پورشه

تصویر طراحی ظاهری پورشه کاین 2024 لو رفت!

نسخه به‌روز شده پورشه کاین ۲۰۲۴ در ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ معرفی می‌شود اما رسانه‌ها تصویر لو رفته از این خودرو را قبل از پرده‌برداری رسمی منتشر کرده‌اند.

این خودروساز آلمانی به برخی رسانه‌های اروپایی اجازه داده بود که از کابین شاسی‌بلند نونوار شده خود تصویربرداری کنند. این تور رسانه‌ای شامل رندرهای طراحی ظاهری کاین ۲۰۲۴ در نمایشگر خودرو نیز بوده است. با توجه به تصویر موردبحث می‌توانیم چراغ‌های جلوی جدید را ببینیم که سریعاً جلب‌توجه می‌کنند. چهار واحد نورپردازی متمایز در قالبی عضلانی‌تر نسبت به نسخه فعلی کاین قرار گرفته‌اند.

همچنین به نظر می‌رسد خیزهای روی کاپوت عمیق‌تر از قبل شده‌اند و دیگر خبری از لامپ‌های دیگر در بخش جلوی خودرو نیست. در بخش عقب چراغ‌هایی را می‌بینیم که از ضخامت بیشتری نسبت به قبل برخوردار هستند. البته به خاطر نوع تصویربرداری نمی‌توانیم تغییرات رخ داده در سپر عقب را تشخیص دهیم. شایان ذکر است برخی نسخه‌های کاین ۲۰۲۴ طراحی متفاوت‌تری نسبت به آنچه می‌بینیم خواهند داشت. پورشه معمولاً بسته به تریم سفارش داده شده اقدام به ایجاد تغییرات در نمای جلو، سپر عقب و خروجی اگزوز محصولات خود می‌کند.

اگرچه پورشه کاین ۲۰۲۴ تا ۲۹ فروردین ماه معرفی نخواهد شد اما برخی جزئیات آن منتشر شده‌اند. مدل پایه این شاسی‌بلند آلمانی از پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربو با ۳۴۹ اسب بخار قدرت استفاده خواهد کرد. مدل S هم‌اکنون بجای نیروگاه ۶ سیلندر ۲.۹ لیتری توئین توربو به پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو مجهز می‌شود و قدرت ۴۶۸ اسب بخار را تولید می‌کند. گشتاور این پیشرانه نیز به ۶۰۰ نیوتون متر می‌رسد. مدل E-Hybrid نیز قدرت و گشتاور ۴۶۳ اسب بخار و ۶۵۰ نیوتون متری دارد و ظرفیت باتری آن نیز ۲۵.۹ کیلووات ساعت اعلام شده است. در نهایت نیز شاهد تولید نسخه قوی‌تر توربو S E-Hybrid خواهیم بود.

پورشه دستی بر سر و روی کابین محصول به‌روز خود نیز خواهد کشید و در کابین کاین ۲۰۲۴ شاهد پشت آمپرهای دیجیتالی ۱۲.۶ اینچی و نمایشگر مرکزی ۱۲.۳ اینچی خواهیم بود. مشتریان می‌توانند آپشن نمایشگر ۱۰.۹ اینچی سمت سرنشین را نیز سفارش دهند. بخشی از داشبورد نیز به سمت راننده تمایل پیدا کرده و کنترل‌های سیستم تهویه مطبوع را با ظاهری شیشه‌ای در خود جای داده است. همچنین باید گفت کاین ۲۰۲۴ به‌صورت استاندارد با شارژر القایی عرضه می‌شود. بد نیست بدانید برخی نسخه‌های کاین به‌روز شده تا اواخر سال جاری میلادی عرضه نخواهند شد و همچنین جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری آن نیز اعلام نشده است. مدیر مالی پورشه در سال ۲۰۲۲ اظهار داشت افزایش قیمت قابل‌توجهی برای محصولات مدل ۲۰۲۴ این برند در اواسط سال ۲۰۲۳ اعمال خواهد شد و باید ببینیم آیا این موضوع شامل کاین نیز می‌شود یا خیر.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۴ دیدگاه‌ها

  1. A.Az

    ۱۳ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (142 ديدگاه)

    واااااااای، حالا چه اتفاقی می‌افتد؟
    یه طوری میگین ظاهرش لو رفته انگار مثلاً چی شده، حالا چه تغییری کرده ظاهرش مگه؟!
    بابا پورشه کلا یه طراح استخدام میکنه تا زمانی که طرف بمیره طراحی ماشیناش تغییر نمیکنه

    موافقم 27
    مخالفم 52
    1. tirdad

      ۱۴ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (13 ديدگاه)

      فیس لیفت بدون تغییر

      موافقم 0
      مخالفم 1
  2. Tesla

    ۱۳ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (654 ديدگاه)

    زبان طراحی محصولات آینده پورشه اینطوری خواهد بود ، چراغ های جلو و پشت شبیه تایکان میشه و کابین هم مجهز به ۳ یا ۴ نمایشگر لمسی میشه ( مثل تایکان ) ، طبیعی هم هست به هر حال پورشه قصد داره از سال ۲۰۳۰ به بعد فقط خودرو الکتریکی تولید کنه ، اواخر امسال ماکان برقی رونمایی میشه ، سال ۲۰۲۴ فیس لیفت تایکان و نسخه برقی پانامرا و باکستر رونمایی میشه ، سال ۲۰۲۵ نوبت به هایپرکار جانشین ۹۱۸ میرسه و ۲۰۲۶ هم که کاین برقی میاد و در نهایت تا قبل از ۲۰۳۰ هم ۹۱۱ الکتریکی رونمایی میشه

    موافقم 22
    مخالفم 2
    1. Hamilton1970

      ۱۳ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (528 ديدگاه)

      با تحقیقاتی که پورشه روی سوختهای مصنوعی داشته و مقاومتی که مقابل قوانین آلایندگی و برقی‌سازی‌های اروپا داشته به گمونم صرفا بخشی از محصولاتش برقی بشه و هنوز درون‌سوز هارو نگه داره مخصوصا ۹۱۱ رو

      موافقم 3
      مخالفم 3
  3. Bmwgg6

    ۱۳ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (112 ديدگاه)

    آخ جون پورش ❤️❤️🤩

    موافقم 12
    مخالفم 11
    1. R

      ۱۳ فروردین ۱۴۰۲
      سوابق: (1024 ديدگاه)

      ه

      موافقم 14
      مخالفم 1
  4. Aref

    ۱۳ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (249 ديدگاه)

    پورشه کلا تغییر نمیکنه. البته بازم بهتر بعضی برند های مثل هیوندای هستش که هر سال کل جلو پنجره ماشین رو تغییر میده و اصالت و اون امضا یه برند معتبر رو نداره

    موافقم 29
    مخالفم 8
  5. datsun

    ۱۳ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (3477 ديدگاه)

    پورش دیگه لو رفتن داره

    موافقم 24
    مخالفم 4
  6. داود

    ۱۳ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (201 ديدگاه)

    بهتر شد واقعا از اون طرح قدیمی چراغهای مزخرف جلو دست برداشتن

    موافقم 1
    مخالفم 2
  7. اسماعیل قصاب

    ۱۳ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (70 ديدگاه)

    ای وای لو رفته ، الان سایپا از رو طرح این بیست مدل پورشه میزنه ، بچه ها پورشه تونو بفروشین که پورشه ارزون میشه ، تیراژ ۸۰۰ هزار تا

    موافقم 8
    مخالفم 1
  8. Yasin

    ۱۳ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (243 ديدگاه)

    در ظاهر تغییر چندانی نکرده

    موافقم 14
    مخالفم 1
  9. Camaro ZL1 427

    ۱۳ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (132 ديدگاه)

    پورشه کلا طراحی هاش باهم زیاد فرق نداره
    ولی طراحی هاش قشنگه

    موافقم 4
    مخالفم 1
  10. محمد

    ۱۳ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (344 ديدگاه)

    خوشبحالشون که از اینا دارن . من هم در ارزوی یک توسان 2017 یا کولیوس 2017 هستم … اینه عدالت خدا

    موافقم 4
    مخالفم 0
  11. ❤ ب ت bugatti

    ۱۴ فروردین ۱۴۰۲
    سوابق: (179 ديدگاه)

    راستش از اینجور ماشینای پورشه خوشم نمیاد یجور آن
    ما

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا