رنو

رنو کوئید مقرون‌به‌صرفه‌ترین خودرو جهان

تولید خودرو ارزان‌قیمت که از کیفیت قابل قبولی بهره‌مند باشد، کار آسانی نیست و درواقع یک هنر است و رنو ازجمله خودروسازهایی هست که این هنر را به خوبی آموخته است. از زمانی که رنو از کوئید رونمایی کرد، مشخص بود که قرار است یکی از ارزان‌ترین اتومبیل‌های جدید موجود در سراسر جهان، باشد و احتمال می‌رفت قیمت آن از ۴۷۰۰ دلار شروع شود.

Renault KWID
خُب، در حال حاضر رنو حتی فراتر از انتظار‌ها عمل کرده و کوئید را با شروع قیمت ۲۵۶۹۶۸ روپیه یعنی تنها ۳۸۸۵ دلار در هند رونمایی کرده که گران‌ترین مدل آن هم ۳۵۳۰۰۰ روپیه (۵۳۴۰ دلار) قیمت‌گذاری شده است. راز قیمت پایین آن در این واقعیت نهفته است که کوئید در کارخانه مشترک رنو-نیسان در Chennai هند که قلب خودروسازی و درواقع دیترویت هندوستان به شمار می رود و با نرخ بومی سازی ۹۸ درصد تولید شده است.

درواقع کوئید یک ماشین شهری هست که بر اساس پلتفرم CMF-A رنو نیسان ساخته‌شده و ابعاد آن شامل ۳۶۷۹ میلی‌متر طول، ۱۵۷۹ میلی‌متر عرض و ۱۴۷۸ میلی‌متر ارتفاع است و فاصله بین دو محور آن هم ۲۴۲۲ میلی‌متر هست. رنو کوئید از فاصله نسبتاً زیاد ۱۸۰ میلی‌متر از سطح زمین، بهره می‌برد و برای جاده‌هایی که از کیفیت پایینی دارند، بسیار مناسب است.

Renault KWID
Renault KWID
Renault KWID
Renault KWID
Renault KWID
Renault KWID
در زیر کاپوت کوئید، یک موتور بنزینی سه سیلندر ۰.۸ لیتری قرار گرفته که توان ۵۳ اسب بخار در دور ۵۶۷۸ و گشتاور ۷۲ نیوتن متر در دور ۴۳۸۶ تولید می‌کند و به یک گیربکس پنج دنده دستی متصل شده است. مصرف سوخت ترکیبی آن تنها ۴ لیتر در صد کیلومتر و ظرفیت مخزن سوخت آن هم ۲۸ لیتر می‌باشد.

Renault KWID
Renault KWID
رنو وعده داده که کوئید در آینده با یک موتور قوی‌تر ۱.۰ لیتری و گیربکس خودکار قابل سفارش خواهد بود.

باوجود قیمت پایین رنو امکانات رفاهی مناسبی برای آن در نظر گرفته که شامل: فرمان برقی، تهویه مطبوع، شیشه‌های برقی جلو، چراغ مه شکن، سیستم ورود بدون کلید و قفل مرکزی، سیستم ناوبری همراه با صفحه‌نمایش لمسی ۷ اینچی مجهز به بلوتوث، USB، AUX، و کیسه هوای راننده اختیاری می‌شود.

Renault KWID
رنو دریافت سفارش برای کوئید را از اواخر ماه مرداد شروع کرده است. در حال حاضر تولید و عرضه این خودرو برای یک میلیون دستگاه در سال برنامه‌ریزی شده است. رنو همچنین ایران را به عنوان یکی از بازارهای کوئید اعلام کرده اما اینکه این خودرو را در ایران تولید نماید یا به صورت وارداتی عرضه کند هنوز مشخص نیست. این موضوع به شرایط پیچیده داخل ایران و صنایع خودروسازی آن مربوط می شود زیرا عرضه چنین خودرویی، بازار و قیمتهای خودرو در ایران را متلاطم خواهد نمود و خودروهایی چون پراید را از دور خارج می نماید.

منبع: carscoops

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مهرداد فراهانی

مهندس صنایع و از علاقه‌مندان تکنولوژی و خودرو هستم، قبل از پیوستن به پدال در وب‌سایت های خبری دیگر در حوضه آی‌تی می‌نوشتم و وظیفه سردبیر و مدیریت وبسایتی در زمینه آی‌تی و خودرو را هم دارم. درحال حاضر مفتخر به نویسندگی در سایت پدال هستم.

مطالب مشابه

‫۷۷ دیدگاه‌ها

  1. بهنام

    ۹ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دقیقا اولین چیزی که باید حتما حتما در خودرو مورد توجه ویژه قرار بگیره قدرت موتوره
    حالا به هر قیمتی که بخوان بدن…
    البته از طراحی خیلی جالبش به هیچ وجه نمیشه چشم پوشی کرد، ماشین با این طراحی کشش بالای 100 اسب بخار را دارست، اگه نوع موتورش رو عوض کن حتی با مبلغ 1000 دلار بیشتر خیلی خیلی بصرفست. البته به قول دوستان اگه اقایون تولید کننده خودروی ایرانی که خداوند انشالا حفضشون کنه بذارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. اراکی

      ۳ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      ماشین درون شهری و کوچک می باشد…پس به فکر سدان یزرگ برون شهری نباشید. اینها دو مقوله متفاوتند. روی دوچرخه یا فرقون که نباید موتور بنزینی نصب کرد. البته امکان پذیر می باشد اما….

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. سعی

      ۱۳ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      اگر قطب سوم خودروسازی که همون سازمان گسترش ونوسازی صنایع ایران بنام شرکت ایدرو هست وبارنو مشترک شده بیاد وبتونه با سرمایه خود رنو سایت ایجاد کنه میشه گفت تحول شگرفی خواهدبود.
      به نفع سایپا هم هست که بتونه ظرفیت خط پرایدرو با این خودروپر کنه. چون تیراژش اونقدربالا خواهد بود که صادرات کشورهای همسایه رانیز میطلبد ورنو با فرصت کوتاه قادر به ساخت خطوط تولیدنخواهد بود و احتمالا بخش زیادی از مونتاژو تولید قطعه به سایپا واگذار خواهد شد.
      خودروی 5 هزاردلاری واقعا برای صادرات به عراق و.کشورهای همسایه عالیه وسایپا نباید فرصت رااز دست بدهد
      این خودرو برای قشر ضعیف و توده مردم باقدرت خرید پراید طراحی شده ونباید انتظار خودروهای لوکس رو داشت

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. امید

    ۱۶ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با عرض سلام به تمام کسائیکه نظر دادن
    دوستان کمی فکر کنید
    1-بهترین طراحهای خودرو جهان از رنو تا بنز و لومبرگینی ایرانی هستن
    2-این ماشین فقط کمی ظاهر خوبی داره اما داخلش افتضاحه
    3- از سیستم های ساده داخلش هم که نگو
    موندم این ایران خودرو و سایپا رو کی اداره میکنه که حتی حاضر به جابجا شدن از روی صندلیشون نیستند با این همه تکنسین هوا وفضا با این همه استاد دانشگاه با این همه مخترع جشنواره خوارزمی با این همه دانش عرضه ساختن یک ماشین ایرانی رو ندارن
    ایا ماشین درست کردن انقدر سخته خدا قوتتون بده که رو میز مدیریتهاتون لم دادین
    ماه به ماه حقوق انچنانی و حق کارشناسی انچنانی میگیرید خدا قوت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. محسن

    ۲۰ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام.دوستان توجه داشته باشید شرکت‌هایی که از اساتید ایرانی بجهت طراحی وساخت خودروهای پیشرفته وجدید استفاده میکنند هزینه های زیادی را متحمل میشوند تا به نتیجه مطلوب برسند گاها از سود سالانه خود بالغ بر نیمی از آن را خرج ارتقاء کیفی کار مینمایند، ولی خودروسازان ما چنین کارهایی نمیکنن،تا وقتی که خریداران خوب و بی ادعایی مثل ما دارند که میتوانند اتومبیلهایی بی کیفیت باطراحی 25 سال پیش را بهشان بفروشند نیازی به هزینه کردن بجهت ارتقاء ندارند

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سعید

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      درسته ولی شرکتهای خودرو ساز ما ، هم پوله زیادی دارن و هم خرج می کنن ، ولی نادرست خرج می کنن. مثلا اون زمانی که بدنه سمند رو طراحی کردن با هزینش میتونستن امتیاز دوتا پلتفرم کامل رو خریداری کنن! و توسعش بدن. مدیران این شرکتها یا مدیریت بلد نیستن و یا باید به عقلشون شک کرد. شایدهم موضوع چیزه دیگه ایه!؟
      پول هست، دانش هست، ظرفیتش هم هست، ولی چرا …

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. میلاد

        ۲۲ فروردین ۱۳۹۵
        سوابق: (1 ديدگاه)

        سمندو کی گفته ایرانیا طراحی کردن؟
        سمند طرح باطل شده ی بی ام دبلیو بود که ایرانخودرو آورده با تغییرات رو چراغ هاش اسمشو خودرو ملی گذاشته

        موافقم 1
        مخالفم 0
  4. حمید

    ۲۹ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    به نظر من اگه رنگ داخلش مشکی باشه قشنگتره و کیفیت پلاستیکش تو ذوق نمیزنه. بالاخره این یه ماشین فوق ارزونه و قراره جایگزین پراید بشه نه بنز. بعد ش هم این ماشین کوچیکه و فقط ۶۶۰ کیلو وزن داره و این قدرت موتور براش بد نیست ولی با موتور یه لیتری فکر کنم شتابش مثل ۲۰۶ تیپ پنج بشه البته با توجه به وزن کمش.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. حمید

    ۲۹ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    ۲۰۶ تیپ پنج هم با ۱۰۵۰ کیلو وزن حدود ۱۰۵اسب بخار قدرت داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. حمیدرضا

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    مقایسه پراید و این خودرو
    حجم موتور پراید 1323
    حجم موتور رنوکویید 799
    پراید 524 سی سی بیشتر
    قدرت موتورپراید 63 اسب بخار
    قدرت موتور رنوکویید 53 اسب بخار
    پراید 10 اسب بیشتر
    تا اینجا که پراید بهتره
    پراید طول بیشتری معادل با 256 میلیمتر داره
    پراید عرض بیشتری معادل با 26 میلیمتر داره
    پراید ارتفاع کمتر73 میلیمتر داره
    اما توی تصاویرباید دقت داشت که یه ماشین هم اندازه ی پراید هستش
    اما به نظر شبیه به سوزوکی گراند ویتارا میاد
    به اعتقاد بنده نمیتونه جایگزین خوبی برای پراید باشه
    مصرف سوخت این خودرو تقریبا نصف پرایدهستش اما دقت کنید که توی سربالایی این خودرو کم میاره
    ایربگ هم که یکی داره
    کلا این همه پول میدی نمی ارزه به نظر من البته…

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. کامران

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (83 ديدگاه)

      پراید 915 کیلوگرم وزن داره این ماشین 616 کیلوگرم ، چطوری تو سربالایی پراید بهتره ؟؟؟؟؟؟؟ تو کدوم سیاره ، 300 کیلوگر وزن بیشتر در برابر ده اسب بخار بازدهی بیشتری داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ قطعا نسبت به پراید موتوروش بازدهی خیلی بهتری داره و مدرن تره و از نظر ایمنی خیلی خیلی بهتره ، واقعاپراید اصلا جای طرفدار ی داره؟؟ایربگ که شما میگی برای پراید اصلا طراحی نشده و خطرش در پراید بیشتر از نفعش هست …..واقعا دیگه حالم از دیدن پراید بهم میخور امیدوارم خط تولید پراید هرچه زودتر با خاک یکسان بشه.

      موافقم 0
      مخالفم 1
  7. مظاهر

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    خدمت دوست عزیز بدنه سمند مدل رد شده BMW بود کا به قیمت گزاف به ایران فروختن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۱۱ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      دوست عزیز طرح سمند برای BMW نبوده.اون زمان ایران به شدت به دنبال یه طرح خوب با هزینه کم میگشت.در این بین یه شرکتی پیدا شد به اسم فِرست اتوموتیو که کارش اصلا طراحی خودرو نبود و فقط کارهای تیونینگ انجام میداد.این شرکت راضی شده بود که با هزینه کمی با ایرانخودرو همکاری کنه و اصلا خبری از هزینه گزاف نبود.در ابتدا این شرکت یه طرحی رو به ایرانخودرو نشون داد و گفت که این طرح رو برای یه کمپانی دیگه طراحی کرده ایرانخودرو بعد از دیدن طرح به این نتیجه رسید که این طرح مناسب بازار ایران نیست و قرار شد این شرکت با کمک ایرانخودرو طرح جدیدی رو شروع کنن که اون طرح همین سمند امروزی بود.
      و این نکته رو هم بگم که ایرانخورو برای پروژه سمند 1میلیارد دلار هزینه کرد و این درحالی بود که در همون زمان رنو با نصف این قیمت سامسونگ موتور رو خرید و جنرال متورز هم در همون زمان با همین مبلغ دوو رو با کلی مرکز فروش و خط تولید خرید.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. محمود

    ۷ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به نظرم اگه بیاد هم ی چیز مثل ال نود میشه که قرار بود ی قیمت مناسب عرضه بشه.منتها به دو برابر اون قیمت رسید.
    در کل بی شک قابل مقایسه با پرتید نیست.منتها اگه قیمتش بالای 30تومن بشه.که اگه تولید بشه احتمالا بشه.باز اگه پراید باشه اقبال عمومی با پرایده.
    متاسفانه بنده شخصا پرتید دارم.به علت اینکه گزینه دیگه ای با این رنج قیمت وجود نداره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. علیرضا

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    این ماشین قراره فاجعه ای مثل پراید بشه . نظرتون راجع به نمره ی ایمنی افتضاح چیه؟ ADAC ( از یورو ان کپ یکم سخت تر میگیره) به این ماشین صفر ستاره داده . آخه چرا کویید؟ این همه انتخاب . تازه میشد یه ماشین بهتر از پراید درست کنن چیزی که تو کشور زیاده طراح های خوش ذوق که دنبال کار می گردن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. محمدرضا

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    تو رو خدا این ماشینو نخریدد آشغاله آشغاله نه امنیت داره وزنشم ۶۰۰ کیلوعه در حالی که پراید ۹۰۰ کیلوعه حداکثر سرعتشم که ۱۳۵تاس در حالی که پراید ۱۶۰تارو پرمیکنه صفر تا صدشم که محشره ۱۷ ثانیه در حالی که پراید ۱۴ ثانیس اینا تحریمارو ورداشتن حولن اونام از خدا خواسته آشغال ترین ماشیناشونو میفرست و فقط خوشکل طراحی میکنن که ابعادشم دیدم شبیه به پراید بود انگار سایپا پلت فرم داده اونام طراحی روش کردن چراغ عقبشم که همین چرا عقب تیبا دو هستش

    جزییات بیشتر : رنو کوید (KWID) جایگزینی برای پراید +قیمت و مشخصات و عکس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. سیامک

    ۱۱ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    نظر دوم سومی بنام امید جالب بود
    داداش تو اول اسم لامبورگینی رو درست بنویس بعد اظهارنظر کن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. arman

    ۱۹ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (5 ديدگاه)

    باسلام خدمت دوستان گل .بنظرمن این ماشین مثل پراید افتضاح هستش وزن پراید 900کیلو حالا حدودی گفتم تو سرعت 120تا وزنش میشه 500کیلو که همیشه باعث دردسر و خطر آفرین بوده حالا وزن این ماشین600کیلو هستش بنظرشماتو سرعت120چند کیلو میشه؟؟؟ینی انگار شما یه ماشین سوار شدی بدون اتاق جالبه که هردو کیفیتشون افتضاح هستش خواهشا فکر جونتون باشین ما باید کاری کنیم که چه پراید چه همچین ماشینایی تولید نشن بنظر من ام وی ام 110خیلی بهتره تازه تولید چین هستش هم امنیتش بالاس هم کیفیتش البته این فقط یه مثال بود برید با 25میلیون ماشین کارکرده بخرید ولی پول به ماشینی ندین که باجونتون بازی بشه مهم نیست چه کسی طراحی کرده یه چقدر زیبایی داره مهم اینه وقتی خودتون و خانوادتون سوار یه ماشین میشین خیالتون راحت باشه که کمی امنیت دارین سوار ماشینایی نشین که با یه باد کوچیک تو اتوبان چپ کنه که مثل پراید افتضاح باشه اینم بدله همون پرایده فقط خوشگلتره امیدوارم تونسته باشم کمی کمک کرده باشم .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. پوریا

    ۱۹ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به نظر من میتونستن یه مدل دیگه هم بدن سه چهار میلیون گرون تر ولی در عوضش چند تا کنار موتور و چند تا از این میله ها هست که بعضی شرکتا برای ایمنی بیشتر میزارن تو در ماشین چند تا هم. از اونا توی دور تا دور بدنه و موتورش حجمش بیشتر باشه تا مثلا 80اسب بخار و توربو دارش میکردن که درنهایت قدرتش میشد 110اسب عالی میشد اون موقع تو بازار ایران رو هوا میبردنش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. شاهین

    ۲۲ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    رنو وعده داده که کوئید در آینده با یک موتور قوی‌تر ۱.۰ لیتری و گیربکس خودکار قابل سفارش خواهد
    اگه این نسخش بیاد و زیر 26-27میلیون باشه ارزش داره
    غیر این چیزی عوض نمیشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. ایر انی

    ۲۳ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (10 ديدگاه)

    کلا این خودرو فروانسوی نیست- این خودرو هندی هست-مثل تندر که ماله رومانیه- متاسفانه مردم ما پول ارم و ب رند میدن- اونم الکی- هیچ وقت یه خودروی خوب با ایمنی و امکانات مناسب در ایران کمتر از 60 میلیون نمیشه- مگر همین خودروهای قدیمی و یا چینی هایی که به نظر به صرفه تر هستند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. مایا جعفری

    ۲۳ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    یه سوال داشتم:
    آیا داشتن فقط یک کیسه هوا (فقط برای راننده) ایراد محسوب نمیشود؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. علی

    ۲۴ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    بابا انقدر خودروسازا رو سرزنش نکنید.
    وقتی مردم از محصولای قدیمی استقبال نکنن خودروساز برای فروش و سود خودش هم که شده محصول جدید تولید میکنه.
    ولله من که خسته شدم از بس پراید و پژو و … تو خیابونا دیدم، شما ها خسته نشدید؟
    ما که مجبوریم ماشین رو گرون بخریم لااقل صبر داشته باشیم و ماشین جدید و بروز رو گرون بخریم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. سالها بدون ماشین

    ۲۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام خدمت اساتید و هموطنان عزیزم
    آیا ماشین رانا با داشتن ۳ستاره از نظر کیفی بهتر ازین نیست؟؟؟؟؟؟؟
    و یا خودرو چانگان بنی که قرار است سایپا وارد کند؟؟؟ با قیمت ۲۵ تا ۳۰ تومن
    هم خیلی شکیله و هم قدرت و امکاناتاش چند برابره کوییده
    لطفا بررسی کنید و نظراتتون رو در مورد رانا وا چانگان بنی بفرمایید

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. خسرو

      ۲۳ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (3 ديدگاه)

      دوست عزیز ” سالها بدون ماشین”
      به قیمت حدودی خودرو چانگان بنی اشاره کردید…
      باید در اینجا یکبار دیگر از زشتترین جعبه کبریت چینی به نام MVM110 جدید با قیمت بالای 30 میلیون یاد کنم.
      یه ماشین با موتور 1 لیتری که مدیران خودرو میگه توان حدود 70hp داره که صد در صد دروغه. امکان نداره چنین توانی…
      حالا چانگان یه هاچ بک داره با موتور 1.4 لیتری با توان 100hp و دنده اتوماتیک. با طراحی بیرونی خشن و زیبا و طراحی داخلی چشم نواز به نام بنی. البته کیفیت و دوام خودرو های چینی که بسیار جای بحث داره.
      چه طور باور میکنی که این ماشین 30 میلیون قیمت داشته باشه.
      من الان میگم بدون شک و بدون شک قیمت این ماشین بین 42 تا 45 میلیون خواهد بود.
      شک نکنید…
      یه نگاه به mvm315h کنید با قیمت 47 میلیونی…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  19. سید علیرضا

    ۲۷ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    یه سوال ساده !! با این ماشین با 4 نفر سرنشین تو سربالایی تو دمای 40 درجه ظهر تابستان میشه کولر گرفت ؟؟؟؟ خخخخخخخ

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. علی

    ۵ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام به دوستان ماشین فقط به سایز و قدرتش نیست که با پراید مقایسه میکنید به نظر من کسی که ماشین ارزان از روی ناچاری میخره اول کیفیت براش مهمتر باشه کیفیت ماشین ایرونی کجا فرانسوی کجا.ولی ۱۰۰درصد کوئید رو با قیمت پراید عرضه نمیکنن این یعنی فاتحه پراید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. خسرو

    ۲۳ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    از اول هم معلوم بود که کوئید قرار نیست رقیب یا جانشین پراید باشد
    به همون دلیل که قرار نبود روز اول L90 رقیب یا جانشین پراید و پیکان باشد.
    من فکر می کنم که در قالب چند مصاحبه مدیران خودرو ساز کم کم قیمت حدودی کوئید رو بالا می برند و در نهایت ، پایان امسال یا بهار سال آینده کوئید با قیمتی بین 33 تا 35 میلیون در دو مدل ارائه میشه.
    البته قطعا قبل از اون قیمت L90 رو تا بیش از 40 میلیون بالا می برند.
    یه یاد داشته باشید که مدل جدید MVM110 که بدترین و زشتترین خودرو کهکشان راه شیری است، قیمتی بالاتر از 30 میلیون دارد.
    البته در چنین شرایطی خرید کوئید هم یک اشتباه بزرگه.
    کوئید از نظر ایمنی در حد پراید است. شک نکنید که کوئید تولیدی در ایران حتی از کوئید هند هم بدتر خواهد بود.
    یک خودرو با توان 40kw بسیار ضعیف خواهد بود و فقط می تواند از پس حمل و نقل داخل شهری روزمره برآید. مسافرت برون شهری و طولانی که جای خود دارد.
    دوستان فراموش نکنند که پراید بالای 45kw توان دارد.
    بدون شک و بدون شک پژو 206 خودرو بهتری از کوئید است. از نظر ایمنی بهتر با توان بیشتر و قیافه قشنگتر.
    نظر دوستان چیست؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. امیر

    ۱ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (5 ديدگاه)

    اگه ایرانخودرو این ماشین رو تولید کنه قطعا موتور پیکان رو روش میزاره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. سبحان

    ۱۲ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام تا این دو غول مثلا خودرو ساز هستن و سیاست در قیمت گذاری دخیله هیچ امیدی نیست این همه طراح در داخل کشور بیکارن نمیشه همین پراید را باز طراحی کنن بجای پر کردن جیب سایر خودروسازان و یه خورده از زیاده خواهی دست بردارن تا با قیمت واقعی عرضه بشه لطفا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. علیرضا

    ۸ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    این ماشین تو هندوستان مونتاژ میشه و به پول ما چیزی حدود پانزده میلیون تومن، اونوقت هنوز تولید نشده قیمت پایه رو بالای سی میلیون تومن گذاشتند، واقعاً که تو *** نظیر ندارین…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا