ایستگاه خبر

قیمت جدید سوزوکی ویتارا و دنا اعلام شد

ایران‌خودرو در ادامه تغییرات قیمت انواع محصولات خود در دی، قیمت‌های جدید دنا و سوزوکی را نیز اعلام کرد. براساس تصمیم این شرکت خودروساز، دنای معمولی با کیسه هوای راننده و سرنشین (دو ایربگ) تریم مشکی و یورو ۴ و دنا با کیسه هوای راننده و سرنشین تریم دو رنگ و یورو ۴ که پیش از این ۴۶ میلیون و ۹۸۹ هزار تومان قیمت داشتند، با اعمال قیمت‌های جدید ۶۶ میلیون تومان فروخته می‌شوند.


همچنین قیمت سوزوکی گرند ویتارا اتوماتیک ۲۴۰۰ سی سی فیس‌لیفت با آپشن هم از ۱۶۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان به ۲۵۱ میلیون تومان رسیده است.

  • واکنش سایپا به ماجرای «هشدار رنو»

سایپا در واکنش به خبر خبرگزاری مهر مبنی‌بر نادیده گرفته شدن هشدار رنو بابت پیش‌فروش محصولات این شرکت که در صفحه خودرو «دنیای‌اقتصاد» نیز منتشر شد، اعلام کرد: بعد از اعلام خروج آمریکا از برجام، هیچ خودرویی از گروه رنو توسط گروه سایپا پیش‌فروش نشد وتعهدات موجود، مربوط به قبل از این دوره است.

رنو ساندرو استپ وی
سایپا در ادامه توضیحات خود آورده «ادعای مطرح شده مبنی‌بر اینکه رنو هشدارهایی درباره تهیه و تامین قطعات موردنیاز محصولاتش در دور جدید تحریم‌ها و قبل از انجام پیش‌فروش، به طرف ایرانی داده است، قویا از سوی پارس خودرو تکذیب می‌شود.»

طبق توضیحات سایپا «کارلوس گون مدیرعامل وقت گروه رنو- نیسان در ۲۵ خرداد اعلام کرد این شرکت (رنو) با وجود خروج آمریکا از برجام و بازگشت تحریم‌های این کشور، از ایران خارج نخواهد شد. این در حالی است که گروه خودروسازی سایپا به گفته مدیرعامل وقت رنو- نیسان استناد نکرده و از مدت‌ها قبل هیچ محصولی با برند رنو توسط این شرکت پیش‌فروش نشده است.» در ادامه توضیحات سایپا آمده «معاونت فروش گروه با ارسال پیامک اعلام کرده همه تکمیل وجه‌شدگان محصولات رنو در نوبت دریافت خودرو قرار دارند و تا زمان تحویل، علاوه‌بر دریافت سود مشارکت، جریمه دیرکرد نیز به آنها تعلق می‌گیرد.»

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. ایلیا

    ۱۰ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (731 ديدگاه)

    این جوابیه برای کسایی که میگن چرا مردم میرن توی صف خرید این ماشینای بی کیفیت.
    برای اینکه توی این مملکت بهم ریخته و بی صاحب این کار رو ی سرمایه گذاری میدونن نه صرفا خرید ی خودرو، کسی که دنای 40 ملیونی رو ثبت نام کرده الان نیازی نیست 20 ملیون بیشتر پول بده(حقوق 7 ماه من! )
    مشکل رو باید از ی جای دیگه حل کرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نوید جهرمی

      ۱۰ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (3691 ديدگاه)

      خودروسازا این مابه التفاوت قیمتی رو در قرارداد پیشفروش اعمال کردن. از مشتری میگیرن این پولو.
      خبرش اومد که به مشتری پیامک زدن از سود دیرکردت انصراف بده تا ماشینتونو تحویل بدیم. خودشون که تکذیب کردن اما پیامکشو دیدم.
      این جماعت بد کسی هستن. خودروسازی هم الان حیثیتی شده. به این سادگیا ازش نمیگذرن.وگرنه خیلی وقت پیش از اینها این به اصطلاح صنعت ک زیان ده هس باید تعطیل میشد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. مزدا

      ۱۰ دی ۱۳۹۷
      سوابق: (2034 ديدگاه)

      ویتارا از ۳۰ میلیون اغاز شد به ۲۵۱ میلیون رسید !!خدایش این جهش قیمت در تاریخ خودرو بی سابقه هست!
      سایپا یه روز میگفت قطعه نداریم نمیتونیم محصولات رنو رو بدیم دست مشتری حالا که قیمت های دلخواهشونو اعمال کردن تکذیب میکنن نبود قطعه رو!!
      تف به شرف نداشتتون

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. افشار

    ۱۰ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (12 ديدگاه)

    مردمو به مرگ گرفتن تا به درد خوشحال باشن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. علی

    ۱۰ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    از دشمنان شکایت بهدوست بریم
    گردوست دشمن است شکایت کجا بریم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Reza

    ۱۱ دی ۱۳۹۷
    سوابق: (5340 ديدگاه)

    پدال لطفا درمورد سمند فیس لیفت هم چیزی بزار

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا