ایستگاه خبر

اجاره خودرو در فرودگاه کیش

رپورتاژ: تصمیم دارید به کیش سفر کنید و به دنبال اجاره ماشین در فرودگاه کیش هستید؟ نگران نباشید ما از لحظهٔ رسیدن شما به فرودگاه کیش آمادهٔ ارائه خدمات اجارهٔ انواع خودرو به شما هستیم.

اگر قبلاً به جزیره کیش سفر کرده باشید از تفریحات موجود در جزیره خبر دارید، تفریحات آبی، پاساژگردی، پارک آبی، انواع رستوران‌ها و کافه اما رانندگی در سطح جزیره نه تنها برای رسیدن به مقاصد شما کمک کننده و به صرفه است؛ بلکه خود نیز نوعی تفریح هیجان‌انگیز به شمار می‌آید. خودروهای مختلف آمریکایی، لاکچری، شاسی بلند، آفرود، کروک و اسپرت تجربهٔ متفاوتی را برای شما به ارمغان می‌آورند؛ مخصوصاً در شب‌های جزیره در خیابان‌های نزدیک به ساحل زمانی که نسیم خنک شبانه می‌وزد هیچ چیز به اندازهٔ رانندگی در خیابان‌ها حس خوبی به شما نخواهد داد.

نحوهٔ اجاره خودرو در فرودگاه کیش

سایت ما ۲۴ ساعته آمادهٔ ارائه خدمت و رزرو خودرو درخواستی شما است شما خودرو را در هرکجا که بخواهید می‌توانید تحویل بگیرید، در هتل، در اقامتگاه، در آدرس درخواستی شما، در فرودگاه، ساعات تحویل نیز از ۸ صبح تا ۱۰ شب با توجه به درخواست شما خواهد بود. اگر از بدو ورود به فرودگاه نیاز به خودرو دارید کافی ست با هماهنگی قبلی با ما خودرو خود را رزرو و ظرف کمتر از یک ساعت از زمان رسیدن شما به فرودگاه آن را دریافت کنید.

مراحل رنت یا اجاره خودرو در فرودگاه بسیار آسان است شما پس از مراجعه به سایت ما و دریافت اطلاعات خودروها، ماشین مورد نظر خود را انتخاب کرده و در سایت به طور آنلاین رزرو می‌کنید یا با شرکت ما تماس می‌گیرید کارمندان ما پس از دریافت اطلاعات شما مثل ساعت پرواز و زمان رسیدن به فرودگاه شرایط لازم را برای تحویل خودرو در فرودگاه فراهم می‌کنند و به محض رسیدن شما با عقد قرارداد و دریافت مدارکتان، خودرو مورد نظرتان را به شما تحویل خواهند داد و در نهایت نیز در زمان و مکانی که شما انتخاب می‌کنید خودرو را تحویل خواهیم گرفت و مبلغ ضمانت و مدارک نیز به شما عودت می‌شوند.

شرایط و مدارک مورد نیاز اجاره خودرو در فرودگاه کیش

برای این که بتوانید خودرو خود را در فرودگاه تحویل بگیرید باید شرایط زیر را رعایت کنید:

  1. دانستن و رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی در جزیره
  2. فراهم کردن مدارک لازم که شامل موارد زیر می‌شود:
  • کارت شناسایی
  • گواهینامه رانندگی
  • چک به مبلغ ارزش کل خودرو
  • پرداخت ودیعه بسته به نوع خودرو و ارزش آن
  • ارسال عکس بلیت هواپیما
  • ۵۰۰ هزار تومان برای خلافی خودرو
  1. حداقل زمان رنت ماشین ۱ روز است و اگر مدت اجاره شما بیش از ۳ روز باشد شامل تخفیف بیشتری می‌شوید.
  2. عقد قرارداد اجاره خودرو
  3. استفادهٔ روزانه حداکثر ۲۰۰ کیلومتر
  4. هزینهٔ بنزین بر عهده اجاره‌کننده است که در صورت داشتن کارت سوخت می‌توانید از آن استفاده کنید.
  5. در صورت مشکل فنی در خودرو شرکت عهده‌دار آن خواهد بود اما در صورت تصادف و یا ایجاد مشکل در بدنه جبران خسارت بر عهده اجاره کننده است.
  6. تحویل خودرو در فرودگاه هیچ هزینهٔ اضافه‌ای برای شما نخواهد داشت اما در صورت رزرو ماشین، مبلغ کرایهٔ یک روز خودرو را می‌پردازید و مابقی هزینه و مدارک در فرودگاه از شما دریافت خواهد شد.

شایان ذکر است تمامی خودروهای نوین رنت هنگام تحویل به مشتری کارواش و ضد عفونی شده و طبق پروتکل‌های بهداشتی به شما تحویل داده خواهد شد. اکثر ماشین‌ها مدل جدید و صفر هستند و هیچ گونه مشکل فنی ندارند.

انواع خودرو برای اجاره در جزیرهٔ کیش و قیمت آن‌ها

خودروهای شرکت نوین رنت در ۵ دستهٔ زیر تقسیم‌بندی شدند که می‌توانید آن‌ها را در صفحهٔ اصلی سایت مشاهده کنید:

اجارهٔ ماشین‌ها از کرایه روزی ۴۵۰ هزار تومان تا ۴ میلیون تومان خواهد بود، بستگی دارد که به دنبال چه تجربه‌ای برای رنت ماشین هستید اگر صرفاً برای رفت‌وآمد در جزیره و رسیدن به مقصد خود می‌خواهید ماشین اجاره کنید خودروهای کره‌ای مثل هیوندا اکسنت، کیا ریو، هیوندا النترا، کیا سراتو و کیا اپتیما در دستهٔ خودروهای اقتصادی مناسب شما خواهد بود، اما اگر به دنبال تجربه‌ای هیجان انگیز و استفاده از خودروهای خاص هستید ما به شما ماشین‌های کروک و لوکس را پیشنهاد می‌کنیم مثل شورلت کامارو. شرکت ما حتی برای نفرات بالا و آفرود نیز خودروهایی مثل هامر ایچ، تویوتا فورچونر و شاسی بلندهایی مثل نیسان جوک و کیا اسپورتیج در اختیار دارد که کرایهٔ آن‌ها از روزی ۵۰۰ هزار تومان به بالاست.

پس اگر به دنبال اجارهٔ ماشین به‌محض ورود خود به فرودگاه هستید شرکت نوین رنت با در اختیار داشتن انواع خودروها و بهترین قیمت‌ها آمادهٔ ارائهٔ خدمات به شما مسافر عزیز است. امیدواریم با استفاده از خدمات کرایه خودرو نوین رنت خاطرهٔ متفاوتی از سفر به جزیره کیش را در ذهن بسپارید.

 

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

دکمه بازگشت به بالا