موتورسیکلت

تولد ققنوس (قسمت اول)

یک مجله اینترنتی مزایای زیادی دارد که از مهم‌ترین آنها می‌شود به دسترسی آسان برای همه افراد، بروز بودن مطالب، ارتباط نزدیک بین مخاطبین و نویسندگان و مزایای فراوانی دیگر اشاره کرد اما شاید یکی از هیجان‌انگیزترین محاسن یک مجله اینترنتی، امکان منتشر کردن ویدئوهای جذاب باشد. ویژگی که مجله اینترنتی پدال هیچ وقت از آن غافل نبوده است.

Yamaha Roland Sands MT-09
Yamaha Roland Sands MT-09
از امروز تصمیم گرفتیم تا اگر شما مخاطبین عزیز هم مشتاق باشید ویدئوهای بیشتر و جذاب‌تری را در قسمت موتورسیکلت منتشر کنیم. ویدئوهایی که کمی متفاوت هستند.
چندی پیش Roland Sands تصمیم گرفت تا بر روی پلتفرم موتورسیکلت محبوب MT-09 یک اثر جدید و قدرتمند خلق کند و موتورسیکلتی بسازد که در عین برخورداری از ظاهری کلاسیک و خاص، به‌قدری قدرتمند باشد که موتورسیکلت‌های روز دنیا را به رینگ مسابقه بکشاند و چه‌بسا پشت خیلی از آنها را هم به خاک بمالد؛ ما هم به بهانه رونمایی از این موتورسیکلت در نمایشگاه میلان به سراغ آن رفته‌ایم.


ویدئویی که شاهد آن هستید، یک قسمت از یک تیزر چند قسمتی است که ماجرای متولد شدن و یا بهتر است بگوییم دوباره متولد شدن یکی از محبوب‌ترین موتورسیکلت‌های تاریخ کمپانی ژاپنی یاماها را به نمایش در آورده. در قسمت‌های بعد تصاویر بیشتر و همچنین ادامه این تیز را برای شما منتشر خواهیم و صد البته به سراغ ویژگی‌های فنی این موتورسیکلت سرکش هم خواهیم رفت پس فعلاً تا همین‌جا داشته باشید و پیگیر اخبار بمانید. [دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بیژن دولت سرایی

دانشجوی رشته های حقوق و خلبانی. علاقه‌مند به دنیای خودرو و موتورسیکلت. در حال حاضر این افتخار رو دارم که به عنوان نویسنده و مترجم با تیم پدال همکاری کنم.

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. Archi KHAN

    ۴ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (2167 ديدگاه)

    انتخاب واژه ققنوس برای برند خاطره سازی چون یاماها خیلی بجاست…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ali a.j

    ۴ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (635 ديدگاه)

    آقای دولت سرایی دستت درد نکنه

    لطفا ویدئوهای جذابتری از دنیای موتورسیکلت منتشر کنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. احمد باقری

    ۴ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    انتخاب باحالی کرده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. shahab

    ۵ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (647 ديدگاه)

    با تشکر از آقای دولت سرایی
    لطفا بازهم از ان ویدیوها بذار

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. shahab

    ۵ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (647 ديدگاه)

    اوووووف آدم از صداش میترسه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا