پورشه

پورشه از خودروی سفارشی 911 کررا GTS کابریولت آمریکا ادیشن رونمایی کرد

پورشه در سال ۱۹۵۲ نسخه سفارشی از محصول اسپرت ۳۵۶ با نام ۳۵۶ آمریکا را معرفی کرد. این خودرو به‌طور خاص برای بازار آمریکا تدارک دیده شده بود و حالا پس از گذشت ۷۰ سال از آن واقعه یک محصول دیگر از این برند به‌صورت ویژه برای بازار آمریکا تولید شده است. این خودرو که ادای احترامی به ۳۵۶ اصلی خواهد بود پورشه ۹۱۱ کررا GTS کابریولت آمریکا ادیشن ۲۰۲۳ نام دارد.

ژرمن‌ها برای این خودرو رنگ‌های قرمز، سفید و آبی را در نظر گرفته‌اند. قطعاً چنین ترکیب رنگ‌هایی برای یک پکیج سفارشی لازم خواهد بود. در بدنه شاهد رنگ آبی آژور ۳۵۶ هستیم که با رینگ‌های سفید رنگ دارای لبه قرمز همراه شده است. همچنین رنگ نقره‌ای نیز در این رینگ‌ها دیده می‌شوند. پورشه می‌گوید برای اولین بار از طرح‌های مختلفی برای یک رینگ استفاده می‌کند و گرافیک خاص آمریکا نیز روی کناره‌ها دیده می‌شوند. اگر بیشتر دقت کنید شاهد فریم تیره شیشه جلو بجای رنگ آبی بدنه خواهید بود. این برند اظهار می‌دارد این ویژگی نیز برای اولین بار در نسل فعلی ۹۱۱ دیده می‌شود.

با ورود به کابین شاهد همان طرح رنگی قرمز، سفید و آبی به همراه دوخت های متضاد خواهید بود. پورشه می‌گوید رنگ سفید خالص در محیطی تیره برای کابین خیلی خوشایند نخواهد بود هرچند این موضوع درباره کمربندهای ایمنی قرمز رنگ مصداق ندارد. حتی دسته‌دنده گیربکس ۷ سرعته دستی نیز از الگوی قرمز رنگ استفاده می‌کند. رکاب‌های داخلی این خودرو نوشته ۷۰ سال رودستر آمریکا را به نمایش می‌گذارند. جدای از این خودرو و ۳۵۶ یاد شده، پورشه در سال ۱۹۹۲ مدل سفارشی از ۹۶۴ را نیز برای بازار آمریکا تولید کرده بود.

این خودرو از نظر فنی تفاوتی با مدل استاندارد ۹۱۱ GTS ندارد هرچند این موضوع بدی نیست زیرا قدرت ۴۷۳ اسب بخاری به چرخ های عقب فرستاده می‌شود. خودروی موردبحث به‌صورت استاندارد از سیستم تعلیق اسپرت PASM سود می‌برد و اگزوز اسپرت و پکیج کرونو اسپرت نیز وجود دارند. تنها ۱۱۵ دستگاه از ۹۱۱ کررا GTS کابریولت آمریکا ادیشن ۲۰۲۳ تولید خواهد شد که ۱۰۰ دستگاه روانه کشور آمریکا و ۱۵ دستگاه نیز برای بازار کانادا در نظر گرفته خواهند شد. این خودرو قیمت ۱۸۶۳۷۰ دلاری شامل ۱۴۵۰ دلار هزینه تحویل دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. javadhy

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (331 ديدگاه)

    توی گروه ۹۱۱ ها اول turbo s بعدشم gt3 tourig البته تا وقتی که سلطان gt2rs از راه برسه

    موافقم 14
    مخالفم 2
    1. دکتر استاپ

      ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (257 ديدگاه)

      خوبی این تولید محدود ها اینه که مثل سرمایه گذاریه
      مثلا یکی از ۱۵ دستگاه توی کانادا رو داشته باشی چندسال کلی گرون میشه

      موافقم 9
      مخالفم 2
  2. زیزیگولو

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (4901 ديدگاه)

    اخبارو اطلاعاتو تصاویر متشر شده از کمپانی پورشه همیشه نشون میده که برند پورشه همچنان و همیشه بر خط مشی خودش یعنی اصلاح و بهسازی محصولاتش تاکید ویژه داره👌👌

    موافقم 10
    مخالفم 1
  3. Reza Waffen SS

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (5340 ديدگاه)

    زیباییش رو فقط محشره

    موافقم 5
    مخالفم 1
  4. meysam

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (3540 ديدگاه)

    چقدر خوشگله
    ترکیب اون رنگ آبی خاص و رینگهای سفید عالیه

    موافقم 10
    مخالفم 1
  5. Poria

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (106 ديدگاه)

    کاش مشکی بدنه رو هم اپشن میزاشت . تو آمریکا مشکی پسند ام داریم

    موافقم 0
    مخالفم 1
  6. Porsche 911

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1222 ديدگاه)

    مثل همیشه پیشتاز و زیبا

    موافقم 1
    مخالفم 0
  7. Ali da

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (15 ديدگاه)

    چقدر تو دل بروعه خیلی خوشم اومد از این ترکیب!

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا