چشم اندازهفته نامه

معرفی بهترین خودروهای دیفرانسیل عقب حال حاضر بازار

خودروهای دیفرانسیل عقب همان حس نابی را ارائه می‌کنند که طرفداران خودروهای پرفورمنس سال‌هاست به دنبالش می‌گردند. اگرچه خودروسازان امروزی بیشتر از همیشه خودروهایی چهار چرخ محرک و دیفرانسیل جلو عرضه می‌کنند اما هنوز هم محصولات دیفرانسیل عقب زیادی تولید می‌شوند که مناسب یک رانندگی هیجان‌انگیز می‌باشند.

مزدا MX-5 فیس‌لیفت
در ادامه شما را با ۱۰ خودروی دیفرانسیل عقب که جزو بهترین‌های بازار هستند آشنا می‌کنیم. لیست یاد شده به ترتیب حروف الفبای لاتین مرتب شده است.

  • آلفارومئو جیولیا


جیولیا خودروی فوق‌العاده عالی‌ای نیست اما به قدری شخصیت جذاب و سواری هیجان‌انگیزی دارد که بی‌بروبرگرد وارد لیست ما می‌شود. این خودرو دارای برخی فاکتورهایی است که در رقبای آلمانی معمولاً پیدا نمی‌شود. غرور ذاتی، استایل احساسی و فاکتور جذابیت انکار نشدنی. با یک شاسی بالانس شده، فرمانی پاسخگو و معماری دیفرانسیل عقب جذاب، جیولیا خودرویی سرزنده نشان می‌دهد. پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی این خودرو قدرت ۲۸۰ اسب بخاری دارد اما مدل دیوانه‌وار کوادروفولیو از قطعات فیبر کربنی سود برده و پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۲.۹ لیتری توئین توربوی آن که دست‌پرورده‌ی فراری است قدرت ۵۰۵ اسب بخاری را ایجاد می‌کند.

  • ب ام و سری ۲


M2 و M240i اعضای درخشان خانواده سری ۲ بوده و هر دو خودرو واقعاً هیجان‌انگیز هستند. این دو خودرو اساساً یک ب ام و ناب بوده و دینامیک رانندگی و پرفورمنس رانندگی ذاتی محصولات ب ام و را به مالک ارزانی می‌دارند. M2 و M240i آن حس نابی را دارند که متأسفانه در اکثر محصولات ب ام و مشاهده نمی‌شود. این خودروها که به پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳ لیتری توربو و گیربکس‌های دستی مجهز هستند نیرو را به چرخ‌های عقب منتقل کرده و لذت فراوانی ایجاد می‌کنند.

  • شورولت کامارو


کاماروی جدید که بر پایه‌ی شاسی بالانس شده و معماری دیفرانسیل عقب فوق‌العاده ساخته شده از هر جنبه‌ای احساس‌برانگیز است. از مدل پایه‌ی ۴ سیلندر گرفته تا نسخه‌ی SS و ZL1، کامارو خودرویی برای راننده است. خودروهای عضلانی برای توده‌ی مردم ساخته شده‌اند و کامارو نیز همین سنت را ادامه داده است. شاسی کامارو بسیار درگیر کننده و تواناست.

  • فورد موستانگ


فورد موستانگ محبوب نیز تاریخچه ی نیم‌قرنی از پرفورمنس و لذت دارد. این خودرو همواره مورداحترام طرفداران بوده و فروش میلیونی داشته است. بیش از ۱۰ میلیون دستگاه از موستانگ خط تولید را ترک کرده‌اند. موستانگ همچنین پرفروش‌ترین خودروی اسپورت سه سال پیش بوده است. رانندگان می‌توانند نسخه‌های متعددی از موستانگ را انتخاب کنند که از نمونه‌ی ۴ سیلندر اکوبوست کوپه و کانورتیبل تا مدل‌های ۸ سیلندر GT را شامل می‌شود. همچنین نسخه‌ی متمرکز روی پیست شلبی GT350 هم موجود است که همه طرفدار آن هستند. موستانگ به وضوح رویای آمریکایی‌ها در دست‌یابی به خودرویی اسپورت و عضلانی را نشان می‌دهد.

  • جنسیس G70


جنسیس بازوی لوکس هیوندای بوده و از زمان تأسیس تاکنون موج عظیمی را به خاطر تولید محصولات دینامیک و لوکس که می‌توانند با رقبای تثبیت‌شده‌ی آلمانی سرشاخ شوند به راه انداخته است. جنسیس G70 خودروی واقعاً احساس‌برانگیزی بوده و از نظر دینامیک رانندگی و توجه به جزئیات اشرافی در سطح بالایی قرار دارد. این خودرو در عین اینکه مناسب شرایط روزمره است اما در راه‌های پر پیچ و خم نیز لذت‌بخش نشان می‌دهد. G70 خودرویی شیک، خوش قیمت و جوان‌پسند است. می‌توانید G70 را با پیشرانه ۲ لیتری توربو یا ۶ سیلندر ۳.۳ لیتری توئین توربو خریداری کنید. این خودرو به‌صورت استاندارد دیفرانسیل عقب است اما می‌توان سیستم چهار چرخ محرک را نیز سفارش داد.

  • جگوار اف تایپ


اف تایپ یکی از زیباترین خودروهای بازار بوده و البته یکی از لذت‌بخش‌ترین محصولات دیفرانسیل عقب نیز می‌باشد. این جگوار از هر زاویه‌ای زیبا بوده و فکر می‌کنیم در آینده کاملاً کلاسیک خواهد بود. اگر جایزه‌ای تحت عنوان بهترین صدای تولیدی پیشرانه وجود داشت اف تایپ در آن نیز می‌درخشید. اف تایپ به‌صورت کوپه و کانورتیبل، دستی یا اتوماتیک، دیفرانسیل عقب و چهار چرخ محرک و با پیشرانه‌های گوناگون در دسترس می‌باشد.

  • کیا استینگر

کیا استینگر
استینگر به اندازه‌ای نشریات خودرویی را تحت تأثیر قرار داده که عنوان خودروی سال ۲۰۱۸ اتوگاید را به خود اختصاص داده است. پلتفرم استینگر با جنسیس G70 یکی بوده اما خب شاهد بدنه‌ی اسپورت و شخصیت خاص هستیم. یک خودروی دیفرانسیل عقب کره‌ای که کاملاً هیجان‌انگیز بوده دینامیک سواری خوبی هم دارد که آن را مدیون شاسی متوازن، فرمانی پاسخ‌گو و معماری دیفرانسیل عقب می‌باشد. استینگر تجربه‌ای واقعاً متفاوت بوده و از هر جنبه‌ای راضی‌کننده می‌باشد.

  • مزدا MX-5 میاتا

مزدا MX-5 فیس‌لیفت
هیچ لیستی از خودروهای اسپورت یا دیفرانسیل عقب بدون حضور میاتا کامل نخواهد بود. این رودستر کوچک و ویژه فرمول مخصوصی برای موفقیت داشته و یکی از ناب‌ترین و هیجان‌انگیزترین خودروهای بازار است. میاتای سبک‌وزن، دیفرانسیل عقب و ارزان شاید خیلی جلب‌توجه نکند اما زمانی که آن را برانید قطعاً تحت تأثیر احساس آن قرار خواهید گرفت. میاتا با شما ارتباط برقرار می‌کند و باعث می‌شود خنده بر لب حس یک ابرقهرمان را داشته باشید.

  • پورشه ۷۱۸ کیمن/باکستر

Porsche 718 GTS
این خودروهای پیشرانه وسط سنگ محک خودروهای اسپورت جدی بوده و به حدی خوب هستند که می‌توان آن‌ها را یک ۹۱۱ کوچک دانست. با فرمانی احساسی و هندلینگ جذاب و درگیر کننده و پرستیژی که در کمتر خودرویی یافت می‌شود، دوقلوهای ۷۱۸ از جمله خودروهای پیشرانه وسط ارزان‌قیمتی هستند که در بازار حضور دارند. البته فضای بار این خودروها نیز مناسب است. علاوه بر صندوق قابل استفاده، در جلو هم فضایی بزرگ وجود دارد. با یک‌بار راندن این خودروها فوراً خواهید فهمید که ۷۱۸ ها از خودروهای مسابقه‌ای گرفته شده‌اند.

  • تویوتا ۸۶ و سوبارو BRZ


این دو خودرو هم از فرمول میاتا استفاده کرده‌اند و دوقلوهای سبک‌وزن، چابک، اسپورت و هیجان‌انگیزی هستند که در بین طرفداران هم محبوبیت زیادی دارند. هر دو خودرو حاصل همکاری تویوتا و سوبارو بوده و قیمت مناسبی هم دارند. با این دو خودرو می‌توانید شجاعانه وارد پیچ‌ها شوید و از احتمال برخورد با گاردریل ها ترسی به دل راه ندهید.

منبع: autoguide

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۴ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵۱ دیدگاه‌ها

  1. Mohammad

    ۱۸ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1430 ديدگاه)

    چرا سری سه و پنج نیستن ؟ عشق است کامارو .
    دنیای دیگریست موستانگ ??

    موافقم 6
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۱۸ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (5358 ديدگاه)

      چقدر بچه گانه حرف میزنی شما.یعنی چون ۹۱۱.کلاسE.سری۵. مکلارن720نیستن یعنی لذت ندارن.اینا نماینده ای هستن ازشرکت ها.پس اگه اینطوره شورولت کوروت.دوج دیمن.فوردGT هم هیچ لذتی ندارن

      موافقم 3
      مخالفم 6
      1. Mohammad

        ۱۸ مهر ۱۳۹۷
        سوابق: (1430 ديدگاه)

        من اصلا حرفی از لذت رانندگی زدم

        موافقم 2
        مخالفم 0
    2. Arman

      ۱۸ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (297 ديدگاه)

      سری پنج بعد از اینکه تو اون درگ دیمن رو زد بلافاصله رفت دنبال زن و بچش( نه که ماشین سدان هست برعکس دیمن،واس همین طرف زن و بچه داره) نگران نباش بر میگرده
      عشق است امریکا! با اون همه برند و قدمت امسال فقط ۶ نماینده داشت تو نامزد های بهترین خودروهای سال دمش گرم تونست از چین بالاتر باشه !!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Mohammad

        ۱۸ مهر ۱۳۹۷
        سوابق: (1430 ديدگاه)

        حتی واسه یه نفر هم مهم نیست کدوم ماشین چند تا جایزه گرفت اون مجله چی گفت ماشین سال چی شد . ولی شما هنوز اسرار داری این ها مهم ان داداش این جایزه ها واسه بچه مدرسه ای هاست هی تکرار نکن واسه کسی مهم نیست

        موافقم 0
        مخالفم 1
        1. Arman

          ۱۸ مهر ۱۳۹۷
          سوابق: (297 ديدگاه)

          خداوکیلی منم اگه جای تو بودم تو این وضعیت ۶ نامزد چیزی جز اینکه واسم مهم نیست نمیگفتم :)) اصلا چیزی جز این نمیشه گفت!
          ۶ نامزد :)

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. امیرمحمد

        ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
        سوابق: (9 ديدگاه)

        دروغ
        دیمون از بوگاتی هم صفر تا صدش سریع تره
        صفر تا صد بوگاتی ویرون 2/4
        دوج چلنجر دیمون 2/3
        لامبورگینی اونتادور 2/9
        اونموقع بی ام و؟
        برو بابا حتی ویدئوش هم هست درگ دوج چلنجر دیمون با لامبورگینی اونتادور برو ببین تازه اونم تو برنامه تخت گاز
        و البته دیمون تو این درگ برنده شد

        موافقم 0
        مخالفم 1
    3. Abbas lsx/ltx

      ۱۸ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (189 ديدگاه)

      خواهشا از این کامنت های جنجال برانگیز نذارین.
      تموم کنید این جنگ و دعواهارو

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Mohammad

        ۱۸ مهر ۱۳۹۷
        سوابق: (1430 ديدگاه)

        من چیزی نگفتم پرسیدم چرا سری سه و پنج نیستن ولی این کره ای ها هستن ؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Arman

          ۱۸ مهر ۱۳۹۷
          سوابق: (297 ديدگاه)

          اینکه هستن دلیلش کیفیت بالاشون و همچین به وجد اوردن تست کننده ها هست :)) و همچنین کسب بیشترین درصد رضایت مندی تو امریکا و ٩ نامزد :)) چیزی که از توان امریکایی ها خارجه
          حالا بزار طرف زن و بچش رو برسونه بعد ام۵ رو میاره نگران نباش :)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. mahdy

          ۱۹ مهر ۱۳۹۷
          سوابق: (2371 ديدگاه)

          داداش مگه سری 2 نیست ؟ همچین در مورد بی ام و حرف میزنه انگار که شورولت تمامی مدل هاش حضور دارن یا اون فورد جی تی با اون قیمتش حضور داره
          کوروت کو
          جی تی کو
          دیمن 840 اسبی افسانه ای تون کو

          موافقم 0
          مخالفم 0
    4. mahdy

      ۱۹ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (2371 ديدگاه)

      البته همین که تعداد نماینده هاتون با آلمان برابری میکنه افتخار بزرگیه ک نصیب کمتر کشوری میشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Mohammad

    ۱۸ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1430 ديدگاه)

    بیش از 10 میلیون دستگاه از موستانگ خط تولید را ترک کرده‌اند. موستانگ همچنین پرفروش‌ترین خودروی اسپورت سه سال پیش بوده است. هیچ کمپانی نمیتونه نمونش رو تولید کنه حتی نزدیکش ????????

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. Arman

      ۱۸ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (297 ديدگاه)

      تو ایران هم خیلی ها دوست دارم بنز و پورشه بخرن ولی خب پولشون نمیرسه مجبورن پراید و ۴٠۵ بخرن! واقعا تا صد سال دیگه هم بنز به فروش اینا نمیرسه اینجا!!
      موستانگ ۵٠ هزار دلار
      مثلا بنز amg gt قیمتش ١٢٠ هزار تا!! باید هم فروش موستانگ بیشتر باشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Mohammad

        ۱۸ مهر ۱۳۹۷
        سوابق: (1430 ديدگاه)

        افرین زدی تو خال مثلا amg gt که گفتی هم رده zl1 هست و رقیب هم هستن ولی قیمت بنز دوبرار شورولت هست این یعنی دزدی ??

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Arman

          ۱۸ مهر ۱۳۹۷
          سوابق: (297 ديدگاه)

          قیمت متناسب با کیفیت و ارزش هست! همون zl1 رو دو هزار دلار بیشتر کنن قیمتش رو خود مدیرعامل شورلت هم نمیخرش! چونکه همه میدونن ارزشش در همون حده! بالاخره باید تفاوتی باشه. بین کیفیت و قیمت المان و امریکا! :)))
          مثل دیمن که وقتی معرفی شد گفتن شما جای اینکه ١/۵ میلیون دلار بدین لافراری بخرین واس به چالش کشیدن بوگاتی و ٩١٨ و غیره میتونین جاش ٨٠ هزار دلار بدین دیمن بخرین همه رو شکست بدین :))) اما از مک لارن ٧٢٠ تا ام ۵ اومدن شکستش دادن و نشون دادن چرا قیمتشون بیشتره از امریکایی ها :)
          دزدی یعنی اینکه به مشتری بگی دیمن بخر باش هایپرکار شکست بده ولی از سدان بخوره :))) حیف ٨٠ هزار دلار که بدی جا امریکایی بنزین خوار و بی کیفیت

          موافقم 0
          مخالفم 1
        2. Km

          ۱۸ مهر ۱۳۹۷
          سوابق: (544 ديدگاه)

          AMG GT رو با کامارو مقایسه میکنی؟؟؟
          AMG GT هم رده فراری و پورشه و لامبوئه کامارو صرفا یه کوپه ی ارزونه فقط.
          اگه حرف دزدی میزنی میتونی در مورد درصد سود فروش خودرو ها مطالعه کنی تا بفهمی هر گرونی و هر ارزونی بی دلیل نیست
          فقط اینو بدون AMG GT رو از نزدیک دیدی کف و خون قاطی میکنی
          میدونم اینارو میدونی خودتم فقط میخوای کل کل کنی فقط خواستم واسه بقیه بگم اینجور مقایسه ها مثل AMG GT و کامارو خنده داره نه که کامارو بد باشه ولی اصلا اینارو باهم مقایسه نکنید چون تفاوت از زمین تا آسمونه

          موافقم 2
          مخالفم 0
        3. Ali.usa

          ۱۸ مهر ۱۳۹۷
          سوابق: (335 ديدگاه)

          برو درگ هاشون ببین داداش
          کامارو zl1 میخوره قویترین نماینده بنز رو
          من نمیدونم اون کاپوت دراز چی توشه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. Mohammad

          ۱۸ مهر ۱۳۹۷
          سوابق: (1430 ديدگاه)

          خطاب به km داداش amg gt نس بعدی اس ال اس بود همه چیز هایی که میگی رو خوندم ولی همون اس ال اس هم با اون قیمتش در مقابل فراری هیچی نداشت حتی از برخی سدان های بازار هم ضعیف تر بود هم از لحاظ کنترل و دریفت هم شتاب و لذت رانندگی کیفیت چندانی هم نداشت این هم از نسل همونه موتورش هم در حد zl1 هست حتی کامارو کارایی هاش هم بیشتر تازه amg gt هم از نزدیک دیدیم قیافش مثل بقیه بنز هاس عین ون هاش عین هاچ بک هاش عین اس کلاسش تو ذهنت زیاد بزرگش نکن 😎💪

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. Mohammad

          ۱۸ مهر ۱۳۹۷
          سوابق: (1430 ديدگاه)

          آرمان داداش خودتو خسته نکن از ماشین سردر نمیاری
          هنوز هدف تولید ماشینی مثل دیمن رو نمیدونی بعد میای باهاش جوک بیمزه میسازی

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. Arman

          ۱۸ مهر ۱۳۹۷
          سوابق: (297 ديدگاه)

          Ali USA
          تو درگ جهانی پارسال موتور ترند بنز amg gtr ششم شد ولی zl1 هفتم :)) فیلمش تو سایت موتور ترند و یوتیوب هم هست
          گفته بودی تو تمام درگ ها میزنه بنز رو نه؟ اره عزیزم تو اون کاپوت دراز این هست! تازه صد اسب بخار کمتر بود بنز

          البته از کسی که میگه ۴٠۵ زیرپاش از توسان خیلی بهتره انتظاره زیادی نمیره :)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        7. mahdy

          ۱۹ مهر ۱۳۹۷
          سوابق: (2371 ديدگاه)

          فقط یه آمریکایی دوست ایرانی میتونه اینارو مقایسه کنه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        8. امیرمحمد

          ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
          سوابق: (9 ديدگاه)

          ای خداااااااااااااا
          دیمون از بوگاتی ویرون هم شتابش سریع تره
          صد در صد هایپرکار ها رو رو میبره

          موافقم 1
          مخالفم 0
        9. امیرمحمد

          ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲
          سوابق: (134 ديدگاه)

          کسی که دیمون بخره برای این میخره که صدای موتورش رو گوش بده و تو مسابقه درگ تو پیست همه رو قورت بده(اون یه ماسل کار میخواد)
          اما کسی که بنز بخره یه ماشین لوکس و سریع میخواد که حالشو ببره
          کامارو برای کساییه که خودروی آمریکایی اسپرت میخوان
          یه ماسل کار مثل یه بدنساز میمونه
          اما یه خودروی اسپرت مثل یه رزمی کار حرفه ای
          مسئله اینه:تو تکنیک میخوای یا قدرت خالص؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. mahdy

      ۱۹ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (2371 ديدگاه)

      مازراتی هیچ وقت رکورد فروش پراید را در ایران نمیزند
      اصغر فرهادی _اسکار

      موافقم 1
      مخالفم 1
  3. Amir

    ۱۸ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (730 ديدگاه)

    آلفا این جذاب ایتالیایی…من یکی واقعا عاشقشم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Reza

    ۱۸ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (5340 ديدگاه)

    BMW رو عشق است، و آلفا و پورشه دوست داشتنی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. TRX (تایماز)

    ۱۸ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (316 ديدگاه)

    اگر با یه ماشین دیفرانسیل عقب رانندگی کنید دیگه رانندگی با ماشین هایی که قدرت رو فقط دیفرانسیل جلو انتقال میدن براتون کسل کننده میشه
    ولی خب با افزایش قدرت ماشین ها برای بهره‌برداری با حداقل تلفات انتخاب ماشین هایی هستند که انتقال قدرت به انتخاب راننده بین عقب و جلو تقسیم میشه خیلی به صرفه تر هست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. مهدی

    ۱۸ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    M2کامپتیشن شاهکار این لیسته.پورشه کیمن هم محشره.آلفا جولیا ماشین هیجان انگیزیه ولی فقط همین چون در کیفیت.دوام.کاربردی بودن و رانندگی روزمره به پایM3وC63نمیرسه.در تمام مقایسه هاش باM3وC63 این ایرادات رو بهش میگرفتن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Amir

      ۱۸ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (730 ديدگاه)

      رو هوا حرف نزن دوست عزیز،اتفاقا آلفا در بخش عقب جادار تر از m3 و c63 هست و صندوق بار مناسبی هم داره این از کاربردی بودن،کیفیت و دوام هم هیچ چیزی از آلمانی ها کمتر نداره شما منابعی که خوندی گفتن مشکل داره به ما هم معرفی کن،در رانندگی شهری هم فوق العاده راحت و خانوادگیه و پاش برسه در بحث پرفورمنس رقیباش رو قیمه قیمه می کنه.پیشنهاد می کنم بررسی که مفصلا وبسایت carwow انجام داده ببینی.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مهدی

        ۱۸ مهر ۱۳۹۷
        سوابق: (5358 ديدگاه)

        در۸۰درصدرقابت ها بینM3و آلفا جولیا پیروز رقابتM3 بوده.همینطور دربیشتررقابت ها بینC63وآلفا جولیا باز C63پیروز بوده.پدال هم چند مورد از رقابت هاشون رو آورد.شما چون یه رقابت پیروز شده یعنی بهتره.منم بالای۵۰مقایسه ازشون مطالعه کردم درسایت های خارجی که این نتایج رو داشته.اونم در حالیکه M3قدیمی تر بوده.اگه بخوان میرم دقیق میشمارم تعداد پیروزی های آلفا وپیروزی های M3وC63.همین مطلب هم گفته خودروی فوق العاده ای نیست.اما پرفومنس بالایی داره.که اونم نه در حدM3افسانه ای

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Amir

          ۱۸ مهر ۱۳۹۷
          سوابق: (730 ديدگاه)

          https://www.pedal.ir/%D8%A2%D9%84%D9%81%D8%A7%D8%B1%D9%88%D9%85%D8%A6%D9%88/%D8%B4%D8%A7%D8%AE%E2%80%8C%D8%A8%D9%87%E2%80%8C%D8%B4%D8%A7%D8%AE-%D8%A2%D9%84%D9%81%D8%A7-%D8%B1%D9%88%D9%85%D8%A6%D9%88-%D8%AC%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%A7/
          اینو حتما ببین مهدی عزیز حداقل من با سند حرف میزنم در ضمن m3 افسانه ای شما در هندلینگ،درگ ریس و رولینگ ریس به گرد جولیا کوادریفولیو نمی رسه :))

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. Trx (taimaz)

        ۱۹ مهر ۱۳۹۷
        سوابق: (316 ديدگاه)

        کودروفولیا مطمعنن جلوی نسل جدید M3 حرفی واسه گفتن نخواهد داشت میتونید با نسل قدیم که سال ۲۰۱۴ معرفی شده مقایسش کنید و بخاطر برتری جولیا که تا زمان معرفی M3 جدید اونو برنده اعلام کنید اما خب تاریخ هیچ وقت عوض نمیشه سگمنت D متعلق به سری سه هست.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. مهدی

          ۱۹ مهر ۱۳۹۷
          سوابق: (5358 ديدگاه)

          همین سایت پدال یه مقایسه بینM3وC63SوکادیلاکAts vو آلفا جولیا آورد که جایگاه اولm3 شد.ودر آخرگفت آلفا هنوز توان رقابت باm3رو نداره.در مورد پیست هم که یه رقابت دیگه ازش پدال داره که بازm3 سریع تربودش.و اما در مورد شتاب.آپارات مسابقه شتابm3cs وآلفا جولیا رو داره که به شکل وحشتناکی سریع ترهm3cs.حتی درگm4cs هم باآلفا هست که اونم بااختلاف قابل توجهی m4csشکستش میده آلفارو.اگه میخوای رقیبی گیربیاری که در تمام زمینه ها برای رقابت باm3 افسانه ای لیاقت دارهC63sهستش.چون جولیا دوام و کیفیت این دو رونداره.همه چیز که شتاب نیست.جرمی به زور سوارش میشد اونقدر بدطراحی شده کابینش.واما خوده آلفا رومئو میگه معیار ماm3هستش بعد شما میگی آلفا بهترین این کلاسه.امروز رفتم شمردم فقط در۱۰درصد مقایسه ها آلفا پیروز بوده ودر۹۰درصد m3

          موافقم 0
          مخالفم 0
  7. حسین وی

    ۱۸ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (463 ديدگاه)

    چقدر این میاتا دوست داشتنیه همیشه تو لیسته برترین ها میبینیمش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. مهدی

    ۱۸ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    مزدا میاتا نشون میده واسه لذت رانندگی نیازی نیست حتما اسب بخار ماشین چندصدتا باشه وخودرو ظاهر فضایی داشته باشه.جاش توایران به شدت خالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. آرین

    ۱۸ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (94 ديدگاه)

    داداچ سلطان 370z رو جا انداختی
    سرور همه دف عقبا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. بهنام

    ۱۸ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (492 ديدگاه)

    موج تبلیغاتی برای جلب توجه به جنسیس و استینگر به راه افتاده، وگرنه چگونه می‌شود تصور کرد ب ام و سری پنج و سه تو لیست نباشه و اون دوتا کره ای باشن؟ یعنی فراری های دیفرانسیل عقب به اندازه ی اینها لذت بخش نیستن یا اینکه خیلی گرانن؟ العجب

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Arman

      ۱۸ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (297 ديدگاه)

      تبلیغات بقیه وقتی زیاد میشه که کیفیت بالا باشه
      اونا تست کردن و تصمیم گرفتن این ماشین هارو تو لیست قرار بدن لطفا شما بگو کدوم هارو تست کردی که میگی این ٢ تا نباید باشن :))))
      جوایزی که استینگر کسب کرد رو یه سرچ بکن,نمونه سادش عنوان ماشین سال اتوگاید البته تو از اتوگاید بهتر میدونی
      مقایسش با موستانگ تو سایت تاپ گیر هم هست که اخرش با این جمله تمام میشه: the Stinger beats
      the Mustang
      جنسیس هم که دیگه نیازی به تعریف نداره مشخصه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. sina

    ۱۸ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (2644 ديدگاه)

    اخیرا دوباره به موستانگ علاقه مند شدم بعد از یه وقفه طولانی :)
    میاتا هم که اصن با روح و روان ادم بازی میکنه بس شیک و موقر و باکلاس هست ماشالا

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mohammad

      ۱۸ مهر ۱۳۹۷
      سوابق: (1430 ديدگاه)

      اصلا حدیث داریم کسانی که میگن عاشق موستاتگ نیستن یا دروغ میگن یا خودشون زدن به اون راه

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. sina

        ۱۹ مهر ۱۳۹۷
        سوابق: (2644 ديدگاه)

        :)))))

        موافقم 0
        مخالفم 0
  12. ایمان

    ۱۸ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (3898 ديدگاه)

    به نظرم این لیست کامل نبود و خلاصه شده بود
    نام خیلی از بزرگان از قلم افتاده ….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. Abbas lsx/ltx

    ۱۸ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (189 ديدگاه)

    موستانگ و کامارو و جگوار خیلی دلربا هستن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. Arman

    ۱۸ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (297 ديدگاه)

    به به استینگر و جنسیس،فوق العاده هستن،باکستر هم که حرف نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. datsun

    ۱۸ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (3502 ديدگاه)

    این لیست با z 370 زیبا تر میشد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. SRT

    ۱۹ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (9 ديدگاه)

    بله،چلنجر هم هویجه دیگه؟!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. محمد

    ۲۰ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (1433 ديدگاه)

    چرا من همشونو دوست دارم؟؟؟
    همشون فوق العاده اند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. Mobin pourmand

    ۲۰ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (93 ديدگاه)

    عاقا اصن نمیگیم چلنجر هلکت و دیمون و اینا،،چلنجر اسکات پک کو؟ ار تی کو؟
    چارجر کو؟ جم کنین باو

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. امیرمحمد

      ۶ فروردین ۱۴۰۱
      سوابق: (134 ديدگاه)

      والا🙄

      موافقم 2
      مخالفم 0
  19. امیرمحمد

    ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (9 ديدگاه)

    مطلب عالی بود
    جای دوج چلنجر دیمون خالی بود
    والا بی ام و به گرد پای دوج دیمون نمیرسه دیمون صفر تا صدش فقط 2/3 اونموقع بی ام و ازش ببره یا حتی مک لارن؟ ممکن نیست حتی از بوگاتی ویرون هم شتابش سریع تره و به قول ایرانی ها حتی از لامبورگینی اونتادور هم سریع تره
    حتما رانندش دیروز گواهینامه گرفته بوگاتی هم به گرد پای دیمون نمیرسه اونموقع بی ام و😂😂😂
    اصلا لامبورگینی اونتادور سریع تره یا بی ام و؟
    ویدئو ش هست برید ببینید دوج دیمون از لامبورگینی میبره اونم تو مستند تخت گاز
    حتما یا دروغه یا رانندش ناشی بوده و گرنه بوگاتی هم به پای دیمون نمیرسه

    موافقم 2
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا