نیسان

نیسان نوت فیس لیفت 2024 با قیمت 16 هزار دلار معرفی شد

نیسان از نسخه فیس لیفت شده نوت ۲۰۲۴ با قیمت حدود ۱۶ هزار دلار رونمایی کرد.

برخی خودروسازان هنوز هم مشغول تولید خودروهای سواری برای افرادی هستند که علاقه‌ای به شاسی بلندها ندارند. نیسان جزو همین برندهاست که نسخه به‌روز شده نوت را برای حفظ وضعیت رقابتی نسل سوم این خودرو معرفی کرده است. نوت نسل سوم اواخر سال ۲۰۲۰ عرضه شد و حالا شاهد معرفی مدل فیس لیفت با نمای جلوی بازنگری شده و جلوپنجره‌ای همرنگ با بدنه هستیم.

سپرهای این خودرو نیز طراحی جدیدی دارند و نیسان می‌گوید قالپاق‌های ۱۶ اینچی نوت فیس لیفت از عناصر سنتی و الگوهای ژئومتری ژاپنی سود می‌برند. علیرغم این تغییرات ظاهر نوت همچنان به دهه ۲۰۰۰ یا در بهترین حالت ۲۰۱۰ میلادی شبیه است؛ اما این موضوع با توجه به برخی از طراحی‌های عجیب خودروهای مدرن خیلی بد به نظر نمی‌رسد. نیسان نوت ۲۰۲۴ در ۱۴ رنگ از جمله رنگ بنفش عرضه می‌شود و خریداران همچنین می‌توانند گزینه بدنه دو رنگ را نیز انتخاب کنند.

با ورود به داخل کابین شاهد جدیدترین ویژگی نوت فیس لیفت یعنی صندلی سرنشین چرخشی خواهید بود. این صندلی به سمت خارج کابین می‌چرخد تا ورود و خروج به کابین راحت‌تر باشد. برای رفاه بیشتر نیز این صندلی به استراحت گاه پای فابریک مجهز شده است. کابین خودرو همچنان پذیرای کنسول مرکزی شناور مدل قبل از فیس لیفت و پورت HDMI است. نیسان همچنین الگوی موسوم به میزوهیکی را برای داشبورد در نظر گرفته و نوارهای تزئینی روی پوشش صندلی‌ها نیز کاملاً به چشم می‌آیند.

نیسان نوت فیس لیفت ۲۰۲۴ به‌صورت دیفرانسیل جلو و چهار چرخ محرک عرضه می‌شود و قوای محرکه آن از نوع هیبریدی است. البته پیشرانه ۱.۲ لیتری بنزینی این خودرو نیروی خود را به چرخ‌ها نمی‌رساند بلکه به عنوان یک ژنراتور برای شارژ باتری انجام‌وظیفه می‌کند و انرژی لازم را به پیشرانه برقی نصب شده در اکسل جلو می‌فرستد. در نسخه چهار چرخ محرک نوت یک پیشرانه برقی دیگر هم در بخش عقب وجود دارد. بهای نسخه دیفرانسیل جلوی نوت ۲۰۲۴ از حدود ۱۶ هزار دلار شروع می‌شود و به حدود ۱۸ هزار دلار برای مدل چهار چرخ محرک می‌رسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. Soroush

    ۲۲ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (187 ديدگاه)

    یه همچین ماشینی باید به عنوان خودرو اقتصادی دردسترس عموم تو کشور مونتاژ میشد
    نه کوییک و ساینا…

    موافقم 53
    مخالفم 2
    1. 𝐀𝐥𝐢

      ۲۲ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (999 ديدگاه)

      متاسفانه اگه تو ایران هم بیاد عین فیات ۵۰۰ وارداتی دو سه تومن قیمتش میشه

      موافقم 13
      مخالفم 1
  2. Ben

    ۲۲ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (203 ديدگاه)

    با اون ۳/۵ میلیارد دلار میشد ۲۱۸ هزارتا از این وارد کرد.

    موافقم 38
    مخالفم 2
  3. cyrus-az

    ۲۲ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (77 ديدگاه)

    هرچی بیشتر این مطالب رو میخونم بیشتر تحقیر میشم. خرید همچین ماشینی توو اروپا و امریکا با ماهی 200، 300 یورو و دلار تا 5 سال بدون بهره شدنیه اینجا چی؟

    موافقم 26
    مخالفم 1
  4. H2

    ۲۲ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (382 ديدگاه)

    عجب خوش قیمته

    موافقم 12
    مخالفم 1
  5. H2

    ۲۲ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (382 ديدگاه)

    فکر نمی‌کنم مصرفش بیشتر از ۴ باشه

    موافقم 15
    مخالفم 1
  6. هوشنگ

    ۲۲ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (46 ديدگاه)

    ما خودمان دناپلاس ۱۴هزار دلاری داریم

    موافقم 6
    مخالفم 1
  7. 18:45

    ۲۲ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (475 ديدگاه)

    عسل باباست😍😍😘
    چه هاچ بک ناز و با کمالات و کاملی
    چه رینگای نازی هم داره…
    چه داشبورد نابی، اونم با این قیمت!!
    دَم نیسان گرم که تخصص عجیبی تو ساخت همه نوع وسیله نقلیه ای داره، از نوت و لیف گرفته، تا gtr و سافاری و پاترول و اسکای لاین! 👑😎😎

    موافقم 5
    مخالفم 0
  8. آرمان

    ۵ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (36 ديدگاه)

    این ماشین با طراحی جدید و کیفیت و ساخت کشور ژاپن(کشور بسیار گرون)با موتور برقی و بنزینی ۸۰۰میلیون! شاهین سایپا با طراحی ۲۰سال پیش و موتور ۸سوپاپ ۳۰ سال پیش با کیفیت آشغال و هزینه های تولید پایین در ایران،۶۸۰میلیون!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا