شورلت

شورولت کبالت ؛ مدل ۲۰۱۲

شورولت مدل ۲۰۱۲ از سدان کبالت را رسما رونمایی کرد . . .

اجازه دهید اول از همه به سراغ نمای کلی خودرو برویم. ظاهر این سدان آمریکایی با تغییر جلوپنجره آن، بزرگتر شدن چراغ‌های جلو و همچنین چراغ‌های عمودی عقب تغییر خوشایندی را نداشته و ممکن است چهره آن نسبت به گذشته بدتر نباشد ولی بهتر هم نیست. اما این قضیه در نمای داخلی کاملا متفاوت است چرا که نسبت به گذشته اکثر جزئیات این خودرو بخوبی تغییر کرده‌اند.

Chevrolet 2012 Cobalt

برای پیشرانه این خودرو نمونه‌های مختلفی از موتورهای چهارسیلندر درنظر گرفته شده که حجم آنها از ۱/۳ لیتر تا ۱/۸ لیتر متغیر خواهند بود. یکی از مهم‌ترین این موتورها که بزودی راهی بازار برزیل نیز می‌شود، یک موتور ۱/۴ لیتری بنزینی است که قادر به تولید ۹۶ اسب‌بخار قدرت و ۱۲۶ نیوتن‌متر گشتاور است. شتاب صفرتاصد کبالت با این موتور در حدود ۱۱/۹ ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز به ۱۷۰ کیلومتر برساعت می‌رسد.

شورولت بزودی نسخه ۲۰۱۲ کبالت را برای فروش در ۴۰ کشور جهان – از اروپا و آمریکای جنوبی گرفته تا آفریقا و خاورمیانه – با قیمت میانگین ۱۲هزار دلار عرضه می‌کند.

Chevrolet 2012 Cobalt
Chevrolet 2012 Cobalt

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا