متفرقه

سری که داخل لوله اگزوز کامیون گیر کرد!

اتفاقات دیوانه‌وار زیادی در فستیوال‌های موزیک منشوری آن‌طرف آب اتفاق می‌افتد اما شما معمولاً افرادی را نمی‌بینید که بصورت اضطراری به فردی که سرش داخل لوله اگزوز کامیون گیر کرده کمک می‌کنند!


اما این دقیقاً همان اتفاقی است که هفته پیش در مینه‌سوتا رخ داده است. بنا به گزارش رسانه‌های محلی، یک نوجوان ۱۹ ساله با دوست خود در فستیوال موزیک شرکت کرده و پس از بازگشت از آن به دوست خود گفته است: “هی ببین سر من احتمالاً می‌تواند داخل لوله اگزوز کامیون جا شود.”

اتفاق بعدی که رخ داده کاملاً واضح بوده زیرا سر این فرد داخل لوله اگزوز گیر کرده است. این نوجوان توضیح می‌دهد: “من به نوعی گیج شده بودم زیرا نمی‌دانستم که چه اتفاقی رخ می‌دهد زیرا نمی‌توانستم اطرافم را ببینم اما من به هر کسی که در آنجا بود و می‌توانست سرم را به‌طور ایمن از اگزوز بیرون بیاورد اعتماد داشتم.”

نهایتاً یکی از عابران به آتش‌نشانی زنگ زده و آن‌ها برای بیرون آوردن سر این جوان وارد صحنه شده‌اند. آتش‌نشان‌ها برای آزاد کردن سر او مجبور به بریدن سیستم اگزوز شده‌اند. گفته می‌شود سر این فرد حدود ۴۵ دقیقه داخل لوله اگزوز کامیون گیر کرده است.

اگرچه گیر کردن سر داخل لوله اگزوز یک اتفاق بسیار بد است اما اوضاع زمانی بد می‌شود که مست هم باشید. در صورت جلسه این اتفاق آمده که این نوجوان مقادیر الکل زیادی در خونش داشته است.

پس از تست پزشکی و بازگشت به خانه، این نوجوان فهمیده که یکی از عابران ویدئویی از کار شرم‌آورش در اینترنت آپلود کرده است. اگرچه این کلیپ تنها چند ثانیه است اما قبلاً توسط میلیون‌ها نفر دیده شده است.

اما این نوجوان از راننده کامیون عذرخواهی کرده و او نیز گفته است: “من خوشحالم که حالت خوب است. نگران این موضوع نباش!”

این نوجوان بازیگوش بابت خسارت وارده غرامتی پرداخت نکرده اما کامیون تعمیر شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. Arman

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (24 ديدگاه)

    یعنی تا چه حد دیگه مستی????

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علی

      ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (1204 ديدگاه)

      جنسش اعلا بوده هااااا
      اعلاااااا

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. علی

        ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
        سوابق: (2 ديدگاه)

        بسه دیگه
        تو جاده ساوه به همدان تو تاکسی بودم تصادف شد ملت ریخته بودن فیلم بگیرن بوق ممتد. گاز دادنای تو دنده خلاس. ترافیک شدید
        اخرش امبولانس از جاده خاکی خودشو رسوند
        شبش گفتن همشون فوت شدن
        ملت با لبخند داشتن فیلم میگرفتن
        تو کشورای خارجی ولی جرمه این کار
        فیلمای تصادف کشورای خارجی رو ببینی همشون به صورت اتفاقی هست. اینکه طرف رو داشبورد دوربین گذاشته و یه تصادف رو ضبط کرده. ولی یه فیلم نمیبینی تصادف شده طرف بدو بدو با لبخند رفته فیلم بگیره از تصادف. چون اونا فرهنگ دارن تمدن دارن. ولی ما ادعاشو داریم
        راننده تاکسی خودمون چنان ترمزی گرفت که پرت شدیم به جلو بعدم بدو بدو رفت یکی دو دقیقه فیلم گرفت و بعدم با یه لبخند رضایت بخش برگشت

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. me84

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    اون بنده خدا که مست بوده و تو حال خودش نبوده. طبیعیه که ممکنه یه همچین کارایی بکنه. فیلمبرداری کردن هم اگه صرفا برای خندیدن باشه اشکاری نداره اما واقعا انتشار این جور فیلما بدون اجازه طرف خیلی کار زشتیه. باید اونی که این کارو کرده رو یه جریمه مشتی کرد تا درس بشه برای بقیه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ali

      ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (2 ديدگاه)

      فیلمبرداری عمدی از یک تصادف جرمه تو خیلی از کشورا منجمله کشورای اروپایی
      مثلا تو کشورای اروپایی اکثر فیلمایی که از تصادف هست به وسیله ی دوربینهای داشبورد و یا به صورت اتفاقی فیلمبرداری شدن. ولی تقریبا هیچ فیلمی که یه جا تصادف بشه و طرف بدو بدو کنون بره و فیلم بگیره نیستش
      چون جرمه
      حالا یه عده ایی پیدا میشن که بگیرن ولی کارشون جرمه
      ولی تو ایران ماشالله اصلا فرصت نمیدن تو جاده ساوه به همدان تصادف شده بود ملت همه ریخته بودن فقط فیلم بگیرن ترافیک سنگین، بوق ممتد، گاز دادن تو دنده خلاص، ما که رسیدیم به صحنه راننده تاکسی سریع ترمز سیخ گرفتو و تو یه ثانیه ترمز دستی و بعدم کمربندو باز کرد و پرید بیرون اونم برا اینکه ده ثانیه فیلم بگیره و خنده خنده کنان برگرده. نود درصد اونایی که فیلم میگرفتن با خنده فیلم میگرفتن
      به خدا که ما نه فرهنگ داریم نه تمدنی باقی مونده که بهش بنازیم. تمدنی که مربوط به سه هزار سال پیش بوده رو میگیم سه هزار ساله. تمدن سه هزار ساله یعنی تمدنی که از سه هزار سال پیش تا الان پابرجا هست.
      ایا این تمدن سه هزار سال پیش ما پابرجا هست؟ نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. یاس ی

    ۲ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (1021 ديدگاه)

    فیلمبرداری از صحنه تصادف جزء لاینفک زندگی ما شده، انگار اگه فیلم نگیریم کار اشتباهی مرتکب شدیم، باور کنید یک روزی یکی از همکارای من اومد محل کار گفت دیدی توی مسیر اداره تصادف شده، گفتم من از اونجا رد شدم دیدم شلوغه ولی واینستادم، به من میگه بریم دوری بزنیم ، میگم کجا ؟ چرا ؟ میگه بریم تماشا، من اونموقع یادم رفت فیلم بگیرم. باور کنید عین این جریان برام پیش اومد. شما دیگه چه انتظاری دارید؟
    فرهنگ صد هزار ساله ما هم دورانش تموم شده، فرهنگ ما مال چند سال گذشته هستش ، اگه پدر پدر بزرگ من اوناسیس هم بوده وقتی من یک ریال ندارم پولدار حساب نمیشم، ما هم از اون فرهنگ چیزی به ارث نبردیم.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا