کادیلاک

تماشا کنید: کادیلاک اسکالید هنسی H850 در برابر رم 1500TRX

این ابرشاسی‌بلند از ۱,۱۶۰ نیوتن متر گشتاور سود می‌برد.

کادیلاک اسکالید V ساخت کارخانه یک شاسی‌بلند توانا به شمار می‌رود که اتفاقا بازار فروش مناسبی هم دارد. زیرمجموعه لوکس جنرال‌موتورز، بلندقامت‌ترین محصولش را به یک پیشرانه ۶.۲ لیتری سوپرشارژ V8 مجهز کرده که مانند سوپراسپرت‌ها ۶۸۲ اسب بخار قدرت و ۸۸۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. با وجود اینکه این حجم از قدرت و گشتاور برای بسیاری بیشتر از اندازه کافی است اما تیونینگ آمریکایی هنسی اعتقاد دارد که جا برای افزایش آن‌ها وجود داشته؛ بنابراین پکیج H850 را برای این خودروی لوکس معرفی کرده است.

این تیونر اهل ایالت تگزاس برای بهبود عملکرد فنی اسکالید، به استفاده از سیستم هواکش تازه، سوپرشارژر ارتقایافته، سرسیلندرهای تازه، میل‌بادامک سفارشی، محفظه بهبودیافته ترکیب سوخت و هوا و هواکش و سوپاپ اگزوز تازه روی آورده است. بهره‌وری اسکالید از این قطعات جدید به‌همراه بهره‌وری از تنظیمات ECU باعث می‌شود بتواند در دور ۶,۲۰۰rpm و ۴,۶۰۰rpm به‌ترتیب به ۸۵۰ اسب بخار قدرت و ۱,۱۵۹ نیوتن متر گشتارو دسترسی داشته باشد.

هرچند این پکیج به‌اندازه‌ای قدرتمند نیست تا پرچمداران هنسی را زیر سوال ببرد اما مشخصا برتری قابل‌توجهی به مالکان تشنه سرعت پکیج H850 خواهد داد. تیونر آمریکایی هنوز رقم اصلی شتاب و سرعت نهایی کادیلاک تازه‌اش را منتشر نکرده اما به‌جای آن، یک دستگاه اسکالید H850 را درکنار رم ۱۵۰۰TRX قرار داده است. به‌این‌ترتیب، مشتریان بلندقامت تازه هنسی می‌توانند نتیجه بهبودها را به شرح تصویر مشاهده کنند. شایان‌ذکر است که رم TRX برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت تنها به ۴.۵ ثانیه زمان نیاز دارد و مسافت ۴۰۰ متر را در زمان تحسین برانگیز ۱۲.۳ ثانیه طی می‌کند.

هنسی در زمینه تضمین کار خود، مشتریانش را تنها نگذاشته و به هر یک از خریداران پک H850، گارانتی ۳ ساله یا ۵,۷۶۰ کیلومتری ارائه می‌دهد. «جان هنسی»، بنیان‌گذار و مالک این تیونینگ، می‌گوید:

شاسی‌بلندهای عملکرد بالا یکی از کلاس‌های موردعلاقه من محسوب می‌شوند. شهرت و چهره آن‌ها تناقض جالبی با عملکردشان ایجاد می‌کند. نسخه ۸۵۰ اسب بخاری اسکالید V ما هم عملکرد این شاسی‌بلند لوکس را به سطحی تازه رسانده و حق پیشرانه V8 جنرال‌موتورز را به‌درستی ادا می‌کند. ما تنها ۱۰۰ واحد از این بسته را توسعه خواهیم داد تا از ویژه و خاص ماندن آن اطمینان حاصل کنیم.

هر دستگاه کادیلاک اسکالید H850 هنسی به‌همراه یک شماره سریال مخصوص روی موتور و لوگوگذاری منحصربه‌فرد عرضه می‌شود. خریداران این خودروی لوکس می‌توانند از آپشن رینگ‌های ۲۲ اینچی سیاه براق یا نقره‌ای پولیش‌شده استفاده کنند؛ البته قیمت نهایی آن هنوز اعلام نشده است. به نظر شما، آیا بهبود یک خودروی لوکس برای رسیدن به عملکردی چندبرابر با روحیه و هدف تولید آن سازگاری دارد؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵۳ رای

علی صفرپور

نویسنده و مترجم سایت پدال٬ کارشناس مهندسی مکانیک

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. Taha Ayoobi

    ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (1313 ديدگاه)

    چه غولیه

    موافقم 13
    مخالفم 1
  2. parhamiof

    ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (695 ديدگاه)

    فیلم ترسناکه.

    موافقم 12
    مخالفم 1
  3. Mohammad

    ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (108 ديدگاه)

    سوپرشارژر چه زوزه ای میکشه

    موافقم 10
    مخالفم 0
  4. ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (3359 ديدگاه)

    محتوا فیلم دارک وب :

    موافقم 8
    مخالفم 1
  5. Jeferson

    ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (151 ديدگاه)

    کینگ کونگ وارد می شود

    موافقم 8
    مخالفم 0
  6. پیام

    ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (1616 ديدگاه)

    اسکالید؛ غول نرحله آخر

    موافقم 10
    مخالفم 0
  7. زیزیگولو

    ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (5031 ديدگاه)

    اسکالید خودش یه غوله ولی وقتی تیونینگ بشه و تقویتم بشه اونوقت دیگه میشه چی؟؟؟

    موافقم 12
    مخالفم 1
  8. JaMsHiD

    ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (1000 ديدگاه)

    لعنتی جون میده باهاش بیوفتی دنبال ماشین چینیا

    موافقم 14
    مخالفم 1
    1. Taha Ayoobi

      ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
      سوابق: (1313 ديدگاه)

      زیرشون بگیری😂

      خدا شاهده خیلی خندیدم دمت گرم 😂

      موافقم 10
      مخالفم 0
  9. blackwing

    ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (908 ديدگاه)

    با اسکالید V بری تو شیشه سیکوریت نمایندگی بهمن موتور و کرمان موتور 😂

    موافقم 14
    مخالفم 0
  10. ابوالفضل

    ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
    سوابق: (180 ديدگاه)

    عجب غولیه واقعا
    جمشید هم بجا گفت
    بیوفتی دنبال ماشین چینیا یه فیلم ترسناک از توش در میاد 😁

    موافقم 6
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا