چشم اندازهفته نامه

نتایج دوئل‌ها: معرفی برندگان گروه سدان‌های بزرگ لوکس

امروز در قسمت دیگری از سری مطالب نتایج دوئل‌ها نوبت به گروه سدان‌های بزرگ لوکس رسیده است. گروهی که در آن نام‌های بزرگی به چشم می‌خورد که همگی جزء لوکس‌ترین و برترین سدان‌های حال حاضر دنیا هستند. در این گروه در مرحلهٔ مقدماتی تعداد ۱۰ خودرو حضور داشتند که طی پنج دوئل سخت با یکدیگر به رقابت پرداختند. این دوئل‌ها عبارت‌اند از:

مرسدس بنز S کلاس

جگوار XJ

آئودی A8

لکسس LS

مرسدس بنز S کلاس

آئودی A8

لینکلن کانتیننتال

کیا کوریس

کادیلاک CT6

جنسیس G90

لینکلن کانتیننتال

کادیلاک CT6

ب‌ام‌و سری ۷

مازراتی کواتروپورته

ب‌ام‌و سری ۷

آخرین دوئل گروه سدان‌های بزرگ لوکس بین آئودی A8 و لکسس LS برگزار شد. طی این رقابت مجموعاً تعداد ۲۳۳۰ رأی به ثبت رسیده است که آئودی توانست با دریافت ۱۴۴۲ عدد از آن‌ها و کسب ۶۲ درصد از کل آراء، پس از رقابتی سخت رقیب ژاپنی را مغلوب کند درحالی‌که لکسس نیز موفق به دریافت ۸۸۸ رأی شده است. بدین ترتیب با برگزاری آخرین دوئل گروه سدان‌های لوکس، تمامی راه‌یافتگان این گروه به مرحلهٔ بعدی مشخص شدند که شامل پنج خودرو می‌شود. اما چون تعداد این خودروها فرد است، طبق رویه‌ای که قبلاً توضیح داده‌ایم، باید خودرویی که در مرحلۀ مقدماتی با کمترین اختلاف شکست خورده است را هم به مرحلۀ بعدی راه دهیم. با بررسی هر پنج دوئل گروه سدان‌های بزرگ لوکس مشخص شد که مازراتی کواتروپورته در دوئل با ب‌ام‌و سری ۷ موفق به کسب ۴۴ درصد از کل آراء شده و با کمترین اختلاف شکست خورده است. بنابراین این سدان لوکس ایتالیایی هم به جمع پنج خودروی پیروز این گروه اضافه شده و به مرحلۀ بعدی راه پیدا خواهد کرد تا تعداد صعودکنندگان گروه سدان‌های بزرگ لوکس به شش خودرو به شرح زیر برسد:

مرسدس بنز S کلاس

آئودی A8

لینکلن کانتیننتال

ب‌ام‌و سری ۷

کادیلاک CT6

مازراتی کواتروپورته

این شش سدان بزرگ لوکس در مرحلۀ بعدی که مرحلۀ یک‌چهارم نهایی محسوب میشود، طی سه دوئل با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت تا از بین آن‌ها چهار خودرو به مرحلۀ نیمه‌نهایی راه پیدا کنند. دوئل‌های گروه سدان‌های بزرگ لوکس در مرحلۀ بعدی به این صورت برگزار خواهند شد:

آئودی A8

لینکلن کانتیننتال

؟

ب‌ام‌و سری ۷

کادیلاک CT6

؟

مرسدس بنز S کلاس

مازراتی کواتروپورته

؟

در ادامه نیز می‌توانید مروری داشته باشید بر تمامی دوئل‌های گروه سدان‌های بزرگ لوکس:

دوئل لینکلن کانتیننتال و کیا کوریس

دوئل مازراتی کواتروپورته و ب‌ام‌و سری ۷

دوئل کادیلاک CT6 و جنسیس G90

دوئل مرسدس بنز S کلاس و جگوار XJ

دوئل آئودی A8 و لکسس LS

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲۱ دیدگاه‌ها

  1. Wrx

    ۴ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (329 ديدگاه)

    سخت شد?
    کانتیننتال
    سری ۷
    سومین دوئل هرچی شد بنز?
    تمااااام

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد

      ۴ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (1433 ديدگاه)

      دقیقا مساله بعضی از گروههای فرد همینه هرچی جلو بنز بیاد انتخاب بنزه…
      .
      برای عدالت بیشتر بین خودروها در گروههای فرد،
      بهتر اینه که آخرین خودرو،
      اونی انتخاب بشه که با کمترین تعداد رای در دور نخست پیروز دوئل خودش شده….
      در این صورت رقابت با قوی‌ترین بازنده‌ی مرحله دوم سایر دوئل‌ها عادلانه‌تر میشه
      نه مثل الان که بقول عزیزان هر بازنده‌ای که مقابل بنز قرار بگیره بنز میره بالا
      .
      از تلاش عزیزان پدالی هم واسه برگزاری باکیفیت و وسواس دوئل‌ها ممنونم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. محمد

        ۴ اسفند ۱۳۹۶
        سوابق: (1433 ديدگاه)

        الان بنز با ۱۵۴۰ رای تو مرحله اول،
        بیشترین رای رو با اختلاف ۳۰۰ رای از سایر برندگان مرحله اول داره
        مشخصه که جلو هرکدوم از بازندگان مرحله دوم قرار بگیره کار سختی نداره
        و عملا دوئل بنز با هر بازنده‌ای تو این مرحله طبق آرای مرحله قبل همینجا تشریفاتیه
        در حالی که دو رقیب نزدیکتر دوئل جذابتری میتونن داشته باشن
        با تشکر

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. (Ali (Chevy nova

    ۴ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (6811 ديدگاه)

    اول از همه ىه تبرىک مشتى به رفقاى امرىکاى بازم مىگم براى اونکه خودروسازان امرىکاى تو لىست پر فروش ترىنها و قابل اعتماد ترىنها کولاک کردن و عالى درخشىدن
    دوم اونکه بازگشت لىنکلن کانتىننتال برام خىلى خوشاىند بوده و خوشبختانه تو بازار هم عالى عملکرده
    کادىلاک هم در موردش حرفى نمىزنم چون کارش رو خوب بلده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (Ali (Chevy nova

      ۴ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (6811 ديدگاه)

      رفقا شما بىن لىنکلن کانتىننتال و کادىلاک ct6 کدوم رو انتخاب مىکنىد
      1. لىنکلن کانتىننتال 2018 لاىک
      2. کادىلاک 2018ct6 دىس لاىک

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (Ali (Chevy nova

        ۴ اسفند ۱۳۹۶
        سوابق: (6811 ديدگاه)

        راستى دوستان امار فروش 2017 کادىلاک رو پىدا کردم
        ((این خودروساز آمریکایی در سال 2017 تعداد 356467 دستگاه خودرو فروخته که حاکی از رشد 15.5 درصدی نسبت به سال قبل از آن می‌باشد))
        اىنم براى فروش چىن هست
        ((البته بازار چین نقطه قوت کادیلاک بوده است. در واقع فروش این شرکت در پهناورترین بازار خودروی دنیا از 116406 دستگاهی سال 2016 به 175489 دستگاه رسیده که رشد فوق‌العاده‌ی 50.8 درصدی را نشان می‌دهد. بازار چین بسیار سریع‌تر از پیش‌بینی‌های صورت گرفته به بزرگ‌ترین بازار کادیلاک تبدیل شده است.))

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. Ali

    ۴ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (262 ديدگاه)

    نتیجه ی نهایی این گروه کاملا مشخصه دیگه. خودم دوست داشتم لکسس بیاد بالا و ناراحت شدم حذف شد. ولی به این فکر میکنم که نهایتا بنز برنده میشه، میگم خوب چه فرقی داره. چه الان به آئودی ببازه تو مرحله اول، چه نهایتا تو بهترین حالت تو فینال به بنز ببازه. مهم اول شدنه دیگه که همه ی اینا کم میارن جلوی بنز اس کلاس. سلطان این کلاسه دیگه. چه میشه کرد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. محمد

    ۴ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (599 ديدگاه)

    سری هفت واسه مقام دوم میجنگه
    اگه موفق بشه حریف تازه نفس هموطن رو مغلوب. کنه…
    منظورم آئودیه
    اس که اول شد… تکلیفش معلومه
    بقیه هم دست گرمین….

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (Ali (Chevy nova

      ۴ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (6811 ديدگاه)

      محمد
      منظورت از بقىه دست گرمىه کادىلاک و لىنکلنه؟؟؟
      اگه نه که هىچ
      ولى اگه منظورت کادىلاک و لىنکولن هست بهتره بدونى
      کادىلاک امسال در رقابتى ترىن بازار جهان که چىن هست به حدى موفق عمل کرده که 2 بار پدال ازش مطلب گذاشت و چىنى ها از کادىلاک بسىار اسقبال کردن
      لىنکلن کانتىننتال هم با اونکه 2 ساله به بازار برگشته اما طبق مطلب پدال که گذاشت تو بازار امرىکا تونسته بعد سالها دورى بسىار عالى عمل کنه و فروشش بسىار مطلوب بوده
      حتى در مطلبى جداگانه درخواست براى محصولات لىنکلن به حدى بالا بوده که شرکت فورد براى جواب دادن به تقاضاى بالاى محصولات لىنکلن با سرماىه گذارى 400 مىلىونى در صدد تجهىىز کردن خط تولىد لىنکلن براى تولىد بىشتر هست و بازهم پدال مطلبش رو گذاشته

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. مهدی

    ۴ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    جنگ تمام عیار بین آلمان و آمریکا

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (Ali (Chevy nova

      ۴ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (6811 ديدگاه)

      جنگ تو دنىاى مجازى فاىده نداره
      جنگ اصلى تو دنىاى واقعى هستش که خوب با توجه به مطالب 1 ماه اخىر پدال خودروسازان امرىکا تو بخشهاى مختلف عالى درخشىدن مثل:
      پرفروش ترىن کوپه دنىا در 2017 که موستانگ اول شد و چارجر دوم
      پرفروش ترىن وانت ها که فورد. شورولت و دوج به ترتىب مقام اول تا سوم رو گرفتن و فورد سرى اف دومىن ماشىن پرفروش دنىا شد
      در امار جى دى پاور بىوک تونست مقام بسىار عالى رو بدست بىاره و جزو نفرات اول بود و بعدش محصولات شورولت. فورد و دوج در اون حضور داشتن
      و همىنطور کسب مقام هفتمىن برند پرفروش دنىا که شورولت بدست اورد
      افزاىش حاشىه سود جنرال موتورز به مىزان 6/7 دهم که از سود توىوتا و رنو – نىسان هم بىشتر بود و پدال در مطلبى تحت عنوان (( کسب مقام اول خودروسازى توسط رنو – نىسان)) گذاشت
      و………..

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. یاشار اسدی

        ۴ اسفند ۱۳۹۶
        سوابق: (104 ديدگاه)

        دوج با کیفیته؟؟؟؟آرزو بر همیشه بازندگان عیب نیست

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. (Ali (Chevy nova

        ۴ اسفند ۱۳۹۶
        سوابق: (6811 ديدگاه)

        اىنم ادامه موفقىتهاى خودروسازان امرىکا که تو چندتا پست قبلى تحت عنوان ((قابل اعتماد ترىن خودروها)) اومده
        ((خودروسازان آمریکایی در کلاس خودروهای بزرگ حرف اول را می‌زنند به گونه‌ای که بیوک لاکراس در رتبه اول، شورولت ایمپالا در رتبه دوم و نهایتاً فورد تاروس در رتبه سوم مطمئن‌ترین خودروهای بزرگ امسال قرار گرفته‌اند.))
        ((شورولت مالیبو امسال همه ما را تحت تأثیر قرار داده و در کلاس خود به عنوان مطمئن‌ترین خودرو شناخته شده است. مالیبو توانسته از عهده تویوتا کمری و بیوک رگال برآید. این دو خودرو به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.))
        ((خودروسازان آمریکایی در این کلاس نیز خوش درخشیده و پس از شورولت اکوئینکس که به مقام اول رسیده، جی ام سی ترین و فورد اسکیپ رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص داده‌اند.))
        ((شورولت تراورس مطمئن‌ترین خودروی این کلاس در مطالعه سال 2018 بوده و سه خودروی بعدی که به‌طور مشترک در رتبه دوم قرار گرفته‌اند عبارت‌اند از بیوک انکلیو، هیوندای سانتافه و تویوتا ونزا.))

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. (Ali (Chevy nova

          ۴ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (6811 ديدگاه)

          اىنم براى یاشار اسدی
          ((دیگر در این کلاس فورد موستانگ را در رتبه اول نمی‌بینیم. به جای آن باید لقب مطمئن‌ترین خودرو را به داج چلنجر دارد. پس از چلنجر نیز شورولت کامارو قرار دارد.))
          در کلاس خودروهاى مىد ساىز دوج تونسته اىن مقام رو بدست بىاره توسط موسسه جى دى پاور
          تو چندتا پست قبل هم نوشته
          ىاشار مطالب رو خوب نمىخونىها!!!!!
          خوب بخون باشه خوب بخون

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. علی

          ۴ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (218 ديدگاه)

          چوی زیاد خودتو هلاک نکن این کلاس مال آلمانیاس.مطمئن باش.

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. Elmiraj

      ۴ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (3114 ديدگاه)

      نتیجه این جنگ تمام عیار سال دیگه که کادیلاک CT8 به مصاف S class اومد مشخص میشه .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. امیر

    ۴ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (730 ديدگاه)

    آئودی واقعا خیره کننده و بی نظیره!به خاطر تکنولوژی های خارق العاده اش و توان فنی عالی قطعا میتونه برنده این گروه باشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. hamid

    ۴ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (280 ديدگاه)

    صحبت از کیفیت شد خالی از لطف نیس بگم که
    توی کلاس پونی کار که کلا سه تا مدعی داره، آمریکایی ها تونستن هر سه جایگاه رو ازآن خودشون کنن که خیلی کار بزرگی محسوب میشه.
    خوبه همین چند روز پیش پدال لیست کیفیت و قابلیت اطمینان شرکتا رو گذاشت که توش فیات کرایسلر چسبیده بود ته جدول.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. حمیدرضا

    ۴ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    بازهم رقابت های جذاب و بازهم انتخاب های بسیار سخت این رویا بازی رو دوست دارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. Majid

    ۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (7 ديدگاه)

    خدایى شما به عکس هاى برندگان دور قبل که اخر مقاله هست توجه کنید،همینطور که نگاه میکنى و میاى پایین به وجد میاى که یهو میرسى به سلطان اس کلاس، ابهت ما باقى شرکت کننده ها یهو فروکش میکنه توى افکارت?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. بهراد

    ۵ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (537 ديدگاه)

    تو عکس اولی مدل آئودی چیه؟

    بهتره تو این رده دوئل اس کلاس رو به عنوان پیش کسوت بزارن کنار تا یه نتیجه ی غیر قابل پیش بینی باشه وگرنه هیج هیجانی نداره که تا لحظه ی آخر دوئل رو دنبال کنیم همینطور که داج دیمن رو از مسابقات درگ محروم کردن (وای اسم آمریکایی اومد الان علی شوی نوا سر و کلش پیدا میشه )
    خود کره ای ها و آلمان ها و انگلیسی ها هم فقط و فقط آمریکایی سوار میشن علی شوی هر وقت از شنیدن آمریکایی ها ارضا شدی قانع شدی بس کنم. دادا یه نگاه به منفیا بنداز میفهمی یکم اشتب میزنیا از ما گفتن بود . هزار برابر هم رقیب از آمریکایی بهتر باشه بازم آمریکا

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا