مسابقات

حضور براندن هارتلی، قهرمان لمانز در تورو روسو

اگرچه اکثر تیم‌های فرمول ۱ تمرکز خود را روی انتخاب راننده‌ها در فصل آینده گذاشته‌اند، تورو روسو هنوز هم درگیر این فصل بوده و جدیدترین راننده این تیم براندن هارتلی است.

براندن هارتلی
هارتلی که برنده مسابقات ۲۴ ساعته لمانز با پورشه در سال جاری بوده به تیم تورو روسو در فرمول ۱ ملحق شده است؛ اما پورشه از مسابقات لمانز خارج خواهد شد و ظاهراً هارتلی به دنبال فرصت‌های جدیدی برای عرض‌اندام است. به همین دلیل است که هارتلی تورو روسو را فرصتی جدید می‌داند.

براندن هارتلی
تورو روسو اعلام کرده هارتلی در گرندپری آمریکا یکی از صندلی‌ها را به خود اختصاص خواهد داد. او جانشین پییر گسلی‌ای خواهد شد که به منظور حضور در مسابقات فرمول سوپر سوزوکا قید مسابقه در فرمول ۱ آستین را زده است.


گسلی نیز خودش جانشین راننده دیگری شده بود که در نهایت به حضور در تورو روسو و ادامه همکاری رضایت داده است زیرا کارلوس ساینز از سویی به تیم رنو ملحق می‌شود.

این اولین باری نیست که هارتلی برای تورو روسو خواهد راند. این راننده نیوزلندی بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ به عنوان راننده آزمایشی مشغول بکار بوده و همین وظیفه را در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ برای مرسدس بر عهده داشته است. هارتلی در سال ۲۰۰۷ توانست با رنو به قهرمانی یوروکاپ دست یابد و توجهات را به خود جلب نماید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا