جنرال موتورز

تأیید تولید دو خودروی الکتریکی جدید توسط جنرال موتورز

جنرال موتورز تأیید کرد برنامه‌هایی برای عرضه دو خودروی الکتریکی جدید ظرف ۱۸ ماه آینده دارد.


این کمپانی آمریکایی از اشاره به اینکه کدام برند یا برندها این محصولات را عرضه خواهند کرد خودداری نموده اما گفته که دو خودروی الکتریکی جدید از دانش فراگرفته در زمان تولید شورولت بولت بهره خواهند برد. خودروهای مورد بحث اولین موج از حداقل ۲۰ خودرویی هستند که تا سال ۲۰۲۳ عرضه خواهند شد.


معاون توسعه محصول جنرال موتورز در بیانیه‌ای گفت:

شرکت ما به آینده تمام الکتریکی معتقد است. اگرچه که این آینده در یک روز رقم نخواهد خورد اما جنرال موتورز به افزایش راندمان خودروها و پذیرش مدل‌های الکتریکی از طریق راه‌حل‌های مناسب مصرف‌کنندگان متعهد است.


اگرچه چیزی تأیید نشده اما خبرهای پیشین نشان می‌دادند که این کمپانی در حال توسعه یک کراس اوور ساخته شده بر پایه بولت با برند بیوک است. این خودرو ظاهراً نسخه‌ای آینده‌نگرانه و مشابه انکور خواهد بود و از چراغ‌های جلوی LED گیرا و سقفی شناور سود خواهد برد. انتظار می‌رود قوای محرکه بولت در این کراس اوور بکار گرفته شود اما ظاهراً گران‌تر و کندتر از بولت خواهد بود.


جدای از اعلام تولید دو خودروی الکتریکی جدید، جنرال موتورز اقدام به معرفی کانسپت SURUS نیز کرده که مخفف فراساختار جهانی سیار کاربردی و بی‌صدا می‌باشد. بنا به گفته جنرال موتورز، این کانسپت بر پایه فریم تراک های هوی دیوتی شکل گرفته و دارای قوای محرکه سلول سوختی، فرمان پذیری هر چهار چرخ و دو پیشرانه الکتریکی می‌باشد. اگرچه این مدل از نظر فنی یک مدل مفهومی است اما پلتفرم آن می‌تواند در آمبولانس‌ها، پیکاپ تراک ها و خودروهای توزیع محصول بکار رود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. PaRHaM

    ۱۵ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (741 ديدگاه)

    کراس اوور اگه از سمت بیوک باشه ؛ به خاطر قیمتش احتمالش هست ک بتونه رو فروش تسلا مدل X تاثیر بزاره
    و
    اگه ی سدان لوکس(مثلا با برند کادیلاک ❤) با قوای الکتریکی و پرفورمنس بالا باشه اون یکیش
    رقابت قشنگی میتونه بکنه با تسلا مدل S و لوسید ایر

    وقتی جنرال موتورز میگه آینده تمام الکتریکی ؛ یکم میترسم
    چون واژه کوروت منو میترسونه این وسط

    راستی اون کانسپت Surus رو هم اگه تونستین ببینین ؛ یا اگه شد مدال مقاله ای در موردش بزاره ک چ بهتر!???❤?
    خیلی جالبه ؛ کاربردی و خوب ب نظر میاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. حمیدرضا

    ۱۵ مهر ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    جنرال موتور از رویا دست برداشته و داره رو پاهاش راه میره از ماشین های بی ریخت با حجم موتور بالا دست برداشته و ماشین های زیبا با حجم موتور معقول تولید میکنه همین بولت در کلاس خودش کم نظیره و قطعا برای اینده از فروش بالایی بهره خواهد برد هرچند الان خیلی پرفروش نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا