ایستگاه خبرگروه بهمن

قیمت فیدلیتی پرستیژ بهمن موتور اعلام شد

شورای رقابت در جدیدترین اطلاعیه خود قیمت مصوب فیدلیتی پرستیژ را اعلام کرد. با اعلام قیمت فیدلیتی پرستیژ به این ترتیب این خودرو به عنوان تیپ کامل‌تر و قوی‌تر فیدلیتی پرایم حدود ۵۰۰ میلیون تومان نسبت به تیپ پایه گران‌تر خواهد بود.

به گزارش پدال، بنابر اعلام شورای رقابت قیمت فیدلیتی پرستیژ درب کارخانه در تیپ ۵ نفره ۱ میلیارد و ۳۷۵ میلیون تومان و در تیپ ۷ نفره ۱ میلیارد و ۳۷۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تعیین شده است. به این قیمت‌ها هزینه‌های جانبی و مالیات نیز تعلق خواهد گرفت و بدین ترتیب قیمت نهایی فیدلیتی ۵ و ۷ نفره حدود ۱,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان برای مصرف کننده خواهد بود.

فیدلیتی پرستیژ به عنوان فیس لیفت فیدلیتی پرایم، نمونه لوکس و پرقدرت این خودرو به حساب می‌آید. با توجه به ویژگی‌های فنی و امکانات رفاهی فیدلیتی پرستیز، این خودرو بدون شک رقیب مستقیم تیگو ۸ پرو در بازار خواهد بود.

بخوانید: معرفی فیدلیتی پرستیژ

این خودرو مجهز به موتور ۱۶۰۰ توربوشارژ ۱۹۷ اسب بخاری بوده و بصورت تک‌دیفرانسیل تولید خواهد شد. از امکانات مهم فیدلیتی پرستیژ می‌توان به سامانه‌های دستیار رانندگی خودکار، صندلی‌های جلو با قابلیت کامل شخصی‌سازی و قابلیت انتخاب رنگ تریم اشاره کرد.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳۴۶ رای

محمدجواد نورایی

نویسنده و خبرنگار "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۰ دیدگاه‌ها

  1. new reventon

    ۲۹ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (394 ديدگاه)

    در این شورای رقابت رو ببندید. کجای دنیا میان دستوری قیمت گذاری میکنن. کی اومدن به رولزرویس بگن تویی که 90 درصد قطعاتت با بی ام و یکیه چرا باید 300 هزار دلار رو هر خودرو سود کنی. یا به فراری بگن، 90 درصد قطعات سوپرفست با اف 12 یکیه، پس هیچ هزینه توسعه نداشتی پس 200 هزار دلار داری سود میکنی. نکنید آقا. اقتصاد ایران همینجوری بواسطه تحریما و بازار محدود خراب هست، خراب ترش نکنید. یه ایران خودرو سایپا چون نیاز همه افراد جامعه هست و از رانت دولتی زیاد استفاده کردن و دولت هم سرمایه گذار هسته توشون رو دستوری کنید که قشر ضعیف بتونه خودرو بخره. کار به بقیه نداشته باشید. اقتصاد ایران همینجوری ام هیچ جذابیتی برا سرمایه گذار نداره. بزارید فضای باز اقتصادی شکل بگیره تا اقتصاد بره به سمت تراز جهانی.منظورم دستمزدا و چیزای دیگس. ایلان ماسک و هزاران تای دیگه تو دنیا با کار افرینی چند صد تریلیون دلار کاسب شدن، چرا تو ایران کسی نمیتونه بشه. مگر اینکه رانت دولتی استفاده کنه. نکنید اقا، اقتصاد رو کمنیستی نکنید. بعد میگن چرا از 5 سال پیش تا حالا 30 هزار کار افرین و شرکت استارت آپی مهاجرت کردن. برید ببینید تو همین امارات چند تا یونی کورن شکل گرفته تو همین پنج سال قبل.

    موافقم 105
    مخالفم 67
    1. امین

      ۳۰ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      آدم ظعیف که نباید خودرو داشته باشه خیابونها داره میترکه آدم ظعیف یعنی ضعیف میفهمی ؟ بره مترو واتوبوس سوارشه . مشگل اینجاست که هر قشری از جامعه همه امکاناتی میخواد . اون هم با هیچ گونه ارزش مدنی و اجتماعی وبهره وری . خداوند هم تو افرینش سلسله مراتب داره جامعه بشری که بماند

      موافقم 22
      مخالفم 78
    2. رسول

      ۱ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (3 ديدگاه)

      مافیایی مثل ایران خودرو وسایپا در دنیا وجود نداره
      اصلا خجالت نمیکشید میگید خودرو تولید میکنید
      باید بگید فرغون موتوردار تولید میکنیم اونم به واسطه قطعات چینی شما اومدید جیب مردم خالی کنید با این کارتون نه برای رفاه حال مردم دلتون سوخته
      خدا از همه تون نگذره جواب این ظلمتون را خواهید دید

      موافقم 67
      مخالفم 2
      1. رسول

        ۱ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (3 ديدگاه)

        تمام این مصیبت های که توی کشور انجام میشه همش زیر سر ایرانخودرو هست تمام تصمیمات رو خودش برای بقیه میگیره چندسال پیش که فروش خودرو بصورت کارتکسی بود همه دنبال ماشین های چینی وفرانسه ای ومیرفتند والان که همه راه هارو برای واردات بستند وملت رو مجبور میکنند این لگن های اشغال رو بخرند

        موافقم 38
        مخالفم 0
  2. new reventon

    ۲۹ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (394 ديدگاه)

    من اشتباه کردم. ایران خودرو سایپام نباید قیمت گذاری دستوری داشته باشن. اونام صدمه دیدن. تحریم بودن. قیمت گذاریشون از همون اول دستوری بوده.تعارف نداریم. کسی نداره نخره. بره کار کنه(کار تولیدی) پول در بیاره بخره. نمیشه زور بگیم که فلانی تو چرا ایقد پول داری اون قشر ضعیف نداره. تو چه میدونی اون فرد پول دار چقد زجر کشیده تا به این سطح رسیده. (الان من دارم سطحی میگم. منم میدونم مشکل از جای دیگس. ولی با این اوضاع ام نمیشه.)

    موافقم 33
    مخالفم 109
    1. عبدالله رها

      ۲۹ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      معلوم نشد بالاخره شما طرفدار مردمی یا طرف سرمایه دار یا طرف خودروسازها.
      شما از اون دسته آدمایی هستی که میخوای وانمود کنی خیلی حالیته ولی اصلا حالیت نیست.
      پولدار اگه پولدار شده بخاطر کار و تلاش قشر ضعیف و کارگر بدبخته.توی کشورهای اروپایی پیشرفته این منطق شما دو زار خریدار نداره.
      دلیلش رو نمیگم چون منطق پذیرفتنش رو ندارید.

      موافقم 79
      مخالفم 13
      1. سید مجید سید حسینی

        ۱ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (1 ديدگاه)

        شاید به خاطر کار و تلاش قشر ضعیفه ولی تا سرمایه گزار و مغز مدیریتی نباشه هم کارگر و قشر ضعیف باید بیکاری و بی پولی بکشه این دو قشر رو از هم جدا نکنید هر دو بهم نیاز دارند هم پولدار به قشر کار گر و ضعیف نیاز داره هم قشر کارگر و ضعیف به پولدارها و سرمایه گزارها نیاز دارند

        موافقم 6
        مخالفم 5
    2. Vvh

      ۲ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (8 ديدگاه)

      به تو میشه یه کمی خندید، بعدم کم محلت کرد که دردی بدتر از کم محلی نیست

      موافقم 0
      مخالفم 2
  3. محمد

    ۲۹ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (25 ديدگاه)

    این: 30 هزار دلاره
    تویوتا راو4 : 28.5 هزار دلار
    خخخخ

    موافقم 76
    مخالفم 4
    1. دیجی

      ۲۹ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (303 ديدگاه)

      قبلا گفتم یه چراغ یه ال سی دی بی کیفیت 500 میره رو قیمتش

      موافقم 30
      مخالفم 3
    2. محمود

      ۲۹ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (68 ديدگاه)

      خارج از ایران که ۳۰ هزار تا نیست. راو۴ بیاد ایران میشه صدهزار دلار

      موافقم 24
      مخالفم 1
      1. محمد

        ۲۹ آذر ۱۴۰۲
        سوابق: (25 ديدگاه)

        خب چرا ماشین 15 هزار دلاریو 30 هزار بخریم؟

        موافقم 30
        مخالفم 1
        1. علیرضا

          ۳۰ آذر ۱۴۰۲
          سوابق: (12 ديدگاه)

          چون تو بازار انحاری چاره ایی جز این نداری متاسفانه

          موافقم 9
          مخالفم 1
      2. شهرام

        ۲۰ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (2 ديدگاه)

        والا من توو استرالیا سال ۲۰۱۱ یه RAV4 با ۳۰ هزار کارکرد خریدم ۳۲ هزار دلار استرالیا، من نمیدونم دوستان این قیمتها رو از کجا در میارن که صفر RAV4 قیمتش ۱۵ هزار دلار آمریکاست و … ما که ندیدیم

        موافقم 2
        مخالفم 1
    3. حسین

      ۱ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (9 ديدگاه)

      شما خودت رو گول می زنی یا مردم رو؟
      قیمت ریالی یک ماشین رو با با قیمت دلاری ماشین دیگه مقایسه نمی کنن!
      وقتی تویوتا راو میشه 5/5 میلیارد قطعا این چینی 1/5 میلیارد می ارزه

      موافقم 1
      مخالفم 6
  4. حسین

    ۲۹ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (2824 ديدگاه)

    خیلی زشته ، مخصوصا جلوش

    موافقم 9
    مخالفم 35
  5. ۲۹ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (3276 ديدگاه)

    دروغ میگن این هم قیمت تیگو ۸ هست شاید بیشتر شاید کمتر 😐

    موافقم 4
    مخالفم 28
    1. ممد

      ۲۹ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (2 ديدگاه)

      اگر قیمت مدیران خودرو رو فاکتور بگیریم تیگو هشت بهتره

      موافقم 6
      مخالفم 13
  6. پویا

    ۲۹ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (447 ديدگاه)

    قیمتش نسبت به مدیران خودرو خیلی بهتره اگر واقعا همین باشه و افزایش ندن

    موافقم 34
    مخالفم 5
  7. ممد ژانگولر

    ۲۹ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (3555 ديدگاه)

    ماشین خوبی به نظر میرسه فقط ی ایراد خیلی گنده شارژر وایرلسش اون زیره تو دست نیست . خیلی خیلی رو مخه . طراح این خودرو باید شلاق بخوره بخاطر این نقیصه

    موافقم 8
    مخالفم 16
  8. علی ریحانی

    ۲۹ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (45 ديدگاه)

    این پلت فرم و سایز و موتورش با تیگو ۷ پرو مکس یکیه
    چرا نوشتید رقیب تیگو ۸!

    موافقم 2
    مخالفم 20
    1. محمد

      ۲۹ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (2 ديدگاه)

      فیدلیتی پرستیژ و پرایم با خودرو تیگو 8 یک پلتفرم مشترک دارند . صاحب پلتفرم چری هست و همون پلتفرم رو به شرکت زیر مجموعش یعنی جتور هم داده. لذا رقیب تیگو 8 هست و تیگو 7 از نظر ابعاد یک کلاس پایینتر است.

      موافقم 19
      مخالفم 0
    2. هومن

      ۱ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (7 ديدگاه)

      خاور و مزدا هزار از این اشغالهای چینی بهتر هستن.بزارین ۳ سال از عمرشون بگزره بهتون ثابت میکنم صاحب اول و اخرشون خودتون هستین.مشکل ما عدم اتحاد در نخریدن این لگن های چینی و تحریم مونتاژ کارهای فاسده.

      موافقم 6
      مخالفم 1
  9. رضا

    ۲۹ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (5 ديدگاه)

    بهمن موتور با اختلاف منصف ترین خودروساز کشوره.اگه واقعا ۱۵۷۰ باشه کسی میاد ۱۴۵۰ (قیمت کارخونه) بده تیگو ۷ ده رده پایینتر؟؟؟

    موافقم 42
    مخالفم 4
  10. حسین

    ۲۹ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (785 ديدگاه)

    نسخه پرایم
    نمای جلوی قشنگ تری داشت

    موافقم 2
    مخالفم 14
  11. وجدان بیدار

    ۲۹ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    هموطن عزیز تعرفه ۱۴۰ درصدی وارادات خودرو رو بکنید حداکثر ۲۰درصد اونوقت سایپا و ایرانخودرو کاملا تو قیمت گذاری خودروهاشون آزاد باشند ،
    بعضی ها یا متوجه نیستند یا شدن سخنگوی مافیا ،سایپا و ایران خودرو زیان ده هستند درست، اما ترش نمیکنید با تعرفه ۱۴۰ درصدی رو خودروهای وارداتی انتظار قیمت گذاری آزاد رو محصولات داخلی رو هم دارید؟؟؟

    تعرفه ۱۴۰ درصدی رو بکنید صفر اونوقت دنا پلاس توربوشارژ اتومات آپشنالتو قیمت بزار برای مصرف کننده ۲ میلیارد نوش جونت اصلا قیمت بزار ۳ میلیارد

    موافقم 29
    مخالفم 0
  12. ع.معصومی

    ۳۰ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان ،برای مانوشته تحویلی زمستان ۴۰۲،سوالم اینست که سه ماهه زمستان۴۰۲ دی بهمن واسفند چه کسی وچگونه مشخص میشود

    موافقم 3
    مخالفم 0
  13. اتاق سوار چینی

    ۳۰ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    عمرا این از 2.000.000 تو بازار کمتر باشه… باشین ببینین …من فیدلیتی دارم الان خشکش 1.600.000… بعد این… عمرا

    موافقم 3
    مخالفم 7
  14. مسعود

    ۳۰ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (3 ديدگاه)

    خشگله

    موافقم 3
    مخالفم 0
  15. میثم

    ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    در هر صورت هرچی باشه یه ابشنش می ارزه به کل محصولات بی کیفیت ایران خودرو و سایپا

    موافقم 2
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا