مسابقاتمک لارن

مک لارن در سال 2018 ردبول را به چالش می‌کشد؟!

پس از پیروزی ردبول در گرندپری مالزی و درخشش مکس ورشتاپن، فشارها روی مک لارن برای فصل آینده افزایش می‌باید. این را فرناندو آلونسو راننده کارکشته این تیم بریتانیایی می‌گوید.


البته این راننده اسپانیایی می‌گوید با استفاده از پیشرانه‌های رنو در فصل ۲۰۱۸ و این حقیقت که مک لارن دارای بهترین شاسی فرمول ۱ است عملکرد برجسته‌ای را شاهد خواهیم بود.
آلونسو گفت:

ما باید مطمئن شویم که از نظر شاسی بهترین کار را انجام می‌دهیم زیرا پیشرانه می‌تواند پیروزی را به ارمغان بیاورد زیرا ردبول این را ثابت کرده است. عملکرد شاسی خودروهای ما باید در حد پیشرانه‌ها باشد و این قطعاً یک چالش خواهد بود.


زمانی که آلونسو درباره واقعی بودن انتظار او برای به چالش کشیدن ردبول در فصل آینده پرسیده شد او گفت بله من این‌طور فکر می‌کنم. آلونسو می‌گوید مک لارن به عنوان یک تیم نباید از هیچ کسی بترسد.


اخیراً مک لارن توافق نامه سه‌ساله‌ای را با رنو برای تأمین پیشرانه‌ها امضا کرده است. شایان ذکر است شرکت هوندا که پیشرانه‌های امسال مک لارن را تأمین کرده در فصل آینده همراه تیم تورو روسو خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۴ دیدگاه‌ها

  1. Meysam..LaFerrari

    ۲۰ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (581 ديدگاه)

    تو این 2-3 سال هر کاسه ای بود سر هوندای بدبخت شکست ، سال دیگه جایی برای قایم شدن برای مکلارن وجود نداره ، ببینیم چیکار میکنن ولی شکست دادن ردبول به این راحتیا نیست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ویلیامز «بنتلی. استون مارتین.مکلارن»

      ۲۰ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (1626 ديدگاه)

      جایی برای قایم شدن؟!!! توی مطالب مربوط ب فرمول یک ک توسط سایت های معتبر و بی طرف نوشته شده بارها به شاسی و آیرودینامیک عالی مکلارن اشاره شده، عملکرد خوب مکلارن در پیست هایی با مستقیمی های کم هم گواه همین موضوع است،همین امسال در یکی از پیست های فنی مکلارن تونس سریع ترین دور رو بزنه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Meysam..LaFerrari

        ۲۰ مهر ۱۳۹۶
        سوابق: (581 ديدگاه)

        اون فستست لپی که مکلارن تو مجارستان زد بخاطر سرعت مکلارن نبود بخاطر مشکل فرمون فتل بود که 1 ثانیه حدودا کندش کرده بود و رایکونن و همیلتون و ورستپن که پشتش بودن همه کند شده بودن از سر این قضیه.
        این که میگم جایی برای قایم شدن وجود نداره منظورم این نیست که شاسی مکلارن خوب نیست ، منظورم اینه که اگه سال بعد با موتور کاملا یکسان با ردبول نتونن شکستش بدن ادعای آلونسو و خیلی از طرفدارای مکلارن پوچ از آب درمیاد که مکلارن بهترین شاسی رو داره.(با توجه به اینکه قوانین سال آینده تغییر اساسی نداره به هیچ عنوان)
        من که امیدوارم مکلارن حداقل در حد ردبول قوی باشه سال آینده ، بهرحال فاصله ی زیادی نمونده ، چند ماه دیگه خواهیم دید!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. king lambo

          ۲۱ مهر ۱۳۹۶
          سوابق: (55 ديدگاه)

          دوستان یه سوالی الان موتور مرسدس w08 با موتور فورس ایندیا کاملا یکیه و اختلاف عملکردشون فقط تو بحث ایرودینامیک و شاسی شونه؟
          همینطور برای مابقی شرکت های تامین کننده موتور و شریکاشون.
          با تشکر

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Meysam..LaFerrari

          ۲۱ مهر ۱۳۹۶
          سوابق: (581 ديدگاه)

          بله دوست عزیز موتور فورس ایندیا و ویلیامز کاملا با موتور خود مرسدس یکسانه و هسچ تفاوتی وجود نداره.
          حتی تو مستقیمی ها و تاپ اسپید بعلت دون فورس پایین تر ویلیامز یه مقدار از خود مرسدس هم بالاتره.
          تنها تفاوت تو شاسی و اجزای مرتبط با شاسیه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. Meysam..LaFerrari

          ۲۱ مهر ۱۳۹۶
          سوابق: (581 ديدگاه)

          در مورد مابقی تیم ها هم تیم هاس از موتور کاملا یکسان با فراری استفاده میکنه اما ساوبر از موتور 2016 فراری استفاده میکنه.
          ردبول و رنو و تورو روسو هم از یه موتور کاملا مشترک استفاده میکنن.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. Farhan

          ۲۵ مهر ۱۳۹۶
          سوابق: (12 ديدگاه)

          موتور فورس ایندیا یا ویلیامز با موتور مرسدس برابر نیس چون مرسدس اخرین موتورشو ب بقیه تیما ندادو فقط خودش تو مونزا ازش استفاده کرد به علاوه مرسدس اپدیتای موتوریش روهم ب بقیه نداده

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. ویلیامز «بنتلی. استون مارتین.مکلارن»

    ۲۰ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    هوندا مکلارنو در وضعیت بدی قرار داد، عملکرد ضعیف مکلارن بخاطر موتور ضعیف هوندا باعث شد تیم وضعیت مالی خوبی نداشته باشه و اسپانسراشو هم ازدست بده از طرفی حالا مکلارن 100میلیون دلار کمک هوندا رو نداره و باید برا موتورش هم پول بده! شرایط خیلی سختی برا مکلارن بوجود اومده.
    ب نظرم هوندا در ساخت موتور های پیچیده مشکل داره،موتور جتی ک با همکاری جنرال موتورز ساخته بود هم بعد اولین پرواز بارها با مشکل مواجه شد، احتمالا تا یکی دوسال دیگه هم هوندا نمیتونه موتور مناسبی بسازه،البته این نظر منه و ممکنه درست نباشه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ch. چ

    ۲۱ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (19 ديدگاه)

    چقد خوش تیپه فرناندو‌‌⁦???⁦⁦^_^⁩

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Hamid.Hellcat

    ۲۱ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (1198 ديدگاه)

    من نمیدونم چه اجباریه یک کمپانی که توانایی ساخت موتور نداره حتمن باید تو مسابقات شرکت کنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

      ۲۱ مهر ۱۳۹۶
      سوابق: (2779 ديدگاه)

      چه جالب،پس از این به بعد باید شاهد حضور 3 تیم در این رقابت ها باشیم و جذابیت دو چندان!!!?
      اینطور نیست حمید جان؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. ایمان

    ۲۱ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (258 ديدگاه)

    امیدوارم دوباره درخشش ماتادور رو تو این سالهای اخر کریرش شاهد باشیم.حیف این سه سال که اینقدر تلخ سپری شد.مطمینا ناندو اگر خودروی رقابتی در اختیارش باشه با توجه به مهارت و تجربش میتونه همه مدعیان رو به چالش بکشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. ماسل

    ۲۱ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (2433 ديدگاه)

    حریف بیشتر رقابت جذابتر
    واقعا حیف الونسو بود
    البته امیدروارم هوندا دوباره برگرده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. Farhan

    ۲۵ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (12 ديدگاه)

    ب نظرم مکلارن میتونه سال بعد ب ردبول برسه
    ولی واقعن سخته بخواد ب مرسدس و فراری برسه
    اونم حالا ک هردو تیم نقطه ضعفاشونو پیدا کردنو حالا میتونن ماشینشونو خیلی قویتر کنن

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا