لامبورگینی

تست کابررا در نیوبرگ رینگ

جاسوسان صنعتی موفق به گرفتن عکس‌هایی جدید از لامبورگینی کابررا ۲۰۱۵ (جایگزینی برای گالاردو) شده اند. این عکس‌ها می‌تواند بهترین عکس‌های جاسوسی گرفته شده تاکنون باشد اما بدان معنا نیست که این عکس‌ها، طراحی نهایی کابررا باشد!

2015 Lamborghini Cabrera prototype testing on Nurburgring
۲۰۱۵ Lamborghini Cabrera prototype testing on Nurburgring

از مسافت دور این گونه به نظر می‌رسد که نسبت به گالاردو (گایاردو) طراحی نرم‌تری داشته باشد، اما با یک نگاه دقیق‌تر به ویژه در اطراف، جلو و مدخل ورودی هوا می‌توان فهمید که این پنل های سیاه و سفید صرفاً استتاری است بر بدنهٔ کابررا. از طراحی چراغ‌های LED و شکل ورودی‌های هوا انتظار می‌رود که کابررا شباهتی نزدیک به برادر بزرگ‌تر خود، آونتادور دارد.

2015 Lamborghini Cabrera prototype testing on Nurburgring
۲۰۱۵ Lamborghini Cabrera prototype testing on Nurburgring

در جلوی چرخ‌های عقب نیز ورودی‌های هوایی وجود دارد که مشخص نیست که مربوط به استتار استادانه ای که روی این ماشین صورت گرفته یا این دو ورودی کوچک وظیفه به حرکت در آوردن سوپاپ‌های کابررا بر عهده خواهند داشت.

2015 Lamborghini Cabrera prototype testing on Nurburgring
۲۰۱۵ Lamborghini Cabrera prototype testing on Nurburgring

در مورد چراغ‌های عقب نیز کمی شبیه چراغ‌هایی است که در آونتادور استفاده شده است. گزارش‌های اولیه حاکی از کوتاه تر و سبک‌تر بودن کابررا نسبت به گالاردو است که در مورد مدل LP-560 وزن این خودرو به ۳۱۰۹ پوند گزارش شده است. اگرچه لامبورگینی قبلا اشاره کرده است که به دنبال خوردوهای سبک‌تر می‌باشد که ممکن است به کم شدن وزن موتور بیانجامد و در مورد کابررا نیز این مقوله صادق خواهد بود.

2015 Lamborghini Cabrera prototype testing on Nurburgring
۲۰۱۵ Lamborghini Cabrera prototype testing on Nurburgring

موتور استفاده شده در این گاو ایتالیایی v10 و با حجم ۵.۲ لیتری است که نسخه به روز شده موتور گالاردو است و همچنین قادر به تولید ۶۰۰ اسب بخار می‌باشد. جعبه دنده شش سرعته دستی به کار گرفته شده در کابررا نیز ممکن است با گیربکس ۷ دنده دوکلاچه تعویض شود. سیستم چهار چرخ متحرک به کار گرفته شده نیز قابل تعویض با رانش انحصاری چرخ‌های عقب می‌باشد.
اطلاعت بیشتر نیز در اوایل سال آینده میلادی منتشر خواهد شد.

ترجمه: محمد حسن فروتنی

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۲۹ دیدگاه‌ها

  1. میلاد. فقط المان.فقط بنز.

    ۴ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود.
    زیاد چیزی معلوم نیست.ولی بیشترین تغییری که در نمای جلو داشته ذوزنقه ای شدن ورودی های هوا و لوزی شدن چراغ های جلوست.
    ولی عقبش باید زیباتر از جلوی ان دربیاد.

    ((( رها شدن از اسارت خاک برای درخت ازادی نیست )))

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. slr722

      ۴ مهر ۱۳۹۲
      سوابق: (1347 ديدگاه)

      مکلارن هم برای سال 2015 قراره نسل بعدی MP4 معرفی کنه…

      حتما رقیب هم میشن…

      اما ندید میگم که طراحی خارجی کابررا به دل همه میشینه…

      موافقم 1
      مخالفم 0
    2. aventador twin turbo

      ۴ مهر ۱۳۹۲
      سوابق: (4468 ديدگاه)

      استایل بدنه اش حتی با وجود استتار خیلی زیبا تر از گایاردو به نظر می رسد اما من نمی دانم چرا لامبورگینی از موتور 12 سیلندر 6.5 لیتری اش استفاده نمی کند و گیر داده به موتور 10 سیلندر خود که از دفعه ی قبل فقط 30 اسب بخار قویتر شده . ببین وایپر با همین تعداد سیلندر و هجم موتور 8.5 لیتری 640 اسب بخا تولید می کنه !!!!!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. نوید

        ۴ مهر ۱۳۹۲
        سوابق: (195 ديدگاه)

        لامبورگینی از موتورهای V12 فقط روی مدل های تاپش یا به اصطلاح Flagship هاش استفاده میکنه (مدل های میورا، کونتاش، دیابلو، مورچه لاگو و حالا هم که آونتادور)…
        همیشه گایاردو و یا این کابررا به عنوان یه نسخه لایت تر و ارزونتر و قابل دسترس تر از اون مدل های تاپ بودن و خواهند بود. تفاوت موتورها هم به دلیل اینه که دو محصولشون مشابه هم نباشه و تأثیر بد رو فروش همدیگه نذارن. (حالا بگذریم که به نظر من صدای V10 های لامبو از V12 هاش قشنگتره)

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. aventador twin turbo

        ۴ مهر ۱۳۹۲
        سوابق: (4468 ديدگاه)

        نوید جان فراری 458 اگه اسمش رو درست گفته باشم با موتور 8 سیلندر تقریبا 550 اسب بخار قدرت تولید می کنه از این لامبورگینی جدید که 2 سیلندر هم بیشتر دارد انتظار تولید نیرویی اندازه ی ریونتون که 640 اسب بخار است را داریم . srt viper با هجم موتور 8.5 لیتری 640 اسب بخار تولید می کنه و من قبول دارم که اگر لامبورگینی همین موتور viper را تولید کند به قدرت 800 اسب بخار می رسد و جای هیچ چانه زنی وجود ندارد (یعنی الکی منفی ندید) من انتظار داشتم و دارم که موتور با هجمی بالا تر از هجم فعلی که تقریبا 5 لیتر و خورده ای است تولید کند.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. لامبوی کرد

        ۴ مهر ۱۳۹۲
        سوابق: (1 ديدگاه)

        با توجه به این که شدیدا روی لامبو متعصبم و از فراری زیاد خوشم نمیاد(ازش متنفر نیستم) ولی اگه فراری از موتور v12 استفاده کنه قطعا بیش از 700 اسب بخار نیرو تولید می کنه اون با موتور v8 با چهار سیلندر کمتر 540 تا تولید می کنه!بوگاتی هم همینطور!

        موافقم 0
        مخالفم 0
      4. aventador twin turbo

        ۴ مهر ۱۳۹۲
        سوابق: (4468 ديدگاه)

        لامبوی کرد عزیز من به این باور دارم که بازده موتور فراری زیاد است و در مورد موتور 12 سیلندر که گفتید الان لافراری حدود800 اسب بخار تولید می کنه و با حرف شما موافق ام.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. aventador twin turbo

      ۴ مهر ۱۳۹۲
      سوابق: (4468 ديدگاه)

      با سلام جریان لامبورگینی sf22 با 2000 اسب بخار قدرت چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. aventador twin turbo

      ۴ مهر ۱۳۹۲
      سوابق: (4468 ديدگاه)

      میلاد جان هنوز هیچ چیز به طور حتم معلوم نیست . خیلی باحال استتار کرده اند و به نظر من مدل اصلی باز یکم جلوش فرق بکنه!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. HASSANBMW

        ۴ مهر ۱۳۹۲
        سوابق: (396 ديدگاه)

        بله صددرصد!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. پژمان

        ۵ مهر ۱۳۹۲
        سوابق: (296 ديدگاه)

        aventador جان قدرت فراری 458 . 562 اسب بخاره

        موافقم 0
        مخالفم 0
    5. km

      ۴ مهر ۱۳۹۲
      سوابق: (679 ديدگاه)

      بدنش یکم تو مایه های مورسیولاگو هست ولی طراحی کلی همون گالاردو هست طراحیش خیلی وقته که هست و داره قدیمی میشه اگه چراغهای عقبش هم معلوم بشه چه شکلیه عالیه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. محسن.د

    ۴ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    حیف شد من گالاردو رو خیلی دوس داشتم،حتی بیشتر از مورسیه. ولی فک کنم این جای خالی شو پر میکنه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. HASSANBMW

    ۴ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (396 ديدگاه)

    Thanks pedal!!! :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. moein

    ۴ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (893 ديدگاه)

    با وجود اینکه گالاردو یه مدل افسانه ای بین مدلهای لامبو محسوب میشه اما مطمئنم این مدل جدید هم حرفهای خیلی زیادی واسه گفتن داره و طرفدارانش رو راضی نگه میداره :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. امین

    ۴ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (821 ديدگاه)

    هر چی باشه لامبورگینیه دیگه
    ولی عجب استتاری کردن! هیچ چیز به طور قطعی نیست که بخوایم بررسیش کنیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. mojtaba..designer

    ۴ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (221 ديدگاه)

    آره واقعا هرچی باشه لامبو هستش….معلومه که پشت اون قاب سیاه یه طراحی فوق العاده وجود داره….اینو لافراری هم اثبات کرد…چند ماه قبل از رونماییه لافراری همه گفتن ظاهر پروتوتایپش مسخرس….ولی دیدیم که فراری شاهکار کرد……..تو همین کابررا هم صدق میکنه !!
    در ضمن یکی از فامیل هامون که تو استودیو پینین فارینا طراح هستشو مشغول به کار شنیدم که میگفت : فراری به تازگی میخواد رو یه پروژه ی هیجان انگیز با پینین فارینا همکاری کنه برا یه محصول جدید تا سال 2014-2015………………………..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. amir.t.

    ۴ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (542 ديدگاه)

    نمای جلوش شبیه aventador هستش.ولیییییییییییییییی نمای عقبش با بقیه لامبور ها فرق داره هر چند طراحی نهایش هنوز مشخص نیست…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. amir.t.

    ۴ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (542 ديدگاه)

    بچه ها ی سوال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ گیربکس 7 دنده دوکلاچه یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. slr722

      ۴ مهر ۱۳۹۲
      سوابق: (1347 ديدگاه)

      امیر جان دنده های 1 و 3 و 5 و 7 روی یه کلاچ…

      و دنده های 2 و 4 و 6 روی یه کلاچ دیگه…

      یعنی وقتی به طور مثال دنده 2 تا اخر پر میشه دنده بعدی که 3 میشه با یک کلاچ دیگه جایگزین میشه…

      یک کلام سرعت عوض کردن خیلی خیلی کمتر میشه و حتی میشه گفت لگد زدن هم کاهش پیدا میکنه…

      اما تنها بدی گیربکس 2 کلاچه اینکه یکمی بزرگتر از حالت معمولی و سنگین تره…
      اما درکل کارش خیلی درسته…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. slr722

        ۴ مهر ۱۳۹۲
        سوابق: (1347 ديدگاه)

        جریان چیه دیدگاه من پخش نمیشه؟؟؟
        پدال جان چرا؟؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. amir.t.

        ۴ مهر ۱۳۹۲
        سوابق: (542 ديدگاه)

        مرسیslr722 .این که خیلی سخته.ما تو ی کلاچش هم موندیم.و ی سوال دیگه داداش=این دو تا کلاچ توسط پا انجام میشن یا دست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یا یکی پا یکی دست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. نوید

        ۴ مهر ۱۳۹۲
        سوابق: (195 ديدگاه)

        امیر جان گیرباکس دو کلاچه معمولا توسط یک سیستم الکترونیکی درگیر میشن (پدال و هندل و دسته برای کلاچ ندارن) و دارای سیستم اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک هستن.
        اتوماتیک ها که قضیه شون معلومه.
        اما در نیمه اتوماتیک ها راننده میتونه در هر لحظه در عملکرد دنده اتوماتیک دخالت کنه و دنده رو (توسط دسته های پشت فرمون و یا دسته دنده پله ای در وسط کنسول) بالا یا پایین بیاره (که در این حالت کلاچ دنده قبلی باز میشه و سه سوت کلاچ دنده بعدی بسته میشه)… در نتیجه همونطوری که جناب slr722 گفتن زمان دنده عوض کردن خیلی ناچیز میشه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      4. slr722

        ۴ مهر ۱۳۹۲
        سوابق: (1347 ديدگاه)

        امیر جان چه سختی…

        نه دست میخواد نه پا خودش عوض میکنه…البته به صورت دستی هم پشت فرمون میشه…

        اما تنها خوبیش اینکه کلاچ بعدی اماده امادس که دنده بعدی بندازه جا تا زمان کمتر از بین بره…

        موافقم 0
        مخالفم 0
  9. amir.t.

    ۴ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (542 ديدگاه)

    مرسی نوید جون.خیلی ممنونم …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. pooyan

    ۴ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (8 ديدگاه)

    من دیوونه لامبوام ولی خدا کنه طرح نهایی این نباشه اصالا از زاویه های تند که اصالتش رو نشون میداد تو طراحی خبری نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. جلال

    ۴ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (585 ديدگاه)

    سلام
    حتما فروش لامبورگینی رو حسابی بالا میبره
    یه رقیب گردن کلفتتر برای458!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. Mohammad

    ۴ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (7 ديدگاه)

    من یکى از طرفداران بى کلى لامبو هستم ولى بعضى مواقع حرکت هایى مى کنن که بدجور رو اعصابه با دیدن این عکس ها از پشت به شدت یاد بوگاتى افتادم. لامبوى معلوم الحال ادعا کرده بود ماشین مى سازیم رکورد سرعت بزنه 480 بره چى شد بلوف بود (دوستان اگر اطلاعاتى در این زمینه دارن منو از سردرگمى درارن) با این وضعى که لامبو داره اگر یک موقع دیدین دو مدل از رو طرح کابررا زدن تعجب نکنید در ضمن قبل از تولید یه فکرى به حال طرحش که شبیه بوگاتى هست بکنه بد نیست جان من تو عکس دوم شبیه بوگاتى نیست ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. aventador twin turbo

      ۴ مهر ۱۳۹۲
      سوابق: (4468 ديدگاه)

      محمد جان اول باید بگم که یک شایعه وجود داره که لامبو با همکاری جنرال موتور ماشینی به نام sf22 با 2000 اسب بخار قدرت و هجم8.4 لیتر همراه با توربو داره تولید می کنه که هنوز به طور رسمی تایید نشده و دوما این ماشین استتار شده و مطمعن ام طرح اصلی خیلی فرق خواهد کرد . پس باید تا رونمایی این ماشین منتظر بمانیم.

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا