مرسدس-ای‌ام‌جی GT در دستان تیونر ب‌ام‌و

تیونر آلمانی جی پاور که به تیونینگ خودروهای ب‌ام‌و معروف است این بار دست روی خودرویی از رقیب این شرکت گذاشته است. از مدل‌های تیون شده‌ی اخیر این شرکت می‌توان به M4 GTS با قدرت 615 اسب بخار و X5 M با قدرت 750 اسب بخار اشاره کرد.

g-power-mercedes-amg-gt
جی پاور مدل معروف ای‌ام‌جی GT را زیباتر کرده است. پیشرانه‌ی 8 سیلندر 4 لیتری کارخانه به لطف مدول بای ترونیک جدید قدرت 610 اسبی دارد که نسبت به خروجی استاندارد 462 اسب بخاری افزایش مناسبی را نشان می‌دهد. شتاب صفر تا 100 کیلومتر این خودرو تنها در 3.6 ثانیه ثبت می‌شود.

g-power-mercedes-amg-gt02

g-power-mercedes-amg-gt03

g-power-mercedes-amg-gt04
زیر کاپوت خودرو جادوی جی پاور بیشترین تأثیر خود را گذاشته است. البته خودرو اصلاحات ظاهری هم داشته که این امر باعث برجسته‌تر شدن خودرو شده است. در نمای جلو شاهد تغییرات نسبی و همچنین به‌کارگیری رینگ‌های آلیاژی هوریکان RR هستیم که با وزن کم خود باعث افزایش دینامیک شاسی می‌شوند.

g-power-mercedes-amg-gt05

g-power-mercedes-amg-gt07
رینگ‌های 20 و 21 اینچی (به ترتیب در جلو و عقب) به همراه لاستیک‌های 275/30R20 و 305/25R21 به تنهایی بهای 7988 دلاری دارند. مدول بای ترونیک جدید نیز بهای 2679 دلاری دارد. در مجموع برای این مجموعه‌ی پیشنهادی توسط جی پاور باید بهای 10452 دلاری پرداخت. جی پاور همچنین این پکیج را برای S63 AMG سدان در نظر گرفته که قدرت خودرو را به 700 اسب بخار رسانده و سقف سرعت خودرو به 321 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

g-power-mercedes-amg-gt06

درباره نویسنده

تصویر پروفایل شاهین احمدزاده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

13 دیدگاه

  1. الف.ی
    سوابق: (304 دیدگاه) ,

    خوبه خبر خوبیه.اگه روزی برسه که بنز و بی ام و با متحد بشن و کاستی های همدیگر رو پوشش بدن و همینطور آ.ام.گ و جی پاور ،دیگه هیچ شکی نمیمونه که محصولاتشون بهترین تو بازار خواهد شد.

    پاسخ
    1. Efk
      سوابق: (114 دیدگاه) ,

      رقابتشونه که باعث پیشرفته

      پاسخ
      1. madjid
        سوابق: (8291 دیدگاه) ,

        با efk موافقم 100 درصد.

        پاسخ
        1. الف.ی
          سوابق: (304 دیدگاه) ,

          شاید،اما شما ترجیح میدید هر کدوم جدا پیشرفت کنن یا هردو نیروهاشون رو روهم بزارن و با هم ترقی کنن؟همکاری چیزیه که همیشه سود داره.مثل استون و ردبول

    2. peyman
      سوابق: (385 دیدگاه) ,

      دیوونه رینگ و لاستیکاش هستم

      پاسخ
  2. Saied
    سوابق: (1089 دیدگاه) ,

    به ماشین هایه تیون اصلا اعتقاد ندارم. فکر کنم اصطحلاک خیلی زیاد بشه

    پاسخ
    1. madjid
      سوابق: (8291 دیدگاه) ,

      .
      دوست عزیز اگر ناراحت نمیشی … شما استهلاک و اصطکاک رو با هم مخلوط کردی و ازش کلمه ای درست کردی به اسم اصطحلاک !!

      پاسخ
  3. شایان
    سوابق: (67 دیدگاه) ,

    اصن ادم نگاه که میکنه ضربان قلبش میره رو ۱۰۰۰

    پاسخ
  4. رامتین
    سوابق: (906 دیدگاه) ,

    والا 206 یا رنو که ملت دارند در دنیا قیمت جهانیش حدود 7-8 هزار دلاره. حال آنکه تایر این خودرو به تنهایی با ماشینمون هم قیمته. ضمن اینکه یجا خوندم وقتی بوگاتی بخواد سرعت بالای 430 را طی کنه اون تایر بعد از این سرعت باید تعویض شه و ضمنا قیمتش حدود 15000دلاره. یعنی لاستیک بوگاتی هم قیمت یه هیوندا النتراست. ببین موتور و بقیش چی هست. واقعا تکنولوژی این ماشینها در برابر ماشینهای به ظاهر لوکس موجود در ایران، مثه مقایسه تیم قوتبال آرژانتین در برابر تیم زیر 10سال روستای … در شهر … بنگلادشه:)

    پاسخ
    1. 👍ReventОn
      سوابق: (199 دیدگاه) ,

      نه عزیزم 23 هزار دلاره،

      پاسخ
      1. 👍ReventОn
        سوابق: (199 دیدگاه) ,

        تازه برا ویرون،برا شیرون که میشلن اختصاصی تولید کرده حتما بخاطر انحصارشم که شده خیلی بیشتره

        پاسخ
  5. GOD BLESS AMERICA
    سوابق: (714 دیدگاه) ,

    خدایا یه فرغون ساخت آلمان که روش خورده باشه AMG و تمام اون اون محدودیت های مسخره رو هم داشته باشه برای من و امثال من آرزوی محاله، چرا؟

    خدایا چی میشد تو هم از سیاست بنز «یا بهترین یا هیچ» تبعیت میکردی؟
    اون وقت 7.3 میلیارد نفر را که 7.2 میلیارد نفرشون اضافیه و یا بی هدف بردگی دیگران رو میکنه، رو خلق نمی کردی.
    از این منظر بیشتر سیاستت شبیه سایپاست و مخلوقاتت به سان پراید.
    اینا رو هم برای لایک ها یا دیسلایک هاتون ننوشتم، فقط نظر خودمه.

    پاسخ
    1. AK_007
      سوابق: (319 دیدگاه) ,

      همه مث پراید خلق میشن!
      فقط بعضیا هستن ک با تلاششون ب بنز میرسن!
      مثل اپرا وینفری استیوجابز و…

      پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.
x