لندروور-رنجروور

لندروور دیسکاوری 25 ساله شد

لندروور دیسکاوری خودرویی که می توان آن را یکی از ارکان و تابلوهای ماشینهای SUV دانست، یک آفرود متوسط انگلیسی است که در سال ۱۹۸۹ وارد بازار شد. در ابتدا سبک خاص طراحی آن شامل سقف پله ای و صندلیهای عقب استادیومی جلب توجه می کرد. این سبک تا نسل دوم نیز پیگیری می شد. سرانجام در سال ۲۰۱۲ فروش مجموع دیسکاوری ها از یک میلیون دستگاه فراتر رفت.

2015 Land Rover Discovery
۲۰۱۵ Land Rover Discovery
نسل اخیر دیسکاوری یعنی نسل چهارم با کد LR4 از سال ۲۰۰۹ وارد بازار شده و اکنون در آستانه ۲۵ سالگی با تغییرات و بروزرسانی هایی هرچند خفیف، این رویداد را جشن می گیرد. تغییرات بیرونی شامل رینگهای آلیاژی ۲۰ اینچی و رنگهای بدنه جدید می شود. در داخل کابین چرم دو رنگ همراه با چوب آبنوس یا گردو هم جلب توجه می کند.

2015 Land Rover Discovery Interior
۲۰۱۵ Land Rover Discovery Interior
در بخش نیرومحرکه هم یک پیشرانه بنزینی V6 با حجم ۳.۰ لیتر و قدرت ۳۳۵ اسب بخار و گشتاور ۴۵۰ نیوتن متر و یا دو موتور دیزلی توربو با همین حجم ۳.۰ لیتر و قدرت ۲۰۷ و ۲۵۲ اسب بخار قابل انتخاب اند. برای گیربکس از جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک ZF و یک سیستم استارت-استاپ استفاده می شود.

[jwplayer mediaid=”77536″] فروش مدل بروز شده دیسکاوری از ماه سپتامبر به عنوان مدل ۲۰۱۵ آغاز می شود. [دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۴۴ دیدگاه‌ها

  1. Japan & Germany

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    قیافشو که دیدم فکر کردم مال سال 2006 هستش ، این چه وضعشه آخه ؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. meysam

      ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1772 ديدگاه)

      سلام به همه دوستان و همچنین مسئولین سایت پدال. میخواستم بابت اینکه همراه مقالات علاوه بر عکس، فیلم هم میگذارید تشکر کنم. بسیار از این فیلمها استفاده میکنیم. در ضمن من چند ایده خوب برای بالاتر بردن سطح کلی سایت دارم،با اجازتون یکیش رو مطرح میکنم، بقیه ایده ها باشه بعد از تایید شما. به نظر من اگه شرایطی فراهم کنید تا با نظر دهندگان سایت و اونهایی که همیشه دیدگاه های سازنده ای دارند به انتخاب خودتون مصاحبه ای انجام دهید(حتی به صورت مجازی) و دیدگاه های اونها رو طی مقاله ای در سایت درج کنید، این اقدام میتونه منجر به افزایش رضایتمندی کاربران سایت بشه چون دیدگاه های همین کاربران بخش بزرگی از سرمایه این وبسایت وزین هستند و باعث جذابیت هرچه بیشتر سایت میشوند. خود من وبسایتهای زیادی میشناسم که در زمینه خودرو فعالیت میکنند، اما به جرأت میتوانم بگویم، فضای صمیمانه ای که شما مسئولین محترم در این سایت برای کاربران ایجاد کرده اید باعث جدب من شده تا مطالب خودرویی را ابتدا از این وبسایت دنبال کنم. با آرزوی موفقیت روز افزون برای وبسایت فوق العاده” پدال”.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        خوبی میثم جان .

        داداشم باید 1 ماه الی یک ماه و نیم دیگه صبر کنی .

        امکاناتی در دسترس کاربران خواهد رسید در حد بوندسلیگا .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. meysam

          ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1772 ديدگاه)

          سلام میلاد جان. چه امکاناتی؟ راستی اولین فردی که تو ذهنم بود پدال باهاش مصاحبه کنه تو بودی. من اکثر دیدگاه های تو رو میخونم و استفاده میکنم. اینم یه پیشنهاد برای پدال!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. مک میسل

      ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2707 ديدگاه)

      طراحی بیرونیش قدیمیه و قشنگ نیست ولی داخلش مثل هتل میمونه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Japan & Germany

        ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (1678 ديدگاه)

        اتاقش کپی تویوتا توندرا

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. انزو

      ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (369 ديدگاه)

      خدایی راس میگه قیافش خیلی داغونه.این چیه آخه.رنج روور ایووک کجا این کجا.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. علی

      ۲۹ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (126 ديدگاه)

      زمانی که لندروور شاسی بلند می ساخت این ماشین های به اصطلاح شاسی بلند کجا بودند مثلا تویوتا یا هیوندای شاسی بلند نیستند فقط برای لاف زدنه همین و بس.

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. xsajad

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (100 ديدگاه)

    دوستان دفاعیه زیر را بخونید فکر کنم هیچ کدومشون دو تا درس درست حسابی هم پاس نکردن اخه وقتی ادم هایی مثل این ها نمیفهمند که تولید وخرید فروش بیشتر برابر با قیمت کمتر هست قیمت یک پراید هم همه میدونند اگر یک شرکت خارجی بیاد همین پراید رو تولید کنه قیمتش بیشتر از 5 میلیون نیست در هر صورت از نظر من حرفهای سایپا و ایران خودرو حق هست و امیدوارم این شرکت ها قیمتشون به راحتی هر چقدر میخواهند قیمت ها رو افزایش بدهند فقط گمرک رو ازاد کنند اون وقت ببینم ایا همین پراید رو به کمتر از 10 میلیون نفروختند به خدا عمرمون در این کشور تلف شد !!
    درخبری که خبرگزاری ایرنا مخابره کرده، اظهار نظر عجیبی از سوی سید سعید امامی دبیر انجمن مدیریت کیفیت ایران اعلام شده و ادعا کرده که برآوردهای دقیق کارشناسی نشان می دهد که در صورت مدیریت صحیح و ابتدایی که نیاز به برنامه ریزی حتی میان مدت نیز ندارد در خط تولید؛ ۳ میلیون در هزینه تمام شده خودروی پراید صرفه جویی فوری اتفاق می افتاد که اگر هزینه های ناشی از ریخت و پاش و یا عوارض بی ربط از آن کسر شود هزینه تمام شده پراید نه حدود ۲۰ میلیون تومان که تنها ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خواهد بود.
    به گزارش دنیای خودرو ، وی همچنین به پایین بودن بهره وری و ریخت و پاش ها و کیفیت پایین خودروهای داخلی اشاره کرده است.
    اگر چه موضوع کیفیت و خدمات و بهره وری مشکلی است که در تمام صنایع ایران و مدیریت دولتی و خصوصی وجود دارد و باید به آن توجه شود، اما چنین اظهاراتی که با ادعای بررسی کارشناسی مطرح و توسط یک خبرگزاری با سابقه منتشر می شود، نه تنها کمکی به بهبود شرایط تولید و صنعت نمی کند، بلکه عملا اظهار نظرهای غیر کارشناسی و نادرست را تشدید می کند و مشکلات را افزایش می دهد.
    سایپا 151،وانت پراید
    سایپا ۱۵۱،وانت پراید
    وقتی دبیر انجمن مدیریت کیفیت ایران چنین ادعایی می کند که قاعدتا باید به کیفیت اظهارنظرهای این انجمن توجه داشته باشد، دیگر از بقیه افراد کوچه و بازار چه انتظاری می توان داشت!
    ایشان تاکید کرده که هزینه تولید خودروی پراید، به شرط بهره وری و کاهش ریخت و پاش ها ۳.۷ میلیون تومان است.
    معنای این سخن آن است که پراید با ۱۰۰۰ دلار می تواند ساخته شود!
    برای پاسخ به این ادعا لازم است که ایشان نگاهی به لیست هزینه تمام شده خودروهای خارجی در کشورهای مختلف داشته باشند و بعد اعلام کنندکه کدام خودرو در حد پراید و با این مشخصات می تواند با ۱۰۰۰ دلار تولید شود؟
    حتی اگر قیمت مواد خام از فولاد و ورق، پلاستیک و مس و … را برآورد کنیم بازهم نمی توان چنین ادعایی داشت.
    وقتی هزینه های تامین مواد اولیه، آب و برق وگاز، حمل و نقل، کارگر و ماشین آلات و… را تنها برای تولید قطعات خودرو در نظر بگیریم، بازهم نمی توان به رقم ۱۰۰۰ دلار رسید و معلوم نیست که این اظهار نظر چه فایده ای دارد و انتشار چنین خبری جز بدبینی مصرف کننده و مشتری و احساس اجحاف بیشتری چه کارکرد و اثری خواهد داشت؟
    دبیر محترم انجمن مدیریت کیفیت باید توجه داشته باشند که بعد از خرید مواد اولیه، باید تبدیل به قطعه شود و هزاران قطعه درخط مونتاژ کنار هم جمع شوند.
    در شرایطی که ساختار شرکت های خودروسازی به خاطر دولتی بودن و کمبود سرمایه شرکت ها، نیازمند تامین منابع از بانک هاست و بانک ها نرخ سود بالا از خودروسازان دریافت می کنند و شرایط برای تجهیز منابع لیزینگ و اوراق مشارکت و… آماده نیست و به دلیل تحریم، رشد هزینه های ارزی، کمبود سرمایه درگردش، تورم، خرید نقدی مواد اولیه با ۱۲۰ درصد ارزش مواد وارداتی و…. نیاز به تامین منابع بیش از ۱۰ برابر رشد کرده و سهامداران دولتی، منابع و سود حاصل از عملیات تولید را از شرکت خارج کرده اند و انباشت نقدینگی به حداقل رسید و… چگونه انتظار دارید که پراید ۳.۷ میلیون تومان هزینه داشته باشد.
    این اظهار نظر غیر کارشناسی، حتی بدون توجه به رشد نرخ ارز و سه برابر شدن آن و هزینه های مالی تحمیل شده مطرح شده است.
    اگر در شرایط دلار ۱۰۰۰ تومانی چنین نظری داده می شد حداقل به هزینه های تمام شده در شرایط بهره وری کامل نزدیک می شد اماوقتی نرخ ارز به ۳ هزار تومان رسیده و هزینه های حمل و نقل و خرید مواد اولیه و… چند برابر شده است، براساس کدام شاخص ها و لیست هزینه ای چنین ادعایی مطرح شده است.
    لازم است که به دنبال انتشار چنین گزارش هایی، لیستی از ریز هزینه های مورد نظر انجمن مدیریت کیفیت ارائه شود تا اشکالات و نقاط قابل توجه آن بررسی شود.
    زیرا چنین نظراتی از سوی یک نهاد مدنی و انجمن مدیریت کیفیت، مورد توجه افراد غیر متخصص قرار خواهد گرفت و مصرف کننده و مشتری عادی را نسبت به بازار خودرو بدبین خواهد ساخت.
    اگر بپذیریم که قانون و عرف و احقاق حقوق مردم، تفاوت بین متخصص و مصرف کننده را مطرح ساخته، شایسته است که افراد صاحب نظر و متخصص در اظهار نظرهای خود دقت بیشتری داشته باشند و سخنان غیر مسوولانه مطرح نکنند و حداقل به لیست مورد نظر هزینه های خود اشاره کنند تا پاسخ مناسب از سوی خودروسازان را نیز شاهد باشیم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. carbonado aventador

      ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (4461 ديدگاه)

      3.7 میلیون دیگه خیلی کمه!!!!
      13-15میلیون منصافانه است
      در همه جای دنیا با گذشت زمان(سال)قیمت خودرو هایی که مدلشان قدیمی تر هست کاهش پیدا می کنه اما در ایران…!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. xsajad

        ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (100 ديدگاه)

        منم دارم میگم بدید یک کشور ثالث تولید بشه قول میدم در مثلا امریکا پراید با قیمت بیشتر از 2هزار دلار تولید نشه در ضمن خودرو ساز ها اگر قبل از تحریم ها و همین الان با انضباط بودن در دخل و خرجشون با توجه به سود های کلانی که کردند میتونستن قیمت ها رو کاهش بدن تولید بیشتر قیمت کمتر که از لحاظ تئوری ممکن هست ولی الان به خاطر بدهی های سنگین بانکی و… باعث شده پراید 20 میلیونی هم براشون کم باشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. امید

          ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1323 ديدگاه)

          فقط یه چیز بگم همش میان میگن داریم ضرر میکنیم پس چرا اینقد موثرن تولدشونو بیشتر کنن با ضرر!؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. VAHID JINPACHI

      ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (847 ديدگاه)

      یکی از نمایندگان حساب کرده که پراید 4 میلیون پای خودرو سازان افتاده!!!!

      حالا اونا چه جوری پراید رو 20 میلیون می دن و باز هم می گویند ما داریم ضرر می کنیم…..

      این دیگه اخره…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. احسان(احسان سابق)

        ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (2872 ديدگاه)

        وحید بنظرم مدیر بی مسولیت از مدیر دزد خیلی بدتره اما خودروسازای ما نه تنها دزدن تازه بی مسولیت هم هستن.دزد برای جیب خودشون بی مسولیت برای منافع مردم.واقعا ادمای خطرناکی هستن اینا.شاید به اندازه بن لادن ظاهرشون ترسناک نباشه اما جزو خطرناک ترین مجرمای دنیان

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. YaShaR

        ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (294 ديدگاه)

        دو سه سال پیش بچه های خوش ذوق یکی از دانشگاه های صنعتی تیمی تشکیل می دن و طی یک ماه با لوازم و وسایلی که از بیرون تهیه می کنن و یک فروند پراید مونتاژ می کنن که قیمت نهاییش کمتر از 5 میلیون تومان میشه اون زمان پراید حدود 12 تومن بود (البته این روهم باید در نظر بگیریم که اونا لوازمشو بصورت تک فروشی از مغازه های خرده فروشی می خریدن در حالی که شرکت معظم سایپا فله ای و عمده از چین وارد میکرد حداقل 40 درصد ارزونتر تموم میشد + خط تولید مجهز و کارگرهای ماهر)

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. Ehsan

      ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1251 ديدگاه)

      هر چی میخواهند بگویند به نظرم هزینه تولید هر خودرو نصف قیمت فروششون میشه دو تا دلیل میارم
      1 _ چرا قیمت خودرو صادراتی نصف قیمت فروش در داخل است یا تقریبا نصف
      2 _ همین اس 300 یا زد 300 قیمتش در چین به دلار 9000 دلاره که با دلار 3200 تومانی میشه 29 میلیون ولی جناب سایپا 72 میلیون قیمت براش گذاشته ، البته باید این نکته رو در نظر گرفت که برای این خودرو ارز مرجع در نظر گرفته میشه نه 3200 بازار

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. مک میسل

      ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2707 ديدگاه)

      به نظر من6.5 میلیون برای پراید منصفانست و این ها الکی دارن سود میخورن……اون موقع که پراید8 تومن بود سود هم میکردن اون موقع پراید شاید3.5 می ارزید ولی الان با تو جه به سود شاید براشون6 تموم بشه خب الان9 بدن……….. اینا15 میلیون اضافه خوری دارن!مثل اینکه تو یه مهمونیه8 نفره یه کیکی که به 8نفر میرسه..یکی درجا بریزه تو خندق بلا!!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    5. مک میسل

      ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2707 ديدگاه)

      ولی یه چیزی…..پراید کل و هم نباید اصن تولید شه تا قیمت روش بذارن…….به نظرم برای قشر کم درامد اگر الان من دولتمدار بود شاید مگان 15 تومن عرضه میشد و برای قشر کم درامد..برای متوسط بنز ای کلاس و برای پر در امد منصوری ویرون و هنسی ونوم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. M DESIGN

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (22 ديدگاه)

    واقعا خطوطش در حد دیسکاوری نیست به عک ها دقت کنین انگار درب ها مال این خودرو نیستند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. M DESIGN

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (22 ديدگاه)

    یادم رفت بگم از پشت شبیه ماشین های باری و ون های ارزون قیمت شده و در حد خودش هم نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. توفیقی

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    معمولیه.زیاد چنگی به دل نمیزنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. ebi

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (10 ديدگاه)

    خیلی با حاله

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. هادی . مرسدس بنز

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (110 ديدگاه)

    عین جعبه می مونه !!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. ebi

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (74 ديدگاه)

    واقعا u.k حرف نداره
    چرا دوباره لندروربه ایران نمیاد؟ مگه امتیازس رو تاتا موتورز هند نخریده؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. daniel

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (15 ديدگاه)

    واقعا ماشن خوبیه راستی دوستان کسی خبر نداره مانیتور پشت سری سورن ikco به صورت جفتی عرض میشه یا تکی آخه توسایت نوشته 600 تومان میخواستم بدونم تکی هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. ژیار

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (59 ديدگاه)

    سلام من خودم طراحیش رو نمیپسندم ولی باید توجه کرد دیسکاوری اغلب برای افرود طراحی شده و این شکل مکعبی و خالی از پف و اغراق جهت به حداقل رساندن آسیبهای بدنه دولت در مسیرهای خارج جاده طراحی شده و بیشتر کاربردی است.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. کافر مقدس

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    طرف جوری کامنت میده که اینگار مَنهَتن یا بورلی هیلز آمریکا زندگی میکنیم . .

    از پشت مانیتور یه دنیارو آره ولی در عمل آره . . .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. فرهاد

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (378 ديدگاه)

    عقبش چرا اینجوریه؟؟
    انصافاً خیلی ضایست. (-:

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی ف

      ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (173 ديدگاه)

      هر چه از جلوماشین به عقب می رویم امید کم تر میشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. ROLLS R R ROYCE

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (189 ديدگاه)

    رنو داچیا داستر از لحاظ ظاهر بیرونی،پیش این شاهه!!!!!

    و همچنین با قیمتی طبق قدرت و امکانتش عرضه میشه!!!!!!

    این که افتضاححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححه!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. sadegh

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2124 ديدگاه)

    با اینکه طراحیِ کلیش زیبا نیست، ولی خب جلو ماشین خیلی هم بد نیست (البته به نظر من)

    از لحاظ مصرف هم نسبت به نسل قبلش بهبود پیدا کرده، گریبکسش هم از 6 سرعته

    به 8 سرعته اتومات تبدیل شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. احسان(احسان سابق)

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    این ماشین بیشتر بدرد پیرمردا میخوره.بیرونش که خیلی طراحی یکنواختی داره و داخلش هم خسته کننده و ارومه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. امید

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    خیلی طراحیش قدیمی شده باید یه دستی به سروگوشش بکشن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. احسان

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (252 ديدگاه)

    ماشین رضا خان سلام اوغلو است…
    ولی به نظر من این ماشین بی نظیره
    بنظر من کسایی که سرشون بشه ماشین چیه میرن سراغ این

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. رضا

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    این نسل نفسهای اخرشو میکشه
    قیمتش بالاست و نمی ارزه
    باید صبر کرد واسه نسل جدیدش

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کاظم قاقی

      ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (41 ديدگاه)

      رضا یه جوری میگه انگار میخواد همین فردا بره یکیش رو بخره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. رضا

        ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (1698 ديدگاه)

        میتونستم هم نمیخریدم :-)
        کم پیدایی دکتر قاقی؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
  19. HAMED24

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (13 ديدگاه)

    سال 209 درشکه نبوده چه برسه دیسکاوری اشتب کردین تو متنتون یه صفر جا مونده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .

    زیاد نباید از طراحیش ایراد گرفت ، چون یکسری ماشین ها باید ظاهر

    اصلیشونو نگه دارند . مثل جی کلاس . هامر . لندکروز . fj کروزر و …

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مجید

      ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (28 ديدگاه)

      لطفا اسم لندکروزو کنار جی کلاس نیار
      اصالت یعنی دیفندر، رنجرور، دیسکاوری، جی کلاس، سابربن، رنگلر، …
      ضمنا وقتی دیزاین درست باشه نیازی به تغییر دادنش نیست
      این نوع تنوع طلبی ها که توسط شرکت های تازه به دوران رسیده مثل تویوتا به مشتری ها القا شده فقط واسه خالی کردن جیب مردمه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود .

        چی بگم مجید جان !!!!!

        راستی حرف شما رو در پست رولزرویس قبول دارم .

        موافقم 0
        مخالفم 0
  21. محمد

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (95 ديدگاه)

    قیافش رو ول کن…خدایی ماشینای لندرور خدای آفرودن..مایه 67 داشتیم اون قدیما همه جا میرفت لامصب :D

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. Infinite

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (219 ديدگاه)

    بخش جلوی خودرو طرحی باوقاری داره و زیباست. پهلو ها هم گرچه طراحی متفاوتی دارند اما جالب هستند . شیشه های عقب خودرو هم متفاوت هستند و جالب ولی طراحی چراغ ها می تونست بهتر از این باشه. با این که نسل جدید این خودرو در راه هست اما به شخصه خیلی دوست داشتم این مدل رو داشته باشم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. PEUGEOT

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (999 ديدگاه)

    طراحی داخلی و بیرونی درحد معمولیه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا