مسابقات

فرناندو آلونسو پشت فرمان تویوتا هایلوکس داکار

فرناندو آلونسو به زودی فرصت تست تویوتا هایلوکس گازو ریسینگ طراحی شده برای رالی داکار را پیدا می‌کند.


در طول چند سال گذشته، آلونسو که دو بار قهرمان مسابقات فرمول ۱ شده طیف متنوعی از خودروهای مسابقه‌ای را بررسی کرده و در مسابقات ۲۴ ساعته لمانز، رولکس ۲۴ و سبرینگ ۱۰۰۰ پیروزی‌هایی نیز به دست آورده است. او امیدوار است امسال در مسابقات ایندی ۵۰۰ هم پیروز شود و برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات خود بیفزاید.


گفته شده این راننده اسپانیایی در هفته‌ی آینده به آفریقای جنوبی سفر خواهد کرد تا هایلوکس را در اطراف ژوهانسبورگ بررسی کند. آلونسو همکاری نزدیکی با تویوتا دارد زیرا هم‌اکنون با تجهیزات ژاپنی‌ها در مسابقات قهرمانی استقامت جهانی حضور دارد.


آلونسو سال پیس اعلام کرده بود در رقابت‌های آفرود حضور نخواهد یافت اما حالا به نظر می‌رسد که نظر خود را تغییر داده است. پس از پیروزی در مسابقات دیتونا ۲۴ اوایل سال جاری، آلونسو به فرانس ۲۴ گفته بود به دنبال شرکت در مسابقاتی است که به پیست محدود نباشد.

او گفته بود:

مسابقات دیتونا بخشی از سه‌گانه‌ی قهرمانی نیست اما اگر من در آن پیروز شوم چهارمین پیروزی خود را به دست می‌آورم. حالا تمرکز اصلی روی ایندی ۵۰۰ است. من به دنبال شرکت در مسابقه‌ای هستم که نظم متفاوتی داشته و تنها منحصر به پیست نباشد.

او ادامه می‌دهد:

اما من باید فکر کنم، من به برنامه نیاز دارم و باید مطمئن شوم که رقابتی هستم. من می‌خواهم افرادی درست، تیم‌هایی مناسب و تجهیزات قابل قبولی داشته باشم. اگر فردی رقابتی نباشم یا به پیروزی اطمینان نداشته باشم در مسابقه‌ای شرکت نخواهم کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا