شورلت

جزئیات بیشتری از مشخصات شورولت بلیزر برقی ۲۰۲۴ مخصوص نیروهای پلیس اعلام شد

جنرال موتورز اطلاعات بیشتری شامل مشخصات فنی، امکانات داخلی، تجهیزات و آپشن‌های خودروی الکتریکی شورولت بلیزر برقی PPV مخصوص نیروهای پلیس ایالات متحده منتشر کرد.

پس از تصویر پیش‌نمایش منتشر شده در اولین رویداد جهانی معرفی بلیزر برقی ۲۰۲۴، شورولت اکنون تعداد بیشتری از خودروهای تعقیب پلیس بلیزر EV را به نمایش می‌گذارد. بلیزر EV PPV به عنوان اولین شورلت تمام الکتریکی مخصوص عملیات تعقیب و گریز پلیس در بیش از ۶۰ سال تطبیق وسایل نقلیه برای اجرای قانون، واقعاً برای ناوگان جنرال موتورز مهم است.

به گزارش insideevs، با اجرای بیشتر طرح‌ها و اهداف کاهش کربن توسط ایالت‌ها و شهرداری‌ها، شورولت بلیزر EV PPV مدل ۲۰۲۴ می‌تواند به جنرال موتورز کمک کند تا بخش بزرگ‌تری از بازار خودروهای مجری قانون را به دست آورد و در عین حال به این سازمان‌ها «عملکرد و توانایی غیرقابل سازش برای افسران» ارائه دهد.

شورولت بلیزر برقی پلیس / Chevrolet Blazer EV PPV ناوگان

اد پپر، معاون ناوگان جنرال موتورز در ایالات متحده گفت:

تعهد شورولت برای برآوردن نیازهای اجرای قانون، ریشه در دهه‌ها همکاری با آژانس‌های پلیس در سراسر آمریکای شمالی دارد. شورولت بلیزر PPV الکتریکی ساخته شده دارای عملکرد عالی در تعقیب، قابلیت اطمینان شورلت و قابلیت شارژ سریع لازم به عنوان خودروی گشتی با عملکرد بالا است.

بر اساس اطلاعات ارائه شده، مدل خرده‌فروشی شورولت بلیزر برقی ۲۰۲۴ با قدرت ۵۵۷ اسب بخار و ۸۷۷ نیوتن‌متر گشتاور در بهترین حالت، بزرگترین مدل باتری آلتیوم را دریافت خواهد کرد. این‌که باتری آلتیوم مورد استفاده در شورولت بلیزر برقی چقدر بزرگ است، ما هنوز نمی‌دانیم زیرا ظرفیت باتری برای خط تولید بلیزر ۲۰۲۴ هنوز اعلام نشده است.

با این حال، شورولت خاطرنشان می‌کند که بسته باتری تقریباً ۱۲۰۰ پوند (۵۴۴ کیلوگرم) وزن دارد و در پایین شاسی نصب شده است و مرکز ثقل پایینی به خودروی الکتریکی می‌دهد. این خودروساز می‌گوید مشخصات و شعاع حرکتی نهایی بلیزر EV PPV در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ و زمان‌های نزدیک‌ به عرضه اعلام خواهد شد.

تا آن زمان، باید بدانید که مدل PPV همچنین دارای ترمزهای برمبو بر اساس بلیزر برقی SS با عملکرد بالا خواهد بود که برای ارائه قدرت توقف عالی طراحی شده است.

اد پپر همچنین گفت:

شورولت بلیزر برقی PPV برای برآورده کردن یا فراتر رفتن از خواسته‌های تست سالانه خودرو پلیس ایالتی میشیگان طراحی شده است. عملکرد آن عامل مهم و تغییردهنده خواهد بود.

بدیهی است که شورلت بلیزر برقی PPV امکانات پلیسی خاصی از جمله سینی محافظ زیر، لاستیک‌های پلیسی، رینگ‌های فولادی و پشتیبانی تجهیزات اضطراری اضافی را ارائه می‌دهد. همچنین قابلیت یدک‌کشی سبک برای اقلامی مانند تریلرهای راداری و همچنین قابلیت قفسه‌های دوچرخه را در صورت مجهز شدن به گیره تریلر کلاس ۱ توسط فروشنده خواهد داشت.

در داخل کابین، صندلی‌های جلوی مخصوص پلیس برای قرار دادن کمربندهای ایمنی و تجهیزات پوشیدنی برای راحتی بیشتر هنگام گشت طراحی شده‌اند. کفپوش وینیل، کنسول مرکزی مخصوص پلیس و صندلی عقب وینیل به صورت استاندارد ارائه می‌شوند، در حالی که پکیج موجود ۹C۳ Street Appearance دارای فرش، کنسول مرکزی تولید معمولی و صندلی‌های پارچه‌ای عقب است.

علاوه بر این، دکمه‌های استاندارد برنامه‌ریزی نشده فرمان به پرسنل پلیس اجازه می‌دهد تا عملکرد Push to Talk را برای ارتباط رادیویی با همکاران و تجهیزات هشدار اضطراری متصل کنند. چراغ نقطه‌ای راننده نیز موجود است.

خودروی برقی شورولت بلیزر با در نظر گرفتن سیستم‌های الکتریکی مخصوص پلیس از جمله مرکز الکتریکی اختصاصی، دسته‌های سیم‌کشی استاندارد و توان کافی برای تجهیزات لازم جهت اجرای قانون طراحی شده است. مانند شورولت تاهو PPV، دسته سیم‌های مجهزتر شامل اتصالات اضافه‌شده برای کاهش زمان نصب نیز وجود دارد.

در قسمت عقب، بلیزر برقی PPV کفی مدل «غیرنظامی» را از دست می‌دهد تا جایی برای کابینت‌ها و لوازم جانبی باز کند. علاوه بر این، خودروی برقی بلیزر با آینه دوربین عقب استاندارد ارائه می‌شود تا به افسران میدان دید وسیعی در پشت خودرو بدهد.

شورلت تولید بلیزر برقی PPV را در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد کرد و انتظار می‌رود راهنمای قیمت و سفارش در اواسط سال ۲۰۲۳ در دسترس باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

ابوالقاسم اسلامی

هنرآموز مکانیک خودرو ، مترجم و نویسنده

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. Alan.r

    ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1090 ديدگاه)

    خیلی خفن شده

    موافقم 21
    مخالفم 1
  2. امیرحسین

    ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (385 ديدگاه)

    مالیبو و تاهو پلیس 😍

    موافقم 9
    مخالفم 0
    1. حق گوی باطل

      ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1036 ديدگاه)

      مالیبو با موتور ۱.۳ و گیربکسcvtبه چه درد پلیس میخوره

      موافقم 11
      مخالفم 6
      1. Payfast

        ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (807 ديدگاه)

        به درد پلیس ایران میخوره

        موافقم 15
        مخالفم 2
        1. بی نام

          ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (2872 ديدگاه)

          گاری هم زیادشونه. به عنوان کسی که خدمتش رو در نیروی انتظامی گذرونده اینو میگم

          موافقم 21
          مخالفم 4
        2. Payfast

          ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (807 ديدگاه)

          Ok

          موافقم 7
          مخالفم 1
  3. JDM lover

    ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (886 ديدگاه)

    خودرو های پلیس هم دیگه دارن برقی میشن

    موافقم 10
    مخالفم 0
    1. Payfast

      ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (807 ديدگاه)

      الان یکی با تسلا در حال دزدی باشه اینا میخوان چی کار کنن؟

      موافقم 5
      مخالفم 0
      1. برقیه جارو برقی

        ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (256 ديدگاه)

        انقدر تعداد پلیساشون زیاده که با شیرون هم بری باز میگیرنت

        انقدر دنبالت میکنن شارژت تموم شه

        موافقم 10
        مخالفم 1
        1. Payfast

          ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (807 ديدگاه)

          با ssc trusth هم میگیرنت؟

          موافقم 6
          مخالفم 0
  4. شاپور

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (295 ديدگاه)

    سیستم قضایی آمریکا با بیشترین زندانی و بیشترین ماموران اجرای قانون یعنی ۵۰۰هزار افسر و توانمندترین تجهیزات پلیسی واقعا رعب آوره ، میلیون‌ها زندانی آمریکایی با کمترین مزد در حال کار و تولید هستن البته نه کار اجباری مثل کره شمالی. دست راستشان به سر مقامات قضایی ما که بعد اطمینان از اختلاس کلان فردی به وی اجازه خروج دادن تا بره و زیاد قضایا روشن نشه

    موافقم 4
    مخالفم 0
  5. بی وطن

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (99 ديدگاه)

    نمیدونم چرا کلا ماشینهای امریکایی یه ابهت دیگیه ای دارن.از چندین دهه قبل تا الان…
    بیشتر از زرق و برق و تجملات، همچین عضلانی و قدرتمند و ایمن بنظر میان حتی از روی ظاهرشون…

    موافقم 2
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا