ایستگاه خبرنیسان

شرایط فروش جهان نوین آریا: نیسان – اردیبهشت 1403

شرکت جهان نوین آریا نماینده خودروهای سواری نیسان در ایران می‎‌باشد؛ جدیدترین شرایط محصولات این شرکت واردکننده را در پدال بخوانید:

شرایط فروش نیسان سانی – اردیبهشت ۱۴۰۳

شرکت جهان نوین آریا نماینده نیسان ژاپن، شرایط جدید فروش خودروی اقتصادی سانی را در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اعلام کرد. متقاضیانی که در سامانه نسبت به تعیین اولویت خودروهای سانی اقدام نموده‌اند می‌توانند نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه اقدام نمایند:

 

 

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۷ رای

محمدجواد نورایی

نویسنده و خبرنگار "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. مصطفی

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    توی امارات مدل ۲۰۲۳ این خودرو‌ حدود ۶۰۰ میلیون تومنه

    موافقم 9
    مخالفم 0
    1. datsun

      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (3701 ديدگاه)

      اگه نسل جدیدش بود ارزش داشت ولی این واقعا ارزشش رو نداره

      موافقم 9
      مخالفم 0
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
        سوابق: (10460 ديدگاه)

        کرولا الانترا سلتوس و… از روزی که اومدن تو بازار تا الان هر کدوم بین یک تا دو میلیارد از قیمتشون افتاده ولی بازم خریدار نداره و نکته‌ی جذاب ماجرا اینجاست که مدل‌های وارداتی زیر ۲۰۱۸ نه تنها خرید فروش میشه بلکه افزایشی هم بودن😂🤦‍♂️!!!

        میدونید چرا؟؟؟
        چون اتفاقاً قیمت واقعی این وارداتی‌های جدید که همه هم ساخت و منتاژ چین هستند ، دقیقاً همونی هست که در سامانه خریداری شده و امیدوارم روزی بیاد که همه به زیر قیمت سامانه برسه تا این مردم یاد بگیرند کمی زحمت بکشند جهت پول در آوردن نه اینکه حداقل ۸۰٪ مردم ما شدن دلال و همه هم فازِ گرگ وال‌استریتی بردارند!!!

        دولت و ملت با هم دارند شطرنج بازی میکنند😂!

        دولت شاید توانایی کنترل تورم را نداشته باشه اما ملت خودش رو خوب میشناسه و میدونه چطور باید پول‌هایی که اضافه بر سازمان چاپ شده را پس بگیره با دامی که براشون پهن میکنه و جوی که به بازار میده!!!

        در ایران اونی برنده هست که میدونه کی بفروشه و کی بخره و به قول معروف نوسان‌گیری کنه اما با اینکه همه هم ادعا دارند اما باز ۹۰٪ بازنده هستند!!!

        ورود به هر بازاری در ایران در این شرایط دل میخواهد ولی بازار خودرو دل شیر و صبوری و عقل هوش بالا میخواهد نه پولِ فراوان!!!

        در بحث خودردهای چینی که همه درگیرِ این هستند بخرند یا نخرند ، مجموعه‌هایی هستند که تخصصی دارند روی چینی‌ها کار میکنند چه در بحث فروش و پورسانت و کمسیون و چه در بحث خدماتشون و دارند پول چاپ میکنند و البته که نوشِ جونشون چون با علم به بازار خودرو ورود کردن نه با جوبازی و جوسازی و نه کاری به این دارند چین خوبه یا بد ، بلکه از بازاری که شکل گرفته و مافیا حال میکنه دارند اون وسط خرید فروش و خدمات میدهند و البته میلیاردر شدند و باز هم میگم نوش جونشون ، خلاء را تشخیص میدن و نون در میارن!!!
        حالا ما هم بیایم تا آخر عمر بگیم این خوبه اون بدِ ، این وسط اونی نفع میبره که سرش تو لاکِ خودشِ و از موقعیت پول به دست میاره !!!

        موافقم 8
        مخالفم 1
        1. زیزیگولو

          ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
          سوابق: (6016 ديدگاه)

          این روزا همه فروشنده شدن ولی خریداری وجود نداره

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. Chromstone3

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (50 ديدگاه)

    این ماشین بی امکانات و زشت و اقتصادی قیمتش رو هیچ جوره نمیتونه توجیه کنه . نهایتا 500 تا می ارزه نخ بیشتر ، نمیدونم به چه امیدی و با چه اعتماد به سقفی اینو وارد کردن برای ملت بدبخت .
    اگه پولتون واستون ارزش داره از اینجا فرار کنین نه اینکه برین صف ببندین واسه خریدنش و پر پول کردن این بی وجد.ا.ن ها .

    موافقم 8
    مخالفم 3
  3. علی جردن

    ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (1632 ديدگاه)

    یک ماشین سانروف نداشته باشه چه ایرانی چه ژاپنی ارزش خریدن و سوار شدن نداره

    موافقم 2
    مخالفم 8

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا