آئودی

افشای تصاویر فیس‌لیفت آئودی TT

تصاویری از فیس‌لیفت آئودی TT مدل ۲۰۱۹ به‌صورت آنلاین افشا شده است. این تصاویر که متعلق به مدل TT S هستند، تغییرات ظاهری ظریفی را نشان می‌دهند. با توجه به این تصاویر، TT مدل ۲۰۱۹ تا حد زیادی نسبت به قبل یکسان باقیمانده است اما بااین‌حال تغییراتی ظریف و جزئی در خودرو صورت گرفته که با نگاهی دقیق‌تر می‌توان به آن‌ها پی بُرد.

در نمای جلویی TT جدید طراحان آئودی با الهام از مدل پرچم‌دار TT RS، ورودی‌های هوای بزرگ‌تری را به همراه قسمت‌هایی نقره‌ای‌رنگ کار کرده‌اند. علاوه بر این، طرح داخلی راه‌راه جلوپنجره نیز با طرح شش‌ضلعی جایگزین شده است. این TT درون تصاویر روی رینگ‌های جدیدی قرار گرفته درحالی‌که در زیر رکاب‌ها و قابل آینه‌های آن‌هم تریم نقره‌ای کار شده است.

نمای عقبی TT جدید نیز کمی تهاجمی‌تر به نظر می‌رسد. در اینجا خروجی‌های هوای کوچکی دیده می‌شود که روی گلگیرهای عقب قرار گرفته‌اند. علاوه بر این، تغییرات کوچکی هم در سپر و دیفیوزر خودرو صورت گرفته است. در کل در نمای جلویی TT مدل ۲۰۱۹ تغییرات خوبی انجام شده اما قسمت عقبی تا حد زیادی بدون تغییر باقیمانده است.

در زیر کاپوت TT S جدید مدل ۲۰۱۹ نیز همچنان موتور ۲ لیتری چهار سیلندر توربو حفظ خواهد ولی احتمالاً آئودی کمی به قدرت آن اضافه خواهد کرد که این یعنی می‌توانیم انتظار اعدادی بیشتر از ۳۰۵ اسب بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن متر گشتاور را داشته باشیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Reza

    ۲۷ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (5320 ديدگاه)

    محشره محشر

    من دو نسل قبلیش رو تو تبریز دیده بودم ، خیلی خوشگل تر از اونی هستش که تو تصاویر میبینیم .
    واقا دلرباست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. مهدی

    ۲۷ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    tt طراحی جذاب وشتاب خوبی داره ولی هیچوقت لذتm2وکیمن رونداشت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. علی

    ۲۷ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (848 ديدگاه)

    این ماشیم مثل قالی کرمون میمونه. هر چی میگذره تازه تر میشه . خیلی دوست داشتنیه

    با تچکر

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا