ایران خودروپژو

انواع پژو ۲۰۶ صندوقدار

پژو ۲۰۶ صندوق دار پنجمین و آخرین نوع از ۲۰۶های تولیدی است. این خودرو در میان مدل های دیگر خانواده خود شامل ۲۰۶ هاچ بک ۳ در و ۵ در، کوپه روباز و استیشن به دلیل برخورداری از صندوق عقب بیشتر مورد توجه خانواده های ایرانی قرار گرفته است.

206 sd

پژو ۲۰۶ صندوقدار یا SD که طراحی آن توسط مهندسان ایرانی صورت گرفته برای اولین بار در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۰۵ در غرفه پژو در معرض دید قرار گرفت. در حال حاضر ۲۹ تیپ متنوع از ۲۰۶ هاچ بک و صندوقدار در ایران خودرو تولید می شود که ۱۵ تیپ آن به بازار داخل و ۱۴ تیپ دیگر به بازارهای صادراتی اختصاص پیدا کرده است. در اینجا  سه تیپ V1 ، V8، V9 و V20 را با یکدیگر مقایسه می کنیم. هرچند که عرضه V20 در ایران کمتر است و این تیپ بیشتر برای بازارهای صادراتی در نظر گرفته شده است. حجم موتور سه تیپ V1 ، V8 و V9، ا۱۶۰۰سی سی است در حالی که V20، ا۱۵۰۰سی سی می باشد. سه تیپ اول مذکور ۱۶ سوپاپه است؛ اما V20 ،ا۸ سوپاپ دارد. حداکثر سرعت ۴ تیپ یاد شده نیز تا حدودی با یکدیگر متفاوت است؛ چراکه با V1 و V8 تا ۱۹۳ کیلومتر در ساعت می توانید گاز دهید در حالی که با V9 تا ۱۸۹ و با V20 تا ۱۷۰ کیلومتر در ساعت می توانید رانندگی پرسرعت را تجربه کنید؛ اما پژو ۲۰۶ SD کلا در هر تیپی، خودرویی کم مصرف محسوب می شود؛ به همین دلیل نیز این خودرو پس از سهمیه بندی بنزین خیلی مورد توجه قرار گرفت. میانگین مصرف ترکیبی V6 و V8، ا ۶.۶ لیتر، V9 ، ا۷.۳ لیتر و V20 نیز ۶.۴ لیتر می باشد. از بین تیپ های ذکر شده تنها V9 اتوماتیک و بقیه دستی هستند. هر سه خودرو نیز در کلاس C قرار دارند و تنها دو تیپ V8 و V9 ترمز ضدقفل (ABS) و ایربگ دارند. در حال حاضر قیمت خودروهای مذکور در بازار به این ترتیب می باشد. V1 با قیمت ۱۵میلیون و ۱۰۰هزار تومان،V8،ا۱۷میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، V9 با قیمت ۱۹میلیون و ۵۰۰ و همچنین V20 با قیمت ۱۳میلیون و۹۰۰هزار تومان در بازار عرضه می شود.

206 صندوقدار

206 صندوقدار

مشخصات V1 V8 V9 V20
ابعاد طول ۴۱۸۸ mm
عرض mm1655
ارتفاع ۱۴۵۶ mm
فاصله بین دو محور ۲۴۴۳ mm
بدنه نوع رنگ متالیک
کلاس خودرو C
مشخصات V1 V8 V9 V20
تزئینات قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی راننده دارد
نوع جلو داشبورد تولید بروش تزریق پلاتیک – جنس: PP
پشت سری صندلی عقب ندارد دارد ندارد
نوع سپر جلو پوسته پلیمری- همرنگ بدنه
نوع سپر عقب پوسته پلیمری- همرنگ بدنه
رینگ اسپرت
یخچال
موبایل هندزفری
کروز کنترل
تجهیزات کولر دارد
لامپ سقفی جلو دارد
شیشه برقی جلو دارد
شیشه برقی عقب دارد
آینه های جانبی برقی دارد
دماسنج روی داشبورد دارد
مبدل کاتالیتیک اگزوز دارد
نوع برف پاک کن دو تیغه ای – سه سرعته
شیشه گرم کن عقب دارد
آنتن برقی
سیستم تهویه دارد
سنسور اکسیژن دارد
سیستم تهویه قابل تنظیم دارد دارد
سیستم تهویه اتوماتیک دارد
چراغ روشنایی (داخل داشبورد)
سیستم صوتی و تصویری رادیو پخش کاست
رادیو پخش سی دی دارد
نشان دهنده ها مسافت سنج دیجیتال دارد

مشخصات فنی:

مشخصات فنی V1 V8 V9 V20
موتور نوع موتور N6A- TU5 K6D-TU3
حجم موتور ۱۵۸۷ سی سی ۱۳۶۰ سی سی
تعداد سیلندر ۴
نسبت تراکم ۱۰.۵ ۹.۶
حداکثر قدرت ۱۱۰ اسب بخار در ۵۸۰۰ دور در دقیقه ۷۵ اسب بخار در ۵۳۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه ۱۱۸ نیوتن متر در ۳۴۰۰ دور در دقیقه
سیستم سوخت رسانی انژکتور الکترونیکی با پاشش چنذ نقطه ای
نوع سوخت بنزین
تعداد سوپاپ ۱۶ ۸
سیستم احتراق جرقه زنی الکترونیکی
استاندارد حد آلایندگی یورو ۴ یورو ۳
عملکرد حداکثر سرعت ۱۹۳ کیلومتر در ساعت ۱۸۹ کیلومتر در ساعت ۱۷۰کیلومتر در ساعت
شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۱۱.۴ ثانیه ۱۲.۶ ثانیه ۱۴.۱  ثانیه
مصرف سوخت مصرف سوخت در بزرگراه ۵.۴ لیتر در صد کیلومتر ۵.۸ لیتر در صد کیلومتر ۵ لیتر در صد کیلومتر
مصرف سوخت در شهر ۸.۸ لیتر در صد کیلومتر ۸.۸ لیتر در صد کیلومتر ۱۰.۱ لیتر در صد کیلومتر ۸.۹ لیتر در صد کیلومتر
میانگین مصرف سوخت ۶.۶ لیتر در صد کیلومتر ۶.۶ لیتر در صد کیلومتر ۷.۳ لیتر در صد کیلومتر ۶.۴ لیتر در صد کیلومتر
انتقال قدرت گیربکس (جعبه دنده ) ۵ دنده دستی ۴ دنده اتوماتیک ۵ دنده دستی
نوع کلاچ تک صفحه ای خشک تک صفحه ای خشک هیدرولیکی و الکترونیکی تک صفحه ای خشک
چرخ های محرک دیفرانسیل جلو
حجم و ظرفیت ظرفیت باک بنزین ۵۰ لیتر
ظرفیت صندوق عقب ۴۰۰ لیتر
روغن موتور (با فیلتر ) ۳.۲ لیتر
حجم روغن موتور بدون احتساب فیلتر ۳ لیتر
حجم روغن گیربکس و دیفرانسیل ۲ لیتر
ظرفیت سیستم خنک کننده ۶ لیتر
حجم روغن هیدرولیک فرمان ۱ لیتر
فرمان نوع فرمان پینیون و دنده شانه ای هیدرولیک
میزان گردش قفل به قفل فرمان ۳.۸ دور
ترمزها نوع ترمز هیدرولیکی بوستر دار دو مداره
نوع ترمزهای جلو دیسکی تهویه شونده دیسکی
نوع ترمزهای عقب دیسکی کاسه ای
ترمز ضد قفل برای تمام چرخ ها با توزیع کننده الکترونیکی نیرو
تجهیزات برقی و الکترونیکی نوع وتوان باتری ۶خانه ای (اسید سرب) – ۵۰آمپر ساعت
نوع دینام ۸۰آمپر – کلاس ۸ کلاس ۷
استارت ۱.۱ کیلووات – کلاس ۳ کلاس ۲
واحد کنترل الکترونیکی موتور بوش
اوزان وزن ۱۰۸۶ کیلوگرم ۱۱۰۴ کیلوگرم ۱۱۳۸ کیلوگرم ۱۰۵۰ کیلوگرم
حداکثر وزن قابل یدک کشی ۱۵۶۷ کیلوگرم ۱۶۱۴ کیلوگرم ۱۵۶۷ کیلوگرم
حداکثروزن مجاز با سرنشین ۱۵۶۷ کیلوگرم ۱۶۱۴ کیلوگرم ۱۵۶۷ کیلوگرم
حداکثر بار روی محور عقب ۷۸۰ کیلوگرم
حداکثر بار روی محور جلو ۸۵۵ کیلوگرم

ایمنی:

مشخصات V1 V8 V9 V20
قفل مرکزی با کنترل از راه دور دارد
جعبه کمک های اولیه
سیستم هشدار دهنده
نوع کمربندهای ایمنی جلو سه نقطه ای با پیش کشنده
نوع کمربندهای ایمنی عقب سه نقطه ای
نوع گیرنده و فرستنده قفل مرکزی رادیویی
کیسه هوای ایمنی جلو دارد
سیستم اعلام خطر دنده عقب
سیستم ایمنی دزدگیر
سیستم قطع خودکار سوخت در مواقع اضطراری دارد
سیستم کنترل انتشار بخار بنزین دارد
سنسور نور و باران
تور نگهدارنده اشیاء (داخل صندوق عقب) دارد
چراغ مه شکن جلو و عقب دارد

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – سایت ایران خودرو

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۵۳۰ دیدگاه‌ها

  1. اریا

    ۱۵ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دااش من عزیزم ال۹۰ یه چیز دیگست . من با دوستم که ۲۰۶وی۸داره از سرعت تا قدرت وترمز وراحتی وغیره رامقایسه کردیم فقط ۲۰۶داشبوردش قشنگ تره مدت ۴سال هنوز نرفتم یه پیچشوسفت کنم

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. رونالدو

      ۴ آذر ۱۳۹۱
      سوابق: (1 ديدگاه)

      ۱- صفر تا صد ال۹۰ کمتر از ۲۰۶ sd هست
      ۲- ال ۹۰ بدنه ی محکمی داره
      ۳- ال ۹۰ دارای طراحی فرانسوی که روش خیلی ازمایش کردن ولی ۲۰۶ چی ؟؟؟؟؟
      ۴- دور موتور ال۹۰ روی ۷ هست بدون قرمزی یا محدوده ای که این نشان دهندهی قدرت موتور هست ولی برای ۲۰۶ روی ۶.۵ هست با محدودیت

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. مهرداد

        ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
        سوابق: (31 ديدگاه)

        معلومه شما چیزی از ماشین نمیدونید…اون دور موتوری که رو ماشین زده شده فکر کردی واقعیه؟ مثلا دور موتور پراید که از ۶ قرمز میشه فکر کردی حداکثر گشتاورش ۶ هست؟ واقعا خندم گرفت…

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
    2. مهرداد

      ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
      سوابق: (31 ديدگاه)

      عزیز یه چیزی گفتی که هیچکی باورش نمیشه… من خودم ۲۰۶ v8 دارم و میدونم چه جور ماشینیه…۲۰۶ v8 یه سرو گردن از L90 بالاتره..در حد رقابت با ۲۰۶ نیست ال ۹۰

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. تونی

        ۲۲ بهمن ۱۳۹۱
        سوابق: (6 ديدگاه)

        سلام برای کسی که پلنگ رو با یه جوجه اردک که برای روستایی های رومانی طراحی شده تا مردمش با خر و گاو نرن با ال ۹۰ برم مقایسه میکنه متاستفم…و هزار تا دلیل میارم که ال ۹۰ خیلی ضعیفتر از ۲۰۶ هست

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
      2. حسين

        ۷ اسفند ۱۳۹۱
        سوابق: (8 ديدگاه)

        تونی چرا کم اوردی حقیقت تلخه
        ال۹۰ راست میگی تو رومانی سوار میشن
        ولی ۲۰۶ اس دی رو تو ترکیه هم راه نمیدن

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  2. gt67

    ۱۶ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (7 ديدگاه)

    کلا ماشین ها زیر ۳۵ ۳۰ میلیون تولید ایران با تخم مرغ شانسی فرقی ندارن. یکی خیلی خوب. یکی دیگه آشغال به تمام معنا.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. سامان

      ۱۸ مهر ۱۳۹۱
      سوابق: (2 ديدگاه)

      ال۹۰ درسطح خودش یه چیز دیگست نه در سطح ۲۰۶ ۲۶ملیونی

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  3. hamed

    ۱۶ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان عزیز من تجربه ۲۰۶ v8 و ال۹۰ رو دارم هر دوشون تو رنج خودشون بهترین ها هستن نسبت به بقیه همه رده های خودشون و یه سری مزایا و معایب نسبت به هم دارن و لی با اختلاف ناچیز نهایتاًال۹۰ رو برای زیر پام انتخاب کردم و تمامی دوستان و اقوام و همکارانی هم که ال۹۰ داشتن از خریدشون راضی بودن ماشین رو تا حالا عوض نکردن(شاید ۹۹ درصدشون) بازم میگم از ۲۰۶ هم راضی بودم ولی من بنا به انتظاراتی که از یه ماشین خوب برای خودم داشتم ال۹۰ رو ترجیح دادم

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  4. علی

    ۲۰ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ال نود بسیار ظاهر زشتی داره .در اروپا به اردک معروف شده

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. حسين

      ۷ اسفند ۱۳۹۱
      سوابق: (8 ديدگاه)

      ولی از اس دی قشنگتره

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  5. احمد

    ۸ آبان ۱۳۹۱
    سوابق: (40 ديدگاه)

    رانا رو هم یاد تون رفته جزو ۲۰۶ های SD محسوب کنید

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  6. سیمین

    ۱۷ آبان ۱۳۹۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    تمام دعواها بین بد و بدتره. صددر صد اگر خودروهای خارجی امکان رقابت با خودروهای داخلی رو داشتند هیچ کس این ماشینا رو نگاه هم نمی کرد چه برسه به اینکه سرشون دعوا بگیره.خوش باشید

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  7. امیر

    ۲ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    قابل توجه اونایی که می گن ال ۹۰ بهتره-من ۲۰۶ اس دی دارم دوستم هم ال ۹۰ داره جند بار با هم پشت جراغ قرمز کورس گذاشتیم هر بار با اختلاف زیادس ۲۰۶ برنده شد.حتی راننده هار هم عوض کردیم .دوستم که ال ۹۰ داشت رفت اس دی خرید.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  8. امیر

    ۲ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    شتاب ۲۰۶ اس دی خیلی از ماشین های هم رده ی خودش زیاد تره.حتی از زانتیا و ویتارا .من با همشون کورس گذاشتم.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. مهرداد

      ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
      سوابق: (31 ديدگاه)

      کاملا موافقم…

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. تونی

      ۲۲ بهمن ۱۳۹۱
      سوابق: (6 ديدگاه)

      بله شتاب خوبی داره ولی زانتیا رو دیگه نگین قضیه اون جداست

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  9. امیر

    ۲ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    به نظر من تو ماشین های زیر۳۰ میلیون هیج کدوم نه کیفیت داخلی ۲۰۶ رو دارن نه بدنه نه متور نه زیبابی ۲۰۶ رو.هرکی اگه زیر ۳۰ میلیون بره ماشینی جز ۲۰۶ یا ۲۰۶ اس دی بخره اشتباه کرده پولشم انداخته تو چاه.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. حسين

      ۷ اسفند ۱۳۹۱
      سوابق: (8 ديدگاه)

      ولی ال۹۰ براحتی حریفش میشه

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  10. Nima

    ۱۰ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    اصلا دعوا نمی خواد!۲۰۶ از همه بهتره!حتی از ماشین های خارجی!۲۰۶ به سلطان فرانسه معروفه!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  11. مهرشاد

    ۱۶ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خوب بید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  12. arman

    ۲۱ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من خودم ۲۰۶ وی ۸ دارم از هرجی ماشین داخلی بهتره.ایمنی عالی مصرف سوخت پایین درکل خیلی عالیه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  13. علی 55

    ۷ بهمن ۱۳۹۱
    سوابق: (543 ديدگاه)

    ال ۹۰ رو باید با پراید و ۱۴۱ و ۱۳۱ و ریو مقایسه کنید نه با ۲۰۶ . ال۹۰ را هر وقت خوب نیگا کنی بعدش باید یه دونه قرص اعصاب بخوری. از ال۹۰ ماشین زشتر فقط خودشه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. حسين

      ۷ اسفند ۱۳۹۱
      سوابق: (8 ديدگاه)

      من خودم قیافه ال۹۰ رو به قیافه دفرمه اس دی ترجیح میدم و مطمئنم شما تا به حال ال۹۰ نروندی که اینطوری قضاوت میکنی
      ال۹۰ درسته قیافه جذابی نداره و لی از ال۹۰ زشتر ۲۰۶ اس دیه شک نکن

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  14. محبوبه

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    به قولا مرگ دست خداست پراید فقط یک وسیله است.ال۹۰ هرچی باشه بهتر از پرایدیه که شده ۱۷ ملیون.متاسفانه قیمت ماشینهای ایمن تو ایران سرسام اوره.واقعا چرا ماشین باید به جای اینکه وسیله حمل ونقل باشه فقط یه وسیله واسه آخرت بشه؟ اینجوریه که اگه ملت تیبا وپراید بخرن هم بهش مینازن.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  15. ابوذر

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    اگه با ظاهر ال ۹۰ مشکل دارین خوب سراغ مگان برین.هم ظاهرش عالیه هم کیفیت خیلی خوبی داره البته ۲۰۶ شتاب بالایی داره موتورش خوبه وزیباست که ایناروهم نمیشه نادیده گرفت

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  16. جواد

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ۲۰۶ از ارتفاع کمی برخورداراست ودر بعضی جاها از جمله جاده خاکی با سطح جاده برخورد می کند.همچنین فاصله بین صندلی های عقب و جلو کم است و سر نشین عقب اصلا” راحت نیست. باوجود این ۲۰۶ کم مصرف و از نظر بعضی ها زیباتر است.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  17. الهام

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    از بچه ها کسی میتونه بگه که واسه ثبت نام ویژه ی دهه فجر ۹۱ قیمت این ۲۰۶ صندوق دار تیپ ۲ چند پیش بینی شده ؟؟؟؟

    ممنون میشم واقعا

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  18. کیوان

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۱
    سوابق: (4 ديدگاه)

    اس دی یه دونه باشه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  19. میلاد

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۱
    سوابق: (33 ديدگاه)

    باباچی دارین میگین ماشین فقط پراید مدل بندی داره درحد تیم ملی!!!!!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  20. امید

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من از خدا میخوام بهم برسونه تا نظرمو بگم اما حیف که ندارم

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  21. mohammad

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
    سوابق: (126 ديدگاه)

    ملت عزیز که شماها اینجا نظر گذاشتید بلاخره با این همه جوانب که در نظر گرفته اید از بین ۲۰۶ یا ال ۹۰ کدمشون بهتره!؟ چون من میخوام یکیشو بخرم ! الان در دهه فجر نزدیک هستیم ایران خودرو ۲۰۶ اس دی مدل وی۹ برای ثبت نام داره یانه؟؟ ممنون میشم بگید؟؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. حسين

      ۷ اسفند ۱۳۹۱
      سوابق: (8 ديدگاه)

      شک نکن ال۹۰

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  22. rahim

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اول سلام و دوم چه ماشین با این گرونی ماشین نمیشه حرف پراید رو به زبون اورد راستی اگه خبری از ثبت نام خودرو ۴۰۵ و پرشا واسه دهه فجر دارین بهم خبر بدین ممنون میشم مر۳۰لر

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  23. مجتبی

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۱
    سوابق: (5 ديدگاه)

    آقا محمد جفتشون ماشین های خوبین من خودم اس دی وی هشت دارم که کاملا ازش راضیمیم یه کروز کنترل و یه پخش تصویری فابریک ۲۰۶ انداختم روش در حد المپیک شده ولی برای خانواده کم جمعیت اگر تعداتون زیاده ال ۹۰ بگیرید
    نکته دیگه اینکه اگر تو شهر پرترافیک هستید V9 را هیچ رقمه از دست ندید که گیریبکس فوق العاده هوشمند و استپ ترونیکش تو ترافیک نمیذاره خسته بشید.
    یا حق

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  24. منصور

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ۲۰۶ وی ۸ سلطانه خدایی . آخر ماشینه.شتاب آلی. مصرف آلی . امکانات آلی.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  25. علی

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من هر دو ماشین داشتم
    الان ۲۰۶ دارم ۴ سال ال۹۰ داشتم ال۹۰ خیلی خسته کننده هست و سفت و حتی فرمونش بالا پایین نمیشه و تو مسافرت خیلی آدمو کوفته میکنه
    ۲۰۶ راحتره ولی ال۹۰ خیلی خرکاره و موتور خوبی دارخ ولی زشت
    به نظر من اگه موتور ال۹۰ روی ۲۰۶ بود خیلی ماشین خوبی میشد

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  26. اس دی سوار

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به عرض دوستان برسانم که شش سال است ۲۰۶اس دارم وبسیار راضی هستم نمودار شتاب این خودرو خطی است یعنی در هر سرعتی پا را روی پدال فشار دهید ماشین از جا کنده میشود که در ماشینهای این مدلی کمتر به چشم می خورد استهلاک آن نیز کم است ودر سال ۲۰۰۰ ماشین روز اروپا بوده است به دلیل آنکه در مدلهای جدید تعدادی از قطعات موتور با کیفیت پایین تری نصب می شود احتمالا مثل مدلهای فرانسوی نیست .در تست ایمنی از ماشینهای هم رده خود بسیار بهتر است .زیبایی آن هم گفتنی است .

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  27. دکتر آهنگر

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    من بیش از ۳ ساله که v1 سفارشی با طرح چراغ عقب جدید و رینگ کارخونه ای دارم. نظر دوستان درخصوص شتاب و زیبایی و کلاس رو قبول دارم. ضمنا من پخش تصویری فابریک هم روش گذاشتم و خیلی باهاش حال میکنم.چند بار پیش اومده که بخوام برم سراغ یه ماشین بالاتر ولی میبینم خداییش ماشینم همه چی داره. ولی اگه بخوام نقاط ضعف این ماشینو بگم یکیش فضای کم برای سرنشینان عقبه و دیگری کمی نرم و نازک بودنش به نسبت تندر۹۰ . ضمنا بهتر بود سازندگان بجای داشبورد پلاستیکی سفت از چرم نرم استفاده میکردن که باعث میشه سروصدای داشبورد و خشکی اون از بین بره. در کل ۲۰۶sd ماشین مورد علاقه منه و اون رو به همه توصیه میکنم.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  28. مسعود

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من یه اس دی وی۱ کارکرده گرفتم.واقعاعالیه. شتاب وهندلینگش حرف نداره.تو سربالایی اصلا کم نمیاره همه ی ماشینارو جامیذاره.لذت رانندگیش هم مثل ماشینای ۱۰۰ میلیونیه. به هیچ وجه قابل مقایسه با ۴۰۵و سمند و ال ۹۰ نیست.در مقایسه با سمند و۴۰۵ بی دلیل این همه قیمتش بالا نرفته. حتما یه مزیت هایی نسبت به بقیه داره.توصیه میکنم فقط اس دی بگیرید.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  29. سعيد

    ۲ اسفند ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    یه لحظه فکر کردم ۲۰۶ کنار بهشت زهرا پارک کرده

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  30. حامد

    ۴ اسفند ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ۲۰۶ مدل v10 دارم
    حرف نداره
    در ضمن ال ۹۰ تو پیچها اگر سریع دور بزنی چپ میکنه اما ۲۰۶ به هیچ وجه
    در ضمن سیستم تعلیق عالی داره

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا