جگوار

تأکید جگوار بر تولید خودروهای سدان و اسپورت

جگوار می‌گوید همچنان به تولید خودروهای اسپورت و سدان ها متعهد است.


جولیان تامسون مدیر طراحی این خودروساز بریتانیایی در مصاحبه با رسانه‌ها در نمایشگاه فرانکفورت اعلام کرد که این دو کلاس خودرویی اهمیت بالایی برای جگوار داشته و سبد محصولات این برند فقط مختص کراس اوورها و شاسی بلندها نخواهد بود.
او گفته است:

خودروها اهمیت به سزایی برای ما دارند. ما می‌دانیم که شاسی بلندهای قدرتمند زیادی داریم اما باید همه‌ی مصرف‌کنندگان را با ارائه‌ی قوای محرکه و شکل‌های بدنه گوناگون راضی نگه داریم. تولید محصولات متمایز در بازار کنونی چالش‌برانگیز است اما جگوار باید متمایز و جدید باشد. دنیا فقط مختص شاسی بلندها نیست و ما هنوز هم خودروها را نیاز داریم. من به این سخن اعتقاد دارم.


شاید قابل‌توجه‌ترین سرمایه‌گذاری جگوار در آینده‌ی سدان های سنتی به شکل‌گیری نسل بعدی XJ مربوط باشد. این خودرو به یک شاسی‌بلند یا کراس اوور تبدیل نخواهد شد و همچنان استایل بدنه‌ی سدان را حفظ خواهد کرد اما خب در بطن آن قوای محرکه‌ی تمام الکتریکی جای خواهد گرفت.


در نظر داشته باشید که جگوار تنها به توسعه‌ی XJ فکر نمی‌کند. تامسون می‌گوید هر دو سدان XE و XF در آینده با نسل جدید خود جایگزین خواهند شد. همین داستان درباره‌ی مدل اسپورت اف تایپ هم صدق می‌کند که به زودی کاملاً دگرگون خواهد شد و همچنان در سبد محصولات این شرکت حضور خواهد داشت.


مدیر طراحی جگوار در خاتمه خاطرنشان می‌سازد:

خودروهای اسپورت جزو مهم یک برند لوکس بوده و مردم هنوز هم درباره‌ی آن‌ها رویا پردازی می‌کنند. البته زمان درباره‌ی الکتریکی شدن آن‌ها قضاوت خواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا