فولکس واگن

تصاویر جاسوسی از نسخه استیشن فولکس گلف جدید

خانواده نسل جدید فولکس واگن به زودی پذیرای عضو تازه‌ای با قامت استیشن واگن خواهد بود. تصاویر جاسوسی از این خودرو بدون پوشش‌های استتاری معمول نشان می‌دهند که این خودرو در بخش جلو کاملاً مشابه با نسخه هاچ‌بک و در بخش عقب کمی محافظه‌کارتر و ساده‌تر مشابه نسل قبلی طراحی شده است.

البته هنوز ممکن است طرح نهایی چراغ‌های عقب، آن چیزی نباشند که در اینجا می‌بینیم. در مورد داشبورد نیز انتظار مشابهت کامل با برادر هاچ‌بک را داریم. درعوض فضای قسمت عقبی کاملاً ارتقا یافته و ظرفیت بارگیری نیز افزایش می‌یابد.

در مورد پیشرانه هم انتظار تغییری نداریم و واحدهای معمول بنزینی یک، یک و نیم و دو لیتری و دیزلی ۲ لیتری قدرت بخش این نسخه هم خواهند بود. خبرهای تأیید نشده‌ای از ارائه یک نسخه هیبریدی هم مطرح شده‌اند. یک شایعه نیز حکایت از ارائه مدل R با قدرت حدود ۳۳۰ اسب بخار دارد که از انتقال نیرو به هر چهار چرخ و گیربکس اتوماتیک دوکلاچه سود می‌برد.

با توجه به میزان استتار این مدل انتظار داریم به زودی شاهد معرفی رسمی آن باشیم. این مدل اختصاصاً برای بازار اروپا طراحی شده و در آمریکا عرضه نمی‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. meysam

    ۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (3526 ديدگاه)

    طراحی جلو و عقب این نسل جدید گلف بنظر من یه پسرفت بود.
    برخلاف طراحی داخلی که این نسلش خیلی بهتر شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Hadi

    ۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    عقبش خیلی شبیه پاسات استیشن شده…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا