چشم انداززامیادسایپا

معرفی نیسان اکستند زامیاد؛ نسل جدید نیسان آبی بزرگ می‌شود

16 سانتی‌متر افزایش طول اتاق به همراه موتور جدید

شرکت زامیاد قصد دارد تا ماه آینده نسل جدید نیسان وانت را با نام نیسان اکستند به بازار عرضه کند. این خودروی کار و تجاری محبوب و قدیمی قرار است با اتاقی بزرگتر و موتوری کم‌مصرف‌تر نسبت به مدل قبلی تولید شود.

به گزارش پدال، نیسان زامیاد اکستند نمونه بهینه نیسان آبی است و شرکت زامیاد با هدف ارتقای رضایت مشتریان و ایجاد ظرفیت برای پشتیبانی از استانداردهای جدید ۸۵‌گانه این خودرو را ارتقا داده است.

سید محسن مرتضوی، مدیر عامل زامیاد با بیان اینکه شرکت زامیاد به منظور مشتری‌مداری، ارتقاء ایمنی و رفاه رانندگان، اقدام به طراحی و تولید وانت زامیاد (نیسان) جدید با نام اکستند کرده است،‌ افزود: به منظور بهبود شرایط نشستن راننده و افزایش ایمنی خودرو یاد شده، طول کابین این محصول ۱۶ سانتی‌متر افزایش پیدا کرده که این افزایش فضا، باعث استفاده از صندلی‌های مجزا برای راننده و سرنشین با قابلیت تنظیم موقعیت صندلی و زاویه پشتی آن شده است؛ این امر توانسته میدان دید راننده و تسلط بر غربیلک فرمان را بهبود ببخشد. در راستای تحقق افزایش فضای کابین، قالب‌های بدنه این محصول، بازطراحی و نوسازی شده و همچنین تزئینات داخلی اتاق، کاملاً تغییر یافته است.

مدیرعامل شرکت زامیاد در مورد دیگر مزایای این محصول نسبت به وانت زامیاد معمولی که از ابتدای مردادماه سال جاری تولید آن آغاز خواهد شد،‌ تصریح کرد: با توجه به تفکیک صندلی‌های راننده و سرنشین، از فضای بین دو صندلی برای جانمایی کنسول استفاده شده است که این امر علاوه بر پرکردن فضای بین دو صندلی و زیبایی کابین، فضای کاربردی مناسبی را در اختیار راننده قرار می‌دهد. همچنین با توجه به پوشش فومی دَر کنسول، در صورت استفاده راننده از فضای کابین برای استراحت، یکپارچگی صندلی‌ها مشابه طرح قدیم نیسان (صندلی نیمکتی) فراهم می‌شود.

او افزود: با آستر شدن بدنه و اتاق بار اکستند، مقاومت رنگ بدنه در مقابل خوردگی و ضربه افزایش قابل ملاحظه‌ای پیدا می‌کند. ضمن اینکه ثابت‌کننده‌های خط مونتاژ این محصول، نوسازی شده است که سبب کنترل دقیق‌تر فواصل و هم‌سطحی قطعات و همچنین موجب بهبود توازن دَرها، تغییر طرح نوار آب‌بندی دور دَرها و در نهایت جلوگیری از نفوذ آب می‌شود.

مرتضوی خاطرنشان کرد: وانت نیسان اکستند تولیدشده می‌تواند مبنای تغییر طرح‌های آتی از جمله تغییر چراغ‌های جلو، جلو پنجره، سپر و … باشد.

گفتنی است، طراحی و تولید تزئینات داخلی محصول وانت زامیاد (نیسان) جدید، شامل پوشش سقف، پوشش دیواره پشتی، کاور ستون‌ها، کاور زیر داشبورد، کف‌پوش و کاور دسته دنده است، ضمن اینکه در تولید تزئینات داخلی از مواد منطبق با استانداردهای روز، به‌ویژه استانداردهای ایمنی مربوط به مقاومت در برابر UV و عدم انتشار شعله استفاده شده است.

موتور این خودرو نیز نسبت به گذشته تغییراتی را تجربه کرده و زامیاد نام آن را از Z24 به M24 پلاس تغییر داده است. موتور M24 پلاس نسبت به Z24 دارای مصرف سوخت کمتر، سیستم برقی ارتقا یافته و استهلاک کمتر می‌باشد.

مشخصات موتور Z24 موتور M24 پلاس
حداکثر توان خروجی ۹۴ اسب بخار ۹۴ اسب بخار
حداکثر گشتاور خروجی ۱۸۷ نیوتن متر ۱۸۰ نیوتن متر
تعداد سوپاپ ۸ ۸
دریچه گاز سیمی برقی
استاندارد آلایندگی یورو ۵ یورو ۵

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۸۶۳ رای

محمدجواد نورایی

نویسنده و خبرنگار "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۳۹ دیدگاه‌ها

  1. شاهرخ

    ۲۲ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (338 ديدگاه)

    جالبه موتور پلاسش از معمولیش قدرتش کمتره

    موافقم 247
    مخالفم 12
    1. Python

      ۲۲ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (1113 ديدگاه)

      نیسان توقف تولید بشه
      همون پادرا رو تولید کنن بهتره

      موافقم 23
      مخالفم 67
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۲۲ تیر ۱۴۰۲
        سوابق: (10264 ديدگاه)

        زامیاد تو خوابم نمیدید که روزی دی‌لایت ببندن روش😂😢 !
        شاهکارِ تمام نشدنی !

        موافقم 50
        مخالفم 10
        1. Python

          ۲۳ تیر ۱۴۰۲
          سوابق: (1113 ديدگاه)

          من زامیادم ایا؟

          موافقم 21
          مخالفم 7
      2. سعید

        ۲۸ تیر ۱۴۰۲
        سوابق: (14 ديدگاه)

        پادرا مشتری خاص خودش رو داره اما نیسان آبی یه گروه عظیمی از قشر راننده وانت جماعت عاشقش هستن،از طرفی خب واقعا اگه بتونن ذره ذره ارتقاءبدن ماشین خوبی میشه،حالا باهمین چهره قدیمی،ایرادی نداره،اما مشکل اصلی نیسان غیراز پرمصرف بودن و تعادل کمی که داره دور فرمانش خیلی خیلی کمه،یعنی اندازه خاور باید دور بگیری که یه خیابان رو بخواهی سرو ته کنی.بنظرم فاصله دو محور بایدبیشتر بشه چون باتوجه به باری که به این ماشین میزنن،و ابعادش در رده کامیونت های کوچک قرار میگیره

        موافقم 34
        مخالفم 1
        1. راننده تاکسی زرد

          ۳۰ تیر ۱۴۰۲
          سوابق: (1 ديدگاه)

          عمو نیسان آبی در رده کامیونت قرار می‌گیرد

          موافقم 5
          مخالفم 2
    2. محمدهادی

      ۲۲ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (2152 ديدگاه)

      آخه ۹۴ اسب بخار برای ماشین باری نادررست های هفتاد عالم؟!

      موافقم 67
      مخالفم 9
  2. 911

    ۲۲ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (564 ديدگاه)

    🤣🤣🤣🤣🤣
    ۱۶ سانتی متر بهش اضافه کردن ، با دو تا موتوری که یکیش ۷ اسب کمتره و دریچه گاز برقی داره و دی لایت🤣🤣🤣🤣🤣
    آخه ماشین ۶۰ سال پیش دی لایت می خواد ؟
    از یه طرفم هم گریه داره هم خنده دار .

    موافقم 260
    مخالفم 13
    1. علی نظری

      ۲۲ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (25 ديدگاه)

      جدول مشخصات فنی مدل پلاس اشتباه درج شده است .
      ( مشخصات مدل معمولی برای پلاس درج شده است )

      لطفا نویسنده خبر جدول را اصلاح کند

      موافقم 19
      مخالفم 10
    2. محسن

      ۲۲ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (110 ديدگاه)

      من فقط از اونی متعجبم که به این کامنت دیسلایک داده.
      اینا دقیقا از چی دارن دفاع میکنن ؟!

      موافقم 41
      مخالفم 9
    3. R/T

      ۲۲ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (962 ديدگاه)

      معلوم نیست شاید esp هم نصب کنن از اینا هیچی بعید نیست

      موافقم 27
      مخالفم 5
    4. ram1500trx

      ۲۶ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (184 ديدگاه)

      طراح های ویران خودرو و ساپیا رو تصور کنید اینا سر صبح ک پا میشن صورت نشسته میرن سرکار شاش دارن همزمان چایی دستشونه دارن همونطوری هم طراحی میکنن😂😂😂

      موافقم 28
      مخالفم 1
  3. مازیار

    ۲۲ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (137 ديدگاه)

    اگر هم بهتر از مدل قبلی باشه دستکم ده سال طول می کشه تا مردم اینو قبول کنن
    کلا ایرانی همینطوره

    موافقم 54
    مخالفم 92
  4. گلاب

    ۲۲ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (186 ديدگاه)

    چرا تموم نمیشه این نیسان آبی

    موافقم 137
    مخالفم 26
    1. Mad.z.Max

      ۲۲ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (1842 ديدگاه)

      چون نه عرضه ی ارائه ی جایگزینش رو دارن نه ارادش رو. چون اگر در یه کلمه جوب بدیم، اون یه کلمه میشه:
      انحصار!
      خودت رو جای مافیای بازارمون بذار، محصولی از رده خارج و پوکیده داری که به قیمت محصولات روز دنیا، بدون رقیب، از پیش داره فروخته میشه. با نازلترین کیفیت، و بازاری به وسعت یک کشور ۸۰ میلیونی! یکه تاز بازارم محصول خودته! هیچ بشری هم نمیتونه بگه بالا چشت ابروعه، و بسیار وقیح هم هستی! (دور از جون)
      چرا باید تغییرش بدی؟

      موافقم 235
      مخالفم 6
      1. Python

        ۲۲ تیر ۱۴۰۲
        سوابق: (1113 ديدگاه)

        چی میگی تو
        جایگزینشو دادن پادرا
        اما چون مردم نیسان ابی رو ماشین محکم میدونن‌…

        موافقم 15
        مخالفم 58
        1. کورش

          ۲۳ تیر ۱۴۰۲
          سوابق: (91 ديدگاه)

          و کشته و مرده های نیسان هم فقط همین مدل رو می خوان. یادمه چند سال پیش نیسان با رنگ سفید دادند بیرون، هیچکس نمی خرید. نیسان فقط آبی!!!

          موافقم 43
          مخالفم 7
        2. آینده

          ۲۸ تیر ۱۴۰۲
          سوابق: (2 ديدگاه)

          آخه آقای دکتر پادرا هم همون نیسان هست دیگه، حکایت خر همون خر هست و پالونش عوض شده !

          موافقم 11
          مخالفم 3
      2. محمد

        ۳۱ تیر ۱۴۰۲
        سوابق: (649 ديدگاه)

        زمانی که نیسان آبی تو کشور مبدا تولید میشد،قیمتش با خودرو های باری امروز برابری می کرد.
        اینا اومدن با همون قیمت ۶۰ سال بعد عرضه کردن به بازار!

        موافقم 1
        مخالفم 0
  5. محمد

    ۲۲ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (599 ديدگاه)

    پس شد نیسان آبی ال!!!
    ۹۴ اسب بخار…فقط ۹۴
    دریچه گازم که برقی شد….به زودی شاهد کلیپهای جدیدی تو اینستا خواهیم بود از هنرنمایی این اعجوبه
    پیشاپیش به اونایی که میخرن و بعد کلیپ میسازن از کیفیت پایینش بگم خیییییلی….

    موافقم 28
    مخالفم 2
  6. محی

    ۲۲ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (137 ديدگاه)

    نوشته در راستای مشتری مداری

    موافقم 22
    مخالفم 1
  7. (Saeed(peugeot

    ۲۲ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (32 ديدگاه)

    پس چند هفته پیش مشخصات موتور جدید نیسان آبی پلاس و اعلام کردند ۱۴۳ اسب با ۲۲۵ نیوتون متر ….و ۱۶ سوپاپ

    پدال عزیز اشتباه تایپ نکردید ؟؟

    موافقم 15
    مخالفم 5
    1. .

      ۲۲ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (60 ديدگاه)

      ایران خودرو هنوز داره خودرو۱۰۵ اسب بخاری تولیدی کنه بعد این چیه که میگی که این خودرو۱۴۳ اسب بخاره؟

      موافقم 6
      مخالفم 2
  8. M/D

    ۲۲ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (207 ديدگاه)

    واقعا فاز خودروساز های خودمون رو درک نمی کنم.
    نه نسل عوض می کنند نه فیس لیفت میدن.
    کوییک و ساینا و رانا و دنا و سورن هنوز رو نسل اولشون گیر کردن و نسلشون عوض نشده.(فقط یه فیس لیفت جزئی دادن.)
    تیبا بدون تغییر نسل و فیس لیفت از خط تولید خارج شد.
    این وضع رو تموم کنید واقعا حال آدم از این وضع بهم میخوره که بعد ۱۰ سال از رونمایی محصولاتتون هنوز نسل عوض نکردید.

    موافقم 20
    مخالفم 1
  9. sohrab

    ۲۲ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (34 ديدگاه)

    کار از گریه و زجه و ناله و التماس گذر کرده. یکروزی مردم از این مدیران نالایق انتقامشون رو میگیرن.

    موافقم 129
    مخالفم 3
  10. محمد ب

    ۲۲ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (214 ديدگاه)

    ولی خودمونیم افزایش سایزش خوب بوده

    موافقم 56
    مخالفم 8
    1. جمشید

      ۲۲ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      افزایش سایز رو درحد خالق بلدن

      موافقم 9
      مخالفم 0
    2. .

      ۲۲ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (60 ديدگاه)

      گشاد شده دیگه.
      خیلی راحت میری توش.

      موافقم 14
      مخالفم 0
    3. آینده

      ۲۸ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (2 ديدگاه)

      آره واقعا لنگ ۱۶ سانتی متر بودن، به نظر تنگ بوده سایزش!

      موافقم 2
      مخالفم 1
    4. ناشناس

      ۲۹ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      افزایش سایز اتاق رو گفته احتمالا اتاق بار کوچکتر خواهد شد که خود این مسئله ساز خواهد شد.

      موافقم 2
      مخالفم 1
  11. Amir.🇺🇸

    ۲۲ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (32 ديدگاه)

    دوست دارم له شدنش رو تو تست تصادف ببینم
    تازه گشتاورش کمتر شده
    حتما این موتور جدید رو روی پادرا میزارن
    به قیمت خون پدرشون میفروشن

    موافقم 12
    مخالفم 2
  12. حسین

    ۲۲ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (785 ديدگاه)

    سلطان به سلامت باد

    موافقم 8
    مخالفم 2
  13. AMANTE

    ۲۲ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (1857 ديدگاه)

    ایمنی به چراغ روز و افزایش طول و…. نمیگن، بجای اینکار ها ترمز ها و فرمان پذیری رو بهتر کنید. البته از نظر بدنه هم قابل تعریف نیست و در تصادف ها خوب عمل نمیکنه.

    موافقم 18
    مخالفم 0
  14. آرین

    ۲۲ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (444 ديدگاه)

    به فرض که ماشین جدیدی بود، دانش بنیان اینجا یعنی فقط طرح جدید معرفی کردن. ۶ ماه پیش کوییک gx پیش فروش کردن هنوز قیمتش معلوم نیست :) این که کی تحویل میدن بماند. قرار بود موتور شاهین رو عوض کنند تازه مشخص شده موتور جدید رو نمیتونن بسازند چون ایرانخودرو قطعه بهشون نمیده. این نیسان جدیده هم همینه، تا برسه دست خریدار قیامت شده.

    موافقم 7
    مخالفم 0
  15. JaMsHiD

    ۲۲ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (1065 ديدگاه)

    الان بعضیا باهاش فاز تویوتا لندکروزر سری هفتاد ستون پهن برمیدارند میگن نگاه کن ماشین منم ستونش پهنه تازه دیلایت هم داره !

    موافقم 7
    مخالفم 1
  16. علی نظری

    ۲۲ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (25 ديدگاه)

    پیشرانه M24 پلاس که توسط مگا موتور توسعه پیدا کرده است، از نوع ۲.۴ لیتری ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ بوده که فناوری زمان بندی متغییر سوپاپ های ورودی (VVT-i) را دارد. این پیشرانه ۱۴۳ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۲۵ نیوتن متر تولید می کند

    این مشخصات در سایت آخرین خبر موجود است
    برای مطمئن شدن می توانید به آنجا مراجعه کنید

    لذا جدول مشخصات موتور پلاس در این
    خبر توسط نویسنده اشتباه درج شده است

    موافقم 17
    مخالفم 2
  17. دیمن

    ۲۲ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (147 ديدگاه)

    خوب ملتو سر کار گذاشتن

    موافقم 10
    مخالفم 2
  18. amdbenz

    ۲۲ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (30 ديدگاه)

    نیسان جونیور در ۵۳ سالگی همچنان با اقتدار مینوازد 😃

    موافقم 18
    مخالفم 1
  19. عاشق پدال

    ۲۲ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (259 ديدگاه)

    بهترین گزینه برا صادرات به کشورای افریقاییه. هم ارزون هم کارکشته هم اگه بشه ۱۰۰ تا نمایندگی رسمی زد و جوونای بیکار برن افریقا ،
    من موزامبیک رفتم . یعنی اینقدر که تویوتا سری ۷۰ تو گل رفته دیدم که نگو. ولی این نیسان ابی بهترین انتخابه برا صادرات

    موافقم 11
    مخالفم 12
  20. مسعود

    ۲۲ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    نیسان گاوی حرف نداره حالاها جاداره مانور بدن روش فقط تو جاده ازش دوری کنین جونتون خطر نیفته

    موافقم 17
    مخالفم 1
  21. Genius

    ۲۲ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (1247 ديدگاه)

    اصلا و ابدا درک نمیکنم مردمی رو که معتقدن پول داشته باشی میشه تو ایران امروزی شاهانه زندگی کنی!!دوستان من بر فرض مثال که بنده مولتی میلیاردر اوکی میتونم مرسدس جی‌کلاسی که تولیدش بدستور سلطان وقت خودم بوده سوار بشم؟نه معلومه که نه باید برم جک و جونز چینی یا تویوتا ۲۰۱۲ سوار شم!اظهر من الشمس عقب موندگی و جمود مغزی جامعه ما همینه که محصول دهه ۶۰ میلادی ژاپن تو این خاک داره تازه مثلا آپگرید میشه!!مساله فقط پول نیست مغزها زنگ زده است

    موافقم 59
    مخالفم 8
    1. حسام

      ۲۲ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (92 ديدگاه)

      البته میتونی با یکم شل کردن سر کیسه برای گمرک بری برای خودت مرسدس جی کلاس صفر بیاری یا تویوتا اف جی یا حتی مازراتی 2023 یا پورشه ماکان فیس جدید ( مثل فوتبالیستامون) اگر اینا هم نتونستی بیاری میتونی بری BMW سری 7 مدل 2018 سوار شی و لذتشو ببری پس میشه شاهانه زندگی کرد عزیز جان میشه فقط یچیز میخواد : پول
      اکثر کسایی که از وضع موجود ناراضی هستند از لحاظ مالی زیر خط فقر اند.

      موافقم 5
      مخالفم 29
    2. Blue

      ۲۲ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (366 ديدگاه)

      کی گفته نمیتونی !!! الان این لندکروز های ۲۰۲۲ چجوری پلاک ملی میکنن ؟ پول میدن !! سی چهل میلیارد پول به کننده کار میدن براش میارن ، پول بدی جی کلاسم برات میارن

      موافقم 10
      مخالفم 3
    3. Python

      ۲۲ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (1113 ديدگاه)

      دادا تو میتونی s500مدل۲۰۱۸بخری اگه پول داشته باشی

      موافقم 7
      مخالفم 4
    4. ali

      ۲۲ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (271 ديدگاه)

      دقیقا همینه حتی فرض پولش هم داشته باشی امنیت نداری چند وقت پیش یکی اشنایان با بنز ۱۰ سال پیش تو خیابون بوده دنبالش کرده بودن خفتش کنن

      موافقم 25
      مخالفم 2
      1. شاهین

        ۲۸ تیر ۱۴۰۲
        سوابق: (1 ديدگاه)

        چطو به تو گیر ندادن؟

        موافقم 1
        مخالفم 0
  22. علی

    ۲۲ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    جان مادرتون امتیاز تولیدشو بدید کنیا راحت شیم!

    موافقم 8
    مخالفم 1
  23. *ALI*

    ۲۲ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (308 ديدگاه)

    هنوز نیسان آبی هست یکم خنده داره واقعا بعد از این همه سال تقریبا با همون شکل و قیافه و رنگ آبی فنی هم بنظرم یکم ضعیفه واسه همچین ماشینی حداقل کاشکی رنگ جدید واسش انتخاب میکردن خخخخخ

    موافقم 19
    مخالفم 2
  24. 18:45

    ۲۲ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (483 ديدگاه)

    بروز رسانی گاری 4دهه پیش…
    درست این و کامیون بنز نارنجی یه سرنوشت داشتن😑😑

    موافقم 17
    مخالفم 0
  25. rabenhood

    ۲۲ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    لامصبا
    مرزهای خلاقیت وپیشرفت راجابجاکردید.
    16سانت طول ماشینوزیادکردن کارهرخودروسازی نیست.
    به ایرانی بودنم می بالم.
    ***
    نیسان اکستند؟؟؟
    لابداینم باهایلوکس فرقی نداره.

    موافقم 28
    مخالفم 0
    1. .

      ۲۲ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (60 ديدگاه)

      عجب حقی گفتی.
      قشنگ اگر اینو به مسئولین بگی کو بوندیشون رو زمین.

      موافقم 6
      مخالفم 2
  26. بابی

    ۲۲ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    بردگی گرفتن یک ملت یعنی همین

    موافقم 10
    مخالفم 0
  27. Saeed

    ۲۲ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (206 ديدگاه)

    قراره صادرات نیسان آبی هم داشته باشیم از اون بدتر

    موافقم 22
    مخالفم 2
  28. ابی

    ۲۲ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (7 ديدگاه)

    یورو۵ خوب اومدی .

    موافقم 14
    مخالفم 2
  29. ابی

    ۲۲ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (7 ديدگاه)

    دوستان خواهشا کم لطفی نکنیین .باهمین ماشینا تو دنیا مقام میارییم.الان کی تو دنیا ترمز کاسه ای میزاره ولی ما تکنولوژیشا دارییم

    موافقم 22
    مخالفم 4
    1. مرتضی

      ۲۲ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      نیسان به خاطر گشتاور بالا هم مصرف زیاد وهم کند در ضمن همین گشتاور بالا به خاطر تک چرخ بودن محور عقب باعث میشه موقع بار از ترمز ضعیف بر خوردار باشه خودروی که بار سنگین میزنه باید کمک ترمز مثل خفه کن یا ریتارد داشته باشد

      موافقم 9
      مخالفم 0
  30. مجید

    ۲۲ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (70 ديدگاه)

    سلام خدمت آقای مهندس اشتری
    لطفاً در صورت امکان خودروهای داخلی رو پوشش ندهید

    موافقم 15
    مخالفم 10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا