حیف ازپراید ۷۳ که بخای بدی ومحصولات بی کیفیت رو جایگزین کنی

    موافقم 276
    مخالفم 37
  5. ضیا

    ۶ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خودروها من دراوردی ملی همچی چینی اخ چه افتخاری داره که اینا اینقدر مانور میدن روش فقط چیزی که خوب بلدن درست کنند دروغ گفتن به مردم خودشونه

    موافقم 231
    مخالفم 20
  6. ایرانی

    ۶ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    داداش اگه میشه خودروهاتون ذو به قیمتی که به عراق و….میدین به ماهم بفروشین .ممنون میشم

    موافقم 295
    مخالفم 17
    1. امید

      ۸ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (1 ديدگاه)

      شما کامنت خالی بذار یجوری آنلایک میشه!

      موافقم 44
      مخالفم 8
  7. شهاب

    ۶ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من یکسال و نیم قبل 206 صفر از بازار ازاد گرفتم و حدود 45 مرتبه تکرار میکنم 45 مرتبه در این یکسال و نیم دیاگ خورده و چراغ چک روشن شده و تا دلتون بخواد مشکل برقی و مکانیکی داشته. خیلی دوست داشتم یکبار توی صورت یکی ازین مدیرهای ایرانخودرو نگاه کنم و بگم میفهمی وقتی هزاران نفر مثل من هر دو هفته یکبار از وقت و کار و اعصابشون میزنن تا جبران بیسوادی و بیکفایتی شماها رو پرداخته باشن، چه انرژی و اعصابی ازشون خورد میشه؟

    موافقم 364
    مخالفم 8
    1. مهتاب

      ۶ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سریع بفروشش

      موافقم 151
      مخالفم 7
    2. صالح

      ۶ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سلام. خودروی فرسوده نمیشه ثبت کرد. خطای vin وارده شده قبلا وارد شده میاره

      موافقم 71
      مخالفم 13
      1. داریوش

        ۷ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (1 ديدگاه)

        برا منم همین پیام میده

        موافقم 48
        مخالفم 8
  8. الهام

    ۷ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    #برای برنده شدن تو قرعه کشی ایران خودروووووووووو!!!از مرحله اول همه جا ثبتنام میکنم و هنوز برنده نشدم!!واقعا دلتون میاد انقد شانس نداشته باشم؟؟
    # برای پیام برنده شدی

    موافقم 112
    مخالفم 18
    1. وحید محمدی

      ۹ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (1 ديدگاه)

      توشانس
      زیادی داری اگه خریده بودی الان جلو تعمیرگاه بودی

      موافقم 55
      مخالفم 6
  9. هادی

    ۷ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    انشالله اینبار برنده خواهیم شد

    موافقم 81
    مخالفم 14
  10. مهدی

    ۷ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    برای من هم خطای vin میده. چکار میشه کرد؟

    موافقم 38
    مخالفم 7
  11. اعظم

    ۷ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دو سه ساله ثبت نام کردم اسمم در نمیاد

    موافقم 71
    مخالفم 9
  12. مهدی وفاجو

    ۷ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    فقط موندم اگر با قرعه کشی ماشین بدست هر کد ملی می افتد.چگونه لیزینگ های فروش خودرو برای فروش اقساطی خودروی صفر موجود دارند؟!؟ پژو ۲۰۷ از کجا دارند؟!؟ آیا توسط رانت و فساد خودروی صفر از کارخانه نگرفته اند؟!؟ بخدا برای مصرف خودم و خانواده ام ثبت نام میکنم که در صورت برنده شدن طلای همسرم را بفروشم اما هنوز برنده نشدم و در لیزینگ ها خودرو موجود هست…

    موافقم 58
    مخالفم 5
  13. رامین

    ۷ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من یه رفیقی دارم خداسرشاهده سراین فروش فوق العاده میلیاردرشد اسم ۵۰نفرومیزد دوتاش درمیومد بلدبود ولی اونی که نداره ماشین واقعا گناه داره حالا من پرایدشو دارم شاید خیلیا اینم ندارن عدالتی وجودنداره

    موافقم 94
    مخالفم 4
    1. Avan

      ۶ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (298 ديدگاه)

      بلد نبوده ، رانت داشته.این قرعه‌کشی برای ماست مالی هست

      موافقم 16
      مخالفم 0
  14. بازنشته زهوار در رفته

    ۸ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اجی لاترجی یک ماشین پوکیده ایران خودرو هم به ما بده

    موافقم 40
    مخالفم 5
  15. اراز

    ۸ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    واقعا خسته شدم مرحله ۳۹ هست از اولش ثبت نام کردم آرزوی سوار شدن ماشین حسرت خودم و خانوادم شده ۲۹۱۰۱۲۶۲۶۹بسه دیگه اه

    موافقم 51
    مخالفم 12
    1. بی بی تُپُلی

      ۹ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (2 ديدگاه)

      مثلا،کد رهگیری نوشتی ایرانخودرو بخونه اسمت دربیاد…

      موافقم 50
      مخالفم 2
    2. حسین

      ۱۸ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (785 ديدگاه)

      رفیق
      خدا گواهه
      من الان از ۵۰ بار هم گذشته
      همه رو زدم
      ذهنتو اذیت نکن
      ما هم درگیر این بازی مسخره شدیم
      فقط به خاطر یه سود
      ک بشه تو این اوضاع بهش امید ببندیم
      و خوشحالمون کنه
      غافل از این که تمامش سیاست کثیفه
      و اون سود از جیب خود مردم داره میره
      ولی چ کنیم ک درست نمیشیم
      پول و دنیای مجازی جدید
      در کنار سیاست
      گند زده به زندگی مردم
      تو کل جهان
      هرکی از عقل و ایمانش درست استفاده کرد
      اون برد کرده این وسط بی شک

      موافقم 25
      مخالفم 4
    3. شاپور

      ۲۰ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (291 ديدگاه)

      هزینه های استهلاک و نگهداری ، سرویس دوره ای ، بنزین، بیمه‌ ، تصادف و … را که خوب حساب کنی کشف میکنی نداشتنش بهتر از داشتن یک فرغون ایرانیه که از لحظه تحویل وعده رفع اشکال در گارانتی را میدن و شخصا برای یک ایراد ۱۳ بار رفتم و آخرش درست نشد که نشد.

      موافقم 22
      مخالفم 2
  16. یا الله

    ۹ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    بیش از چندین مرتبه برای طرح جوانی جمعیت ثبت نام کردم فررزنددوم به دنیا اومده.
    برای همین طرح بچه آوردیم ولی هنووووز برنده نشدیم‌.
    خدایاااااااااا این دفعه برنده بشیم.
    کدرهگیری م
    167831377
    #ایرانخودرو_ممنونتیم.

    موافقم 16
    مخالفم 78
    1. منتظر مهدی

      ۹ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (1 ديدگاه)

      واقعا، بخاطر ماشین، بچه پس انداختی

      موافقم 90
      مخالفم 5
    2. آیسان

      ۱۰ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (1 ديدگاه)

      ینی بخاطر ماشین ایرانخودرو بچه دار شدی تو این اوضاع؟؟؟؟؟
      سس ماست قطعا رگ ب رگ شدن کمرمو درمون نمیکنه😐

      موافقم 75
      مخالفم 1
    3. حسین

      ۱۸ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (785 ديدگاه)

      کاش بعضیا می فهمیدن
      اون بچه که قراره به دنیا بیاد
      الکی نیست
      یه انسانه

      ******………. انسان………….******

      موافقم 80
      مخالفم 0
      1. کافر مقدس

        ۳ آذر ۱۴۰۱
        سوابق: (1635 ديدگاه)

        بچه زایمان میکنن تو ایران برای گرفتن یارانه شما کجای کاری ! از ایران مجازی بیایید بیرون ایران واقعی اوضاع ش خیلی خرابتره

        موافقم 53
        مخالفم 2
  17. حبیب

    ۹ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ایران‌خودرو دزد به تمام معنا به هر نمایندگی مراجعه کنیم خودرو آزاد برای فروش دارند شده دلالی به اسم ملت حداقل شرکت سایپا یه کم انسانیت داره که خودرو به دست مصرف کننده برسه

    موافقم 42
    مخالفم 7
  18. لیلا جلیلوند

    ۱۰ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    برنده میشیم من بار ۲۸ که ثبت نام میکنم ولی کم نمیارم

    موافقم 28
    مخالفم 8
  19. رامین

    ۲۸ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام یه سوال داشتم من خودرو برمده شده ام الان فهمیدم تاریخ گواهی نامه اعتبار ندار مراحل واریز رو انجام بدم یا نه؟

    موافقم 17
    مخالفم 1
  20. Dead man95

    ۳ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (77 ديدگاه)

    ی ایرانی هیچوقت ب ته بد بختی نمیرسه چون همیشه براش شرایط بد تری م هست

    موافقم 35
    مخالفم 1
  21. مهردادکمال

    ۳ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (1801 ديدگاه)

    تحریما سختتر شن اینام دیگه نمیتونن بسازن احتمالا مسکوویچ رو تولید کنن😂

    موافقم 25
    مخالفم 1
  22. ❤BMW❤

    ۳ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (1246 ديدگاه)

    کاش یه روزی پدال بزنه : شرایط فروش ‌بی‌ام‌و i7

    موافقم 46
    مخالفم 5
  23. حسین

    ۱۱ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (2810 ديدگاه)

    بنظرتون مشکل صنعت خودرو چطور حل میشه؟
    مثبت رفع فساد
    منفی رفع تحریم

    موافقم 42
    مخالفم 2
  24. IRAJ KING

    ۱۵ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (28 ديدگاه)

    به نظر من باید ایران خودرو و سایپا رو بدن دست هوا فضای سپاه تا این فرغون های حلبی رو به سوخت جامد مجهز کنن و نقطه زن شون کنن !!! 😁😁😁

    موافقم 14
    مخالفم 15
  25. علی جردن

    ۱۵ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (417 ديدگاه)

    سبز کله قازی و رنگ های جدید عرضه کنید درسته سقف و آینه و.. دو رنگ قرمز از سلیقه من جذاب نیست اما حداقل خیابون هارو از حالت یک نواخت وکسل کننده نجات می ده همه ماشین ها سفید و خاکستری شدن😵‍💫

    موافقم 20
    مخالفم 0
  26. datsun

    ۲۴ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (3431 ديدگاه)

    با ارابه مرگ طرح جوانی جمعیت میزنن جوک بزرگیه واقعا سالانه هزاران نفر با همین محصولات کشته میشه،

    موافقم 23
    مخالفم 0
  27. بهنام

    ۲۵ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (812 ديدگاه)

    نخرید تو رو خدا نخرید .

    موافقم 22
    مخالفم 0
  28. امیر

    ۲۷ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    این شرکت های خودرو سازی و اون مونتاژ کارا بزرگترین خیانت در حق ملت ایران هستن بهترین خدمت اینه که دلشون گل گرفته شه و واردات با گمرکی کم مثل تمام دنیا با مردم رفتار کنن چرا مسئولین ما دم از انسانیت میزنن ولی یکی پیدا نمیشه مردم از این ستم خودروسازان نجات بده خدایی یه مردن هم تو کاره از خدا بترسیدمردم دیگه دل ودماغی براشون نمونده

    موافقم 15
    مخالفم 0
  29. علی جردن

    ۱ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (970 ديدگاه)

    207 همون راناپلاس عه حتی شکل و انداره شکل غربیلک فرمان جفتشون یکیه رانا یکم طراحی معقول تری داره

    موافقم 18
    مخالفم 1
  30. Real

    ۲ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (38 ديدگاه)

    سایت عزیز پدال ضمن تشکر از سایت بسیار عالی که دائما استفاده میکنم و تقریبا جایگزین نشریات خودرویی سابق کردم اگه جا داره کمتر درمورد بورس کالا و خودرو های داغون و قیمت های عجیب غریبش اطلاع رسانی کنید که هیچ علم و هنر و تکنولوژی تو این قضیه وجود نداره بعیدم میدونم رسالت این سایت اطلاعات اقتصادی باشه

    موافقم 14
    مخالفم 5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا