ام وی ام MVMچریخودروهای چینی

نگاهی به ام وی ام X33

mvm x33 محصول شاسی بلند شرکت چینی چری است که در بازار ایران نیز اکنون شناخته شده و محصولات مختلف آن کم و بیش دیده می شوند. این خودرو که  بنام MVM Tiggo  و در ایران X33 نامیده می شود، اکنون در شرکت مدیران خودرو مونتاژ می شود.


این محصول با موتور چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ ۲۰۰۰ سی سی توان ۱۳۹ اسب بخار  را تولید می کند که به چرخهای جلو منتقل می شود. X33 همچنین دارای گیربکسی ۵ دنده دستی است و قرار است سال آینده مدل اتومات آن نیز وارد بازار کشور شود. حداکثر سرعت آن ۱۷۰ کیلومتر اعلام شده اند اما در سایت سازنده خبری از اعلام شتاب نیست.


این خودرو با باک بنزینی ۵۷ لیتری خود در هر ۱۰۰ کیلومتر سیکل شهری، بالای ۱۱ لیتر بنزین می سوزاند. مصرف سوخت این شاسی بلند در سیکل اتوبان نیز به ۷ لیتر می رسد و در حالت ترکیبی نیز حدود ۹ لیتر بنزین را می بلعد.


تجهیزات ایمنی و امکانات این خودرو شامل سیستم ترمز ضد قفل ABS، کیسه ایمنی هوا (ایربگ) برای راننده و سرنشین جلو، سیستم ضد سرقت الکتریکی، فرمان هیدرولیک، چراغ های مه شکن، سانروف (سقف متحرک) برقی و آینه های جانبی برقی اشاره کرد.

X33 هم اکنون با قیمتی معادل ۲۹ میلیون تومان در نمایندگی و ۳۰ میلیون در بازار فروخته می شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۶ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۲,۶۰۹ دیدگاه‌ها

  1. سحر

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (32 ديدگاه)

    من آقا محمودو به خدا واگذاز میکنم اگه فکر میکنه که من شخص دیگری هستم همیشه گفتن کافر همه را به کیش خود پندارد…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. افشین

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۰
      سوابق: (117 ديدگاه)

      سحر خانوم من از جانب خودم و مدیر سایت ازتون معذرت می خوام. البته اگه مدیر سایت همون محمود نباشه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. امین

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (28 ديدگاه)

    سلام بر همه و ایرج خان.
    ایرج خان پرسیده بودی در موردبه هم خوردن تنظیمات سیستم vixen چکارکنی
    لطف کن در صفحه اصلی (همونجا که کلیه آپشن ها مثل رادیو، دی وی دی، بلوتوث، تلویزیون و… دیده میشه)دکمه تنظیمات رو که در بالا سمت راست دیده میشه رو فشار بده، در صفحه ای که باز میشه ودرپایین یک سری فانکشن هایی هست با زدن کلید بعدی به صفحه دوم برو و گزینه “هدایت کردن” رو انتخاب کن در اونجا با انتخاب هرگزینه مثلا صدا و فشردن همزمان علامت مثبت یا منفی، تنظیمات رو انجام بده به همین ترتیب هرکدوم از گزینه های صفحه رو با گزینه مورد نظرت روی فرمان هماهنگ کن.
    امیدوارم تونسته باشم لااقل سرنخی بهت داده باشم چون گمان نمیکنم توضیحات رو تونسته باشم بدرستی انتقال بدم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. سردبیر

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۰
    سوابق: (764 ديدگاه)

    سلام بر همگی. متاسفانه این چندمین بار است که برای جلوگیری از انحراف موضوع ناچار به تذکر و یادآوری می شویم. لطفا دوستان از نوشتن مطالب غیر مرتبط، توهین، تمسخر، تهمت و جدلهای بیهوده بپرهیزند.
    در پاسخ به دوستی هم که چند کاربر را یکی دانسته بودند، متاسفانه ایشان دچار سوتفاهم شده اند. سیستم ضد اسپم سایت، آی پی های تکراری را تشخیص و اتوماتیک حذف می کند. در مورد سانسور نظرات هم باید یادآوری کنیم که نظرات حاوی توهین و تخریب حتما حذف خواهند شد.
    با سپاس از همراهی شما

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. محمد

    ۱ اسفند ۱۳۹۰
    سوابق: (14 ديدگاه)

    محمودخان سلام

    اینکه میگم قیمت این ماشین عالیه در مقایسه با ویتارا می گم که تیپ پنجش 51 تومن و تیپ هشتش 57 تومنه که چیزی در حدود 2 برابر قیمت این ماشینه حالا انصافا امکاناتش نسبت به x33 اینهمه تفاوت داره من اینو میگم چون خودم ویتارا داشتم و کاملا منصفانه دارم قضاوت میکنم نمیگم ماشین ایده الی هست خیلی ایرادا داره ولی وقتی همه چیزو کنار هم بذاری واقعا از قیمتش بیشتر می ارزه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. افشین

      ۱ اسفند ۱۳۹۰
      سوابق: (3 ديدگاه)

      ببین محمد خان محمود یه نظر بیشتر نداره این که ایکس 33 بده و هیچ کس نباید این ماشین رو بخره. حالا چرا من که نفهمیدم؟ هر کی ماشین صفر سوار باشه می دونه بعد از یه مدت که بخواد ماشین رو بفروشه حتما ضرر می کنه و هیچ ماشینی در هیچ جای دنیا از این قاعده مستثنا نیست. حالا بگذریم از بازار ماشین های خارجی که تو ایران با نوسان دلار دستخوش تحول می شن.این برادرمون یا تا حالا ماشین صفر خرید و فروش نکرده بوده؟ یا از اساس […]
      از لحن حرف زدن و مشکوک بودنش به اعضا هم می شه حدس زد که چه مشکلاتی داره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. محمد

        ۱ اسفند ۱۳۹۰
        سوابق: (14 ديدگاه)

        سلام افشین جان
        کاملا با نظرت موافقم ولی خوب آدم باید یه کم انصاف هم داشته باشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. افشین

      ۱ اسفند ۱۳۹۰
      سوابق: (117 ديدگاه)

      ok.خیلی با مزه است من تا الان نسبت به ماشین هایی که داشتم تعصبی نداشتم. همه دوستام هم این رو می دونن. بنابراین همیشه از ماشین هام به اندازه خودشون انتظار داشتم و همیشه تمیز و مرتب نگه می داشتمشون. برام فرقی نمی کرد چند خریدمش. از رنو پی کی پراید هاچ بک و ریو سوار شدم تا قبل این ماشین که رونیز بود. باور کن که با همشون حال کردم. اما هیچ وقت کسی پیدا نشده بود که به خاطر ماشینم منو مسخره کرده باشه. من قبل از خرید هر چیزی کلی مطالعه راجبش می کنم بعد به جیبم نگاه می کنم و تصمیم می گیرم. بعد از رونیز چون نمی خواستم پولی اضافه تر از مبلغ فروش ماشینم روش بذارم ایکس 33 رو انتخاب کردم. رونیز رو برا مصرف نسبتا بالاش و طراحی اش که کم کم داشت قدیمی می شد فروختم.چون تو این رنج قیمت نمی شه ماشین صفر مدرن تر از ایکس 33 با امکاناتش پیدا کرد این ماشین رو خریدم. کاری هم به کسی نداشتیم و داشتیم یه گوشه نون و ماستمون رو می خوردیم(این یه اصطلاحه محمود جونم یعنی کاری به کار کسی نداشتن کنایه از فقر و بدبختی نیست داداش) که این دوستان حسابی کفرم رو درآوردن. بابا برا یه ماشین که نباید شخصیت همدیگر و ببریم زیر سوال؟!!! همچین این ماشین رو می کوبن که آدم به شخصیت حقیقی و اجتماعی شون شک می کنه. پر چونگی کردم باشه محمد خان ok

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. محسن

    ۱ اسفند ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    منم یکی خریدم ولی ده روز نکشید رادیاتورش سوراخ شد به نظر من ماشین صفر اقلا یه سال باید ازاین ایرادا نداشته باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. افشین

      ۲ اسفند ۱۳۹۰
      سوابق: (117 ديدگاه)

      سلام. گاهی وقت ها برای بعضی از ماشین ها حتی خیلی گرون بیش می یاد. یکی از دوستان هوایل امسال یه مهاوی صفر خرید که مهشین بعد از یک هفته موتور سوزوند. ماشین تحت گارانتی بود اما هیوندای فقط حاضر بود موتور ماشین رو عوض کنه. اما دوستمون با گرفتن وکیل تونست اطلس موتور رو مجاب کنه که یه ماشین نو بهش تحویل بدن. این رو برات تعریف کردم تا حالت گرفته نباشه. گارانتی برا همین رو.ها است دیگه داداش. الحمد الله این ماشین هم سه سال گارانتی داره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. افشین

        ۲ اسفند ۱۳۹۰
        سوابق: (117 ديدگاه)

        ببخشید بالا بجای کیا موتور. نوشتم هیوندای که اینجا تصحیح می کنم.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  6. سحر

    ۲ اسفند ۱۳۹۰
    سوابق: (32 ديدگاه)

    بعضیا اصلا مشکلشون با این ماشین نیست با کشور چین مشکل دارن عصبانیتشونو سر این ماشین خالی میکنن…بابا این یه ماشینه مثل همه ماشینا بمب اتم نیست بخدا…این همه جبهه گرفتن نداره اجازه بدید از تجربیات هم استفاده کنیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. امين

    ۲ اسفند ۱۳۹۰
    سوابق: (28 ديدگاه)

    زنده باد سحرخانوم!
    کاملاً درست میگى، من هم با شما هم عقیده ام که مشکل مخالفین نه خود ماشین بلکه کشور چین هست!
    اما برام خیلی جالبه که عمده ترین مصرف کننده محصولات چین کشور آمریکاست به عبارت دیگه بزرگترین بازار محصولات چینى در کل دنیا بازار منطقه آمریکاست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. سعيد

    ۲ اسفند ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام خدمت دوستان
    آقا من یکیشو خریدم خیلی هم ازش راضیم. از قدیم گفتن هر چقدر پول بدی همون قدر هم آش می خوری. تازه اینکه بنده خدا آشش بیشتر از پولش می ارزه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. حسین

    ۲ اسفند ۱۳۹۰
    سوابق: (44 ديدگاه)

    حسین اولیائی
    سلام دوستان : حالا که جو کل کل تموم شده … من چندتا تجربه درمورد این ماشین دراختیاردوستان میزارم. اول اینکه ماشینم بیشتر از 40000 کیلومتر تا این ساعت پیمایش داشته و تا حالا لنت ترمز جلو و عقبشو تعویض نکردم ، یعنی نیاز به تعویض نداشته-من زانتیای خودمو هر 20000 کیلومتر لنتاشو تعویض میکردم . در مورد سروصدا!!! ماشین مثل روز اول بی صداست و تا حالا صدایی از داشبورد ویا جایی دیگه از ماشین شنیده نمیشه … هنوز فرمان نرمی خودشو داره وحتی دنده و پدال کلاج و گاز مثل روز اول کار میکنه و حتی ترمزهاش از روز اول بهتره (نظر من) من برای اینکه صدایه اگزوز و گازدادن ماشین داخل کابین ،کمتر شنیده بشه،کف ماشینو رویه موکت یه لایه چرم سرتاسری کشیدم و خیلی صدایه ماشین کمتر شده و مخصوصا صدایه اگزوز .. برای گیربگس که بعضی از دوستان از صدایه زوزه تو دندهای مختلف شاکی بودن؛من داخل گیربکس تقریبا3لیتر روغن خارجی ریختم که 2لیترش از نمره 80/90 استفاده کردم و یک لیتر مابقی از همون مارک روغن گیربکس ،ولی با نمره 85/140 استفاده میکنم. خیلی تو زوزه و صدای گیربکس تاثیر داشته . البته ماشین من خیلی خیلی صدایه گیربکسش کم بوده ولی خوب من اون یکم صدایی که داشته با این کار برطرفش کردم …

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. افشین

      ۲ اسفند ۱۳۹۰
      سوابق: (117 ديدگاه)

      ممنون آقای اولیایی.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. افشین

        ۴ اسفند ۱۳۹۰
        سوابق: (117 ديدگاه)

        سلام آقای اولیایی. میخواستم هزینه کشیدن لایه چرمی کف ماشین رو بدونم.و کجا این کارو انجام دادین؟ همچنین برای روغن کیربکس از چه مارکی استفاده کردید؟ من برای روغن موتور ماشین هام تا الان از شل قرمز استفاده می کردم و خیلی هم راضی بودم. ولی تا امروز از واسکازین شل استفاده نکردم.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. ashkan

        ۶ اسفند ۱۳۹۰
        سوابق: (1 ديدگاه)

        افشین من از نظر های شما ممنونم

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. افشین

        ۷ اسفند ۱۳۹۰
        سوابق: (117 ديدگاه)

        خواهش می کنم اشکان خان.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  10. امين

    ۲ اسفند ۱۳۹۰
    سوابق: (4 ديدگاه)

    سلام این ماشین اگه اتوماتش بیاد فوق العادست الانم بد نیست اگه 40 ملیون پولش بود همه به به چه چه میکردن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. farhad

    ۲ اسفند ۱۳۹۰
    سوابق: (25 ديدگاه)

    دوستان – فکر نمی کنید دلیل ارزون!!!! بودن این خودرو ، به علت کم فروشی باشه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. افشین

      ۲ اسفند ۱۳۹۰
      سوابق: (117 ديدگاه)

      سلام. احتمال داره. چون ما توی ایران قیمت واقعی ماشین رو پرداخت نمی کنیم. اما تا اونجا که من تحقیق کردم تمام مشخصات ماشین با هم رده هاش توی مالزی-آفریقای جنوبی و روسیه سفیدو چین همین مشخصات بوده با این تفاوت که ماشین های اونها با موتور 1600 و 2000و 2400 دو دیفرانسیل قابل ارائه است. همین باعث تفاوت قیمت در تیپ های مختلف ماشین شده.
      با احتساب دلار 1200 تومانی( این یه فرضه) قیمت این ماشین تقریبا با هم تیپ هاش تو کشورهایی که نام بردم برابری می کنه. شاید دلیل این برابری مدیریت کامل چینی ها در فروش ام وی ام باشد. مدیر فروش ام وی ام آقای zuh shaodong می باشد. چینی ها هم که استاد رقابت های مالی هستن و فروش بیشتر محصول براشون تو اولویته.امیدوارم این شامل کیفیت محصول هم بشه؟
      کلیه قطعات ایکس 33 رو تا تک تک پیچ و مهره هاش رو می تونید توی این سایت چک کنیدcherylist.com .
      این شرکت ام وی ام ایران رو هم تغذیه می کنه. من که خودم با پیدا کردن این سایت خیلی حال کردم.
      تمام دل و روده ایکس 33 جلو چشمام بود.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. بنیامین

    ۳ اسفند ۱۳۹۰
    سوابق: (46 ديدگاه)

    دوستان من که خیلی خیلی کم پیش میاد این ماشینو تو خیابون ببینم ولی خیلی اینجا سر این ماشین بحثه موفق باشین

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. افشین

      ۳ اسفند ۱۳۹۰
      سوابق: (117 ديدگاه)

      سلام. مدیران خودرو سهم بزرگی تو بازار خودرو نداره. تا الان هم شهرتش برای تولید ام وی ام 110 بوده. دو خودرو mvm 530 و mvm x33 رو حدود یک سال و نیم که وارد بازار کرده. پس طبیعیه که سهم حضور ایکس 33 تو خیابون کم رنگ تر از خودروهایی با سابقه تولید طولانی تر و تیراژ بیشتر باشه.
      این که چرا اینجا سرش اینقدر بحثه برای ما که این خودرو رو خریدیم هم سوال بود؟ که چرا بعضی افراد بدون داشتن این خودرو از اون بد میگن و با اون مخالفن؟ این باعث این جدل شده بود

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. مهندس پوریا سلمانیان

    ۳ اسفند ۱۳۹۰
    سوابق: (107 ديدگاه)

    خیلی بده من گول تبلیغات رو خوردم و برای پسرم خریدم خیلی قدرتش کمه 170 تا بیشتر نمیره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. farhad

      ۳ اسفند ۱۳۹۰
      سوابق: (25 ديدگاه)

      با دروود- جناب مهندس 170تاکه کم نیست!.من با پیکاپ هم نتونستم این سرعتو برم شاید هم نخواستم.
      بیشتر و فنی تر توضیح بفرمائید چون همه مثل من بی سواد نیستند.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. افشین

      ۴ اسفند ۱۳۹۰
      سوابق: (117 ديدگاه)

      سلام مهندس. اول اینکه چند وقته ماشین رو تحویل گرفتین؟ اگر ماشین صفر بوده شما نباید چنین فشاری رو بهش تحمیل می کردین. ماشاالله که خودتون استادید. ما قصد جسارت نداریم. اما یه جای دیگه تو همین سایت هم توضیح دادم. قبل از استفاده از ماشین حتما کاتالوگ ماشین رو مطالعه کنید. متاسفانه اصل کاتالوگ تو ماشین صفری که خودم تحویل گرفتم نبود. این از کم لطفی مدیران خودروه. اما می تونستید منوآل ماشین رو از تو سایت مدیران خودرو دانلود کنید. توی همون منوآل توضیح داده شده که تو 1000 کیلومتر اول کارکرد ماشین دور موتور بهتره از 3000 تا بالاتر نره.(برای زمان طولانی) همچنین 100 کیلومتر در ساعت بیشتر باهاش نرید تا موتور و کیربکس کاملا آب بندی بشن. بعد از اون تا 1500 کیلومتر سرعت تا 120 تا بعدش فکر کنم اگر این شرایط رو رعایت می کردین شاید تا 220 رو راحت براتون پر می کرد.
      باز هم می تونید تست کنید. این اطلاعاتی بود که من از شرایط آب بندی ایکس 33 داشتم. شما هم اگر تست های دیگه ای انجام دادین حتما ما رو تو جریان بذارید.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. سحر

    ۳ اسفند ۱۳۹۰
    سوابق: (32 ديدگاه)

    اتفاقا یکی از حسن های این ماشین کم بودنشه نمیدونم نظر شما چی باشه ولی من به شخصه از چیزی که زیاد باشه بدم میاد مثل 206 ولی با این حال جدیدا x33 زیادتر شده و روز به روز هم داره بیشتر میشه من که هر جا رفتم ازش تعریف میکنن البته بجز توی این سایت!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. محمد

    ۴ اسفند ۱۳۹۰
    سوابق: (14 ديدگاه)

    سلام
    دوستان با یه مقدار انصاف و کنکاش در نظرات دوستان میشه گفت اکثر افرادی که این ماشینو دارن ازش راضین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. zorg

    ۴ اسفند ۱۳۹۰
    سوابق: (11 ديدگاه)

    دو شرکت ولوو و ژیانگ گیلی با سرمایه گذاری مشترک ، قصد تولید خودرو در چین را دارند .

    به گزارش خبر خودرو، دو شرکت ولوو و ژیانگ گیلی گروپ قصد گسترش فعالیت های خود را در چین ، بزرگترین بازار خودرو در جهان ، دارند . بنا به اظهارات مایکل نینج ، سخنگوی ولوو در چین ، این شرکت تا دو ماه آینده جزئیات بیشتری را از این سرمایه گذاری مشترک اعلام خواهد کرد . ولوو همچنین قصد تولید یک برند مخصوص و تولید خودرو های کم مصرف برای کشور چین را دارد .

    به گفته نینج ، ولوو منتظر تاییدیه مقامات چینی برای ساخت کارخانه در جنوب غربی این کشور است .

    ولوو قصد دارد تا تولید جهانی خود را تا سال 2020 دو برابر کرده و به 800 هزار دستگاه برساند ، به همین منظور این شرکت در نظر دارد تا 5 سال آینده 11 میلیارد دلار در سرتاسر جهان سرمایه گذاری کند .

    در آگوست سال 2010 ، شرکت چینی ژیانگ گیلی ، ولوو را را به مبلغ 1.8 میلیارد دلار از فورد خرید . این شرکت هم اکنون مالک 51% از سهام شرکت ولوو است .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. zorg

    ۴ اسفند ۱۳۹۰
    سوابق: (11 ديدگاه)

    چینی ها از این پس سالانه پنجاه هزار دستگاه خودرو در بلغارستان تولید خواهند کرد.

    به گزارش خبر خودرو، اولین کارخانه شرکت خودروسازی جی دبیلیو ام، بزرگترین شرکت سازنده خودرو چین، در لووک بلغارستان افتتاح شد.

    قرار است سالانه پنجاه هزار دستگاه خودرو در این کارخانه تولید شود.

    این شرکت از سال دو هزار و نه به طور گسترده در خارج از چین سرمایه گذاری می کند.

    ونزوئلا، مالزی، فیلیپین و آفریقای جنوبی از جمله کشورهایی هستند که کارخانه های جی دبیلیو ام در آنها ساخته شده است.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. zorg

    ۴ اسفند ۱۳۹۰
    سوابق: (30 ديدگاه)

    دنیای خودرو – شرکت خودروسازی جیلی چین از آغاز مونتاژ خودروهایش در چین طی سال جاری میلادی خبر داد. جیلی اعلام کرده که خودروهایش را با همکاری یک شریک محلی در مصر مونتاژ خواهد کرد. جیلی قصد دارد با شرکت قابور که بزرگترین خودروساز مصر محسوب می‌شود همکاری کند. خط تولید جیلی در مصر با ظرفیت اولیه 30 هزار دستگاه در سال تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود. جزئیات مالی مربوط به این پروژه هنوز منتشر نشده است. جیلی مالک شرکت ولوو سوئد است.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. امین

    ۴ اسفند ۱۳۹۰
    سوابق: (28 ديدگاه)

    سلام.
    آقا افشین ممنون از اینکه در مورد اطلاعات آب بندی، مندرج در manual توضیح دادی، راستش برای من هم سوال بود که چطور این ماشین دفترچه مشخصات و عملکرد نداره تا اینکه از طریق شما متوجه کم لطفی شرکت مدیران خودرو شدم! همچنین در مورد سیستم صوتی تصویری هم این مشکل وجود داره، متاسفانه نبود دفترچه عملکرد که علیرغم اصرار مکرر بنده به مسول تحویل سیستم، ره به جایی نبرد مارا دچار مشکل کرده ( به این دلیل که هر چه گشتند پیدا نکردند و جالب تر این که حتی سیستم های موجود در آنجاکه قرار بود به ملت بدهند هم فاقد دفترچه بودند) بنابر این خواهش دارم جنابعالی و یا هرکدام از دوستان بفرمایید آیاسایتی هست که بشود دانلود کرد؟ متشکرم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. افشین

      ۴ اسفند ۱۳۹۰
      سوابق: (117 ديدگاه)

      سلام. یه منوآل کوچیک در حد دو صفحه A5 رو ضبط تو ماشین بود که توش فقط عملکرد دگمه هارو در حد معرفی و نام نشون داده بود.
      خود من سیستم ماشین رو تو همون نمایندگی عوض کردم.چون می خواستم دوربین دنده عقب برام نصب کنن. اون دستگاه هم با وجود داشتن جعبه و کارت گارانتی منوآل درست و حسابی نداشت.
      با مراجعه به نت متوجه شدم که اکثر این دستگاه ها کار کارگاه های کوچک تولید سیستم های صوتی تو کشور چینه که بیشتر از کانال ترکیه وارد ایران می شه. عملکرد خیلی پیچیده ای ندارن می تونی منوآل دستگاه های مشابه دستگاه خودت رو از کمپانی های معتبر مثل سونی از تو نت پیدا کنی. با اندکی تفاوت و جابجایی در دگمه ها عملکرد همشون یکیه. اکثرا تحت سیستم عامل ویندوز کار می کنن.
      من خودم زیاد تو نخش نرفتم. امشب یه گشتی تو نت می زنم اگه مطلب بیشتری پیدا کردم حتما بهت خبر می دم. یا علی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  20. ehsan

    ۴ اسفند ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    salam be nazar man x33 masin khobi ast mamnon

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. محمود

    ۴ اسفند ۱۳۹۰
    سوابق: (4 ديدگاه)

    باسلام به همه دوستان من هم با مشاهده نظرات شما امروزنام نویسی کردم امیدوارم انتخاب درستی کرده باشم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. حسین

    ۵ اسفند ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان سلام .چرا روی قاب زاپاس بعضی.چری،x33،وآرم ،mvm حک شده آدم به شک میفته ،

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. امين

    ۵ اسفند ۱۳۹۰
    سوابق: (28 ديدگاه)

    با سلام.
    دوستان همونطورکه قبلا گفته بودم من و دوستم هرکدوم یک x33 خریدیم، پلاک دوستم زودتر از مال من رسید اون تاحالاحدود 5000 و من حدود 1200 کیلومتر رانندگى کردیم، باید بگم خیلی راضى هستیم، به غیر از یه کمى صداى موتور که اون رو هم در نمایندگى گفتند درسرویس اولیه (6000 کیلومتر) با تعویض کاتالیست اگزوز رفع میکنند سروصداى خاص دیگه اى نشنیدیم هیچ گونه عبورگردوغبار از کناردربها مشاهده نکردیم، شتاب وسرعت راضى کننده است و ترمزهاى خوب و مطمئنى داره، ماشین بسیار نرم ورانندگى یا بهتره بگم سواریش لذت بخش وخوبه؛ در مورد مصرف هم اونطور که میگن نیست منظورم اینه که قدرى بیشترازاعداد اعلام شده است در مورد خودم باتوجه به فاصله 30 کیلومترى محل زندگیم بامحل کارم که مصرف ترکیبى تلقى میشه کنترل کردم 10 لیتردرصدکیلومترهست یعنى یک لیتربیشترازمقدار اعلامى.
    ما با توجه به اینکه محل زندگى خانوادگیمون در شهر دیگه اى است(من در تهرون و دوستم در شیراز) از این ماشین درشهر محل کارمون که در خوزستان هست استفاده میکنیم و هر کدوم ماشین دیگه اى هم داریم بخصوص دوستم که بنزE350CGL داره باور کنید بدون هرگونه حب وبغض میگم که خیلى راضی هستیم، من که دارم اون یکى رو میفروشم ومیخوام فقط همین رو داشته باشم.
    این هم تجربه اندکى از این ماشین. یاحق

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. علي

    ۵ اسفند ۱۳۹۰
    سوابق: (2 ديدگاه)

    با سلام و احترام

    من میخواستم این خودرو رو بخرم از نزدیک هم دیدمش ولی از هر کس مپرسم مخالفه حتی از نمایندگی تعمیرات واقعا نمیدونم چیکار کنم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. افشین

      ۵ اسفند ۱۳۹۰
      سوابق: (117 ديدگاه)

      سلام علی خان. خودت باید تصمیم بگیری. خود من هم که این خودرو رو خریدم نمی تونم با صراحت نه این ماشین رو ته هیچ خودرو دیگه ای رو بهت پیشنهاد کنم. خرید خودرو یه کار کاملا سلیفه ایه که به تجربه سلیقه و ذائقه آدم ها بستگی داره. مثل غذا می مونه. باور کن شاید خنده دار باشه. امکان داره یکی از مزه یه غذا خوشش بیاد یکی از بوی اون غذا هم بدش بیاد. یه سری فاکتورهای فیزیکی وجود داره که خریدار راجع به اونها می خونه بررسی می کنه از نزدیک تجربشون می کنه ولی در انتها اونچه رو دلش می خواد می خره.
      شاید یکی از دلایای که شرکت های مختلف در سال این همه مدل های مختلف به بازار ارائه می کنن همین خصوصیت ما در خرید ماشینه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. امين

      ۶ اسفند ۱۳۹۰
      سوابق: (28 ديدگاه)

      با سلام خدمت على آقا!
      من هم با نظر افشین خان موافقم ولى میخوام نکته ای رو اضافه کنم و اون هم اینه که وقتى قصد خرید خودرو داریم بعداز مشخص کردن مقداربودجه و کلاس خودرو (که مثلا suv باشه یا سدان یا کوپه)و خلاصه یکسرى از اطلاعات دیگه، چندتا برند نزدیک به هم رو مشخص و با توجه به معایب و محاسن هرکدوم نهایتاً یکى رو انتخاب میکنیم.
      اینها رو گفتم تا برسم به اینجا که علاوه بر نبود برند دیگه اى که لااقل به لحاظ قیمتى به این ماشین نزدیک و قابل مقایسه باشه، اساساً عمر حضور این ماشین در کشورمون اونقدرى نیست که بشه در موردش قاطعانه نظر داد! اونطورى که من فهمیدم بیشترین مدت زمان تجربه این ماشین یکسال و نیم و دیگه حداکثرزیر دو ساله.
      بنابر این آیا اونهایى که به شما نظرمخالفشون رو ابراز کردند مبنای مقایسه و دلیلشون رو هم گفتند؟
      بنظر من اگرهفتادمیلیون دارى برو پرادو 2008 دو در بگیر ولى اگر میخواى 57 میلیون بدى و ویتاراى تیپ هشت بگیرى جسارتاًبه نظرمن این ماشین باقیمت 30 میلیون بهتره!
      بقول افشین خان این قضییه سلیقه اى! مثلاً من در جایى از خوزستان هستم که با اجازت تاچشم کار میکنه یه تپه کوچولو هم نمیبینى بنابراین حتى ویتاراى اگر اشتباه نکنم تیپ دو هم که 44 میلیون قیمت داره برام جالب نبود کما اینکه انتخابم قبل از آشنایى باx33 همین ماشین بود. ” یا حق ” مخلصیم امین.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  25. حسین

    ۵ اسفند ۱۳۹۰
    سوابق: (2 ديدگاه)

    به نظر من نسبت به قیمتش خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. سعید

    ۵ اسفند ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    من هم چند وقتی که دارم تحقیق میکنم
    از نظر قیافه خوبه ولی صدای موتور داخل میاد و از یکی شنیدم که در ترافیک گیر بکس داغ میکنه و دنده جا نمیره از دوستانی که در ترافیک تست کرده اند نظر بدهند

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. افشین

      ۶ اسفند ۱۳۹۰
      سوابق: (117 ديدگاه)

      سلام. سعید خان من ماشین رو دو سه تا ترافیک های خیلی سنگین تست کردم. یه نکته اساسی راجع به کلاچ این ماشین وجود داره. کلاچ این خودرو پمپیه یعنی بر اساس فشار روغن هیدرولیک کار می کنه. از طرفی زیر هر کدوم از پدال های ماشین سنسورهایی وجود داره که با کوچکترین فشار به اونها ای سی یو فرامینی رو به اجزایی از ماشین صادر میکنه. نگه داشتن پدال کلاچ در زمانها و مسافت های طولانی باعث تحمیل فشار زیادی بر پمپ کلاچ می شه بنابراین بر اساس فرمان ای سی یو پمپ کلاچ یه سره درگیره و داغ می کنه. این باعث مد شه که دنده ها درست جا نرن.
      این کلاچ پمپی یکی از بهترین و ایمن ترین مزایای این ماشینه. افرادی که ماشین های قدیمی امریکایی داشتن با این مسئله به خوبی آشنا هستن. خوب یادمه که کادیلاک ایران ها اگر پمپ کلاچ شون داغ می کرد ماشین از حرکت باز می موند.
      بهترین راه استفاده از ترمز دستی در ترافیک های طولانیه. ماشین رو خلاص کنی و با خیال راحت پاتو از رو کلاچ برداری. من همین جوری دو بار یک ساعت و نیم تو ترافیک همت گیر کرده بودم و هیچ مشکلی هم برای ماشین پیش نیومد.
      البته این مدل رانندگی تو ترافیک رو یه راننده تاکسی کهنه کار که ممکنه ساعت های طولانی در طول روز تو ترافیک گیر کنه بهم یاد داد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  27. سحر

    ۶ اسفند ۱۳۹۰
    سوابق: (32 ديدگاه)

    آقا افشین واقعا راهنمای خوبی هستن امیدوارم همچنان ما از راهنماییهاشون استفاده کنیم،ضمن اینکه من تازه خریدم و دنده ها اصلن صدا نداره وخیلی هم نرمه،صدای موتور هم خیلی خیلی کمه نمایندگی گفت سریهای جدید این مشکلات برطرف شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. محمد

    ۶ اسفند ۱۳۹۰
    سوابق: (14 ديدگاه)

    سلام سحرخانم مبارکتون باشه نه من هم که یه ساله این ماشینو دارم و 16000 کارکرده دنده هاش صدایی نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. سحر

    ۶ اسفند ۱۳۹۰
    سوابق: (32 ديدگاه)

    خیلی ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. sadra

    ۷ اسفند ۱۳۹۰
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستانی که دفترچه راهنمای ماشین رو میخواستن.این لینکش هست:

    نمیدونم آخه این دفترچه 5000تومانی چقدر قیمت داشته که همراه ماشین ندادن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. افشین

      ۷ اسفند ۱۳۹۰
      سوابق: (117 ديدگاه)

      ممنون از همراهی تون.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. امين

      ۸ اسفند ۱۳۹۰
      سوابق: (28 ديدگاه)

      Sadra ممنون ومتشکرم بابت آدرس دفترچه راهنماى ماشین؛ من دانلود کردم.

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا