معرفی رسمی فیس‌لیفت نیسان پاترول، لوکس‌تر و پیشرفته‌تر
معرفی رسمی فیس‌لیفت نیسان پاترول، لوکس‌تر و پیشرفته‌تر

معرفی رسمی فیس‌لیفت نیسان پاترول، لوکس‌تر و پیشرفته‌تر

پیش‌ازاین می‌دانستیم که پاترول فیس‌لیفت نسبتاً عمده‌ای را تجربه کرده اما حالا نیسان رسماً پاترول جدید مدل 2020 را معرفی کرده است. این خودرو از پیشرفت‌های بیرونی و بهبودهای داخلی به همراه تکنولوژی‌ها و ویژگی‌های لوکس بیشتری برخوردار شده تا سرنشینان ایمن‌تر و راحت‌تر باشند اما درعین‌حال همچنان قابلیت‌های آفرود عالی خود را حفظ کرده است. سازندهٔ ژاپنی، پاترول را نماد میراث اس‌یووی‌های خود می‌دارند که به‌طور خاص برای مقابله با سخت‌ترین شرایط رانندگی روی کرهٔ زمین مهندسی شده بدون آنکه راحتی سرنشینان را قربانی کند.

در نمای بیرونی پاترول مدل 2020 امضای طراحی نیسان یعنی جلوپنجرهٔ V شکل جدیدی به چشم می‌خورد که توسط چراغ‌های LED بومرنگ شکلی احاطه شده است. طراحان همچنین در طرفین سپر جلو لبه‌هایی را کار کرده‌اند که به چراغ‌ها منتهی می‌شود. در همین حال، گرافیک داخلی چراغ‌های عقب نیز بروز شده و با نوار کرومی بزرگی با نوشتهٔ PATROL به هم متصل شده‌اند. درون این چراغ‌ها همچنین راهنماهای متوالی کار شده که این ویژگی برای اولین بار است که در ساخته‌های نیسان دیده می‌شود.

کابین پاترول جدید نیز به لطف ویژگی‌هایی مثل صندلی‌های چرمی با دوخت الماس شکل و غربیلک فرمان جدید دست‌دوز، لوکس‌تر به نظر می‌رسد. کنسول مرکزی بازطراحی شده با دو نمایشگر که بالایی نقشه را به نمایش درمی‌آورد و پایینی برای کنترل ویژگی‌هایی مثل سیستم تهویه مورداستفاده قرار می‌گیرد هم یکی دیگر از ویژگی‌های جدید کابین پاترول مدل 2020 است. سیستم اطلاعاتی-سرگرمی این خودرو از کارپلی و اندروید اتو هم پشتیبانی می‌کند. نیسان همچنین برای سرمایش سریع‌تر کابین در آب‌وهوای گرم، سیستم خنک‌کننده و توزیع جریان هوا را بهبود داده است. علاوه بر این، به گفتهٔ سازندهٔ ژاپنی، کابین این اس‌یووی جان‌سخت ساکت‌تر از قبل شده است.

نیسان همچنین برای پاترول مدل 2020 تجهیزات ایمنی جدیدی مثل ترمز اضطراری هوشمند با قابلیت تشخیص عابر پیاده و سیستم هوشمند هشدار برخورد جلو را هم در نظر گرفته است. این دو سیستم جدید به چندین تکنولوژی ایمنی قبلی نیسان که قبلاً ارائه می‌شدند اضافه شده‌اند؛ اما همان‌طور که انتظار می‌رفت، در پیشرانه‌ها تغییری ایجاد نشده است و پاترول مدل 2020 مثل قبل به‌صورت استاندارد با یک پیشرانهٔ 4 لیتری V6 با 275 اسب بخار قدرت و 395 نیوتن متر گشتاور ارائه می‌شود درحالی‌که یک موتور 5.6 لیتری V8 با 400 اسب بخار قدرت و 560 نیوتن متر گشتاور هم برای آن قابل سفارش خواهد بود. نسخهٔ V8 از سیستم هیدرولیکی کنترل حرکات بدنهٔ نیسان هم برخوردار است. نیسان پاترول مدل 2020 اواخر همین ماه در خاورمیانه عرضه می‌شود.

[دانلود ویدئو]

درباره نویسنده

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مرتبط

26 دیدگاه

    1. مرتضی
      سوابق: (23 دیدگاه) ,

      واقعا چقدر زیباست. ایندفعه تاکید طراحیش برای خاورمیانه بیشتر هم شده ، کاش شرایطش بود ما هم یک روزی میتونستیم سوار بشیم

      پاسخ
  1. کیان
    سوابق: (307 دیدگاه) ,

    طراحی حارجی بسیار خوب شده، پیشرفت داشته .
    اما طراحی داخلی، این سریال طنز بود، فک کنم لیسانسه ها ، یه قسمت رفته بود فلافل سرویس، تا میتونست تو ساندویچ فلافل و … پر کرده بود، بحث شرکت معظم نیسان هم همینه، یه طراحی داخلی زده، هنوز که هنوزه داره همون و استفاده میکنه، حتی رو QX80 ، این سیستم مالتی مدیا جدیدشم من و یاده این پرشیا داشبورد جدید میندازه یا دنا با اون مالتی مدیاش، خیلی زشته نیسان این همه مدت داره این طرح قدیمی و استفاده میکنه.
    حال من موندم مدیران ما در سطح مدیران نیسان هستن، یا مدیران نیسان در سطح مدیران ما و یا هیچکدام.

    پاسخ
    1. مرتضی
      سوابق: (23 دیدگاه) ,

      ولی برعکس شما من از طراحی داخلیش خوشم میاد ، از نظر زیبایی و تلفیق چرم و چوب و پلاستیک و امکانات فکر میکنم از رقیب هاش مثل تویوتا هم بهتر باشه

      پاسخ
      1. کیان
        سوابق: (307 دیدگاه) ,

        من نگفتم بد هستش، گفتم خیلی وقت هست که طراحی حتی بروز رسانی نشده، تغییر و طراحی جدید پیشکشش باشه.

        در رابطه با این دوستمون که اواتار نیسان هم داره و به کارخونه پدریشون بی احترامی شد من عذر میخوام با این صحبت به طراحان شرکتتون توهین شد، معذرت میخوام. اگر شما خودوت سوار محصول کارخونه پدریتون نشدین ما این و تو کیش سوار شدیم و راضی بودیم، البته خود اینو نه، بالاترش QX80، تشکر کنید از ابوی محترم که چنین محصول خوبی تولید کردن. من باز عذر میخوام اگر با طراحی شکرتتون و زیر سوال بردم.
        این همه تعصبتون و تو شرکتتون خرج کنید طرح جدید بدید بیرون

        پاسخ
        1. datsun
          سوابق: (1425 دیدگاه) ,

          بنده هم از شما معذرت میخوام و امیدوارم در ضمینه ارتباط فلافل و خودرو به موفقیتهای تازه ی برسید
          یا حق.

    2. datsun
      سوابق: (1425 دیدگاه) ,

      خدای تیم طراحی نیسان تو ۱۰۸ سال تو رو کم داشت
      طراحی !!! سلف سرویس! فلافل!! تا میتونستن پر کردن !! آخه چه ربطی داره.
      فیس لیفته تغییر نسل که نیست بیاد کلا کابین رو عوض کنه این ماشین از دو ماه پیش عکس هاش تو اینستا عربها منتشر شده بود بازار اصلیش هم حوزه خلیجه .ما از دور باید نگاه کنیم یا نهایتش یه گذرش رو ببینم براش غش کنیم‌

      پاسخ
    3. MOHAMAD.n.r
      سوابق: (54 دیدگاه) ,

      شخصا طراحی داخلیشو خیلی خیلی دوست دارم.
      در کل نیسان در اکثر مدل هاش طراحی داخلی خیلی خوبی رو داره. یکیش همین نیسان تیانا که توی ایران داریم. اگر به من بگن زیر600 میلیون دوست داری با چه ماشینی سفر بری و به عنوان سرنشین داخل ماشین بشینی میگم تیانا.
      ولی در مجموع طراحی یه چیز کاملا سلیقه ای هست و افراد هم سلیقه های مختلف دارند.

      پاسخ
  2. mohammad
    سوابق: (138 دیدگاه) ,

    چرا طراحی داخلیش اینجوریه خیلی قدیمیه باید مثل لینکلن یه دستی به سر و رو طراحی داخلیش بکشه

    پاسخ
    1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::
      سوابق: (2901 دیدگاه) ,

      مطمئنا کابین نسل جدیدش متفاوت خواهد بود ، این صرفا یه فیس‌لیفته‌، نمیشه توقع تحول اساسی داشت‌‌؛ اما جدا از طراحی داخلیش که البته بدم نیست، کیفیت کابین پاترول کاملا رضایت بخشه.

      پاسخ
  3. Mohammadreza
    سوابق: (625 دیدگاه) ,

    کلا خودروهای جعبه ای شکل رو دوست دارم و پاترول هم یکیشونه.
    در طی یکی دوسال آینده نسل جدید suv و پیکاب های تویوتا و به دنبالش نیسان معرفی خواهند شد.مشتقانانه منتظر معرفی نسل جدیدشون هستم

    پاسخ
    1. Mohammadreza
      سوابق: (625 دیدگاه) ,

      جا داری یه لعنت هم نصار میتسوبیشی بکنیم شرکتی که از بهترین suv های دنیا یعنی پاجرو رو داشت ولی الان …
      از افرودرها بپرسین خیلی ها میگن کیفیت و دوام پاجرو حتی از پرادو و پاترول هم سر تره ولی افسوس

      پاسخ
  4. ایمان
    سوابق: (1697 دیدگاه) ,

    اسم پاترول با آفرود گره خورده و با داشتنش بیرون از جاده نباید استرس داشته باشی و با خیال راحت از سخت ترین موانع راحت عبور کن ❤ Nissan Patrol ❤

    پاسخ
  5. احمدرضا
    سوابق: (226 دیدگاه) ,

    و ما همچنان پاترول 1380 رو 75 میلیون تومان میخرم
    .
    .
    .
    عاشق شاسی بلندایی مثه پاترول و G کلاس و … هستم که جعبه ای شکلن
    طراحی زیبا + دوام + آفرود+روح نیسان = پاترول

    پاسخ
  6. حسین
    سوابق: (3 دیدگاه) ,

    مخصوص عرب های خلیج فارس ساختن که بدوشن یه اب هم روش

    پاسخ
    1. MOHAMAD.n.r
      سوابق: (54 دیدگاه) ,

      فعلا که خودروسازان وطنی ملت بیچاره ایران رو دارن میدوشن.
      شما یه فکری به حال خودمون کن و نگران عرب ها نباش.
      عرب ها هر ماشینی رو که بخوان میتونن سوارشن بدون هیچ محدودیتی و گمرکی و …بنابراین میفهمن که چه ماشینی بهتره.
      همین پاترول پر فروش ترین خودروی امارات متحده عربی هست در بین تمام سگمنت ها و خودرو ها.

      پاسخ
  7. Omid622
    سوابق: (641 دیدگاه) ,

    حالا بچه ها مدل نسیمو مونده بیاد
    که قطعا از نظر طراحی نمای بیرونی از لندکروزر سرتره

    پاسخ
  8. حسین
    سوابق: (3 دیدگاه) ,

    من در مورد 8 سیلندرش گفتم.بله تو ایران مردم یا میتونن پراید بخرن یا پژو.با دلار 13 هزار تومنی کسی نمیتونه خودرو های لوکس بخره مگر سرمایه دار باشه .بله یه زمانی با دلار هزار تومن میشد بنز و بی ام و وخیلی چیزهای دیگه خرید واز یک طرف هم سیاست های نا درست دولته که جلوی واردات خودرو رو گرفته که تا دو سال نمیشه بهش فکر کرد چون دولت حسن فریدون(روحانی) تا سال 1400 هست

    پاسخ
  9. net
    سوابق: (992 دیدگاه) ,

    نیسان ارمادا و اینفینیتی xq80 و نیسان پاترول هر ۳ زشت و بزرگ هستند و کرگدن زشت واقعا برازنده لقب هر ۳ ماشین هست و هر ۳ از هم کپی کردند

    پاسخ
    1. MOHAMAD.n.r
      سوابق: (54 دیدگاه) ,

      جناب net اینا ۳تا ماشین نیستند.
      ارمادا و پاترول یک ماشین اند ولی با دو نام مختلف در کشور های مختلف(پاترول در امریکا ارمادا نام دارد).
      از هم کپی نکردند و به دلیل پلتفرم مشترک شباهت هایی به هم دارند(در نمای جانبی)دقیقا مثل لندکروز و lx570.
      کرگدن زشت؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! این حرف رو اگر اشتباه نکنم قبلا زیر خبر دیگه ای در مورد پاترول توی همین سایت دیدم ولی حظور ذهن ندارم که شما بودید یا نه.
      اگر ماشینی از نظر شما طاووس زیبا هست بفرمایید تا سایر دوستان مطلع شوند.

      پاسخ
      1. Mahdi911Turbos
        سوابق: (28 دیدگاه) ,

        از نظر ایشون سانتافه و آزرا نسل قبل قشنگترین ماشینهای تاریخ هستن

        پاسخ
        1. MOHAMAD.n.r
          سوابق: (54 دیدگاه) ,

          آهان پس اینطور.
          فکر کنم سال ها قبل با ازرا و سانتافه ۶ سیلندر زیاد به پست ماکسیما (مخصوصا دنده ای) میخوردند.

  10. احسان
    سوابق: (200 دیدگاه) ,

    تو کل دنیا تنها کسی هست که میتونه با لندکروزر مچ بندازه

    پاسخ
  11. آران
    سوابق: (67 دیدگاه) ,

    کاشکی یه روز مثل دهه 70 و 80 مدل مینی را مونتاژ کنه پارس خودرو.
    دقت کردید مدل مینی پاترول علیرغم کند بودن و سفتی بیش از حد تعلیق بازهم از نظر رخ واقعا قشنگ بود. هنوز هم قشنگه…

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.